• Korona Virusünden korunmanın 5 yolu
    1- Ellerinizi sabunla sık sık yıkayın!
    2- Dirseğinizin iç tarafına öksürün!
    3- Yüzünüze dokunmayın!
    4- Diğer insanlardan en az 1 metre uzak durun!
    5.a- Hasta hissediyorsanız evde kalın! 184 arayın!
    5.b- Zorunlu bir durum olmadıkça evden çıkmayın!
Corona Virus Türkiye Vaka Sayısı : 167,410
Corona Virus Türkiye Taburcu Sayısı : 131,778
Corona Virus Türkiye Kayıp Sayısı : 4,630

Korona Virüs COVID-19 testi yaptırdınız mı?


  • Ankete Katılan
    1.086

notdefteri2_

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Mayıs 2015
1.700
2.431
Siz kendinizi korudunuz annenize gidebilirsiniz bence..annem 60 yaşında kronik rahatsızlıkları olduğu için vaka başından beri dışarı çıkmıyor,anneannemi görmüyordu..anneannem çok özledim gel diye ağlayınca dayanamadık ve götürdük...son zamanlarda ara sıra markete gitmeye başlamıştı ama tedbirli ve dikkatliydi..son 2 haftadır annesine gidip 1-2 gece kalıp geliyor.,orda üstünü değiştiriyo,elini yüzünü yıkıyo,sarılmadan annesinin gönlünü yapıp geliyo..
Eşim işe başlamadan bir kez olsun görmeyi çok istiyorum ama eşim merkete, fırına her gün gidiyor malesef. Sosyal mesafeyi korumak markette imkansız. Ya ona bulaştıysa diyorum, o da bana bulaştırdıysa. Tam gidicem balkonunda oturucam biraz diyorum sonra, bir anlık heves için vicdan azabı değmez diyorum :KK43: çok kararsızım çok :KK43:
 

Angelsmamy

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Haziran 2018
655
528
Eşim işe başlamadan bir kez olsun görmeyi çok istiyorum ama eşim merkete, fırına her gün gidiyor malesef. Sosyal mesafeyi korumak markette imkansız. Ya ona bulaştıysa diyorum, o da bana bulaştırdıysa. Tam gidicem balkonunda oturucam biraz diyorum sonra, bir anlık heves için vicdan azabı değmez diyorum :KK43: çok kararsızım çok :KK43:
Git annene sarılmazsın ben virüs başından beri haftada bir gün yarım saat gittim hep ablamdan bahsetmiştim market çalışanı kasiyer diye onları iyi görmek MaşaAllah diyeyim psikolojime iyi geliyor görmeyince kuruyorum burda sadece annem kızlarımı çok özledi onun için şimdilik yapacak bişi yok aynı mahallrde olsak onlatıda götürürdüm bu arada babam hastalandı hastaneye ben götürdüm böbrek şeker tansiyon hastalıkları var kendim için 2 aydır gitmiyordum gebe kontrollerime ablam izin alamadığı için ben eşlik ettim yani dışarda hayat devam ediyor sen evdesin sürekli sanırım arada yürüyüş filan yap önlemlerini alıp mutlaka iyi gelir ilk bir ay filan bende çıkmadım daha kabustu yatak odamda camı açıp yağmur sesiyle meditasyon videoları dinleyip ağlıyordum her akşam 😒
 

notdefteri2_

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Mayıs 2015
1.700
2.431
Ben de haberin kaynağını koyayım :)
 

lcagla

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Mayıs 2019
928
1.222
Ben de haberin kaynağını koyayım :)
Bunu sık sık duymaya başladık
İnşallah ön görüden çıkar da kesinleşir biraz nefes alırız artık
 
Yukarı Alt