Tüylenme Var Heryerimde ??

BenAysegUl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Şubat 2007
Mesajlar
124
Emoji Skoru
0
Yaş
29
benim bi sorunum var: benim kollarim, bacaklarim, karnim, sirtim yani kisacasi tüm vucutum acayip sekilde tüylü. bide esmer oldugumdan iyice koyu. buda beni cok rahatsiz ediyor. acaba aranizda ayni sorunu olan varmi? bu kadar olmasi normalmi? yoksa bende hormon bozuklugumu var??????
 

GAMZELXIX

UĞURBÖCEĞİM GEL ARTIK
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Mart 2007
Mesajlar
618
Emoji Skoru
2
seni çok rahatsız ediyorsa tüy sarartıcı kullanabilirsin,en azında kollarına ve sırtına.ama bunlar geçici çözümler olur,o yüzden en kısa sürede bir dr. git ve tüm testlerini yaptır...eğer öyleyse bir şekilde tedaviye başlamış olursun...
 

GunhesH

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ağustos 2006
Mesajlar
3.446
Emoji Skoru
9
bence kadın hastalıkları uzmanını görünmelisin..ama görünsen de onun çok yapacağı birşey yok..senden kan tahlili isteyecek ve doğum kontrol hapı yazacak
sana..o tip ilaçların yanetkisi zararı o kadar çokki....ilacın yanetkilerinin yanında aşırı tüylenmenin lafı bile olmaz

ben şu an 25 yaşındayım ve 17 yaşından beri bu haplardan kullandım bi faydasını da görmedim...17 sinde ne kadar tüylüysem bugün 25 inde de aynıyım
 

Niobem

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Mart 2007
Mesajlar
96
Emoji Skoru
2
sen git doktora mutlaka...eger hormal bozuklugun varsa tedavi ol...yoksa o tüyleri lazerle bile yok edemzsin...tekrar dönüp gelirler....
 
E

Ebced

Ziyaretçi
selam ayşegül, ben de aynı dertten muzdaribim, yaklaşık 1 ay önce dotora gittim diane 35 diye bi ilaç verdi dün kullanmaya başladım bakalım sonuç ne olacak.
 

tutuklu

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ağustos 2006
Mesajlar
387
Emoji Skoru
8
öncelikle bir dahiliye veya kadın doğum (endokrinoloji uzmanı daha iyi olur) uzmanına görünmelisin. doğum kontrol hapları dışında da ilaçlar var. zaten kullanmaya başlayacağın ilaçlar şu anki tüylerini dökmez sadece yenilerin çıkmasını ve diğer yan etkilerden korur. doğum kontrol hapı veya diğer ilaçlar... buna doktorun karar verir. tüy artışı durduktan sonra da lazer,iğneli epilasyon veya ağda(ardından tüy azaltıcılar) ile azaltma yoluna gidebilirsin.
 

maviyim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Mayıs 2007
Mesajlar
42
Emoji Skoru
0
Yaş
38
tüy sarartıcılar falan cilde çok sakıncalı kızlar yapmayın böyle şeyler. sen önce bir hormon testi yaptır. sonuç normal çıkarsa lazer epilasyonu düşünebilirsin
 

melishhe

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Temmuz 2008
Mesajlar
939
Emoji Skoru
1
Yaş
29
aynı sorun bende de var bilmiyorum seninki ne kadar ama ben en kısa zamanda doktora gidicem... genelde hormon bozuklugundan dolayı oluyor...
 

Afro

minik prensesıyım
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Temmuz 2008
Mesajlar
1.143
Emoji Skoru
5
Canim benimde lise döneminde öle omustu dr a
giitim
işte genetikmiss laser yapitiyorum simdii
insallahh en kisa zmanada duselirr kendini fazla sikmaa kndi tuylerimizz bizee cok fazla görunuyo ama emin ol baskalarinda cok daha fazla war tatlimm sakin üzülmee herseyin caresii warr
 
Yukarı Alt