Uykuda transfer

hulya35

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Şubat 2008
Mesajlar
442
Emoji Skoru
3
UYUYARAK TRANFER OLMAK....
Ben transfer aninda cok rahatsiz oluyorum.Toplama narkoz altinda oldugu icin rahatim ama transfer ortami beni geriyor.Birde transfer masasindan kalkip tuvalete gidiyorsun yuruyerek sanki o anda kayip gitti gibi geliyor bana.Ben Almanyada da tedavi oldum.Orda hic yatirmiyorlar konúyor ve gidebilirsin deniyor.Bu benim 4. denemem olacak.Yatmanin tuvalete gitmenin aslinda hicbir zarari yokmus bunlar sadece hastayi tatmin etmek amaciyla yapiliyormus .Bu sefer transfer aninda uyumaya karar verdim.Birde sonda taktiracagim uyuduktan sonra.Iki saat kadar da uyuyum diyorum.Belki bu sefer bu vesile olur da tutar.Bilgisi olan var mi .Birde bu Alman hastanesinde memorialda nasil oluyor transferden sonr kaldirip wc ye gidiyor musun bilenler lutfen yazsinlar.Bilgisi ve yorumu olan arkadaslar yorum yapar yada bilgi verirlerse cok sevinirim.
 

hulya35

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Şubat 2008
Mesajlar
442
Emoji Skoru
3
Kizlar hadi nerdesiniz yahu.Kizlar tatildemisiniz.Cevap lutfen
 

inci 26

ALLAHIM bebeklerimi koru
Kayıtlı Üye
Katılım
3 Mart 2008
Mesajlar
187
Emoji Skoru
1
UYUYARAK TRANFER OLMAK....
Ben transfer aninda cok rahatsiz oluyorum.Toplama narkoz altinda oldugu icin rahatim ama transfer ortami beni geriyor.Birde transfer masasindan kalkip tuvalete gidiyorsun yuruyerek sanki o anda kayip gitti gibi geliyor bana.Ben Almanyada da tedavi oldum.Orda hic yatirmiyorlar konúyor ve gidebilirsin deniyor.Bu benim 4. denemem olacak.Yatmanin tuvalete gitmenin aslinda hicbir zarari yokmus bunlar sadece hastayi tatmin etmek amaciyla yapiliyormus .Bu sefer transfer aninda uyumaya karar verdim.Birde sonda taktiracagim uyuduktan sonra.Iki saat kadar da uyuyum diyorum.Belki bu sefer bu vesile olur da tutar.Bilgisi olan var mi .Birde bu Alman hastanesinde memorialda nasil oluyor transferden sonr kaldirip wc ye gidiyor musun bilenler lutfen yazsinlar.Bilgisi ve yorumu olan arkadaslar yorum yapar yada bilgi verirlerse cok sevinirim.
canım ben alman hastanesinde tüp bebegimi yaptırmıştım yarım saat tutuyolar hemşireler 2 de bir geli yo saate bakıyolar yarım saat sonra kaldırıyolar sonra mc ye gidiyon çok kalabalık sıra sıra diziyolar kısmet umarım her şey gönlünce olur bende 3 tüp bebegi denicem gelecek sene kısmetse:çok üzgünüm:
 

nurtanesi_16

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Temmuz 2008
Mesajlar
94
Emoji Skoru
0
a a benim denememde tuvalete falan gitmemiştim git de demediler:) bana var ya transferden önce tuvalete götürdüler beni oysa mesanemin dolu olması gerekiyormuş diğer hastanelerde öyle söylüyorlarmış oysa benim denediğim hastanede transferden önce tuvalete gitmiştim git demişlerdi çünkü..dolayısıyla transferden sonra tuvalete gitmedim
 

seybay

umut et! sabret! şükret!
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Mart 2008
Mesajlar
974
Emoji Skoru
2
Transfer için idrarını tutmak ne zor bişey ya! Ben transfer öncesi bayağı su içmişim.Anam tutamıyorum.Olduğum yere edicem.Hemşireler beni ameliyathaneye götürmeden önce çok sıkıştıysan azcık edebilirsin dediler.Azcık etmeye çalıştım..Tutabilene aşk olsun..Bacaklarımın arasından süzülüyordu meret..

Derken masaya yatırdıklarında dr..aramda ya tutamayacağım..nerdeyse dr un üzerine edecektim.Dr hemen sonda taktı.Allahım ne rahatlamaydı o..Transfer bittikten sonra ne çok içtiysem suyu..odaya geldim..10-15 dak sonra wc ye girdim..Felaket bişeydi..Ve benim için tedavideki en zorlu anlardı..
 

menekxsxe 44

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Mayıs 2008
Mesajlar
359
Emoji Skoru
10
Yaş
37
benim içinde tam bir işkenceydi idrar kesem patlayacak sandım. ağrısı kasıklarıma vurdu. transferden sonra yatırdılar tuvaletim için sürgü verdiler yatarak yaptım kaldırmadılar beni hiç.memorialde yapmıştım.
 

seybay

umut et! sabret! şükret!
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Mart 2008
Mesajlar
974
Emoji Skoru
2
Transfer sonrasında yatmanın ve wc ye erken gitmenin bebeğin tutunmasıyla bir alakası yok sanırım.Dediğim gibi transferden hemen sonra 10-15 dak.sonra wc ye gittim ben.Zaten embriyolar rahim içerisine gönderiliyor..Bu yüzden yok wc gidersem...tutarmı düşermi..embriyolar tutunmaz mı diye bir mantık yok..Benim tüm bu durumlara rağmen 3 transfer sonrasında dördüzlerim tutunmuş...Tamamen psikolojik bir durum yani..Tabi içiniz rahat olsun istiyorsanız yatarsınız da wc ye hemen gitmessiniz de.Bir arkadaşım vardı..bebeği var şimdi...hep derdi ki...hoplasan da zıplasan da bu bebeğin tutunacağı varsa tutunur..Bazılarımız ne kadar tedbir alsa da kendine dikkat etse de tam tersi bir durumla karşılaşıyor..Bazıları da gebe olduğunu düşünmeden tüm zararlı olacak şeyleri yapabiliyor ve gebeliği devam ediyor..Tabi bizlere düşen tedbirli davranmak..takdiri allaha bırakmak..Ne de olsa kolay yoldan hamile kalamıyoruz..Kıymetliyiz yani..
 

ANASTASYA

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Ağustos 2008
Mesajlar
169
Emoji Skoru
7
Yaş
34
Ben alman hastanesinde yaptırdım transfer olayında korkulacak strese girilecek hiçbir şey yok acı falan duymuyorsun transfer olmadan bir saat önce 1lt kadar su içiyorsun idrarına sıkışık olmak gerekiyor ki bazen bu zor durumda kalmana sebep olabiliyor ama patlayacak kadar da sıkışık olmayacaksın tabii sıkışık oluyorsun çünkü karından ultrasyonla bakıldığında bu rahat görmelerini sağlıyor transfer esnasında hiç kasmayacaksın kendini transfer ne kadar kolay yapılırsa o da şansı yükseltiyormuş sonra seni yatırıp ayaklarını kırdırıp odana alıyorlar yarım saat sonra da kalkabilirsin diyorlar wcyw gitmekle bebeğin tutunmasının hiçbir alakası yok alakası olan şey yarım saat ayağa kalkmamak ben ikinci denememde çok sıkışmıştım odama gelince hemen sürgü verdiler yattığın yerden kaba yapıveriyorsun :) sonra bi rahatlık sorma... ben bir saat yatmak istediğimi söyledim maksat içim rahat etsin onlar da bir şey demediler ve arabada da yatarak eve gittim bugün 8.günüm ve hep yatıyorum bazıları alakası olmadığını düşünüyor bazılarıysa yemeğe bile kalkma diyor ilk denememde 3gün yatıp sonra ayaklanmıştım doktorumun dediği üzere ama bu denememde hep yattım ve hareketlerime çok dikkat ediyorum tuvalete kalkarken bile gayet yavaş hareket ediyorum 2gün önce hafif koyukahve bi lekelenmem oldu böyle durumlarda da yatıp istirahat etmek gerekirmiş zaten...ilkinde yatmadım ve pozitif çıktı değerlerim ama 11.günümde kan geldi ve biyokimyasal gebelik oldu...bence hareketlere dikkat etmekte fayda var evet gerisi zaten Allah'ıma kalmış...ben üstüme düşeni yapayım da bebişlerim için...bu hafta sonucumu öğrenicam kızlar dua edin benim ve hepimiz için...
 

hulya35

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Şubat 2008
Mesajlar
442
Emoji Skoru
3
Benim tedavi oldugum yerde konduktan sonra hemenkaldirip wc ye gidiyorusn ve yuruyerek yatagina gidiyorun birde transferde ben cok stresli oluyorum ve cok utaniyorum bu yuzden bu yontemi deneyeyim diyorum.
 

aktuel

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
4 Mart 2008
Mesajlar
812
Emoji Skoru
6
selam

ben tüm denemelerimde sıkışık girdim tarnsferde embriyoların tam olarak istenilen yere yerleştirilmeleri için yani yerin saplanması için idrar kesesinin dolu olması gerekiyormuş.Benim tavsiyem sabah fazla su içmeden transfere yarım saat kala su içmeniz .en azından biraz süre kazanmanız söz konusu.Fakat suya dikkat ilk denemende o kadar içtim ki soğuk değildi çok.ertesi gün ıshal olmuştum.Sonrakilerde akıllandım.Transfer sonrası sunda ( bir ince plastik yardımı ile )idrar transferden hemen sonra daha ameliyathanede iken boşaltılıyor .Nede olsa rahatlıyorsun.en az yalnış hatırlamıyorsam 45 dk wc yok denildi .Fakat tam 2 saat bacaklar kırık yani karna doğru çekilip bekleniliyor.Kalmak isterseniz daha istediğiniz kadar kalınıyor benim yaptırdığım merkezde .Son denemende gecede kaldım ben .Tarnsfer sonrası 3-4 gün hareket azlığı veriliyor.Embriyonun aslında hücresini tamamlayıp ,çatlayıp yerleşmesi sonraki 3-4 gün içersinde oluyormuş.Sakın olmaktan başka çaremiz kalmıyor yani.9-10 gün kese oluşuyor10-11 gün kese içinde etçik yada kalp oluşumu başlıyormuş.12 gün testi bunun için çok önemli en doğru durumu belirtiyor.
ayrıca katı sürette ayağa kalkılmıyor.Ameliyat masasından diyeyim yana yetiren bir ayaklı bir sedye ile özenle getirip yatırılıyor .ayağa kalmak ta 45 dk sonra wc çıkmaycaksan yasak.

Uykuda transfer düşünülebilir bir durum ama idrar sıkışık isterlerse biraz zor ya uykuda idrarı tutmak.
ayrıca kabızlık çeken arkadaşlar tarnsfer gününe ve transferden sonraki günler için kabız kalmayacak yöntemler geliştirin.Ikınmak ve sıkınmak durumunda karın kastı çalıştığı için transfer yapılan embriyoyuda zorluyormuş.

Rabbim herkesin yardımcısı olsun.
 
Son düzenleme:
Yukarı Alt