Vajinal Kuruluk Yaşayanlar

Birlitregozyasi

Üye
Kayıtlı Üye
10 Kasım 2018
97
51
31
Arkadaşlar merhaba, partnerimle uyum içerisinde güzel bir birlikteliğimiz var ancak ilişkinin başlarında ıslanıyorum kısa bir süre içerisinde kuruyorum. Antidepresan ilaç kullanıyorum bununda etkisi olabileceğini biliyorum. Herhangi bir hastalık şikayetimde yok. Nedir bunun sebebi, kullandığınız ilaç, fitil vs var mı? Bu durumdan müzdarip olup çare bulanlar yardımcı olursa çok sevinirim. Kendi kendime çok üzülüyorum..
 

LOTUS0710

Başlangıç: 92,9 Güncel:89,8 İlk hedef: 80
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
28 Mart 2020
4.288
7.477
Arkadaşlar merhaba, partnerimle uyum içerisinde güzel bir birlikteliğimiz var ancak ilişkinin başlarında ıslanıyorum kısa bir süre içerisinde kuruyorum. Antidepresan ilaç kullanıyorum bununda etkisi olabileceğini biliyorum. Herhangi bir hastalık şikayetimde yok. Nedir bunun sebebi, kullandığınız ilaç, fitil vs var mı? Bu durumdan müzdarip olup çare bulanlar yardımcı olursa çok sevinirim. Kendi kendime çok üzülüyorum..
Su bazli kayganlastirici
 

Birlitregozyasi

Üye
Kayıtlı Üye
10 Kasım 2018
97
51
31
Hormonel bir durum olabilir bende bir sure yasadim ama hormon dengem bozuktu ve hayit hapi kullandim ondan sonra baya bi duzelme oldu simdi kullanmiyorum ama amacim sizi o hapa yonlendirmek degil hormonlarinizi kontrol ettirin bir doktora gidin
Çok teşekkür ederim. Bu konu ile ilgili gitmeyi düşünüyorum en kısa zamanda umarım
 

İlginizi Çekebilir