Valla Ölcem yaa

sonsuzluk_

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Eylül 2010
Mesajlar
82
Emoji Skoru
0
Artık çıldırıcam. Ayrıydık 1 Hafta önce benim çabamla msjlaştık konuştuk, soğuk görünce tamam hakkını helal et ayrılalım yazmıştım ki. Cvp vermedi ama akşam aradı son msjımı kaile almamış gibi. İlişkimiz deki sorunlar hakkında konuştu falan yarın gel dedi. Gittim, saatler sonra geldi ,gözleri kan çanağı sabaha kadar içmiş.Ters davrandı gözleri hep üzerimdeydi ama ilgilenmiyordu. Biraz sonra ben vazgeçtim barışmıycam dedi. Kalktım gittim içimi yaktın dedim benimki zaten yanıyo diye karşılık verdi. yarım saat sonra aradı geldi güzel güzel ayrılalım dedi. Saydırdım çok ağır konuştum gözyaşlarım deli gibi akıyordu. O susuyordu. Biraz şakalaştık sonra. Beni sevdiğine büyük yeminler etti. Tamam dedim söz verdim unutacağıma seviyorum falan diye güzl konuştum bir daha yoluna çıkmayacağıımı söyledim. Sarıldık kokumu içine çeke çeke sımsıkı sarıldı öptü. Dönüş yolunda bişey sorunca cvp yerine sadece bana birşey sorma diyordu eli kalbindeydi sus sen konuşunca kalbime ağrılar giriyor diyodu ve ben biraz drama yaptım. tansiyonu feci düştü acile kaldırdık.Orada beklerken içme bidaha dedim bu gece öleceğimi bilsem içicem dedi. sarıldım öptüm yapma dedim. İlk kez ağladı. Neden ne sorunun var dedim yok bişey demiyo. Sadece arkadaşı sigarayı çoğalttın dedi beni işaret ederek hep bunun yüzünden dedi kanser ettin en sonunda beni dedi. Eve sönünce aradım nasılsın die düşünme beni nolur unut ne yap ne et unut öldü say dedi. Sen unutacakmısn diye sorunca sanane ben unuturmuyum unutmazmıyım sen unut dedi kapadı. O gece çok sitemli yazdım seviyorum demeseydin bari sevip ayrılmak yürek işimi bana nasıl kıyıyosun die. Cvp vermedi. 1 hafta oldu aramadım aramadı. Yalnız facede birşey paylaşmış bugün gördüm (biz ne ayrılıklar görmüş adamız) diye üzerinede ama böylesini hiç görmedik m.........s....m yazmış. Başkasıyla ilişkisimi var ne şimdi bu ya. Canım çok yanıyo biz neden ayrıldık neden yok ve daha bir hafta olmuş o başkasıylamı. Face de beni engelle demiştim engelledi o ayrıldığımız gece ama başkasından girip baktığımada emin. Unutucam evet o yoldayım ümit beslemiyorum ama bu can yanması henüz şiddetini sürdürüyor ve paylaşmak istedim lütfen yardımm
 

hcs

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Ekim 2010
Mesajlar
225
Emoji Skoru
0
erkeklerr bizden çabuk hemde çook çabuk unutuyolarr hattaa anındaa unutuyolarr arkdasımm bende öle terkedildimm benımkınınde eksın ilişkisi varr ama noluyoo benım canımm yanıyoo içimm acıyo..anlıyorumm senii yani...biz gibi deil kızlar gibi deil bu erkeklerr...takmaa dicem takıcaksın ama yinede takmamayaa çalış sen...
 

DESPO

HATALIYSAM editöre bildir
Pro Üye
Katılım
5 Ocak 2009
Mesajlar
1.957
Emoji Skoru
2
geçmiş olsun daaa...hayatta daha ne dertler var.ölmezsin korkma...
 

sonsuzluk_

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Eylül 2010
Mesajlar
82
Emoji Skoru
0
erkeklerr bizden çabuk hemde çook çabuk unutuyolarr hattaa anındaa unutuyolarr arkdasımm bende öle terkedildimm benımkınınde eksın ilişkisi varr ama noluyoo benım canımm yanıyoo içimm acıyo..anlıyorumm senii yani...biz gibi deil kızlar gibi deil bu erkeklerr...takmaa dicem takıcaksın ama yinede takmamayaa çalış sen...
Yani hayatında biri olabilir öylemi eğer o paylaşım yaptığı video bizim ayrılığımız için değilse ve hayatında biri varsa tekmeyi yemiş . Neden böyle biz neden onlar gibi olamıyoruz unutamıyoruz ya 1,5 yıl bir çırpıda mı silindi anlayamıyorum ya. Niye ağladı niye sevdiğine yeminler etti günahmı çıkardı yani
 

hcs

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Ekim 2010
Mesajlar
225
Emoji Skoru
0
benimde 2.5 senem bi çırpıdaa bitti biliyomusunn ağladımm yalvardımm amaa tık yoktuu dönüpp arkasınaa bakmadı bilee....dedimm taş olmuşsun sen artık..
 

sonsuzluk_

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Eylül 2010
Mesajlar
82
Emoji Skoru
0
benimde 2.5 senem bi çırpıdaa bitti biliyomusunn ağladımm yalvardımm amaa tık yoktuu dönüpp arkasınaa bakmadı bilee....dedimm taş olmuşsun sen artık..
Bu baktı henüz o kadar taş olmamış ama o m!!!!!s!!!m ne demek ya açılımı ne acaba bir isimmi yoksa mutsuzum olabilir mi takıldım kaldım ya. Senin olayın benden kötüymüş 1,5 yıla ah vah ediyorum seni düşünemiyorum bile Rabbim bu acının aynılarını yaşatsın onlara ne diim eken biçsin
 

hcs

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Ekim 2010
Mesajlar
225
Emoji Skoru
0
hee sen o boşlugu bılmıosun ben senın onun ısmı sandımm buraya yazmadın dıee dusundumm...ondan karısıksın se n bukadrrr...aman boşver beddua bile etme ben hiçç etmıyorumm allah büyük diyorumm eden buluyo be güzelimm :KK66::KK66:
 

Takirika

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Aralık 2009
Mesajlar
285
Emoji Skoru
0
sevgili arkadaşım yaşlarınız kaç diye sormak isterim...

bir de 1,5 yıl dediğin nedir ki insan hayatında... anlıyorum şu an çok için yanıyor fakat arkadaşım bu ağlak adam tripleri nedir?? "seviyorum ama beni unut"lar filan... (özür dilerim böyle yazdığım için) . insan net olur ya...varsa bir sorunu, seviyorsa, istiyorsa seni hayatında, açık açık konuşur paylaşır... ötesi boş unut gitsin bence... daha çok yaralanırsın çünkü...
 

sonsuzluk_

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Eylül 2010
Mesajlar
82
Emoji Skoru
0
sevgili arkadaşım yaşlarınız kaç diye sormak isterim...

bir de 1,5 yıl dediğin nedir ki insan hayatında... anlıyorum şu an çok için yanıyor fakat arkadaşım bu ağlak adam tripleri nedir?? "seviyorum ama beni unut"lar filan... (özür dilerim böyle yazdığım için) . insan net olur ya...varsa bir sorunu, seviyorsa, istiyorsa seni hayatında, açık açık konuşur paylaşır... ötesi boş unut gitsin bence... daha çok yaralanırsın çünkü...
Yaşlarımız ben 23 o 30 Ya gözyaşlarını ilk kez gördüm ve onada ayrıca üzüldüm. Benim için 1,5 yıl çok önemliydi ilk sevgilimdi özelimdi ya ne bileyim canımm dediğim tek kişiydi. Ya çok yıprandık çok zedelendik sürekli ayrıl-barış ilerliyordu benim dilimin ayarı hiç olmadı. Ama hatalar hep onundu bense ölçüsüzdüm. Konuşmuyo sorunu söylemiyo sadece seni görünce bütün karnıma ağrılar giriyo dedi. Sevip ayrılmak yürek işi değil zaten de bu can acısına henüz günler çare olmadı
 
Yukarı Alt