Yalnız yaşamak bana göre değilmiş🙁

BlupBlupBlup

Tokatlı Fıstık Burhan 💩
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
26 Şubat 2012
1.777
4.549
Yaşın küçük sanırım. Yani evlendiğimde başta ben de bocaladim ama insan kendi düzenini oturtuyor. Oh kimse karışmaz gorusmez. Eşim zaten neyi niye yaptın yapmadın demez. Yani eminim sen de alışacaksin. Kv ile yasayamazdim ben sanırım. Ki çok severim kendisini ama bir evde iki kadın zor.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 08-04-2020

Hamileliğimin 16. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 173 gün kaldı.

Bebeğinizn başı ve boynu artık daha dik ve düz bir hatta görülüyor. Önümüzdeki 3 ay boyunca daha çok kilo alacaksınız. Bunun sebebi bebeğinizin hızla büyümesi. Kilo artışlarınıza dikkat etmelisiniz. Bugün ultrasonda bebeğinizi baş parmağını emerken görebilirsiniz.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 110 gr. - Yaklaşık boyu : 10.1 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

ladylena

Üye
Kayıtlı Üye
2 Temmuz 2019
354
349
Daha ne istiyorsunuz başınızda koca yok kv yok. Annenizi çok özlüyorsanız gündüzleri çağırın gelsin yanınıza. Hem siz evin işini yaparken o da çocuğunuza bakar. Kocanız evde sık vakit geçirse bu seferde sıkıntıdan kocanıza sararsınız siz, öyle bir izlenim aldım sizden.
 

dystopian

Aktif Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2012
192
309
Yahu amma yüklendiniz kadına. Bizim için keyifli olan şey başkası için olmayabilir.

Ben de çok uzun yıllar yalnız yaşadım ki çok da severek yaşadım.

Bir arkadaşımın rahmetli babası çok huysuz, problemli, şiddet uygulayan bir adammış. Hani kocası ölse de bu kadın kurtulsa derlermiş annesi için. Adam ölmüş, kadın keşke ölmeyeydi de evde sesi olaydı diye günlerce ağlamış. Bazı insanlar için böyle durumlar.

Muhtemelen sıkıntı olsa da birtakım sorumlulukları paylaşıyordunuz. Kalabalık, geleni gideni çok bir ailede büyüdüyseniz normal. Alışkanlık gibi bir şey oluyor.

Kendinize meşgale edinin, önce buradan, bu durumu sorgulamaktan çıkın. Ben ne yapabilirim diye düşünün. Hazır kurs sezonu başladı, kurslara gidin mesela, komşularınızla tanışın, yeni arkadaşlar edinmeye çalışın. Evde yapabileceğiniz şeyler bulun, elinizin altında internet var belli ki.

Emin olun alışırsınız. Çok daha keyifli gelir bu durum.
 

ema1

Hayat, sen plan yaparken başına gelenlerdlr
Pro Üye
10 Ağustos 2009
22.109
11.683
Bence sorun sizle alakalı kendinizi tanımadan ve belli olgunluğa erişmeden evlemmişsiniz kendi kendinizi mutlu etmeyi yine kendiniz
Öğrenip gerçekleştireceksiniz
Sanırım ebeveynlerin yanlışı anne ve babaya bağımlı ve mutsuz bireyler yetiştirmek,
 
Yukarı Alt