Yapabileceğime dair inancım yokken nasıl olacak?

nomunomuchua

6üstü1ömür
Pro Üye
3 Eylül 2012
19.305
45.248
Lezzetli bir hamurişinin bana verdiği mutluluğu başka hiç bir yerde bulamıyorum.

Konuya yorumum.
Kilo bazı insanlara yakışır sen de bunlardan birisin. :KK66:

Sağlık için vermeli ama tabi :/
 

avcozzge

Üye
Kayıtlı Üye
1 Eylül 2019
424
910
30
Ben dünden beri 6'dan sonra bir şey yemiyorum. Beyaz un yerine tam buğday unuyla yapılan şeylerden yedim bugun. Abur cuburu da bugün bıraktım. Yavaş yavaş porsiyon küçültüp daha dikkatli davranmak için motivasyon topluyorum. Aburcubur midemi bulandiriyor artik, cunku eski tadlari yok. Sadece gunde bi tatli kasigi bal, balı kahvenin icine karistirip beyaz seker yerine tuketiyorum. Hamur islerini azaltmayi dusunuyorum. Boylelikle zaten otomatikman zayiflayacagim. Spor yapamiyorum, hayatimin hicbir doneminde rutin haline getiremedim. Enazindan egzersiz yaomak istiyorum ama bakalim. Ben kucuklugumden beri balik etliyim, yani zayif biri olmadim. Bana da hep kilomla ilgili bir suru laf soylenmistir, zayifladigim da yine laf yemisimdir. Surekli laf yemisimdir yani sdfghjkll. Kişisel almamayı ögreneceğim artık.
 
Son düzenleme:

ATTRAENTE

ACTA EST FABULA
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
19 Ağustos 2008
14.045
32.305
Deliricem fotoğraf çekilmemişiz koronada resmen. Böyle salak saçma bir mutlu an fotosu bulabildim anca, ofiste anlamsızca neşelenmişim. Hile yaptın diyenlere tokat gibi çarpıyorum ekte 😂😂😂

Etliyim, butluyum, mutluyuuuuummmm:KK200: takma bu kadar kafana, boyum senin kadar uzun değil ama iriyim ve kiloluyum, 80 kiloyum şu an, kabullendim kendimi, arada bir zayıflama isteğim atak yapıyor, sonra geçiyor :)))) ama bu forumda bir 9. takım var, cidden motive ediyorlar insanı, geçen yaz onlarla birlikte 6 kg verdim, çok tatlı insanlar, bence denemelisin :)
 

pisi pisi kopatim

Popüler Üye
Pro Üye
4 Aralık 2015
8.849
19.320
malesef sismansiniz(eski nickim sismaniye yani cuvaldizi once kendime batirdim) balik etlisiniz falansiniz diyen dostunuz olamaz.
gereken gucu tek basina bulamiyorsaniz diyet gruplarini deneyebilirsiniz.
sagliginiz icin, giydiginizde gercekten yakisacak elbiseleri rahatlikla bulup almanin rahatligi icin elinizdeki karbonidrati yavasca yere birakin. ve proteine dogru kosmaya baslayin.
herkes basariyor. siz de basarabilirsiniz.
 


vivelamour

İnsan.
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
7 Kasım 2013
10.886
22.243
malesef sismansiniz(eski nickim sismaniye yani cuvaldizi once kendime batirdim) balik etlisiniz falansiniz diyen dostunuz olamaz.
gereken gucu tek basina bulamiyorsaniz diyet gruplarini deneyebilirsiniz.
sagliginiz icin, giydiginizde gercekten yakisacak elbiseleri rahatlikla bulup almanin rahatligi icin elinizdeki karbonidrati yavasca yere birakin. ve proteine dogru kosmaya baslayin.
herkes basariyor. siz de basarabilirsiniz.

Tüm sahte dostlarımı siliyorum çok teşekkür ederim beni aydınlattığınız için eski şişmaniye yeni psikopat fit hanım 🤗
 

Cicek kiz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Temmuz 2018
2.272
4.632
Sadece bel ve karin bölgesinde var sanırım kilo, çünkü kollarınızda ince. Yani sadece karbonhidratı keserek cok kolay fit gözükürsünüz. Asıl kilolu gösteren alt tarafın kalın olması :KK43: basenim var, bacaklar kalın ahh ahh ben napiyim ne yapsam zayıflamıyor bacaklar. Kiloluda degilm yani.. O yuzden hic şikayet etme karbonhidratı kes 😔
 

pisi pisi kopatim

Popüler Üye
Pro Üye
4 Aralık 2015
8.849
19.320
Tüm sahte dostlarımı siliyorum çok teşekkür ederim beni aydınlattığınız için eski şişmaniye yeni psikopat fit hanım 🤗
su an fit degilim yalniz balik etliyim :KK66:
 


darkmore

Her dedigi cikan Nostradamus-more
Pro Üye
28 Kasım 2010
32.877
96.644
Yillardir küs oldugum bir kuzenim var ona benzettim fotonu kalbime iniyordu la😂
Yeme aliskanliklarini bilmiyorum ama tatliyi ve ekmegi tamamen kesince cok fark ediyor. Bu da yapamayacagin bir sey degil. Hani diyet olarak gorme,yeme aliskanligimi degistirdim,hayat tarzimi degistirdim de. Her ogunde bir kase ev yapimi yogurt ye mesela. Saglikli beslenirsen ayni zamanda da zayiflamis olursun. Kendini diyet yapmaya sartlama.zararli olan yiyecekleri hayatindan cikar yeterli
 

vivelamour

İnsan.
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
7 Kasım 2013
10.886
22.243
Yillardir küs oldugum bir kuzenim var ona benzettim fotonu kalbime iniyordu la😂
Yeme aliskanliklarini bilmiyorum ama tatliyi ve ekmegi tamamen kesince cok fark ediyor. Bu da yapamayacagin bir sey degil. Hani diyet olarak gorme,yeme aliskanligimi degistirdim,hayat tarzimi degistirdim de. Her ogunde bir kase ev yapimi yogurt ye mesela. Saglikli beslenirsen ayni zamanda da zayiflamis olursun. Kendini diyet yapmaya sartlama.zararli olan yiyecekleri hayatindan cikar yeterli

Benim de baba tarafından yıllardır küs olduğum bir kuzenim var bebişim yoksa ???? 😂😂😂 Ev yapımı yoğurdu kocam pek güzel mayalıyor ondan el alıcam yapıcam artık ❤
 

darkmore

Her dedigi cikan Nostradamus-more
Pro Üye
28 Kasım 2010
32.877
96.644
Benim de baba tarafından yıllardır küs olduğum bir kuzenim var bebişim yoksa ???? 😂😂😂 Ev yapımı yoğurdu kocam pek güzel mayalıyor ondan el alıcam yapıcam artık ❤
Yokk benimki anne tarafından kuzen :KK66: evli oldugun dogru bilgiyse tirsmamiza gerek yok ahahaha
Sen istersen yaparsin bebisim bence. Kilo nedir ki
 

Mihail Zoscenko

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
28 Aralık 2010
5.773
15.031
Vive dolandırmadan söyleyeceğim kilon fazla en az 15 kg versen iyi olur. Avantajın ise güzel giyiniyorsun (daha önce de resimlerini hatırlıyorum) ve boyun uzun. Uzun boyun böyle bir avantajı var işte normalde 90 küsür kilo orta boylu birinde bile çok fazla görünür sende öyle durmuyor.

Kiloyu sevmediğim için kendimce dikkat ederim yaptıklarımı ve fayda gördüklerimi söyleyeyim ama diyabette zararı olur mu bilmiyorum: günde iki öğün EV YEMEĞİ (burası çokomelli) yerim ve güzel yerim porsiyon küçültme taraftarı değilim. Tencere yemeği doyana kadar ye kilo yapmaz çabucak da acıktırmaz. Dışarıda yediysem sonraki gün dengelerim. Ara öğün vs yapmam zaten bi oturuşta iyi yediğimden acıkmıyorum iki öğün yetiyor. İkindiden sonra ağzıma sudan başka bişey koymam. Sağlıklı atıştırmalık vs bilmem canım çektiğinde kendimi kandırmadan gider efendi gibi baklavamı hamur işimi yerim ama bunları hep gündüz yaparım ki ertesi gün kahvaltıya kadar 16 saat geçsin. İşin sırrı akşam yememekte ve 16 saat aç kalmakta (aç dediysem lafın gelişi açlık hissetmem kahvaltıya kadar). 14 saat de yapabilirsin ama diyabette nasıl olur bilmiyorum 🤔 Şu an 53-54 arası gidip geliyorum, 10 sene önce de bu aralıktaydım aşağı yukarı, hayatımda en fazla 58 kg oldum (boy 1.68). Kan değerlerim vs de iyi, bu yaşam tarzı işe yarıyor yani bende.
 
Son düzenleme:

Khomyuk

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2019
3.215
13.285
Ben diyeti bozduktan sonra amaan nasılsa kaçtı diye abartırdım. Onu kestim. Çok mu kaçırdım bir sonrali öğünde topluyorum. Akşam yemeğinden sonra da haftaiçi en azından yemiyorum.
Yani işe yarayan düzenim şu, yürüyüş, evde yapılan yarım saatlik spor, sabah ekmeksiz kahvaltı, yumurta, peynir zeytin yeşillik yani sadece.
Öğlenleri aslında yemeyip iki ara öğün yapsam sadece daha iyi olacak ama onu hala oturtamadım genelde bu öğünüm kaçar.
Akşamları da ufak tabağa az yemek koyuyorum. Normalde iki kalık pilavsa bir kaşık yani. Tabakları ufaltmak bende porsiyon kontrolü sağladı.
Akşam yemeğinden sonra da sadece çay içer yatarım.
Haftasonu tek bir gün şarap kaçamağı yapıyorum. O zaman biraz ceviz badem peynir yiyorum gece. Ama onu da haftada birle sınırlayınca kiloya etkisi olmadı.
Ama ekmek yok, şeker de mümkünse yok. Mesela bu yeni çıkan top züberler beni kesiyor, çikolata yemişim hissi geliyor. Bir ağa öğünüm kahve ve o tek top züber.