Yardım Eder Misiniz? :(

xoxzlemmm85

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Mayıs 2008
Mesajlar
37
Emoji Skoru
0
Arkadaşlar inanılmaz derecede vücudumun heryeri kaşınıyordu ve ayrıca cinsel bölgemin etrafında da sivilce çıkmıştı bu şikayetlerle dün doktora gittim. Bana 3 tane merhem ve 2 kutu da ilaç verdi. İlaçlardan birisinin adı Tetra, diğeri ise Prednol. İlaçlar hakkında pek bilgim olmadığı için kullanmaya başladım. Ancak öğrendim ki Prednol bir kortizonmuş yani tehlikeli bir ilaç. Ayrıca doktor bu ilacı içtiğim sürece bana tuzu yasakladı. Etrafımdaki herkes bu ilacı kullanmamam gerektiğini, başka bir doktora daha muayene olmamı söylüyorlar. Acaba yanlış teşhis mi koydu, napacağımı şaşırdım:KK43: Bahsettiğimiz ilacı kullanan yada daha önce benimle aynı durumu yaşamış arkadaşlar varsa aramızda onlardan yardım rica ediyorum.senağlama
 

xoxzlemmm85

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Mayıs 2008
Mesajlar
37
Emoji Skoru
0
Kan testi yaptı. Sıkıntı ve üzüntüye bağlı olarak kaşıntı oluşmuş dediğine göre. Sıkıntı yüzünden kanımdaki demir oranı azalmış.
 

hxuxzxuxn_yxixlxix

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağustos 2007
Mesajlar
7.681
Emoji Skoru
8
evet canım aynı dertten bende gıtmıstım gecen sene cildiyeye ataraks dıye bır surup verdı 15 gunde ne kasıntı kaldı ne bısey
 

leylek82

çok zor bazen....
Pro Üye
Katılım
6 Temmuz 2008
Mesajlar
5.659
Emoji Skoru
20
Yaş
36
ya kkda tutukluk var cvp zor yazıyorum.cnm benim oğlum kurdeşen döküyo bu yüzden sürekli ilaç alıyo.astımı da var. ama büyük olsaydı kortizol tedavisi görebilirdi.eşim de tatilde belinde kurdeşene benziyen ağır kaşıntılı bir durum oldu diye gene kortizol iğne vuruldu.yani bu tür durumlarda genelde böyle oluyo.ama için rahat etsin istiyosan tahlilleri başka yere de göster
 

leylek82

çok zor bazen....
Pro Üye
Katılım
6 Temmuz 2008
Mesajlar
5.659
Emoji Skoru
20
Yaş
36
evet canım aynı dertten bende gıtmıstım gecen sene cildiyeye ataraks dıye bır surup verdı 15 gunde ne kasıntı kaldı ne bısey
hüzün benim oğlum ataraxı 1,5 yıldır kullanıyo içmese aynısı oluyo gene.daha bu sabah gene çok kötü oldu kafayı yiycem ya:çok üzgünüm:
 

hxuxzxuxn_yxixlxix

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağustos 2007
Mesajlar
7.681
Emoji Skoru
8
evet leylekım bende kurdesen dokuyodum sabahlara kadar kasına kasına komaya gırıyodum heryerım sısıyodu davul gıbı oluyodu sonra soyuluyodu
doktor testler tahlıller yaptı hepsı ıyı cıkıyodu en sonunda bana solemeden karneme atarax yazmıs
ben ne anlarım ataraxtan falan meger kafa şurubuymus ama yemın ederım 15 gunde ne kasıntı kaldı ne bısey verdıgı dıger ılaçları bıle ıcmedım sadece atarax ıctım allaha sukur sımdı yok
 

hxuxzxuxn_yxixlxix

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağustos 2007
Mesajlar
7.681
Emoji Skoru
8
hüzün benim oğlum ataraxı 1,5 yıldır kullanıyo içmese aynısı oluyo gene.daha bu sabah gene çok kötü oldu kafayı yiycem ya:çok üzgünüm:
leylekım oglun aklına bıseymı takıyo acaba eger bırseylere uzuluyosa bu yuzden olabılır cunku ben hep kafama saçma sapan seyler takardım ataraxsı kullandım ama 15 gun sonra hamıle kaldım dıye bırakmıstım hamılelık bana terapı gıbı gelmıstı sadece bebegımi dusunuyodum rahattım ozaman gectı
 

xoxzlemmm85

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Mayıs 2008
Mesajlar
37
Emoji Skoru
0
Anladığım kadarıyla benim doktorum coşmuş. Herkes bir ilaç yazarken benimki üç krem ve iki kutu ilaç. İnsan hayatı boyunca mutlu olamaz ki elbet bigün yine sıkıntım olacak, her sıkıntım olduğunda bu kadar çok ilaç mı içeceğim yani :KK43:
 

hxuxzxuxn_yxixlxix

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
29 Ağustos 2007
Mesajlar
7.681
Emoji Skoru
8
Anladığım kadarıyla benim doktorum coşmuş. Herkes bir ilaç yazarken benimki üç krem ve iki kutu ilaç. İnsan hayatı boyunca mutlu olamaz ki elbet bigün yine sıkıntım olacak, her sıkıntım olduğunda bu kadar çok ilaç mı içeceğim yani :KK43:
canım banada 2 ılaç 1 krem bıde atarax yazmıs ama ben sadece ataraxsı kullandım ve çok ıyı geldı
 
Yukarı Alt