Yardim edin lutfen

Atesliejderha

Gel artık..
Kayıtlı Üye
9 Haziran 2016
251
213
İlgili forumda cevap gelmedigi icin burdan acmak zorunda kaldim lutfen kusura bakmayin.
Ben daha once 3 kez rahim ici gebelik yasadim ama dusuk oldu maalesef. En son prolaktin sorunum vardi dostinexe basladim gecen ay ve hamile kalamadim.
Bu ay da rahim filmi cektirip oyle devam etmek istedim ama adetin 12. Gunu bugun film cekildi ve iki tup de tamamen kapali cikti.
Rahim icinde yapisiklik yok tupler tamamen kapali gorunuyo dedi dr ama ben subatta hamile kalmistim fakat dusuk oldu o zaman nasil hamilelik olustu o kapali tupten embriyo nasil gecti?
Enfeksiyondan olabilir diyo ama o kadar buyuk boyutta enfeksiyonu ben nasil hissedemedim belirti vermedi ustelik o kadar doktora gittim biri de demedi?
3 gebelik yasadim kapali tuplerle nasil yasadim direkt tup bebege yonlendirdi ben hicbisey anlamadim:/
 
Son düzenleme:

Laale

Aşikârdır Zat-ı Hak
Pro Üye
13 Nisan 2007
25.662
64.393
41
Bir bilgim yok da Allah'ım yardımcınız olsun inşallah demek istedim.
 

iklim ela

Üye
Kayıtlı Üye
23 Eylül 2020
229
342
Şimdi, eğer rahimde herhangi bir tıkanıklık veya tüplerde kapalı olma durumu söz konusu ise, filmde net bir şekilde çıkar. Bu konuda yanılma payı olduğunu düşünmüyorum, hsg filmini başka doktora da gösterin tedbir amaçlı. Ama, iki kapalı tüp ile gebelik nasıl oluştu onu ben de anlayamadım.
 

Atesliejderha

Gel artık..
Kayıtlı Üye
9 Haziran 2016
251
213
Şimdi, eğer rahimde herhangi bir tıkanıklık veya tüplerde kapalı olma durumu söz konusu ise, filmde net bir şekilde çıkar. Bu konuda yanılma payı olduğunu düşünmüyorum, hsg filmini başka doktora da gösterin tedbir amaçlı. Ama, iki kapalı tüp ile gebelik nasıl oluştu onu ben de anlayamadım.
Acaba diyorum adetin 12. Gunu cekildi gec oldugu icin mi net cikmadi falan ne bileyim ben de anlayamadim gercekten doktor da pek aciklayici konusmadi direkt tup bebek dedi :/
 

Kedilerinefendisi

Çok da tın
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2012
4.690
5.028
İlgili forumda cevap gelmedigi icin burdan acmak zorunda kaldim lutfen kusura bakmayin.
Ben daha once 3 kez rahim ici gebelik yasadim ama dusuk oldu maalesef. En son prolaktin sorunum vardi dostinexe basladim gecen ay ve hamile kalamadim.
Bu ay da rahim filmi cektirip oyle devam etmek istedim ama adetin 12. Gunu bugun film cekildi ve iki tup de tamamen kapali cikti.
Rahim icinde yapisiklik var sanarken tupler tamamen kapali gorunuyo dedi dr ama ben subatta hamile kalmistim fakat dusuk oldu o zaman nasil hamilelik olustu o kapali tupten embriyo nasil gecti?
Enfeksiyondan olabilir diyo ama o kadar buyuk boyutta enfeksiyonu ben nasil hissedemedim belirti vermedi ustelik o kadar doktora gittim biri de demedi?
3 gebelik yasadim kapali tuplerle nasil yasadim direkt tup bebege yonlendirdi ben hicbisey anlamadim:/
Bence rahim filminde bi sey olma ihtimali var.Baska bir merkezde çektirin veya histereskopiyle tüplere bakılıp açılabilir. Acilmazsa da tüp bebegr baslanir ama rahim içi yapisikliklar acilmadan da hamile kalmaniz saglanmaz diye biliyorum. Tüpler kapalıysa nasil hamile kaldınız mantikli degil.
 

Atesliejderha

Gel artık..
Kayıtlı Üye
9 Haziran 2016
251
213
Bence rahim filminde bi sey olma ihtimali var.Baska bir merkezde çektirin veya histereskopiyle tüplere bakılıp açılabilir. Acilmazsa da tüp bebegr baslanir ama rahim içi yapisikliklar acilmadan da hamile kalmaniz saglanmaz diye biliyorum. Tüpler kapalıysa nasil hamile kaldınız mantikli degil.
Rahim içi yapışıklık yokmuş ama sadece iki tüpte aynı yerden kapalı görünüyor. Direkt tüp bebek dedi doktor.
Yani ben hiç enfeksiyon falan da geçirmedim hani enfeksiyondan kapandı derdim.
 

Ayseee1987

Never Stop DREAMİNG ✅ ◕‿◕
Pro Üye
13 Nisan 2018
3.227
5.260
Rahim filmini anestezi altında mı çektirdiniz? Rahim filmini Anestezisiz çektiyseniz kendinizi kastığınız içinde tüpler kapalı gibi çıkabiliyormuş.

Düşük yaşadığınız içinde tüpler bazen kapanabiliyor. Yani bu durum son düşükte olma ihtimali büyük.
Şimdi yapmanız gereken anestezi altında histereskopi yaptırmak.
Allah en erken zamanda evlat versin inşallah 🙏
 

Ayseee1987

Never Stop DREAMİNG ✅ ◕‿◕
Pro Üye
13 Nisan 2018
3.227
5.260
Acaba diyorum adetin 12. Gunu cekildi gec oldugu icin mi net cikmadi falan ne bileyim ben de anlayamadim gercekten doktor da pek aciklayici konusmadi direkt tup bebek dedi :/
Hayır zaten rahim filmi ovülasyon (yumurtlama) gerçekleşmeden yapılan bir işlemdir. İşlemi yaptığınız zamanlamada bi sorun yok.
 

Atesliejderha

Gel artık..
Kayıtlı Üye
9 Haziran 2016
251
213
Rahim filmini anestezi altında mı çektirdiniz? Rahim filmini Anestezisiz çektiyseniz kendinizi kastığınız içinde tüpler kapalı gibi çıkabiliyormuş.

Düşük yaşadığınız içinde tüpler bazen kapanabiliyor. Yani bu durum son düşükte olma ihtimali büyük.
Şimdi yapmanız gereken anestezi altında histereskopi yaptırmak.
Allah en erken zamanda evlat versin inşallah 🙏
Evet anestezi altında yapıldı. Yani şubattaki düşük kimyasal gebelik şeklinde oldu hani enfeksiyon durumu da olmadı ben farketmeden olma ihtimali var mı bilemiyorum ama tupleri kapatacak boyutta bi enfeksiyon nasıl belirti vermez ki :KK43:
İnşallah canm teşekkür ederim
 

Ayseee1987

Never Stop DREAMİNG ✅ ◕‿◕
Pro Üye
13 Nisan 2018
3.227
5.260
Evet anestezi altında yapıldı. Yani şubattaki düşük kimyasal gebelik şeklinde oldu hani enfeksiyon durumu da olmadı ben farketmeden olma ihtimali var mı bilemiyorum ama tupleri kapatacak boyutta bi enfeksiyon nasıl belirti vermez ki :KK43:
İnşallah canm teşekkür ederim
Rahimde yada idrar yolunda oluşan anormallikleri-enfeksiyonları vücudumuz anlayıp error veriyor canım ama tüplerdeki durum böyle değil. Bi araştır istersen.
Geciktirmek istemiyorsan sonraki ay histeroskopi yaptır. Devamlı düşük yapanlara zaten rahim filmi değil 3 boyutlu histeroskopi yapılır. Ve bu işlemde kapalı olan tüplerin açılma olasılığı büyüktür.
Kısaca bu yöntem, aynı anda; hem tanı koyma işlemi hem de tedavi şeklidir.
 

Atesliejderha

Gel artık..
Kayıtlı Üye
9 Haziran 2016
251
213
Rahimde yada idrar yolunda oluşan anormallikleri-enfeksiyonları vücudumuz anlayıp error veriyor canım ama tüplerdeki durum böyle değil. Bi araştır istersen.
Geciktirmek istemiyorsan sonraki ay histeroskopi yaptır. Devamlı düşük yapanlara zaten rahim filmi değil 3 boyutlu histeroskopi yapılır. Ve bu işlemde kapalı olan tüplerin açılma olasılığı büyüktür.
Kısaca bu yöntem, aynı anda; hem tanı koyma işlemi hem de tedavi şeklidir.
Anladım canım teşekkür ederim. Mesela doktor bunu da önermedi ameliyat falan demedi direkt tup bebek dedi kendi hocasına yönlendirdi.
Bakalım olmazsa tup bebek düşüneceğim artık.
 

asdfgh12

Üye
Kayıtlı Üye
27 Mayıs 2020
135
61
25
İlgili forumda cevap gelmedigi icin burdan acmak zorunda kaldim lutfen kusura bakmayin.
Ben daha once 3 kez rahim ici gebelik yasadim ama dusuk oldu maalesef. En son prolaktin sorunum vardi dostinexe basladim gecen ay ve hamile kalamadim.
Bu ay da rahim filmi cektirip oyle devam etmek istedim ama adetin 12. Gunu bugun film cekildi ve iki tup de tamamen kapali cikti.
Rahim icinde yapisiklik yok tupler tamamen kapali gorunuyo dedi dr ama ben subatta hamile kalmistim fakat dusuk oldu o zaman nasil hamilelik olustu o kapali tupten embriyo nasil gecti?
Enfeksiyondan olabilir diyo ama o kadar buyuk boyutta enfeksiyonu ben nasil hissedemedim belirti vermedi ustelik o kadar doktora gittim biri de demedi?
3 gebelik yasadim kapali tuplerle nasil yasadim direkt tup bebege yonlendirdi ben hicbisey anlamadim:/
Merhabalar öncelikle geçmiş olsun ben de bu hafta çekildim ilk denemede başlangıcım bile yapışıktı açtılar sağ da aynı şekilde sol tüpü 5 defa denediler ve olmadı Perşembe tekrar gitti ve açıldı ilk denemelerde olmayışını perdeye falan yordular ama rahmimde de bi terslik varmış belki ondan olabilir denildi bence siz de bikaç yere gidip deneyin inşaallah sıkıntı olmaz