Diyet | Estetik | Güzellik / Bakım | Moda | Sağlık | Dekorasyon | Anne Çocuk | Kadın Sağlığı | Kadın | Yemek / Mutfak
Merhaba, sitemize ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın...

yardımcı olurmusunuz

Konusu 'Tüp Bebek Özel Bölüm' forumundadır ve acemiera tarafından 30 Ekim 2010 başlatılmıştır.

    30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : acemiera
  1. acemiera

    acemiera kan bağı mi? O da ne? ... Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.195
    Beğeni:
    88
    Ödül Puanları:
    153
    merhabalar bende erken yumurta yetmezliği var fsh 20 civarı doktorumuz tüp bebek demişti biz denemek istemedik son 3 aydır adet miktarım çok azaldı doktorum primolut-n verdi 14.gün başlayıp 10 gün kullanıyordum günde 1 tane fakat bu sefer hap bitmeden lekelenme şeklinde bazen kahverengi bazen de adet renginde kanamam başladı daha bir tane hapım vardı neden olmuş olabilir şimdiden teşekkür ederim
     
  2. 30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : acemiera
  3. handeyksl

    handeyksl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    89
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    kaç yaşındasınız?? ben 18 yaşındayım ve en son tahlilde fsh'ım 136 çıktı :KK43:( sizin gene iyi :)
     
  4. 30 Ekim 2010
    Konu Sahibi : acemiera
  5. acemiera

    acemiera kan bağı mi? O da ne? ... Üye

    Katılım:
    6 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.195
    Beğeni:
    88
    Ödül Puanları:
    153
    32 yaşındayım canım..senin gerçekten yüksekmiş.birşey kullanıyormusun
     
  6. 3 Kasım 2010
    Konu Sahibi : acemiera
  7. handeyksl

    handeyksl Aktif Üye Üye

    Katılım:
    21 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    89
    Beğeni:
    0
    Ödül Puanları:
    76
    evt kullanıyorum.3buçuk 4 senedir kullanıyorum.ilk başta desollet kullandım sonra diane35 e geçtim.bikaç ay önce kontrol için bıraktırdı doktor.3 ay ilaç almadım ve adet de olamadım.fsh'ım o ölçümde 136 çıktı işte.ilaç alırken 29a kadar gerilemişti :KK43:
     
  8. 5 Kasım 2010
    Konu Sahibi : acemiera
  9. Bahceci

    Bahceci Yeni Üye Üye

    Katılım:
    2 Mart 2010
    Mesajlar:
    7.574
    Beğeni:
    21
    Ödül Puanları:
    0
    Merhab,

    Yumurta rezervinizde ciddi bir azalma görülüyor.Hiç vakit kaybetmeden bir merkeze başvurun.
    Saygılarımla
     
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren kadinlarkulubu.com adresimizde 5651 Sayılı Kanun'un 8. Maddesine ve T.C.K' nın 125. Maddesine göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.

Kadinlarkulubu.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetler iletişim linkinden iletişime geçildikten sonra en geç 5 (beş) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek, gereken işlemler yapılacak ve avukatımız size yazılı/sözlü geri dönüş yapacaktır.