yardımm..hangi doktora inanacağımı şaşırdım :(((

çaxgxla27

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Mayıs 2008
Mesajlar
238
Emoji Skoru
1
Yaş
36
bundan 2 ay önce 10 aylık evli iken doktora sol kasığımdaki çok hafifi bi ağrı için gittim 10 aydır korunmuyorduk ama ilişkimiz düzenli de değildi.doktorum bana iltihap olduğunu ve sağ ve sol yunurtalığımda 1.5-2 cm civarında çikolata kistimin olduğunu söledi ve şu anda zararsız 6 - 7 ay daha bekle dedi..3 hafta sonra kontrole gel dedi.gittik 3 hafta sonra.iltihap gitmiş kalmamış bişiy.kistler ise aynı büyüklükte duruyor.doktor şu anda bi sorun yok 6-7 ay bekleyelim olmazsa gelin dedi.ama kafama çok taktığım 2 hafta sonra annemin doktorunun özel muayenehanesine gittik.bu arada eşim de doktora gitti ve eşim de herşey normal çıktı.sorun yok yani.2.gittiğim doktor yani aradan 2 hafta geçmişti.sol yumurtalığında bişiy yok.sağda ise biri 3.8 diğeri ise 5 cm büyüklüğünde 2 tane kistin var ama çikolata kisti değil çatlamamış yumurta kisr oluşturmuş içi su dolu dedi ve açık ameliyat dedi..bana ilaç verdi şu anda doğum kontrol hapı içiyorum. 1 ay bu içecem.kistin durumuna bakacak.büyük olasılıkla ameliyat dedi.laparoskipiyi de kist patlar diye önermiyom dedi.ne yapacam ben şimdi.hangisine güvenecem.2 hafta içinde soldaki kistim sağa gidip büyüdü mü.nasıl oldu bu anlamadım.
 

arda_

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Haziran 2008
Mesajlar
474
Emoji Skoru
0
bu doktorlara güvensek mi güvenmesekmi hepimiz şaşırmış durumdayız.bende doktor değiştirip druyorum.biri kötü bişey diyo diğeri iyi öteki normal.işimiz Allah'a kalmış.umarım ciddi bir sorun değildir.moralini yüksek tut.geçmiş olsun canım..
 

çaxgxla27

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Mayıs 2008
Mesajlar
238
Emoji Skoru
1
Yaş
36
bu doktorlara güvensek mi güvenmesekmi hepimiz şaşırmış durumdayız.bende doktor değiştirip druyorum.biri kötü bişey diyo diğeri iyi öteki normal.işimiz Allah'a kalmış.umarım ciddi bir sorun değildir.moralini yüksek tut.geçmiş olsun canım..
sağol canım ama bu durumda nasıl iyi olunur ki :uhm:
 

kuzu

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Ağustos 2007
Mesajlar
389
Emoji Skoru
5
canım banada bir doktor çikolata kistin var, bu şekilde hamile kalamazsın. 3 ay doğum kontrol hapıkullan dedi. ama ben kullanmadım. başka doktora gittim. oda çikolata kistin falan yok dedi. polikistik over sendromu var dedi. ilaç vermedi. bişey olmaz bekle dedi . gerçekten 3 ay sonra hamile kaldım. ama karnımda öldü o ayrı bir konu. bence bir doktora daha git. gerçi doktor değiştirdikçe insanın kafası dahada karışıyor ama bir doktorada güvenemiyorum artık. hakkında hayırlısı olsun. inşallah en kısa zamanda sağlıklı hayırlı evlatların olur.
 

cananur

Elhamdülillahirabbilalemn
Kayıtlı Üye
Katılım
23 Ocak 2008
Mesajlar
546
Emoji Skoru
137
Yaş
38
Canım hemen ameliyat olma o içi su dolu olan yumurtanın büyümesiyle oluşan kistler doğum kontrol hapıyla küçülüyor bi süre kullan .....
 

mavi_ay

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Mayıs 2008
Mesajlar
774
Emoji Skoru
1
canım geçmiş olsun.
Senin yerinde olsam ilk doktoruma gider ben bi doktora daha gittim oda bana böle söledi derim yani..Bakalım ne diyek ya
offf ya nasıl okumuş bu insanlar bilmem ki kopyayla falanmı acaba..Bi doktor zede olarak Doktorlara bile güvenemez olduk artık ya
Allah iyilerle karşılaştırsın inşallah
 

ozlemyb

Popüler Üye
Pro Üye
Katılım
9 Kasım 2007
Mesajlar
2.110
Emoji Skoru
112
canım cıkolota kıstı amelıyatla alınır ama catlamamıs yumurta kıstı dedıgı polıkıstık over o da zaman zaman olur her kadında dogum kontrol hapı ıle tedavısı olur
pco bende de oldugundan bılıyorum
 
Yukarı Alt