Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

Gokdenizim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2017
1.123
2.009
29
Valla süpersin 27. Haftya sadece 3,4 kg ile gelmek rüya gibi bişi... 🧿üstelik normal kiloda başladın. Kilolu olsan tamam dicem de. Hadi bakalım tam gaz devam
İnan bu hafta kusmasamda keşke 1 kilo alsaydım mahvetti beni zıkkım. İnşallah bu hafta normale dönerim. Yeminle günlük 2 yumurta peynirim yogurt um meyvem var yiyorumda yani😀
 

nedemistimkibenn

bahar bulutuyum seninle
Kayıtlı Üye
29 Aralık 2018
2.158
8.184
Tartildim ama ne göreyim 👻 Resmen +800 olmuşum.Odem filan değil dün çok su içtim çünkü.Artik 61,8im hey gidi 🤦 Yine de moralimi bozmamaya çalışıyorum.Bu sayfada aldığım kilo haftalık bazında kendime en yakın C charla idi.Onunla kiyaslayinca aynı sayiliyorum.O 12 almadan bitirmiş benim bari 15 olsa 😖
25i bitirdim,yarın 26.haftamin içinde olucam inşallah.Farkediyordum ama ya,bu hafta karnım baya belli eder oldu.Yediklerimi toplasam bir kilonun kalorisi etmez.O zaman ne dicez,sağlık olsun 😊 Yalnız çok dertliyim uzun uzun yazdım.Birde doktor kontrolünde kıyafet ayakkabili daha fazla cikiyorum,neyse ki iş benim tartimda bitiyor🤦

Menü de vereyim kontrol altında olayim.

Kahvaltı: 1 haşlanmış yumurta,1 domates,1 salatalık,7 zeytin,köy peyniri,acuka,çay
Ara: 2 kuru kayısı, 4 erik
Akşam: 1 tabak et sote, 1 kase çorba, yogurt,kavun
Ara: 4 kayisi

Unuttum etiket yapmamisim.
pufboregi pufboregi 61,8 😧
 

Oztrkbg

Üye
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2018
281
162
28
ÜYE ADIgebelik haftasiboybaşlangıç kilosugüncel kiloalinan kilodogum sonrasi ilk kilo bildirimidogum sonrasi güncel kilo
cool_lime cool_lime 391726575.510.56966.9
@selennn355156553 49.5
@volveron395562.57.55759
C charla 39161 50.562.311.862.754.2
@Neseliyimmm39 16058.565.77.26154
@rmys4203387483.59.5
@_sushico_3916961.469.78.461.7
@Khaleesi213915751.459.98.555.4
Eyslg Eyslg 3816456.867.911.162.8
@Shewolf153617061751459.3
@Freshh3817461.5 73.7 12.2
@Serpico193716562.770.5 7.8
T Toprak07 361778091.6 11.6
@pratik45 3416068 79.311.3
LeonOcean LeonOcean 3416785 93 8
pufboregi pufboregi 331706069.5 9.5
Plm1233316175.5 83.6 8.1
@EslemEslemEslem321605765 8
@sinsirella230162687910
Gökdenizim2716758,561.9 3.4
@Azra 12715953.358.3 5
nedemistimkibenn nedemistimkibenn 2617055616
O Oztrkbg 261625660 4
derin masalım261615460.3 6.3
dend191675859.2 1.2
Güncel kilo 61 👍
 

Toprak07

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Eylül 2016
580
345
33
20190708_231344.jpg
kızlar bende böyle bi kaşıntı başladı pupp hastaligiymis.gerekli testleri yaptırdım şükür bişey çıkmadı..ciksaydi bebegim erken doğacaktı..dogumdan sonra gecer diyorlar ama böyle bir.durum yaşayan varmi ya da bilen gören
 

_derin masalim_

KUZEY Rüzgar'ı..
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2012
751
545
Eki Görüntüle 2288120
kızlar bende böyle bi kaşıntı başladı pupp hastaligiymis.gerekli testleri yaptırdım şükür bişey çıkmadı..ciksaydi bebegim erken doğacaktı..dogumdan sonra gecer diyorlar ama böyle bir.durum yaşayan varmi ya da bilen gören
Cok Gecmiş olsun yaaa. Baska yerinde var mı? Stres Fln mı yaptın acaba?
 

nedemistimkibenn

bahar bulutuyum seninle
Kayıtlı Üye
29 Aralık 2018
2.158
8.184
Eki Görüntüle 2288120
kızlar bende böyle bi kaşıntı başladı pupp hastaligiymis.gerekli testleri yaptırdım şükür bişey çıkmadı..ciksaydi bebegim erken doğacaktı..dogumdan sonra gecer diyorlar ama böyle bir.durum yaşayan varmi ya da bilen gören
Çok geçmiş olsun canım..Hiç bilmiyorum yaşamadım,tanikta olmadim..Neyse ki testlerde bir şey çıkmamış.Cok şükür 🙏

O Oztrkbg haftamiz,günümüz ayni.Bize yansıyan kilo da aynı olmuş 😳
Tam demek ki normal diyeceğim,sonra derin masalımin kilo verdiğini gördüm 😅
 

pufboregi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2011
3.270
3.111
Eki Görüntüle 2288120
kızlar bende böyle bi kaşıntı başladı pupp hastaligiymis.gerekli testleri yaptırdım şükür bişey çıkmadı..ciksaydi bebegim erken doğacaktı..dogumdan sonra gecer diyorlar ama böyle bir.durum yaşayan varmi ya da bilen gören
Cnm genelde son üç ayda görülüyor bu problemler. Sen de zaten 36. Haftandasın. Çok kaşıntılı bi durum Allah yardımcın olsun. Şükür testlerde bişi çıkmamış. Karaciğer enzimlerine baktılar yüksek ihtimal. Tam nedeni bilinmiyor bu durumun ama genelde erkek bebek bekleyenlerdr, kilolu gebelerde olabiliyormuş. Karın çok gerildiğinden kollajen oluşumuyla ilgili bir durum olduğunu biliyorum ve kortizon tedavisi veriliyordu galiba. Ama o sıkıntı kullanmasan daha iyi. Soğuk duş iyi gelebilir sana. Duş jeli fln kullanma sakın. Onlar iyice arttırıyor. Ve evet doğum sonrası geçer diyorlar
 

Toprak07

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Eylül 2016
580
345
33
Cnm genelde son üç ayda görülüyor bu problemler. Sen de zaten 36. Haftandasın. Çok kaşıntılı bi durum Allah yardımcın olsun. Şükür testlerde bişi çıkmamış. Karaciğer enzimlerine baktılar yüksek ihtimal. Tam nedeni bilinmiyor bu durumun ama genelde erkek bebek bekleyenlerdr, kilolu gebelerde olabiliyormuş. Karın çok gerildiğinden kollajen oluşumuyla ilgili bir durum olduğunu biliyorum ve kortizon tedavisi veriliyordu galiba. Ama o sıkıntı kullanmasan daha iyi. Soğuk duş iyi gelebilir sana. Duş jeli fln kullanma sakın. Onlar iyice arttırıyor. Ve evet doğum sonrası geçer diyorlar
amin Allah razı olsun. çok kilolu durmuyorum boyuma göre.zaten bikac gundur tuzlu suyla yikanip çıkıyorum.yada beyaz sabun yapip hemen iyice durulanıyorum ..dus jelini normalde de kullanmam hic.inanki soguk duş 10 dk etki ediyordu Allah dusmanima vermesin. dayanilacak gibi değildi.
ilac losyon vs iyi geldi şükür..bu arada bebegim kız 🥰
 

pufboregi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2011
3.270
3.111
amin Allah razı olsun. çok kilolu durmuyorum boyuma göre.zaten bikac gundur tuzlu suyla yikanip çıkıyorum.yada beyaz sabun yapip hemen iyice durulanıyorum ..dus jelini normalde de kullanmam hic.inanki soguk duş 10 dk etki ediyordu Allah dusmanima vermesin. dayanilacak gibi değildi.
ilac losyon vs iyi geldi şükür..bu arada bebegim kız 🥰
Ehehehe ne kilo ne de cinsiyetten tutmadı senin 😬 valla doktorların yalancısıyım. İnşallah çabucak atlatırsın cnm bnm
 

Plm123

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
28 Ocak 2018
3.527
5.357
37
pufboregi pufboregi ben erken tartilmisim. Wc sonrasi 83.4 geldim tartida.
Bugun guzel kahvalti yaptim.
Peynir. Tereyag, cilek receli, 2 dilim ekmek, yumurta ve 1 bardak acik cay ve patates kizartmasi.