Yeni hamile olanlar beraber kilo takibi yapalim mi?

Serpico19

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Ocak 2019
2.804
7.369
Benim doktorum kilo kaybini onermiyoruz hamilelikte dedi. Aklinizda bulunsun. Cok asirida zorlamayalim kendimizi kilo almayacagiz diye. Sadece cok abartip iki canliyiz diye asiri yemeyelim yeterli bence.
Ben ilk gebelikte 14 kilo aldim 2 gun sonra tartildigimda dogumda 10 kilo gitmis geriye 4 kilo kalmisti. Simdi cok fazla yemememin sebebi yemek hazirlamaya cok useniyorum.
Ay sorma ya beni boyle bırak saatlerce yemek hazırlarım dusunurum fılan ama hamılelıkte hıc yemek yapmasam sormam aramam da normalda ıstahsız olanların ıstahı acıkıyor bızım kapanıyor galıba. Kılo kaybı ıyı degıl hele sonra dırek cocugun kılosundan dusuyor. Ben ıstahsız oldugum halde yarım kılo bır kılo arası arıyorum.
 

Serpico19

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Ocak 2019
2.804
7.369
Günaydın
Güncel kilo 60
Ehh - 300 de iyidir. Almayayım da. Dün o dondurmayı yemeyecektim🙄🤷‍♀️

3 kuru kayısı yarım lt su
Kahvaltı
2 yumurta ile menemen
Bol salata yesillk domates vs
Peynir
1 dilim ekşi mayalı ekmek
Canım bu haftalarda kılo kaybın olmasın tam bebegın ataga gectıgı zaman haberın olsun. Son aylarda cok alırım dıye korkma belkı almazsn o yuzden sımdıden kısma 200 gr olsa da almıs olman lazım.
 

Oztrkbg

Üye
Kayıtlı Üye
26 Kasım 2018
281
162
28
Çok geçmiş olsun canım..Hiç bilmiyorum yaşamadım,tanikta olmadim..Neyse ki testlerde bir şey çıkmamış.Cok şükür 🙏

O Oztrkbg haftamiz,günümüz ayni.Bize yansıyan kilo da aynı olmuş 😳
Tam demek ki normal diyeceğim,sonra derin masalımin kilo verdiğini gördüm 😅
Aslında doktorun ön gördüğü kilodan daha az kilo aldım :) Bence normal gidiyoruz 👍
 

dend

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
8 Mayıs 2013
219
188
sabah ; menemen peynir vs normal kahvaltı ekmeksiz
(ama kahvaltıdan 5 dk sonra istifra ettim☹)
turk kahvesi
cubuk kraker ayran (yola cıktıgım ıcın midemi bastırsın diye)
şimdide domatesli makarna ve peynir
bugünlük bitti benim için 🙊
ve maden suyu(günde 2 tane içiyorum)
 

Gokdenizim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2017
1.123
2.009
29
Yasa aslında Ödwmdir diye düşündüm ama... İyi de yiyorum. Biraz daha arttırayım madem...
Canım mesela geçen jçhafta hepimiz 1 kilo aldık biliyorduk hepsi kilo degil ödem kısmı bu hafta gitti aslında kilo vermedin yani dert etme. Benden giden de aynı ödem bu kadar kısa sürede zaten yağ kas gitmez hele ki bizim durumumuzda
 

Serpico19

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Ocak 2019
2.804
7.369
Yasa aslında Ödwmdir diye düşündüm ama... İyi de yiyorum. Biraz daha arttırayım madem...
Ye canım benım bebıs 25 gerı dustu kıloda dahada toparlanmadı ıstahım yoktu yıyemıyordum yemeyle alakası yok desede doktor evham yapıyorsun ıster ıstemez. 25 haftada odem olmaz ılerleyen haftalarda oluyor canım bu haftada bende yol dusun
 

Gokdenizim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2017
1.123
2.009
29
Ye canım benım bebıs 25 gerı dustu kıloda dahada toparlanmadı ıstahım yoktu yıyemıyordum yemeyle alakası yok desede doktor evham yapıyorsun ıster ıstemez. 25 haftada odem olmaz ılerleyen haftalarda oluyor canım bu haftada bende yol dusun
Sıkma canını yemeyle bebek büyüseydi benim oğlan en az 4 kilo olurdu 😁oglumda 20 kilo aldım 2700 doğdu 😁
 

pufboregi

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2011
3.270
3.111
Bnm arkadaşım 25 kg aldı ben 14 almıştım önceki gebeliğimizde. Boyumuz ve başlangıç kilomuz aynıydı. İkimizde 3400 doğurduk 😂
 

_derin masalim_

KUZEY Rüzgar'ı..
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2012
751
545
Ödem de olabilir tatlım sonuçta havalar sıcaktı. Sonra serinledik falan. Brnde vermiştim senin haftalarda ve bebeğimin kilosu iki hafta öndeydi ona rağmen. Endişe etme bence
Canım mesela geçen jçhafta hepimiz 1 kilo aldık biliyorduk hepsi kilo degil ödem kısmı bu hafta gitti aslında kilo vermedin yani dert etme. Benden giden de aynı ödem bu kadar kısa sürede zaten yağ kas gitmez hele ki bizim durumumuzda
Ye canım benım bebıs 25 gerı dustu kıloda dahada toparlanmadı ıstahım yoktu yıyemıyordum yemeyle alakası yok desede doktor evham yapıyorsun ıster ıstemez. 25 haftada odem olmaz ılerleyen haftalarda oluyor canım bu haftada bende yol dusun
Önümüzdeki hafta kontrolüm var bakalım. Zaten bebek 2 hafta ileri gidiyordu. Ne diyecek bakalım doktor?
Ödem olmasın yaaaa... Olmasın diye o kadar su içiyorum ki zorla 😪😩
 

Serpico19

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Ocak 2019
2.804
7.369
Önümüzdeki hafta kontrolüm var bakalım. Zaten bebek 2 hafta ileri gidiyordu. Ne diyecek bakalım doktor?
Ödem olmasın yaaaa... Olmasın diye o kadar su içiyorum ki zorla 😪😩
Mıde yanman dusuk tansıyonun yoksa bır dılım lımon eklıyebılırsın suyuna 1 lt ıcın. Hem c vıtamını alırsın hemde odemı atar.