Yeni yöntem

FFr

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
30 Mart 2019
17
14
Herkese merhaba, İnstagramda rastladığım dr.Cemre Korkmaz'dan bahsetmek istiyorum sizlere doktor bey diyeti bozan unsurlar olarak seratonin ve dopamin hormonundan bahsediyor.Bu iki hormon mutluluk ve keyif hormonu.Sevdiğimiz şeyleri yediğimizde salgılanıyorlar yani yemekten zevk almadığımız şeyleri diyetimizde kullandığımız için o diyeti bozuyoruz.Bu yüzden diyette olmadığınızda yemeyeceğiniz şeyleri diyetinize sakın eklemeyiniz! Sevdiğiniz genelde de yediğiniz yiyeceklerden bir liste hazırlayın böylece kendinizi diyette hissetmeyeceksiniz ve bunların az kalorili ve de tok tutan şeylerden olmasına özen göstermemiz gerekiyor.Örneğin muz. Ben eskiden diyetimi yemediğim şeyler üzerine hazrlıyordum mesela ayran ve kuruyemiş ve light,diyet ürünleri,yoğurt v.s normalde yemediğim halde ekliyordum bu besinler bana mutluluk vermediği içinde diyetimi bozuyordum her seferinde.Bir de fark ettim ki kilo vermek istiyorsanız gerçekten iradeli olmalı ve hazırladığınız listenin dışına çıkmamalısınız.Başka türlü olmuyor.Diyet yapmayın diyenlere aldırmayın yani kilo vermek için diyet şart.Yok yaşam tarzını değiştir falan bunlar işe yaramıyor.Kilo vermek istiyorsan o diyeti yapacaksın arkadaşım.Mesela benim sevdiğim yiyeceklerden oluşan ve de tok tutan,az kalorili listemde muz,patates,kısır,bardakta soslu mısır,omlet, çikolata falan var.Yani diyette olmadığımda yemeyeceğim şeyleri eklemedim:) Size de tavsiye ederim 😊
 

Sudem_mmm

Başlangıç 64 GÜNCEL 64.HEDEF 60
Kayıtlı Üye
16 Kasım 2018
2.804
4.967
Zaten sizde diyet yapmamış oluyorsunuz ki .Sevdiğiniz şeyleri yemissiniz.Ben mesela kalori takibi ile yavaş ve çok güzel kilo verdim halada veriyorum.Sadece bazen kısıtlamalar yaptım .O da ilk zamanlar biraz hızlı kilo vermek için .Mesela 74 belkide daha fazlaydı kilom 75 yada 76 olabilir.7 ayda 9 kilo verdim.Su anda 65 lerdeyim.Hala devam ediyorum.Hic mutsuzluk yorgunluk bıkkınlık hissetmedim.Hatta bugünde regli nedi ile oruçlu değilim.Kek yaptım 3 dilim yedim.Yani ben öyle kusitlamali zaten diyet yapamam .Ama yaşam tarzım çok güzel değişti Bence kilo problemi yaşamamak içinde yaşam tarzını değiştirmek lazım.Yoksa diyeti bırak sonra tekrar kilo al.Ben börek çok severim,mantı,makarna yani diyetime bunlari mi koymaliyim.Sizin demenize göre öyle .O zaman nasıl kilo vericez.Ama bunları belli sınırda tüketip bunu alışkanlık haline getirirsek bence hem kilo vermiş oluruz.Hemde kilo problemi yasamayiz.Biraz uzun oldu kusura bakmayın.
 

FFr

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
30 Mart 2019
17
14
Aslında doğru söylüyorsunuz ama diyet listesi olmadan hemen sonuç alınmıyor ne yazık ki..kilo vermek irade ve tam anlamıyla karar meselesi..Kararlı olduğunda diyet yapman gerekiyor sizin yönteminizde buna uygun ama 9ayda verdim diyorsunuz bu çok uzun bir süre bence.O yüzden diyet şart.Mutlaka şart. Ama diyette de bazı problemler oluyor bahsettiğim gibi mutsuz olma durumları,hormonel.durumlar diyeti bozduruyor ne yazıkki.Bunun önüne geçmek lazım bunu başaramadığımz için diyeti yapamıyoruz o yüzden listede sevdiğimiz yiyecekler olması lazım.Gerci aslında bu bile olsa ben zorlanıyorum açıkçası başka şeylerde canm çekiyor:) sonuç yine hüsran🤦daha önce yazdğm bir yaz8 var burada onu okumanzı tavsiye ederim 1gün diyet yap ertesi gün yapma diyeti:) süre 1güne inince dayanması daha kolay ama onda da yine sevdiğimiz yiyeceklerden liste oluşturmak şart..
 

Poyraznisam

Bir prens iki prenses Annesi
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
16 Haziran 2019
645
1.107
Herkese merhaba, İnstagramda rastladığım dr.Cemre Korkmaz'dan bahsetmek istiyorum sizlere doktor bey diyeti bozan unsurlar olarak seratonin ve dopamin hormonundan bahsediyor.Bu iki hormon mutluluk ve keyif hormonu.Sevdiğimiz şeyleri yediğimizde salgılanıyorlar yani yemekten zevk almadığımız şeyleri diyetimizde kullandığımız için o diyeti bozuyoruz.Bu yüzden diyette olmadığınızda yemeyeceğiniz şeyleri diyetinize sakın eklemeyiniz! Sevdiğiniz genelde de yediğiniz yiyeceklerden bir liste hazırlayın böylece kendinizi diyette hissetmeyeceksiniz ve bunların az kalorili ve de tok tutan şeylerden olmasına özen göstermemiz gerekiyor.Örneğin muz. Ben eskiden diyetimi yemediğim şeyler üzerine hazrlıyordum mesela ayran ve kuruyemiş ve light,diyet ürünleri,yoğurt v.s normalde yemediğim halde ekliyordum bu besinler bana mutluluk vermediği içinde diyetimi bozuyordum her seferinde.Bir de fark ettim ki kilo vermek istiyorsanız gerçekten iradeli olmalı ve hazırladığınız listenin dışına çıkmamalısınız.Başka türlü olmuyor.Diyet yapmayın diyenlere aldırmayın yani kilo vermek için diyet şart.Yok yaşam tarzını değiştir falan bunlar işe yaramıyor.Kilo vermek istiyorsan o diyeti yapacaksın arkadaşım.Mesela benim sevdiğim yiyeceklerden oluşan ve de tok tutan,az kalorili listemde muz,patates,kısır,bardakta soslu mısır,omlet, çikolata falan var.Yani diyette olmadığımda yemeyeceğim şeyleri eklemedim:) Size de tavsiye ederim 😊
Böyle kilo verılebılecegını sanmıyorum cnaım ya yanı en azından bana göre degil :)
 
Yukarı Alt