YULAF EZMESİ DENEYİMLERİNİZ..

EceCigdem

Kalbimin prensine bir prenses..
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2014
3.286
3.866
Yulaf ezmesi diyeti yapanlarin deneeyim ve yardimlarina ihtiyacim var.
Kizlar 21 yasindayim ve bir bucuuk yasinda oglum var. Dogumdann sonra aldigim kilolari verdim ama tekrar aldim ayni kilolari. Kıs ayi oldugu icin cocukla beraber disari cikamiyoru. Yasadigim yer sebebiyle diyet uzmani spor yeri falan da yok. Butun gun evdeyim. Resmen bunalima girdim yiyip duruyorum ve yulaf ezmesi diyetine baslamaya karar verdim. Yardimci olursaniz sevinirim nasil birliste hazirlayabilirim kendime ?? Benimle ayni sorunu paylasanlaar varsa gelin beraber baslayalim. Basarilarimizla birbirimizi hirslandiralim...
 

EceCigdem

Kalbimin prensine bir prenses..
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2014
3.286
3.866
Sadece belirli kisilerle konusup onlaraa yorum yapiyosunuz. Niye kimse ilgilennmiyo ya
 

-Mavi

Güzel kalın..Birde trombosit bağışı yapın
Pro Üye
Anneler Kulübü
5 Aralık 2015
5.761
11.415
Durumunu okuyunca konularına bakayım dedima ama malesef yardımcı olabileceğim bir konu değil
Umarım dileğini başarabilirsin ve yardımcı olabilecek arkadaşlar çıkar
 

gokkusagi dusler

Herkese samimi olan bize uzak olsun...
Kayıtlı Üye
19 Ekim 2015
401
2.420
Ya cnm benum kilo problemim yok. bilakis bi kac kilo almak istiyorm.
ama ben diyetle zayiflamaya karsiyim sorarlar bana forunu nasul koruyorsun keske senin gibi zayif olsak diye ama ektra bi cabam yok sunnete uygun beslen derim ben acikmadan yeme doymadan kalk sik ogun beslen uzun sure ac kalma. haa en onemlisi yagli yemegi gunde bi ogun yee aksm saatlerinde yagli yemek yeme bol bol su tuket hele yagli yemekten sonra hic ama hic uzanma oturma...aperatif yee bak soyledim sirrimi kiymetini bilesin ;-) ;-)
 

EceCigdem

Kalbimin prensine bir prenses..
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2014
3.286
3.866
Canim kilo almakk istiyosan bol bol hindistan cevizi yemeni tavsiye ederim yinede ikinizede tesekkur ederim duyarliliginiz icin
 

EceCigdem

Kalbimin prensine bir prenses..
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2014
3.286
3.866
Ya yasadigim yerde resmen etsiz yemek yenmiyo bu yuzden yagli yemek cok fazla tuketiliyo. Kulturune gore de her gittigin misafirlikte falan sofra kuruluyo ister istemez insan kilo aliyo
 

Yagmurun_kizi

Çocuklarım benim herşeyim...
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2015
6.652
8.397
Yulaf ezmesi diyeti yapanlarin deneeyim ve yardimlarina ihtiyacim var.
Kizlar 21 yasindayim ve bir bucuuk yasinda oglum var. Dogumdann sonra aldigim kilolari verdim ama tekrar aldim ayni kilolari. Kıs ayi oldugu icin cocukla beraber disari cikamiyoru. Yasadigim yer sebebiyle diyet uzmani spor yeri falan da yok. Butun gun evdeyim. Resmen bunalima girdim yiyip duruyorum ve yulaf ezmesi diyetine baslamaya karar verdim. Yardimci olursaniz sevinirim nasil birliste hazirlayabilirim kendime ?? Benimle ayni sorunu paylasanlaar varsa gelin beraber baslayalim. Basarilarimizla birbirimizi hirslandiralim...

Durumunu okuyunca bende yardimci olabilirim diye düşündüm ama bu konuda yardımcı olamayacağım Üzgünüm.:KK43:
 

Yagmurun_kizi

Çocuklarım benim herşeyim...
Kayıtlı Üye
11 Aralık 2015
6.652
8.397
Ya yasadigim yerde resmen etsiz yemek yenmiyo bu yuzden yagli yemek cok fazla tuketiliyo. Kulturune gore de her gittigin misafirlikte falan sofra kuruluyo ister istemez insan kilo aliyo
Canım yiyip yememek senin elin de Yemene dikkat edebilirsin. Evde spor yapmayı deneyebilirsin. Benim bir arkadaşım da senin durumundaydı plates yaparak baya bir kilo vermişti
 

sterlicya6

Başlangiç: 65 - Güncel: 60.800 ( bebeğim 9 aylık)
Kayıtlı Üye
7 Mayıs 2014
624
606
Evdeki yemeklerden dgeli yemeyi denesen canım. O diyeti hiç duymadım ben :)
 

EceCigdem

Kalbimin prensine bir prenses..
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2014
3.286
3.866
Canim malesef her zammann elinde. Olmuyor. Bir plates topu almak icin bile bir yer yok. İnternt alisveriisi dde hic yapmadim yani
 

Yukarı Alt