Yumurta kalitesini ve sayisini artirmaa ..kac kisiyiz..gelin burda toplanalimm..onlemimizi alalim..

Mucizem33

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Mayıs 2020
2.276
1.659
Merhaba kizlar..yaklsasik 2.5 ay sonra opu yapilcak..tabi Allah kismet ederse..ama suanda tedaviye basladik..vitamin balik yagi ve dhea kullaniyorum..doktorumun versigi bunu yanisira folik asite dun itibari ile tekrar basladim..ilaclarimi kullanmaya baslayali 15 gun oldu...haziran 15 te inciri zeytinyaginda bekletip her sabahta 1 tane yedim ac karnina..2 gun oncesine kadar..butun bunlarin yani sira apitera marka tarcin propolis karsimindan kullaniyorum..marketten aldigimm..birde 3 gundur arisutu bal polen karismina basladim..sabah ac karnina 1 kasik tuketiyorum..esimede 3 gundur keciboynuzu ozu aldim onada 1 kasik iciriyorum..bilmiyorum dogrumu yapiyorum ama cunki esimde spermle alakali hoc bi sıkintı yok..amh im 0.38 ve doktorum bu yaklasik 3 aylik surede dogal yolla bile hamile kalacagimi belirrtti..bende sadece yumurta rezerv azligi var..tabi kalitesiz embriyoda olusuyo..yani hep 1 tane yumurtam olustu ve oda kalitesiz dollendi...
Bu topigi acmamdaki amac gelin elimizden geldigince birbiirimize destek olalim..bazen cunki yorgun dusebiliyorumm..birbirimizi kaldiralimm.birbirimizi istahlandiralim..birbirimizin ablasi kizkardesi olup..hadi ilaclarini kullanmadinmi diyelimm..peki siz neler yapiyosunuz..
Biraz uzun oldu ama ..insallah guzel bir topik olur...
 

Sane

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
25 Haziran 2020
88
69
46
Bende varım canım 😔 umutsuz ve çaresizce...balık hapı arı sütü hayıt tohumu d vitamini kullanıyorum.
 

bynsyma

Üye
Kayıtlı Üye
5 Mart 2019
754
385
Merhaba kizlar..yaklsasik 2.5 ay sonra opu yapilcak..tabi Allah kismet ederse..ama suanda tedaviye basladik..vitamin balik yagi ve dhea kullaniyorum..doktorumun versigi bunu yanisira folik asite dun itibari ile tekrar basladim..ilaclarimi kullanmaya baslayali 15 gun oldu...haziran 15 te inciri zeytinyaginda bekletip her sabahta 1 tane yedim ac karnina..2 gun oncesine kadar..butun bunlarin yani sira apitera marka tarcin propolis karsimindan kullaniyorum..marketten aldigimm..birde 3 gundur arisutu bal polen karismina basladim..sabah ac karnina 1 kasik tuketiyorum..esimede 3 gundur keciboynuzu ozu aldim onada 1 kasik iciriyorum..bilmiyorum dogrumu yapiyorum ama cunki esimde spermle alakali hoc bi sıkintı yok..amh im 0.38 ve doktorum bu yaklasik 3 aylik surede dogal yolla bile hamile kalacagimi belirrtti..bende sadece yumurta rezerv azligi var..tabi kalitesiz embriyoda olusuyo..yani hep 1 tane yumurtam olustu ve oda kalitesiz dollendi...
Bu topigi acmamdaki amac gelin elimizden geldigince birbiirimize destek olalim..bazen cunki yorgun dusebiliyorumm..birbirimizi kaldiralimm.birbirimizi istahlandiralim..birbirimizin ablasi kizkardesi olup..hadi ilaclarini kullanmadinmi diyelimm..peki siz neler yapiyosunuz..
Biraz uzun oldu ama ..insallah guzel bir topik olur...
Sahsi fikrim zaten birsuru destek vitamin kullaniyorsunuz inciride yapin fakat daha fszlasida zararli degilmi cok fazla yuklenmeyin bence.benim daha düşüktü amh.yumurta hic yoktu sadece drun verdigi vitaminleri kulandim
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 01-01-2021

Hamileliğimin 36. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 28 gün kaldı.

Bebeğinizin vücudundaki yağ oranının %2-%3 den %8 e yükselmesi yaklaşık 8 hafta aldı. Doğum öncesi gelişimin sonunda, bebeğinizin vücudundaki yağ oranı yaklaşık %15'de sabit kalacaktır. Bu koruyucu yağ dolgusu doğumdan sonra bebeğinizi sıcak tutmaya yardımcı olacaktır. Artık doktorunuzla haftada bir randevularınıza başlamalısınız.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2700 gr. - Yaklaşık boyu : 47.4 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Mucizem33

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Mayıs 2020
2.276
1.659
Bende varım canım 😔 umutsuz ve çaresizce...balık hapı arı sütü hayıt tohumu d vitamini kullanıyorum.
Hosgeldin canim..Balik yagini astalife kullaniyorum canim ben 2 kapsullu..ari sutunu hangi marka kullaniyosun..simdilik ben arisutu propolis polen karsimini stamina marka aldim..marketten..ama 1 hafataya allah izin verirse egricayirinkinden alicam..
 

Mucizem33

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Mayıs 2020
2.276
1.659
Sahsi fikrim zaten birsuru destek vitamin kullaniyorsunuz inciride yapin fakat daha fszlasida zararli degilmi cok fazla yuklenmeyin bence.benim daha düşüktü amh.yumurta hic yoktu sadece drun verdigi vitaminleri kulandim
Hakli olabilirsiniz canimm..bende bilmiyorum..zaten ari sutu polen propolis karisimi bagisiklik sistemi icin..herkesin kullanabilecegi bisey..yan etkisi olmaz diye dusundumm..cok tesekkur ederim..peki siz tedavinizde yumurta elde edebildinizmi ..yada gebe kalabildinizmi
 

Sane

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
25 Haziran 2020
88
69
46
Hosgeldin canim..Balik yagini astalife kullaniyorum canim ben 2 kapsullu..ari sutunu hangi marka kullaniyosun..simdilik ben arisutu propolis polen karsimini stamina marka aldim..marketten..ama 1 hafataya allah izin verirse egricayirinkinden alicam..
Balık yağı natures supreme bunu eşim çok araştırdı almadan önce arı sütünüde eğriçayırdan aldık.
 

bynsyma

Üye
Kayıtlı Üye
5 Mart 2019
754
385
Hakli olabilirsiniz canimm..bende bilmiyorum..zaten ari sutu polen propolis karisimi bagisiklik sistemi icin..herkesin kullanabilecegi bisey..yan etkisi olmaz diye dusundumm..cok tesekkur ederim..peki siz tedavinizde yumurta elde edebildinizmi ..yada gebe kalabildinizmi
Evet hic yumurtam yoktu 4 folikulum olustu 3'ü toplandi suan 4.ayimin icindeyim Rabbim sizede nasip etsin
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 01-01-2021

Hamileliğimin 36. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 28 gün kaldı.

Bebeğinizin vücudundaki yağ oranının %2-%3 den %8 e yükselmesi yaklaşık 8 hafta aldı. Doğum öncesi gelişimin sonunda, bebeğinizin vücudundaki yağ oranı yaklaşık %15'de sabit kalacaktır. Bu koruyucu yağ dolgusu doğumdan sonra bebeğinizi sıcak tutmaya yardımcı olacaktır. Artık doktorunuzla haftada bir randevularınıza başlamalısınız.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2700 gr. - Yaklaşık boyu : 47.4 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Mucizem33

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Mayıs 2020
2.276
1.659
Evet hic yumurtam yoktu 4 folikulum olustu 3'ü toplandi suan 4.ayimin icindeyim Rabbim sizede nasip etsin
Masallah masallahh :nazar: :anneadayı:..tam bir mucize olmuss..cok mutlu oldum inanin..allahim kucaginizada almayi nasip etsin...canim benim..darisi bizlere..peki sizin hicmi yumurta olusmuyodu..yani hic yoktu derken..bi anda 4 e mi cikti..hangi ilaclari kullandiniz..neler yaptiniz bu surecte bilgi verebilirseniz cok sevinirimm..
 

bynsyma

Üye
Kayıtlı Üye
5 Mart 2019
754
385
Masallah masallahh :nazar: :anneadayı:..tam bir mucize olmuss..cok mutlu oldum inanin..allahim kucaginizada almayi nasip etsin...canim benim..darisi bizlere..peki sizin hicmi yumurta olusmuyodu..yani hic yoktu derken..bi anda 4 e mi cikti..hangi ilaclari kullandiniz..neler yaptiniz bu surecte bilgi verebilirseniz cok sevinirimm..
Amin tesekkur ederim aslinda ilk amh testimde sonucum.0 38 di tedaviye baslayamamistik.O zaman yumurtam oluyordu 2ile 4 arasi degisiyordu hatta gayette guzel olgunlasip büyüyorlardı bekledik kendiliginden kalamadim.0.38 amhin uzerinden yaklasik 1.5 yil gecti.Tekrar olcum yaptirmadik ama demekki sifira kadar inmis olmaliki hic folikul bulunamadi folikul olmadigi icin tedaviye hemen baslayamadik oncelikle prp yapildi prpden sonra iki adet donemi bekledim 2.adetimi olunca muayne oldum ve 5 folikul bulundu hemen basladik tedaviye 4 tanesi büyüdü yumurta toplama isleminde de 1 tanesi bos cikti toplam 3 yumurta toplandi.iki tanesi dollendi.Iki tane dollenmis yumurtadan bir tanesi 2.gun sonuna kadar gidebildi malesef ve sadece tek embriyom kalmisti Bir tane 3.gun embriyosu ile transferim yapildi cok şükürki yumosum tutundu
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 01-01-2021

Hamileliğimin 36. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 28 gün kaldı.

Bebeğinizin vücudundaki yağ oranının %2-%3 den %8 e yükselmesi yaklaşık 8 hafta aldı. Doğum öncesi gelişimin sonunda, bebeğinizin vücudundaki yağ oranı yaklaşık %15'de sabit kalacaktır. Bu koruyucu yağ dolgusu doğumdan sonra bebeğinizi sıcak tutmaya yardımcı olacaktır. Artık doktorunuzla haftada bir randevularınıza başlamalısınız.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2700 gr. - Yaklaşık boyu : 47.4 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

balbocegi35

Ayı balı bol bulunca orasına burasına sürermiş :)
Kayıtlı Üye
4 Haziran 2013
11.833
7.458
Kızlar yumurta toplama işlemi gününe kadar kalite için , prowomen , promotil women veya maxijuno kullanmanızı tavsiye ederim . İçeriği zenginleştirilmiş vitamin bunlar. Tüp bebeğe başlayıp bu vitaminleri kullanarak doğal gebelik yakalayan bir çok insan var, bnde bunlardan biriyim fakat benmkisi düşükle sonuçlandı. Doğal Bal tarçın ve çörekotu karışımı 15 gün kür şeklinde yumurtlama döneminize göre kullanın. Soğan kürü enfeksiyona bire bir... Zeytinyağında incir kürü harika yumurta geliştirir. Önerdiğim takviye ürünleri sayesinde embriyoların 5.güne gitme şansıda artıyor. Bir de bu clife macunu evde de yapabilirsiniz. tarifini inst. mucize_minikeller sayfasına yazarsanız verir size. Benimde 2/3 ay snra yumurta toplama işlemim olcak , allah yardımcımız olsun :dua: :dua: :dua:
 

Mucizem33

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Mayıs 2020
2.276
1.659
Amin tesekkur ederim aslinda ilk amh testimde sonucum.0 38 di tedaviye baslayamamistik.O zaman yumurtam oluyordu 2ile 4 arasi degisiyordu hatta gayette guzel olgunlasip büyüyorlardı bekledik kendiliginden kalamadim.0.38 amhin uzerinden yaklasik 1.5 yil gecti.Tekrar olcum yaptirmadik ama demekki sifira kadar inmis olmaliki hic folikul bulunamadi folikul olmadigi icin tedaviye hemen baslayamadik oncelikle prp yapildi prpden sonra iki adet donemi bekledim 2.adetimi olunca muayne oldum ve 5 folikul bulundu hemen basladik tedaviye 4 tanesi büyüdü yumurta toplama isleminde de 1 tanesi bos cikti toplam 3 yumurta toplandi.iki tanesi dollendi.Iki tane dollenmis yumurtadan bir tanesi 2.gun sonuna kadar gidebildi malesef ve sadece tek embriyom kalmisti Bir tane 3.gun embriyosu ile transferim yapildi cok şükürki yumosum tutundu
Masallah masallah...allah nazarlardan saklasin sizi kuzum..benim hic 2 bile olmadi yumurtam hep tekti..prp yi benim doktorum onermedi neden onermedi bende bilmiyorum..gerek yok dedi bana
 

Mucizem33

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Mayıs 2020
2.276
1.659
Kızlar yumurta toplama işlemi gününe kadar kalite için , prowomen , promotil women veya maxijuno kullanmanızı tavsiye ederim . İçeriği zenginleştirilmiş vitamin bunlar. Tüp bebeğe başlayıp bu vitaminleri kullanarak doğal gebelik yakalayan bir çok insan var, bnde bunlardan biriyim fakat benmkisi düşükle sonuçlandı. Doğal Bal tarçın ve çörekotu karışımı 15 gün kür şeklinde yumurtlama döneminize göre kullanın. Soğan kürü enfeksiyona bire bir... Zeytinyağında incir kürü harika yumurta geliştirir. Önerdiğim takviye ürünleri sayesinde embriyoların 5.güne gitme şansıda artıyor. Bir de bu clife macunu evde de yapabilirsiniz. tarifini inst. mucize_minikeller sayfasına yazarsanız verir size. Benimde 2/3 ay snra yumurta toplama işlemim olcak , allah yardımcımız olsun :dua: :dua: :dua:
Hosgeldin canimm..sende bendenmissinn..beklemek cok zorr..🤗🤗o zman sende eylul gibi felan yapcan..peki doktorunmu verdi bu ilaclari..ben doktorumu aradim..tedaviden sonra..mesela burdan bi arakdas imprly i onermisti bana..onu kullanabilirmiyim dedim ek olarak.doktoruma.onermiyorum dedi cunki imprly tarim bakanligi onayliymis..bana verdigi quenzimq10 du..guenzimq10 saglik bakanligi onayliymis..o yuzden ben baska vitamin kullanmicam..bazi ilaclarin erken menopoz vs gibi yan etkileri zararlari olabiliyomus..sogan kurunu bende dusunuyorum..cunki bende enfeksiyonda oluyo..ama ilaclarla es zmanli uygulamak zararli olurmu bilemedim..internette cok arastirdimi zarari olurmu diye ama bunkonuyla ilgili bi bilgi bilamadim..