Popüler Konu Yumurta ve Sperm Donasyonu ile Tüp Bebek

Melis0716

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Şubat 2019
Mesajlar
186
Emoji Skoru
312
Canlarım hepinize selam mübarek cuma günü Rabbim hepimizin duasını kabul etsin hepimiz güzel haberler verelim inşallah. Bizimde cinsiyetimiz belli oldu hayırlısıyla oğluşumuz olacak 21. Haftada Allah nasip ederse İzmirde perinotolog randevumuz olacak inşallah herşey yolunda gider. Arada hareketlerini hissediyorum o kadar güzel ki Rabbim tedavi aşamasına gelen yada gelmeyen gebelik bekleyen yada gebe olan tüm kardeşlerime en kısa zamanda bu duyguyu tattırsın mübarek cuma dualarımızı Rabbim kabul etsin inşallah
Çok AMİN YARABBİM
 

shemsim

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ocak 2019
Mesajlar
633
Emoji Skoru
393
Yaş
25
Canim hayirli olsun umarim bir an evvel kucagina almak nasip olsun darisida burdaki butun anne olmak isteyenlerin basina olsun.
Transferden sonra neler oldu belirtilerin nasildi hatirliyor musun?

Benim bugun 8. Gunum sabah yine hafif pembe bir akunti oldu dun kasiklarimda batmalar seklinde cok agri vardi ama bugun iyiyim agrim yok. Bazen midemde hafif bulanti hissediyorum ve bayginlik hissi geliyor hafif bas donmesiyle bazen. Bilmiyorum belkide ilaclarin etkisidir umutlanmak istiyorum artik. Bu 3. Denemem ve ilk donasyonum. 3 embrio kondu . Pazartesi kan verip saki sabah sonuc alicam 11 den sonra. Yurtdisinda ayni gun sonuc almak imkansiz! Umarim burdan hayirli haberler verebilecegim
Canim benim nasilsin? Istenilen klinige gidib kan verirsen iki saat sonra sonuc alrsin bence yarin git bir baktir pazartesi tekrar verirsin yaptirdigin yerde iki kat artmismi ona emin olursun :) bu arada test yapmadan once klinige sor kac saatde cikar diye,
 

Nesaybu

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
9 Mart 2017
Mesajlar
165
Emoji Skoru
209
Yaş
46
Canim benim nasilsin? Istenilen klinige gidib kan verirsen iki saat sonra sonuc alrsin bence yarin git bir baktir pazartesi tekrar verirsin yaptirdigin yerde iki kat artmismi ona emin olursun :) bu arada test yapmadan once klinige sor kac saatde cikar diye,
Sagol iyiyim canim. Ben ingilterede yasiyorum . Maalesef burada oyle ozel kan verebilicegim klinikler yok😒gp dedigimiz saglik ocaklari var ve onlarla randevu yaptim ayin 15 ine 16 si sabahi oglene dogru sonuc alicam ayin 17 sinde diger randevum olumlu olursa katlanmis mi bakilicak. Mecburen beklicem yani . Idrarda tahlil yapmaya korkuyorum inan ki
 

shemsim

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
11 Ocak 2019
Mesajlar
633
Emoji Skoru
393
Yaş
25
Sagol iyiyim canim. Ben ingilterede yasiyorum . Maalesef burada oyle ozel kan verebilicegim klinikler yok😒gp dedigimiz saglik ocaklari var ve onlarla randevu yaptim ayin 15 ine 16 si sabahi oglene dogru sonuc alicam ayin 17 sinde diger randevum olumlu olursa katlanmis mi bakilicak. Mecburen beklicem yani . Idrarda tahlil yapmaya korkuyorum inan ki
Yapma zaten bosu bosuna, olmadigi halde silik cikanlar var bi tarafda da oldugu halde hicbisey cikmayib uzulenlet ben guvenmiyoeum o testlere :)
 

SerapBY

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
24 Nisan 2019
Mesajlar
60
Emoji Skoru
122
Yaş
44
İnşallah canım güzel sonuçlarınla sevindir bizi
Senin dondurulmuş kaldımı?
Yok kalmadı ben o zaman ilkinde olmazsa ikinci de olmaz dedim bide 1.000 euro istediler para sıkıntısı da vardı yapmadık bakalım şimdi bekliyorum işte senin dediğin gibi ne kadar indirim yapacaklar ona göre hareket edeceğim ama nedense gönlümde hit var sen ne dersin
 

zizu00

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
7 Mart 2019
Mesajlar
111
Emoji Skoru
242
Yaş
29
Zaza abla nar suyu içmeye başladım. Son bir hafta var kalınlaşma olur mu sence
 

Zaza74

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Ağustos 2016
Mesajlar
3.610
Emoji Skoru
5.751
Yaş
44
Yok kalmadı ben o zaman ilkinde olmazsa ikinci de olmaz dedim bide 1.000 euro istediler para sıkıntısı da vardı yapmadık bakalım şimdi bekliyorum işte senin dediğin gibi ne kadar indirim yapacaklar ona göre hareket edeceğim ama nedense gönlümde hit var sen ne dersin
Eğer orda başladınsa orda devam et
Başka merkeze gitsen 5 binden aşağı olmıyacak
Okadar arkadaşım var ki hit sayesinde şimdi anne
İnşallah sende anne ol
 

Zaza74

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Ağustos 2016
Mesajlar
3.610
Emoji Skoru
5.751
Yaş
44
Sagol iyiyim canim. Ben ingilterede yasiyorum . Maalesef burada oyle ozel kan verebilicegim klinikler yok😒gp dedigimiz saglik ocaklari var ve onlarla randevu yaptim ayin 15 ine 16 si sabahi oglene dogru sonuc alicam ayin 17 sinde diger randevum olumlu olursa katlanmis mi bakilicak. Mecburen beklicem yani . Idrarda tahlil yapmaya korkuyorum inan ki
Korkunun ecele faydası yok
Yap bir idrar testi tutunduysa orda bir şey çıkar
 
Yukarı Alt