yumurtlama gününüzü nasıl hesaplıyorsunuz?

jansela

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağustos 2008
Mesajlar
92
Emoji Skoru
1
internetteki yumurlama günü hesaplayıcıları ne kadar güvenli ben 5 aydır internetten hesaplıyorum hamile kalamıyorum doğru vermiyormu sizce ve siz nasıl hesaplıyorsunuz yardım edin arkadaşlar
 

simeray

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Temmuz 2007
Mesajlar
705
Emoji Skoru
4
eğer adetlerin düzenliyse evet bu hesaplayıcılar işe yarayabilir... ama yinede yumurtlamanın ne zaman olacağını kesin bilemezsin. hesaplayıcı 15. gün der mesela ama sen 21. gün yada daha erken 9. gün yumurtluyor olabilirsin. yumurtlama zamanını bilebilmek için çeşitli uygulamalar var.
mesela ateş ölçme yöntemi,evde yapılan ovulasyon testleri,gibi... bide yumurtlama zamanı gelen akıntının iki parmağın arasında uzaması diyorlar...
 

P

pelosh

Ziyaretçi
merhaba ben de senin gibi aylarca uğraştım.denk getiremediğimi düşünüyordum.. dr. desteğine başvurdum.bence sende vakit kaybetmeden yumurta kontrolüne gitmelisin.eğer bebek için aceleniz var ise tabii...
 

aycank

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Temmuz 2008
Mesajlar
1.270
Emoji Skoru
40
slm. benim bildiğim kadarıyla int verilenler doğru ama yinede kendinde hesaplayabiliyorsun adetin düzenli ise yani 28 günde bir oluyorsan adetinin 1, gününden itibaren 14. güne kadar olan günler.en verimlisi ise 9. -- 14. gün arası 2 gün arayla denemelisin.
 

Gkcn

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Haziran 2007
Mesajlar
1.721
Emoji Skoru
12
son adet tarihimin ilk gününden itibaren 14 gün sayıyorum okadar.
 

Gkcn

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
21 Haziran 2007
Mesajlar
1.721
Emoji Skoru
12
internetteki hesaplayıcılara baktığımda da aynı günü gösteriyor yani doğru bence.ilişki aralığını uzun tutun ki spermler güçlensin.yine de bi doktor kontrolüne gitmek de lazım tabi.
 

nmb2358

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Ağustos 2008
Mesajlar
158
Emoji Skoru
1
arkadaşlar bende aynı şeyi düşünüyorum int yanıltıyor gibi annem bu konuda hesaplamalrına çok güveniyorum o diyoki sat 12.günü18.gün arası yumurtlama oluyor dio bizde 2 yıllık evliyiz 2 aydır korunmayı bıraktık inşallah bu ay hamile kalırım önerilerinizi bekliyorum öpüyorum sizleri
 

jansela

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
28 Ağustos 2008
Mesajlar
92
Emoji Skoru
1
ben internetteki yumurlama hesabına güvenmemeye başladım bundan sonra kendim hesaplıcam ama çok bilgim yok adet gününün ilk gününden sayarak 14.gündemi ymurtlama oluyor ve 5 günmü sürüyor bana karışık geliyor adetlerimde düzensizleşti bazen 2 gün önce bazende 4 gün yada 8 gün önce olduğum oluyor bana yumurlama günümü hesaplamaya yardım edermisiniz hamile kalan arkadaşlarım son adet günüm 3 eylül geçen ay ve ondan önceki ay 11 de olmuştum
 

aycank

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Temmuz 2008
Mesajlar
1.270
Emoji Skoru
40
ben internetteki yumurlama hesabına güvenmemeye başladım bundan sonra kendim hesaplıcam ama çok bilgim yok adet gününün ilk gününden sayarak 14.gündemi ymurtlama oluyor ve 5 günmü sürüyor bana karışık geliyor adetlerimde düzensizleşti bazen 2 gün önce bazende 4 gün yada 8 gün önce olduğum oluyor bana yumurlama günümü hesaplamaya yardım edermisiniz hamile kalan arkadaşlarım son adet günüm 3 eylül geçen ay ve ondan önceki ay 11 de olmuştum

canım adetin bittikten sonra 16 kadar olan sürede 2 gün arayla dene.bilmiyorum denedinmi hiç ama eşinle birlikte veya ilk sen boşalarak dene bu seferde inş hamile kalırsın bu ay:Saruboceq:
 
Yukarı Alt