Yürütemiyoruz.

Boleyn Kizi

Okumadığın gün karanlıktasın
Pro Üye
Katılım
14 Ekim 2016
Mesajlar
2.526
Emoji Skoru
8.649
Çok tuhaf evet.
Ben de mesela merak ediyorum bütün erkekler böyle mi? Yoksa benim payıma bu mu ?
Hayır. Kesinlikle böyle değil. Senin moraliniz bozmak istemem ama. Ben kendi çevremde bu kadarıni görmedim. Inanki erkekler böyle değil. Boşanmayı düşünüyor musun?
 

_Phantom-Opera_

And Do I Dream Again...
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Eylül 2018
Mesajlar
1.618
Emoji Skoru
5.313
canim böyle olmaz ama. gercekden olmaz. senin sorumlu oldugun bir melegin var ve daha önemlisi kendinden sorumlusun.
tabiki yaralarini saracaksin, yardim alacaksin. bunlar en dogal haklarin.
evladin niye senden utansin? eski konularini bilmiyorum ama daha annesinden utanan bir kadin görmedim ben.
amacim gercekden kirmak degil ama yardim almazsan ve bu mutsuzluk ve hüzün yillarca devam ederse yavrun senden utanmaz ama uzaklasir. hakli olarak.
o yavrunun saglikli ve mutlu bir anneye ihtiyaci var.
Kendinden vazgeçmiş ve beklentisi olmayan biri sağlıklı ebeveynlik yapamaz,
bunu hatırınızda tutun lütfen.
Kızınızın rol modeli sizsiniz.
Kendinden vazgeçmeyi mi öğretmek istersiniz ona?
Haklısınız
Elimden geleni yapmalıyım
Yılların verdiği sıkıntılar bi anda geçmeyecek ya da içerisinde bulunduğum sıkıntım düzelmeyecek biliyorum ama insanlar daha zor şartlarda bile mutlu olabiliyor biliyorum
Elimden geleni yapıcam söz veriyorum kendime
 

Kajmery34

Sil baştan başlamak gerek bazen...
Pro Üye
Katılım
14 Nisan 2012
Mesajlar
9.241
Emoji Skoru
12.292
Yenide mi başlasam terapiye
Etrafımdaki herkesin sevdiği saydığı
Kendini geliştirmiş özgüvenli mutlu mesut bi insanken hastalığımın verdiği mahcubiyetle birlikte malesef bittim tükendim
Üstüne kötü bir evlilik
Hayattan nefret ettüm malesef
Bende kötü bir evlilik geçirdim belki okumuşsundur.
İnan o evlilikte kendimi kaybettim. Özgüvenim yerlerdeydi. 15kilo aldım . Bana herkes hamile misin ?, yaşım 24 olduğu zamanlar 35 misin ? Diyenler oldu.
Sonrasında ben kendime en iyi şeyi yapıp bir terapist buldum. Çok zor zamanlar geçirdim. Boşandım.Kilolarımı verdim. Ve şimdi beni gören (29yaşındayım) 24 var mısın ? Diyor :)
Kesinlikle kendine bir iyilik yap ve başla.
 

_Phantom-Opera_

And Do I Dream Again...
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Eylül 2018
Mesajlar
1.618
Emoji Skoru
5.313
Bende kötü bir evlilik geçirdim belki okumuşsundur.
İnan o evlilikte kendimi kaybettim. Özgüvenim yerlerdeydi. 15kilo aldım . Bana herkes hamile misin ?, yaşım 24 olduğu zamanlar 35 misin ? Diyenler oldu.
Sonrasında ben kendime en iyi şeyi yapıp bir terapist buldum. Çok zor zamanlar geçirdim. Boşandım.Kilolarımı verdim. Ve şimdi beni gören (29yaşındayım) 24 var mısın ? Diyor :)
Kesinlikle kendine bir iyilik yap ve başla.
Haklısın canım
Yalnız uzınca zamandır ilk defa ağladımne çok kasmışım kendimi
 

Yabanelma

İnsan ancak kendi öz eyleminin alemidir.
Kayıtlı Üye
Katılım
25 Şubat 2018
Mesajlar
2.836
Emoji Skoru
11.066
Odak noktaya eşi koymamak yada durumu kabullenmek bir çözüm değil bana kalırsa. Bir ömür size psikolojik şiddet uygulayan kendinizi değersiz hissettiren biriyle devam etmenin mantıklı bir tarafı yok. Eşimizden değer görmeyip onun varlığıyla mutlu olamayacaksak niye evli kalalım çocuk için derseniz bu şekilde bir evlilikte sağlıklı çocuk yetiştirmenin de zor olduğunu düşünüyorum. Zaman içerisinde, çocuk büyüdükçe anne baba arasında ki sorunları mutlaka hissedecek.

Eşinize yapabileceğiniz en etkili şey rest çekmek olur blöf değil ama arkanızdan gelip birşeyler için çabalamazsa geri adım atmayacak şekilde. Sizi kaybetmeyi göze alamazsa tedavi şartıyla evliliğe devam edersiniz, zaten göze alıyorsa da bu evliliği devam etmenin anlamı yok demektir.
 

Boleyn Kizi

Okumadığın gün karanlıktasın
Pro Üye
Katılım
14 Ekim 2016
Mesajlar
2.526
Emoji Skoru
8.649
1 seans aldık
Kavga etmiyoruz işte gerek yok dedi
Açıkçaası ben de istemiyorum artık
Dediği şey annem babam da çok büyük aşık pldukları için evli değiller sadece evliler.
E öyleyse ben de sadece evli olurum dedim ona bu kadar
Gülüyoruz eğleniyoruz ama
Birisi sorsa yine aynı hiçbşr şey hissetmiyoruz diyorum
Çok üzüldüm. Kavga gürültüye alıştık ama.. hissizlige ilk defa şahit oldum:KK43:
 

_Phantom-Opera_

And Do I Dream Again...
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Eylül 2018
Mesajlar
1.618
Emoji Skoru
5.313
Çok üzüldüm. Kavga gürültüye alıştık ama.. hissizlige ilk defa şahit oldum:KK43:
Üzülüyorum ama hayatımın böyle geçeceğine üzülüyorum
Eşim ona da üzülmüyo eminim
Üzüldüğü tek nokta boşanırsam kızzımla birlikte yaşayamam korkusu
 

Delinimm

Duam belli duyan belli
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Mart 2019
Mesajlar
345
Emoji Skoru
228
Yaş
25
Ben de eşimle pek anlaşamıyorum
Hata yapsa özür dilemez ben de dilemem
Bi yere çarpsam saf saf güler e ben de ona gülerim
Bi hayalini anlatsa bana saçma geldiği için hayale bak derim o da bana der..
Özel günleri yeni yeni kutlamaya başladı..
Maç izlerken acayip dalga geçerim o yüzden maç zamanı benden kaçar
Ben de evde durmuyo diye kızarım..
Ama galiba ben de hatalıyım
Bi kadın gibi değil de asker arkadaşı gibi davrandığım için adam bana karşı hassas olamıyor demekki
Bu konuyla kendimi de sorguladım :KK43:
Evde bi düzen yok
Genelde gerginim öfkeliyim
Çok ağrım olduğu için sürekli ağrım var ağrım var diyorum
Yok anam bende sıkıntı var
Neredeyse yazdığınız şeylerin ayni durum dayim acaba ben nerde hata yapıyorum diye düşünüyorum sürekli ama bulamadim
 

gulendam_34

inanmak yolun yarısıdır :)
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Nisan 2012
Mesajlar
8.902
Emoji Skoru
7.152
Evlendiğimizde böyle değildi, son 2 3 yıldır böyle, sevgisiz ilgisiz yaptığı şeylere de özen göstermiyor.. benim yüzümden de oldu onu göklere çıkardım, yerin dibine indiricem ama..
tam zamanı arkadaşım
çalışıyorum yazmışsınız bir yerde yanlış okumadıysam eve para falan vermeyin
noluyoruz derse
hiç bişeyimi beğenmiyorsun üzülmüyorsun beni sevmiyorsun ya herşeyim batıyor ya
param da batar sana boşver
errrrkekkkk adamsın bak evine diyin
 

Yukarı Alt