Reklam
Güzellik

Hızlı Saç Uzatma Formülü

Yetersiz beslenme, güneş ışınları, soğuk hava, boya, fön, kalitesiz şampuan kullanımı gibi faktörlere bağlı olarak saçlarınız sağlığını kaybedebilir…

Sağlıksız saçların mat bir görünümü vardır, uçları kolayca kırılır, şekil vermek zordur, uzaması ise yavaştır. Saçlarınızın hızlı ve sağlıklı uzaması için 2 ayda bir uç kısımlarından kestirip, yenilenmesini sağlamanız gerekir. Saçlarınıza yeterince bakım yapmadığınız takdirde kuaförlerin en sevdiği “uçlarından aldırmak” durumuyla karşı karşıya kalabilirsiniz. İsteğiniz dışında, saç uçlarındaki kırıkları yok etmek için kestirmek; saçlarınızın uzamasına engeldir.

Güzel ve bakımlı görünmeniz için kucak açan doğa; saçların sağlığı ve hızlı uzaması için de yardımınıza koşuyor. Uygulaması kolay, hızlı ve etkin çözüm sunan bitkisel kür; kısa sürede uzun saçlara kavuşmanıza yardımcı oluyor.

Malzemeler,

2 yemek kaşığı çam terebentin

200 ml bitkisel şampuan

Hazırlanışı ve Uygulanışı,

Çam terebentini şampuana ekleyip iyice karıştırın.

Her saç yıkamada 1 yemek kaşığı kadar bitkisel şampuanı avucunuza alın.

Biraz suyla şampuanı inceltin.

Saç diplerine ve uçlarına masaj yaparak köpürtün.

5 dakika bekleyin.

Ilık suyla saçlarınızı durulayın.

Çam terebentinli şampuanı her gün kullanabilirsiniz.

Etiketler

İlgili Makaleler

34 Yorum

  1. bitkisel şampuan derken biraz açar mısınız,sizin tavsiye edeceğiniz bir şampuan markası öğrenebilir miyim?

  2. ben kulandım şampuana çam terbentin badem yağı ve hint yağ koydum iki kere uyguladım UZADI GİBİ geldi bana

  3. Merhaba Benim Saçlarım Çok Geç Uzuyor Saçlarıma Hergün Zeytinyağı Sürüp 3 Saat Bekletip Yıkıyorum Bu Durum Saçlarımın Hızlı Uzamasına Yardımcı Olur Mu Acil Cevap Bekliyorum

  4. Kızlar kesinlikle bepanten ampul var onu öneririm sizlere eczanede satiliyor ve hic bir yan etkisi doz asiminfa su olur bu olur durumu yok gönül rahatligi ile kullanin fiyatida çok uygun 3 TL flan bir pakette 5 ampul var 5 ampulu de sampuanınıza bosaltın şampuan olarak bioblas sarmask özlü veya Hunca nın bıttin özlü sampuanini kullanabilrsiniz her yıkamada kullann ve dediğim gibi bir yan etkisi yok

  5. arkadaşlar elma sirkesi kullanın haftada 1 kere emin olun 3 ay içerisinde şaçınız belinize kadar geliyor ben kullanıyorum gerçektende işe yarıyor 2 ay geçti ama şaçlarımda büyük fark oldu omzuma bile değmeyen şaçlarım belime geliyor daha fazla uzamasını istemediğim için artık kullanmıyorum

  6. BÜŞRA ELMA SİRKESİNİ NASIL UYGULUYORUZ SÖYLEDİKLERİNDE GERÇEKTEN CİDDİ MİSİN UYGULAYIŞINI ANLATIRMISIN BİDE BENİM SAÇLARIM OMZUMUN BİRAZ ALTINDA3 AYDA BELİME GELİRMİ ???

  7. Büşra elma sirkesini nasıl uyguladın saçına açıklayabilir misin? Ben de kuaför maduruyum canım saçlarımı şekilsiz bir hale getirdi kısacık olunca düzelttiremedim de cevap yazarsan çok sevinirim :)

  8. arkadaşlar gerçekten elma sirkesi işe yarıyor hem saça parlaklık veriyor hemde uzamasında yardımcı oluyor öyle koku felanda kalmıyor saçınınzda denemenizi tavsiye ederim ben 10günde bir mutlaka elma sirkesiyle saçımı yıkıyorum yarım çay bardağı elma sirkesini durulama suyuna koyup saçınzı yıkıyorsunuz hem basit bir yöntem hemde güzel sonuç veriyor

  9. Çok Güzel tesekur ederim busra nasil uygulaniyor söyle yahu sabirsizim ben

  10. Büşra elma ermesini kullanmasına kullanımda sonra hep mahvolmasın saçlarım :) ?

  11. ya saçım çok kısa omuzlarıma anca değiyor saçım uzunken çok güzelim ama gitti bütün güzelliğim okullar başlayana kadar belime falan gelmesini istiyorum acil yardım edin :((((

  12. kızlar benm saçlarm çok kısa boyadan yıprandı ve lastik gibi kopuyordu ve uzamıyordu çok kimyasal kullandıgım için bioblas yavaş uzayan saçlar için olan şampuandan aldım 400 ml ve 2 kapak çam terebentin yagını döktüm hemen hemen hergün yıkıyorum ve 2 haftada 1,5 cm uzadı kırıklarımda kayboldu tavsiye ederm

  13. Elma sirkesi gerçekten işe yarıyor mu? Yarıyorsa formül için çok sağolunn

  14. Yarım çay bardağı elma sirkesini ne miktarda durulama suyuna karıştırıcam ? Acil kızlaar

  15. Elma sirkesi nasil uygulanir ??

    Bir suru degisik yolu vardir elma sirkesini saciniza uygulayin ( miktari size kalmis ) . 15-30 dk bekletin. ( kafaniza poset gecirip bekletirseniz daha iyi olur belki ) ve yikayin bunun bir suru degisik yolu var bu sadece 1 tanesi. Eger size yardimci olamadiysam internette yaziyor bunla ilgili bir suru sayfa var ( her sac tipine uygulanir )

  16. kızlar saçım da çok kırık vardı ve çok dökülüyordu ben de kestirmeye karar verdim ve sonra pişman oldum ben böyle doğal olan her şeyle uğraşmayı severim ve araştırdım denedim bioblas yavaş uzayan saçlar şampuanını kullanın ve çamterebentin yağını hafta da 2 kez kullanın saçınızı da çok sıcak değil ılık su ile yıkayın ve benden tavsiye yüzünüz de ki siyah noktalar ya da lekeler için gül suyu muhakkak sabah akşam kullanın ve hafta da 2 kez limon sürün ben bu sayede hem sivilce hem siyah noktalardan kurtuldum herkes bi an da evrim geçirmişssin dediler inanın pişman olmıcaksınız

  17. Elma sirkesi ise yariyor gerçekten. Hem sac uzamasi yönünden…. Hemde sactaki kepegide kazıyor her turlu oneriyorum. Durulama suyuna koyun elma sürmesine. Üstelik cildinizde sivilce varsa pamukla yuzunuze uygulayabilirsiniz gece yatmadan önce. Sabaha kadar kalabilir

  18. bir anlık sinirle gidip saçlarımı kestirdim şimdi ne yapacağımı bilmiyorum saçım boynumda ve tüm arkadaşlarım eski halini tercih etti 2 hafta ya da 1 haftada saçımı 2 cm kadar uzatmak istiyorum ne olur bana bir yöntem sunun sadece 2 cm güvendiğiniz yöntemleri yazar mısınız

  19. elma sirkesi gerçekten işe yarıyor ben 4 ay öncde basladım ve sacım omuzlarıma bile deymiyodu çok kısaydı şimdi ise belimin bile daha altında cidden yalan oylemiyorum hem besliyo çok iyi ben hala kullanıyorum

  20. 2 santim için yok ta 7santim birbuçuk haftada uzarilk elmaa sirkesi ile yıka 15 dk dur sonra yıka ve zeytin yagı sür 20 dk bekle her gun uygula sabah akşam yaparsan farkı anlarsın

  21. Sacimin bi tarafi uzn bi tarafi kisa uzmasi zor bi model ve kestirdigime pismanm ennkisa zamnda nasl uzatirim

  22. Evt bunlar işe yariyo bn denedim B vitamini aldım ve tatlı badem yağı ve badem sütü özlü nemlendirici şampuan aldm 2 aydir kullaniyorum 5 cm uzadi saclarim boyali olduğu icin uzadığı belli oluyo hemen

  23. saç uzatmak için bu kadar ugrasmanıza hıc gerek yok. bende sureklı sacını kestiren bırıydım uzadıkca yıpranıyordu saçım bellı bı yere kadar gelıyodu sonra ıster ıstemez kestırmek zorunda kalıyordum. arkadasımın tavsıyesı uzerıne *** şampuan aldm işe yarıycagını dusunmedım her saca byle etkı verırmı bılmıyorum ama benım saçımda etkısı muhtesem. kremını kullanmıyodum onuda aldm sımdıde yumuşacık oldu. şampuan zeytınyaglı şampuanı kullanmasanız bıle haftada 2 kere argan yagı yılan yagı badem yagı karstırın surun kafanıza sacı uzatan yağ zaten

  24. arkadaslar sirke çok işe yarıyor ve o kadarda biberiye yaği işe yarıyor aslında ben sirkeyi çok umutsuz bir sekilde kulllandım ve saclarım cok gur ve kısaydı sirkeyı kullandıktan sonra çok işe yaradı size nasıl uygulandıgını söylicem
    DUŞTA İLK ÖNCE SACINIZI SAMPUANLA YIKADIKTAN SONRA DURULAYIN VE EN SON DUSTAN CIKARKEN BİR ÇAY BARDAGİ BAŞİNİZA DÖKÜM VE MASAJ YAPIN 30dk BEKLEYIN DURULAYIN MÜKEMMELL

  25. Arkadaşlar ben sacimi eski erkek arkadaşım yüzünden kestirdim mal gibi neyse. Sonra nette araştırma yaptım baya ve bende işe yarayan çözümleri sizinle paylaşmak istedim .1)200ml herhangi bi şampuan a 2 kapak cam terebentin ekleyin ve saclarınizi normal sıklıkla yıkayın .2) saciniza sirke sürüp 10 dk bekletin. Yıkayın. 3)Ayrıca hafta da en fazla bir gün ama düzenli bir şekilde sinameki kuru yapıyorum. Belki bilmeyenler vardır. Bi tutam sinameki otu nu yarim çay bardağı suyla kaynatın bi iki dk daha sonra ise beş dk bekletin sinamekli suyu sogusun. Sonra da bi sprey sisesine koyun içerisine on damla cam terebentin bi kapak tatlı badem yağı (ben yarım kapak da saç bakım yağı katiyorum ) saciniza sürüp en az üç saat bekletin. Cidden ise yariyo arkadaşlar. Bende nette arastirdigim da korkmustum sacim dökülür falan diye ama kesinlikle bu üç önerimi uygulayın :)

  26. Arkadaslar once saçınıza 1yumurtanin aki ve ilik hakiki zeytin yagini karistirip sürün1saat bekletin ve yikayin son cikmaya yakin 1cay bardagi elma sirkesini dokun masaj yaparak yedirin biraz bekletin durulayin haftada 3veya 4kez yapin hem cook hizli uzuyor hemde cook parlak ve canli oluyor

  27. arkadaşlar kısa sürede nasıl uzatıcam saçlarımı elma sirkesi gerçekten işe yarıyomu ??

  28. Arkadaşlar saçlarım çok kırıktı gaza geldim kestirdim kuaföre süper bi saç modeli gösterdim o salak bana bir tarafı uzun bir tarafı kısa kesti mal neyse işte yetmezmiş gibide kat attı daçlarım kısa olduğu içinde düzeltemedin saçımda kovırcık bu saç hergün fön istiyo ne olur yardım edin ama kolay bişey olsun satın alınan bisey deyil evde yapılan bişey olsun

  29. Çam terebentin gerçekten işe yariyor çok hizli uzatıyor deneyin görün

Başa dön tuşu
Kapalı