2014 Mayıs Anneleri

BEBEKLERİNİZİN CİNSİYETLERİ NE OLACAK?


  • Ankete Katılan
    513

Rzg14

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2012
19.476
21.448
Selam kızlar nasılsınız cepten çok vakit alıyor girip cvp yazmak
İyisinizdir inş
Bizim oğlan hala yüzünü tırnaklıyo kanatıyo sizinkiler nasıl
Saçlarımız döküldü baya tepesi ensesi kaldı :KK66:
O slinglerden alsam bebeği içüne abiyi de bebek arabasına koysam avmde nasıl olur. Öbür türlü abimiz koşuyo her yana. Ama fiyatı yüksekgibi ya kullanamazsam dimi
Cnm ben kullanamadim. Iade ettim. Memnun arkadaslar vardir belki.

Günaydın kızlar bizde de bir çoğumuz olduğu gibi geç kaka yapma sendromu var (kısaca babası ile aramızda b.k sendromu diyoruz)
En dön geçtiğimiz hafta cumartesi yapmıştı bugun8. Gün oldu bir türlü yapıp kurtulamadı için derin uykuya bile geçemiyor yavrucugum.
Çok rahatsız en az 4 doktor ile konuştum yapılacak hiçbir şey olmadığını söyledi hepsi.
Saatlerce masaj , ikinmaya teşvik , zeytinyağı içirme , zeytinyağını popo sürme , hiçbiri ise yaramıyor bir fitil aldım geçtiğimiz hafta gliserin fitil ama hiçbir doktor vermedi şimdi kullanmam mi acaba ne olur kendisi yapsa diye dua ediyorum 2 gecedir nafile....

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
Cok sukur benim bebegim yasamadi.
ama kizkardesimde bebekken yapamiyrdu. O zaman annem minicik sabunu poposundan iceri ittiriyrdu. Ama hergun degil. Arada sirada. Hemen yapiyrdu.
Bi de annem yine hani kucuk hindistan cevizleri var. Ondan rendeleyip azicik badem yagina koyup iciriyrdu. O da super ise yaramisti.
 

Lilacsofie

Dört yapraklı yoncayız:)
Kayıtlı Üye
8 Kasım 2013
2.617
649
En sevmedigim giysidir sutyen. Evde hic takma(zdi)m. Hamileyken de ruhum daralinca gidip bu gosterdigin sutyenden almistim. Hamileligimi bunla gecirdim. Simdi memeler bas kaldirdi ttabisutyen takmayinca agirlik yapiyor, birbirine degiyor ustelik sicak!! Bu sutyen tam bir kurtarici oldu disarida da rahatlikla giyebiliyorum valla. Dun Victoria's Secret magazasina gittm. O kadar sseksiguzel model dururken penti'ye girip bundan aldim. Yasasin ozgurluk :)

Bence de canım boşver şuan rahatlık önemli... Ben de Demir'in doğumundan sonra 36-38 bedene ilk indiğimde kendime gidip güzel gecelikler almıştım ve sevinçten gözlerim dolmuştu.
Malum hep düğmeli veya önden o garip cepleri olan emzirme geceliği vs giyiyordum.,,
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2446 gün geçti.

fatmabetul16

الحمد لله علي كل حال
Kayıtlı Üye
10 Ocak 2014
291
132
Kizlar kalca ultrasonu hangi bölümde yapılıyor. Kızım için randevu alicam yardimci olur musunuz
 

delale

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Ağustos 2008
88
12
Günaydın kızlar bizde de bir çoğumuz olduğu gibi geç kaka yapma sendromu var (kısaca babası ile aramızda b.k sendromu diyoruz)
En dön geçtiğimiz hafta cumartesi yapmıştı bugun8. Gün oldu bir türlü yapıp kurtulamadı için derin uykuya bile geçemiyor yavrucugum.
Çok rahatsız en az 4 doktor ile konuştum yapılacak hiçbir şey olmadığını söyledi hepsi.
Saatlerce masaj , ikinmaya teşvik , zeytinyağı içirme , zeytinyağını popo sürme , hiçbiri ise yaramıyor bir fitil aldım geçtiğimiz hafta gliserin fitil ama hiçbir doktor vermedi şimdi kullanmam mi acaba ne olur kendisi yapsa diye dua ediyorum 2 gecedir nafile....

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

Bizde de basladi ayni sikinti, doktorlara sorsan 10 gune kadar bisey olmazmismis... 10 gun sen dur bakalim noluyo. Normalde buyuklerde boyle genel bi sikinti varsa hergun ayni saatte tuvalete oturup ıkının bekleyin deniyor, ilacsiz uzun vadeli bi çözüm.
Ablam da abim de bebeklerin de ayni sikintilari yasamislardi, ablam saglikci dun onunla konustum, kulak cubugunu yariya kadar bolca vazelinle bebegin poposunu da vazelinle (tahris olmamasi icin bol ) cubugun yarisina kadar yavasca sokup cikar, bide bastan onlemini al hedef tahtasi gibi karsisina durma dedi :-)
Bunu her gun ayni saatte yapcakmisiz, bugun basliycam ben, normalde alttan mudaheleyi cok onermiyolar fazla ugrasmamak lazim ama bu duzene girmesi icin mantikli geliyor ablam da yapmisti
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2434 gün geçti.

mine8585

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
5 Eylül 2013
1.778
1.173
Bizde de basladi ayni sikinti, doktorlara sorsan 10 gune kadar bisey olmazmismis... 10 gun sen dur bakalim noluyo. Normalde buyuklerde boyle genel bi sikinti varsa hergun ayni saatte tuvalete oturup ıkının bekleyin deniyor, ilacsiz uzun vadeli bi çözüm.
Ablam da abim de bebeklerin de ayni sikintilari yasamislardi, ablam saglikci dun onunla konustum, kulak cubugunu yariya kadar bolca vazelinle bebegin poposunu da vazelinle (tahris olmamasi icin bol ) cubugun yarisina kadar yavasca sokup cikar, bide bastan onlemini al hedef tahtasi gibi karsisina durma dedi :-)
Bunu her gun ayni saatte yapcakmisiz, bugun basliycam ben, normalde alttan mudaheleyi cok onermiyolar fazla ugrasmamak lazim ama bu duzene girmesi icin mantikli geliyor ablam da yapmisti
Öncelikle geçmiş olsun ama duyduğumu söylemezsem kendimi üçü hissedeceğim bana dediler ki bebeklerin anüslerine çok müdahale etmemek lazımmış bu cinsel sapkınlıklar eş cinsellik Allah korusun böyle şeylerden olurmuş bana öyle dediler artık altını alıp kremlerken bide hemen sürüp geçiyorum ... Dikkat etmekte fayda var tekrar acil şifalar
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 543 gün geçti.

BESTEKIZ

Bİ SEN Bİ BEN BİRDE BEBEK
Kayıtlı Üye
22 Mart 2013
4.600
2.404
kızlarrr ben eylül annesiyim inşallah sizin foruma sızdım çöm olarak sizlerden bilgi alayım dedim:))) emzirme sütyeni kullanıyormusunuz ben alıcam şimdi de kaç beden büyüyecek göğüslerim benim iki ay kaldı inşallah büyüdü göğüslerim. şu an ki bedenim mi olacak göğüslerim yoksa süt gelince çok daha mı şişecek ??? bide o şiştiği beden mi olacak artık numaramız?? iki yıl emzirsek mesela ondan sonrada öyle o büyük bedenlemi gidecek...ona göre kaç çamaşır alacağımı kestireceğim yani yeni anneler?? birde emzirme sütyenleri çok çirkin bi sitede ortadan açılan sütyenlerden koymuşlar emzirme sütyeni için çok güzeldi desteği az olan ortadan açılan yani önden açılan sütyenleri kullanabilirmiyim??? bide o dönem öyle zor geçiyorki tipine falan bakmyacaksın en rahat edeceğin en az sürtünecek gerekirse kocamanda gelebilir sadece rahatlığını düşüneceksin mi diyorsunuz?????
canim oncelikle hosgeldin...ikinci olarak beklentini herzaman dusuk tut....hayatimmm mesela 2 sene emzirdigini warsayma emdigi kadar emicek yawrum de...o kadar sorunlu donemki deme allah yardim eder sorunsuz gecer insaalah ama yasarsam sutyeni dusuncek halim kalmaz de....akil wermek degil amacim inan bana bu topikte %99 umuzun edindigi bir ders bu....beklentiyi asada tutmak...kotuyu cagirmamak....

onden acilan sudyende cok kullanisli ozellikle gogus pedi guzel oturuyor rahatca acip emziriosun digerlerin de zorlandim cocugun yuzune degio cenemle tutuom falan filan...bi beden yada iki beden buyuk alabilirsin zaten sikinti basio bide onlar sikmasin.....ayrica hamile kilodu al bence eger sezaryen olursan cok rahat dikisine gelmior..ayrica hamilelikten sonrada cogu zaman hersey normale donuyor die biliorum tatlim....
evet beeşik 6 aydaan sonra gerekiyormuş 6. aydan sonra ayıraacağın için....şimdi hiç desteksiz şu dümdüz lerden mi alayım yanlardan açılanlardan??? onlar çok çirkin gözüküyr gözüme annanne sütyeni gibi:))
boyle sartlanmamali kizlar cunku tamam saatlerce kucakta emebilir falan ama bi ara o cocugunda duz yatmaya ihtiaci war sizinde dinlenmeye...yatakta olmaz cok sakincali donersiniz esiniz carpar yani oyle bian gelio ki yataga kafa koyar koymaz olu gibi uyuosun o yuzden en ucuz park besiklerden sepetlerden edinilmeli bence o mobilya tarzlarina falan para wermek istemiosaniz...yataginizin yanina sigcak sekilde...
Kizlar kalca ultrasonu hangi bölümde yapılıyor. Kızım için randevu alicam yardimci olur musunuz

canim bizim bebwk dr.muzun oldugu hastanede wardi o yonlendirdi ultrasonografi yaziodu kapida...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2443 gün geçti.

Tulayokay

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Mayıs 2014
404
150
Bizde de basladi ayni sikinti, doktorlara sorsan 10 gune kadar bisey olmazmismis... 10 gun sen dur bakalim noluyo. Normalde buyuklerde boyle genel bi sikinti varsa hergun ayni saatte tuvalete oturup ıkının bekleyin deniyor, ilacsiz uzun vadeli bi çözüm.
Ablam da abim de bebeklerin de ayni sikintilari yasamislardi, ablam saglikci dun onunla konustum, kulak cubugunu yariya kadar bolca vazelinle bebegin poposunu da vazelinle (tahris olmamasi icin bol ) cubugun yarisina kadar yavasca sokup cikar, bide bastan onlemini al hedef tahtasi gibi karsisina durma dedi :-)
Bunu her gun ayni saatte yapcakmisiz, bugun basliycam ben, normalde alttan mudaheleyi cok onermiyolar fazla ugrasmamak lazim ama bu duzene girmesi icin mantikli geliyor ablam da yapmisti
Aynı sıkıntı bizde birbuçuk aydır var haftada bir yapıyo bazen kendi bazen benim mudahalemle. .Dr 10 gün normal çok rahatsız olursa fitil ver dedi 2 kez fitil verdim 3 kez falan kendi yaptı 2 kez de kulak cubugu:KK43: önceki gün sabah ıkınmaya başladı hem çok mutlu oldum hem o kizariyoo gözleri yasariyo falan çok üzülüyorum ellerini tutuyorum öyle bi sıkıyo ki yaparken yavrum..ben müdahale etmemeye çalışıyorum kisacasi kızlar ama bazen de dayanamiyorum. .şimdi bole gidiyo umarım hepsinin bianonce düzene girer..Dr lar pek onemsemiyo bu durumu..:KK4:
 

kocamann

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
18 Ekim 2013
460
308
30
tam 1 yıl önce bıdıklarımızın tohumları bu tarihlerde atılmaya başlandı yavaş yavaş filizlendiler.. köklerini uzatıp toprağa sıkı sıkı tutundular guneşi gorunce vakitleri gelince topraktan başlarını çıkardılar gun yuzune cıktılar yuzlerini guneşlerı olan anne ve babalarına donduler şimdi filiz suruyorlar...ömurleride yıllanmış ağaçlar gibi sağlıklı ve mutlu olsun inş...

ah zaman... ah zaman ...ne de çabuk geçiyorsun...gecen gun 10.yıl donumumuzu kutladık valla yaşlanıyorum die bukadar iç geçirmemiştim...:KK53::123:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 950 gün geçti.

YAKUTESRA

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Eylül 2009
360
74
34
Kızlar dün gece sahur hazırlamak için uyandigimda eşim balkonda tabletteydi. Neye bakıyor diye ekrana baktım. Sakladı. Bakma lütfen dedi. Inatlastim gormesen iyi olur dedi. Bırakıp gittim kahrimdan ölüyorum. ..... izlediğini düşündüm. Gûn içinde cep telefonu nu kurcaladim. Bişey yok. Ertesi gün sahurda baktım tablet ortada uyuy kalmış hemen geçmiş den dün ziyaret edilen sitelere girdim. Birde ne göreyim ''eşi birlikte olmayı reddeden erkek mastürbasyon yaparsa harammi" "fogum sonrasikarısı cinselliği istemeyen es"diye aramış. Deli oldum.adam haklı. 3 ay oldu doğum yapali. 11 dikisim vardı. Hala yerleri taş gibi. Istemez oldum. Bide ramazan girdi. Napıyım ben şimdi. Düşündükçe çok üzülüyorum. Ama istemiyorum zaten vücudumdan nefret eder oldum. Kilo kalmadı 3.4 kilo. Ama her yer sarkık. Selülit desen düz yer kalmamış. Sutler akiyo falan. Cinsellik çok geri planimda bana bişeyler soyleyinnnn nolur

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2454 gün geçti.

syes

Popüler Üye
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
4 Ocak 2014
3.391
4.568
kızlarrr ben eylül annesiyim inşallah sizin foruma sızdım çöm olarak sizlerden bilgi alayım dedim:))) emzirme sütyeni kullanıyormusunuz ben alıcam şimdi de kaç beden büyüyecek göğüslerim benim iki ay kaldı inşallah büyüdü göğüslerim. şu an ki bedenim mi olacak göğüslerim yoksa süt gelince çok daha mı şişecek ??? bide o şiştiği beden mi olacak artık numaramız?? iki yıl emzirsek mesela ondan sonrada öyle o büyük bedenlemi gidecek...ona göre kaç çamaşır alacağımı kestireceğim yani yeni anneler?? birde emzirme sütyenleri çok çirkin bi sitede ortadan açılan sütyenlerden koymuşlar emzirme sütyeni için çok güzeldi desteği az olan ortadan açılan yani önden açılan sütyenleri kullanabilirmiyim??? bide o dönem öyle zor geçiyorki tipine falan bakmyacaksın en rahat edeceğin en az sürtünecek gerekirse kocamanda gelebilir sadece rahatlığını düşüneceksin mi diyorsunuz?????

canım ben sütyen ve atlet aldım keşke hepsini atlet alsaymışım çok daha kullanışlı çünkü. 75 beden giyiyordum şu an 85 giyiyorm :KK17:
 

psikologanne

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2013
437
139
hayatim mesajlari toptan silmisim sen miydi arkadaslik yolladim diyen oyle hatirladim.....umursamadim sanma hayatim telden teklif gonderemiyor ve alamiorum malesef ...... :KK43:((

canim bilmiorum baska bir sorun war midi sut uretmen ile alakali fakat.....eger takip edior isen ben de biraz gelisme war emzirmeden once emzirmeden sonra vs..hala mama takviyesi yapmakla birlikte sutum de farklilik war...arkadaslar da her sagmada 200 ml cikarken bende tum gun de 200 anca cikior ama bu bile mucize bisi ....yaninda yardimci var mi beslenmene dikkat ediomusun duzenli sagip emziriormusun butun gun sagsan en son 60 mi oldu mesela onu wersen falan sanirim sut bezimi diodun bir sorun wardi...yani herseyi paylasabilirim cunku seni cok ii anliorum emip ustune bir 90 lik mama tek nefeste bitiren kizimi gorunce kahroluyordum ama simdi emio mama yapinca ustune denemek amacli 30 unu bile icemior....

benim canim gog mu :KK66:))

BEZ KONUSU kizlar bende primadan cok memnunum bu sanirim biraz sans kismet isi ve bebislerin poposuna bagli ama primada bir soru yasarsak direk molfiksi denicem...esime anlattim memnunuz nasilsa degistirmeyelim dedi ama pahalida gewur malida ama ucuz ve gewura ait ilmayan ne warki hayatimizda...


canim aslinda anlamadim fakat konuya gore kendim dn aciklama yapabilirim...3 saatte bir sagmamadaki ama sutumu cogalmasi dinlenmesi ayrica mamayi da 50 ml yapmandaki amac alismasin die mi 90 lik tan 5 ml eksik olsun duru asla doymuo ustelik oncesinde sonrasinda emio ve sagdigim sutu icio boyle oluncada en az 3 saat birdaha yemior....kg su iiyiyse acil durumda 50 lik le falan doyuorsa sorun yok demektir tatlim ...ama 60 lik mamadan sonra 1 bucuk saat dolarken acikio agliodu duru....

Canım benim süt bezlerimin gelişmedigini söylediler, şekli ve hiç büyümemiş olması dolmaması sebebiyle... 2 günde 60 cc cıktı en son....Sana soyle soyleyeyim...damlaları biriktiriyorum...gerçekten damlayınca ustume ahhh gitti falan diyorum...acınası bir haldeyim... günde bir ögününü cıkarabilseydim ona bile sevinecektim...yanımda yardımcım var, hiç iş yapmıyorum bebekle ilgilenmek dısında...uykumu da uyuyorum, beslenmem de süt yapıcı seyler üstüne...belki bikaç cc artar diye umitle sagıyorum... hayatım boyunca sükreden biri olmaya calıstım, ama ilk defa özeniyorum, hatta belki kıskanıyorum süt verebilen anneleri... Adaklar bile adadım... Kendimden sıkıldım... Sizi de hep sıktım burada...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2457 gün geçti.

syes

Popüler Üye
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
4 Ocak 2014
3.391
4.568
Cnm ben kullanamadim. Iade ettim. Memnun arkadaslar vardir belki.


Cok sukur benim bebegim yasamadi.
ama kizkardesimde bebekken yapamiyrdu. O zaman annem minicik sabunu poposundan iceri ittiriyrdu. Ama hergun degil. Arada sirada. Hemen yapiyrdu.
Bi de annem yine hani kucuk hindistan cevizleri var. Ondan rendeleyip azicik badem yagina koyup iciriyrdu. O da super ise yaramisti.

sabun mu :KK53: denemeyin kimyasal madde Allah korusun telafisi olmayan şeylere yol açabilir

Günaydın kızlar bizde de bir çoğumuz olduğu gibi geç kaka yapma sendromu var (kısaca babası ile aramızda b.k sendromu diyoruz)
En dön geçtiğimiz hafta cumartesi yapmıştı bugun8. Gün oldu bir türlü yapıp kurtulamadı için derin uykuya bile geçemiyor yavrucugum.
Çok rahatsız en az 4 doktor ile konuştum yapılacak hiçbir şey olmadığını söyledi hepsi.
Saatlerce masaj , ikinmaya teşvik , zeytinyağı içirme , zeytinyağını popo sürme , hiçbiri ise yaramıyor bir fitil aldım geçtiğimiz hafta gliserin fitil ama hiçbir doktor vermedi şimdi kullanmam mi acaba ne olur kendisi yapsa diye dua ediyorum 2 gecedir nafile....

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

arkadaşımın bebişi de sürekli kabızdı evde biogaia vardı 5 damla verdik yarım saat geçmeden 2 bez kirletti :KK9: denememişsen aklında olsun canım
 

eyican06

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Mayıs 2011
946
286
Bende memnun kalmayanlardanim molfix ten..Artık prima da kullanmak istemiyorum bakcaz artik.

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

ben huggiesden çok memnundum çok kaliteliydi fiyatıda uygundu ama israil malı diye vazgeçtim. şimdi can bebe almayı düşünüyorum tek o kaldı denemediğim inş memnun kalırım
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1595 gün geçti.