2018 Ocak Anneleri

Bebeğinizin cinsiyeti ne olacak?


  • Ankete Katılan
    261

seyirdefterim

Üye
Kayıtlı Üye
29 Mayıs 2017
77
50
Arkadaşlar.. çok yorgun ve mutsuz hissediyorum kendimi. Robot gibiyim resmen. Oğlum da bu ara çok hareketli yetişemiyorum. Ona da haksızlık ettiğimi düşünüyorum. Alerjisinden dolayı da kasiniyor bunaliyorum. Sevdiğim şeyleri yiyemiyorum. Sosyal hayatım da yok denecek gibi. Eşimle de problem lerim var. Çok bunaldim
 

seyirdefterim

Üye
Kayıtlı Üye
29 Mayıs 2017
77
50
Bir de pisik olmuş geçmiyor 2 gündür. Napicam? Hiç olmamıştı ama önceden her alt değiştirmeye zeytinyağı surerdim uzun zamandır surmuyorum ama pisik sorunumuz yoktu. 2-3 kere ancak olmuştur. Bana bi önerisi olan var mi
 

IHLAMUR CAYIM

E❤E
Kayıtlı Üye
13 Nisan 2017
1.489
1.448
Bir de pisik olmuş geçmiyor 2 gündür. Napicam? Hiç olmamıştı ama önceden her alt değiştirmeye zeytinyağı surerdim uzun zamandır surmuyorum ama pisik sorunumuz yoktu. 2-3 kere ancak olmuştur. Bana bi önerisi olan var mi
Bize pişikte zeytinyağı çok iyi geliyor. Pamuk ve ılık su ile temizledikten sonra sürüyorum ayni gün geçiyor. Gecmis olsun....
 

Gullya

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Nisan 2017
568
428
30
Teşekkür ederim. Bebegimin testinde pişik. Acaba zeytinyağı yakar mı?
Hep zeytinyağı kullanmışsınız gbu kez gecmiyorsa farklı birşey dene istersen bazen bağışıklık kazandırıyor her aynı şey sürmek kantaron yağı da çok iyi geliyor deneyeilirsn
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1185 gün geçti.

egemenhalit

Rabbi heb lî mines sâlihîn..
Kayıtlı Üye
16 Ekim 2013
2.386
1.440
31
Ben daha hiç adet görmedim kızlar benim gibi olan var mı doktora da gitmedim
benñ senin gibi hiç adet görmedim. .Dr normal dedi. emzirirken normal bir durum. 18 aya kadar olabilir dedi..ilave verdi adet söktürücü ama ben ilacı almadım.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1198 gün geçti.

egemenhalit

Rabbi heb lî mines sâlihîn..
Kayıtlı Üye
16 Ekim 2013
2.386
1.440
31
iyi geceler anneler. .oğlum 13 aylık oldu ve maşallah yürüyor. .. zayıf bir bebek. .10 kilo. .. abla alo baba diyor. . sizler nasılsınız
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1198 gün geçti.

Dns90

Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
24 Mayıs 2017
1.779
3.113
30
iyi geceler anneler. .oğlum 13 aylık oldu ve maşallah yürüyor. .. zayıf bir bebek. .10 kilo. .. abla alo baba diyor. . sizler nasılsınız
Masallah benim oglum da yuruyo ve 9 bucuk kilo. 10 kilo zayif diil bence
 


hayalperest_11

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2016
99
95
30
iyi geceler anneler. .oğlum 13 aylık oldu ve maşallah yürüyor. .. zayıf bir bebek. .10 kilo. .. abla alo baba diyor. . sizler nasılsınız
Maşallah canım kızım da 13 aylık. 10 kg koltuklara tutarak yürüyor hala tam yürüyemedik. Birkaç kelime söylüyor. 10 kg ortalama içinde. Bazıları zayıf diyor ama persentile göre normal. Bizimki pek iştahlı değil. Anca bu kadar:)
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1190 gün geçti.

Lilyumm_

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2017
2.050
3.353
iyi geceler anneler. .oğlum 13 aylık oldu ve maşallah yürüyor. .. zayıf bir bebek. .10 kilo. .. abla alo baba diyor. . sizler nasılsınız

Merhaba, kızım bugün 13aylık oldu ve 9kilo. Bebeğiniz kesinlikle zayıf değil ideal kiloda. Zaten persentile baktıysanız muhtemelen %50 bandında çıkmıştır. Doktora her gidişimde zayıf bir bebek mi diye soruyordum çünkü toplumumuzda kilolu bebek=sağlıklı bebek algısı yerleşmiş. Doktoru zayıf bir bebek olmadığını normal kiloda bir bebek olduğunu söylüyor ki zaten baktığım tüm internet sitelerinde de persentili normal görünüyor, içiniz rahat olsun yani. Anne, baba, kalk, gel, dede, aç ve at söylediği sözcükler. Yürümüyor. Emeklememişti hiç Sıralıyordu hatta emeklemez artık dedik ama emeklemeye başladı. Artık ne zaman yürürse :KK66:

Sevgiler bu arada tüm güzel anneler her şey yolundadır umarım...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1180 gün geçti.

hayalperest_11

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2016
99
95
30
Merhaba, kızım bugün 13aylık oldu ve 9kilo. Bebeğiniz kesinlikle zayıf değil ideal kiloda. Zaten persentile baktıysanız muhtemelen %50 bandında çıkmıştır. Doktora her gidişimde zayıf bir bebek mi diye soruyordum çünkü toplumumuzda kilolu bebek=sağlıklı bebek algısı yerleşmiş. Doktoru zayıf bir bebek olmadığını normal kiloda bir bebek olduğunu söylüyor ki zaten baktığım tüm internet sitelerinde de persentili normal görünüyor, içiniz rahat olsun yani. Anne, baba, kalk, gel, dede, aç ve at söylediği sözcükler. Yürümüyor. Emeklememişti hiç Sıralıyordu hatta emeklemez artık dedik ama emeklemeye başladı. Artık ne zaman yürürse :KK66:

Sevgiler bu arada tüm güzel anneler her şey yolundadır umarım...
Maşallah bebişinize :) bizimki de hiç emeklemedi sıralıyor. bugünlerde yere yatma gitme çabası var. Demek bizim gibi varmış :) Allah sağlık versin elbet yürürler.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1190 gün geçti.