2020 Yılında Gebelik Planlayanlar 👶

Hemsirecik

Guru
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
24 Mart 2019
6.912
23.497
25
Aaa falakaya niye yattım onu anlamadım misafir vardı yazamadım😂😂😂😂

Aşkolsun niye anlamiyam kız 😂😂😂😂😂

Bende onu diom Allah sana artık sabır vermesin carla😂😂😂😂

Hayırlısı kuzum güzel dileklerin için teşekkür ederim eğer olsaydı ya benim bebekligim gibi uslu olurdu ya şimdiki halim gibi afacan olurdu😂😂😂😂 moralinizi bozmak istemezdim ama söyleyeyim ailevi problemlerden dolayı biz bebek işini daha doğrusu ben bebek işini tamamen çöpe attım rafa falan kaldirmadim rabbim isteyen herkese tez vakitte versin 🤲🤲🤲🤲🤲
Neeeee
 

Miss Bride

Supervisor
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2020
3.880
8.780
Geldiğime geleceğime pişman oldum yeminle. Klimalı odaya geçti ben uyuyorum dedi gitti yattı annem. Aşağıda sıcaktan uyuyamıyorum. Tam gece iki uykuya dalar gibi oldum kalktı mutfakta tangir tungur tabak sesleri temizlik yapiyo.
Mutfağın kapısını açma anne kedi gider diyorum Sanki hiç dememişim. Yine dalayım dedim, bu sefer indi ışıkları açtı evde geziyo.
Baktım olmayacak küçük odaya geçtim kapıyı kapattım sıcaktan havale geçirerek oturdum koltuğa. Ortada yatak da yok. Uyucagin zaman dolapta yastık falan var alırsın dedi gitti.
Kız bana bulaşmayın ya. Valla saat geç olmasa kaçıp gidicem evime. :)
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2 gün geçti.

Miss Bride

Supervisor
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2020
3.880
8.780
Yahu asil dogal olan kolay ve zahmetsiz hemde zevk aliyon. Ama tup oylemi ignesi ilaci zarti zurtu bitmiyor. O kadar çile emek ahh o bebeler nasil odeyecek hakkınızı
Ona zahmetsiz demeyelim yalnız. Adamı ikna etmek bile oldukça zahmetliydi, diger zahmetlere girmiyorum bak. 😂🤣
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2 gün geçti.

Nurzfr

Herşeye rağmen yeniden ❤️
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Mart 2020
6.502
11.379
30
Geldiğime geleceğime pişman oldum yeminle. Klimalı odaya geçti ben uyuyorum dedi gitti yattı annem. Aşağıda sıcaktan uyuyamıyorum. Tam gece iki uykuya dalar gibi oldum kalktı mutfakta tangir tungur tabak sesleri temizlik yapiyo.
Mutfağın kapısını açma anne kedi gider diyorum Sanki hiç dememişim. Yine dalayım dedim, bu sefer indi ışıkları açtı evde geziyo.
Baktım olmayacak küçük odaya geçtim kapıyı kapattım sıcaktan havale geçirerek oturdum koltuğa. Ortada yatak da yok. Uyucagin zaman dolapta yastık falan var alırsın dedi gitti.
Kız bana bulaşmayın ya. Valla saat geç olmasa kaçıp gidicem evime. :)
Kendi evinde daha rahattın valla
 

Neal

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2020
6.271
12.655
Hayırlısı kuzum güzel dileklerin için teşekkür ederim eğer olsaydı ya benim bebekligim gibi uslu olurdu ya şimdiki halim gibi afacan olurdu😂😂😂😂 moralinizi bozmak istemezdim ama söyleyeyim ailevi problemlerden dolayı biz bebek işini daha doğrusu ben bebek işini tamamen çöpe attım rafa falan kaldirmadim rabbim isteyen herkese tez vakitte versin 🤲🤲🤲🤲🤲
Sen yine kaynana terörüne teslim olmuş olabilir misin acaba?
 

Bal0ncuk

Çok şükür🤲 19.07.2021🎈
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Kasım 2019
38.233
94.048
Ben olsam, aglayinca ee o kadar para verdik ağlıyor bu derdim gdhdhdhdh bedava olandan bi farki olsun bence🤣🤣
Kızzz tam tersini diorm :KK70:
O kadae para verdik uslu olacan
Hayırlı evlat olacan
Büyüyecen okuyacan, o parayı bana faiziyle geri getireksin diyorum :KK70::KK70::KK70::KK70:
Bence cok haklıyım :KK70:

Evet haklısın canım ben değişmiyorsam onlarda değişmez. O yüzden şikayet etmeye hakkım yok çok haklısın tatlım
Yk onu demedim.. Enişteyi şımarttın artık demek istedm :KK70:
Kız bu heriflerin hepsi böle parem
Bi yüz verdinmi yandınnn abooo
O yüzden ben benmkinin ipini tutuom brakmıorm kaçmasn :KK70:

Aaa falakaya niye yattım onu anlamadım misafir vardı yazamadım😂😂😂😂

Aşkolsun niye anlamiyam kız 😂😂😂😂😂

Bende onu diom Allah sana artık sabır vermesin carla😂😂😂😂

Hayırlısı kuzum güzel dileklerin için teşekkür ederim eğer olsaydı ya benim bebekligim gibi uslu olurdu ya şimdiki halim gibi afacan olurdu😂😂😂😂 moralinizi bozmak istemezdim ama söyleyeyim ailevi problemlerden dolayı biz bebek işini daha doğrusu ben bebek işini tamamen çöpe attım rafa falan kaldirmadim rabbim isteyen herkese tez vakitte versin 🤲🤲🤲🤲🤲
Anlayınca o kendini anlamıo nurum :KK70:

Bana niye kizion 🤔🤔🤔🤔😂😂😂😂😂
Anlarsan kızarm bşver anlama :KK70:

Geldiğime geleceğime pişman oldum yeminle. Klimalı odaya geçti ben uyuyorum dedi gitti yattı annem. Aşağıda sıcaktan uyuyamıyorum. Tam gece iki uykuya dalar gibi oldum kalktı mutfakta tangir tungur tabak sesleri temizlik yapiyo.
Mutfağın kapısını açma anne kedi gider diyorum Sanki hiç dememişim. Yine dalayım dedim, bu sefer indi ışıkları açtı evde geziyo.
Baktım olmayacak küçük odaya geçtim kapıyı kapattım sıcaktan havale geçirerek oturdum koltuğa. Ortada yatak da yok. Uyucagin zaman dolapta yastık falan var alırsın dedi gitti.
Kız bana bulaşmayın ya. Valla saat geç olmasa kaçıp gidicem evime. :)
Gelinnnnnnnnnn bişi diecem :KK70:
İnanmayacaksn ama ben senin annenle aynı evde kalmak isterdm
Bence ben onu delirtirdim :KK70:

7'de uyanıp sessizce kendi evime kaçtım. :KK70: Kedi bile gelir gelmez uyudu.
Kedi bile uyudu hahahhahahahahahahahha :KK70: :KK70:
 

Nurzfr

Herşeye rağmen yeniden ❤️
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Mart 2020
6.502
11.379
30
7'de uyanıp sessizce kendi evime kaçtım. :KK70: Kedi bile gelir gelmez uyudu.
Kıyamam kedi bile bezmiş😂😂😂😂
Kızzz tam tersini diorm :KK70:
O kadae para verdik uslu olacan
Hayırlı evlat olacan
Büyüyecen okuyacan, o parayı bana faiziyle geri getireksin diyorum :KK70::KK70::KK70::KK70:
Bence cok haklıyım :KK70:


Yk onu demedim.. Enişteyi şımarttın artık demek istedm :KK70:
Kız bu heriflerin hepsi böle parem
Bi yüz verdinmi yandınnn abooo
O yüzden ben benmkinin ipini tutuom brakmıorm kaçmasn :KK70:


Anlayınca o kendini anlamıo nurum :KK70:


Anlarsan kızarm bşver anlama :KK70:


Gelinnnnnnnnnn bişi diecem :KK70:
İnanmayacaksn ama ben senin annenle aynı evde kalmak isterdm
Bence ben onu delirtirdim :KK70:


Kedi bile uyudu hahahhahahahahahahahha :KK70: :KK70:
Tamam anlamiom😂😂😂😂
 

Bal0ncuk

Çok şükür🤲 19.07.2021🎈
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Kasım 2019
38.233
94.048
Merhaba teyzelerim beni cok sormuşsunuz ben geldim 🎈
Ama şimdi sıra sizde... Hadi arkadaşlarımı yapında oynayalım ♥️
Annem hepinize doğumda dua etti 🤲
 

Eklentiler

  • IMG_20210722_102228.jpg
    IMG_20210722_102228.jpg
    108,8 KB · Görüntüleme: 27

Miss Bride

Supervisor
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2020
3.880
8.780
Merhaba teyzelerim beni cok sormuşsunuz ben geldim 🎈
Ama şimdi sıra sizde... Hadi arkadaşlarımı yapında oynayalım ♥️
Annem hepinize doğumda dua etti 🤲
Yerim senin pembiş tulumunuuuu. Maşallah maşallah. Arkadaşlarından biri çok durmucak gibi, sabahtan beri kasılmam var, bazısı ağrılı bazısı ağrısız. Duş aldım belki rahatlatır diye, saatte iki üç geliyo. Du bakalım panik yapmayalım geçer inş. :KK70:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2 gün geçti.