25 ağustos 2012 de düğünü olacak kızlarr buraya :)

MaviKelebekler18

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
18 Şubat 2012
482
0
haydi kızlar 25 ağustosa kadar burada heyecanımızı mutluluğumuzu paylaşalım :KK17::KK17:
birbirimize destek olalım her konuda :44::44:
el ele verip gün sayalım :18::18:
sizce daha çok mu var biranönce olsun bitsin istiyorum yaaa haydi yalnız bırakmayın beni:KK52::KK52::KK52:En Büyük TÜRKİYEEn Büyük KK
 
Son düzenleme:

duygummutlu

♥ 25.08.2012 ♥
Kayıtlı Üye
24 Ocak 2012
201
2
Merhabaa :KK16:

Ben de 25 Ağustos gelinlerinden biri olacağım allah nasip ederse..
Balayını bile organize ettik lakin 25 Ağustos'a nikah tarihi alabilmek için Mart 25 tarihinde başvuru yapabiliyormuşuz.
Bu problemi yaşayan var mı? :26:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2228 gün geçti.

MaviKelebekler18

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
18 Şubat 2012
482
0
Merhabaa :KK16:

Ben de 25 Ağustos gelinlerinden biri olacağım allah nasip ederse..
Balayını bile organize ettik lakin 25 Ağustos'a nikah tarihi alabilmek için Mart 25 tarihinde başvuru yapabiliyormuşuz.
Bu problemi yaşayan var mı? :26:

aaa öylemi canım yaa aynı gün gelin olucağız hangi şehirde oturuyosun kınan cuma günü olucak değilmi...nikahı düğün günü mü yapıcaksınız ...
 

ultraslan_nur

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Ocak 2012
361
2
ay cok sevındım boyle bı konua açtıgına bizde 25 yada 26 agustos dusunuyoruz ama karar veremedık henuz burda fıkırlerımızı paylasalım bırırımıze yardımcı olalım sızın salonlar fılan tutuldumu bızde suan hıc bı hazırlık yok bu hafta harekete gecıp salon bakıcaz artık cok iş var daha gozumde buyuyor ama cokda mutluyum nasıl bır programla ılerlemelı bılmıyorum kına ıcın sımdıden mekan bakıyorum sızlerın fıkırlerı nedır:KK34:
 

duygummutlu

♥ 25.08.2012 ♥
Kayıtlı Üye
24 Ocak 2012
201
2
aaa öylemi canım yaa aynı gün gelin olucağız hangi şehirde oturuyosun kınan cuma günü olucak değilmi...nikahı düğün günü mü yapıcaksınız ...

Ahuyar
Aynı gün gelin olacağız :) İstanbul'da yaşıyoruz ve burada evleneceğiz. Kına gecemi düğünden bir gün önce yapmak istemiyorum, hem yorgunluk açısından hem de sindire sindire olsun istiyorum. 22 Ağustos Çarşamba veya 23 Ağustos Perşembe.
Nikah planlıyoruz, şık sade bir nikah ve nikah sonrası konuklarla yemek..

Sen neler planlıyorsun? Hazırlıkların ne durumda? Her şey yolunda mı? En önemlisi nikah tarihini 25 Ağustos'a alabildin mi? Gerçi düğün planlıyorsan aynı gün nikah olmak zorunda değil biliyorum ama ben nikah düşündüğüm için o gün tüm konuklar nikahımın kıyıldığını görmeli..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2228 gün geçti.

duygummutlu

♥ 25.08.2012 ♥
Kayıtlı Üye
24 Ocak 2012
201
2
ay cok sevındım boyle bı konua açtıgına bizde 25 yada 26 agustos dusunuyoruz ama karar veremedık henuz burda fıkırlerımızı paylasalım bırırımıze yardımcı olalım sızın salonlar fılan tutuldumu bızde suan hıc bı hazırlık yok bu hafta harekete gecıp salon bakıcaz artık cok iş var daha gozumde buyuyor ama cokda mutluyum nasıl bır programla ılerlemelı bılmıyorum kına ıcın sımdıden mekan bakıyorum sızlerın fıkırlerı nedır:KK34:

Nur merhaba :)
Düğün cumartesi akşamı daha rahat olur bence. Gel sen de 25 Ağustos gelini ol :) Burada 3 gelin konuşalım beraber. :KK16:
Benim nikah, ahu ne yapacak bilmiyorum sanırım bizi yakın zamanda bilgilendirecektir.
Gerçekten çok iş var, kendine mutlaka bir liste yapmalısın, yapılacaklar ve eksiklerin bulunduğu. Ben de kendi listemi son bir kontrol edip sizinle paylaşabilirim.

Ben İstanbul Küçükçekmece'de oturuyorum. Burada nişanımın olduğu bir yerde kına gecemi de yapacağım sanırım..
Sen neler planlıyorsun?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2228 gün geçti.

MaviKelebekler18

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
18 Şubat 2012
482
0
ay cok sevındım boyle bı konua açtıgına bizde 25 yada 26 agustos dusunuyoruz ama karar veremedık henuz burda fıkırlerımızı paylasalım bırırımıze yardımcı olalım sızın salonlar fılan tutuldumu bızde suan hıc bı hazırlık yok bu hafta harekete gecıp salon bakıcaz artık cok iş var daha gozumde buyuyor ama cokda mutluyum nasıl bır programla ılerlemelı bılmıyorum kına ıcın sımdıden mekan bakıyorum sızlerın fıkırlerı nedır:KK34:

canım bende benimle aynı gün evlenecek olanları bulduğum için çok sevindim ..hehe bencede iyiki açmışım konuyu...bence biranönce karar verin çünkü salon bulmakta zorlanabilirsiniz biz birgünde bulduk gerçi:) ama nolur nolmaz başlayın hazırlıklara...kına için ben mekan tutmicam evin önünde yapıcam canım ..nebilim daha duygulu geliyor bana..yıllardır büyüdüğün evin önünde davullu zurnalı kınan yakılıyor düşünsene..ah ah çok güzel duygular bunlar..rabbim yüzümüzü güldürsün
 

cidosh

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
25 Ocak 2011
331
5
eveeettt 25 ağustos gelini daha geldiii :KK3::KK3::KK3::KK3:

benimde o gün düğünüm olacak kısmet olursa ancak nikahı o akşammı yoksa daha erkenmi yapıcaz ona karar veremedim canlarım
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2406 gün geçti.

MaviKelebekler18

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
18 Şubat 2012
482
0
Ahuyar
Aynı gün gelin olacağız :) İstanbul'da yaşıyoruz ve burada evleneceğiz. Kına gecemi düğünden bir gün önce yapmak istemiyorum, hem yorgunluk açısından hem de sindire sindire olsun istiyorum. 22 Ağustos Çarşamba veya 23 Ağustos Perşembe.
Nikah planlıyoruz, şık sade bir nikah ve nikah sonrası konuklarla yemek..

Sen neler planlıyorsun? Hazırlıkların ne durumda? Her şey yolunda mı? En önemlisi nikah tarihini 25 Ağustos'a alabildin mi? Gerçi düğün planlıyorsan aynı gün nikah olmak zorunda değil biliyorum ama ben nikah düşündüğüm için o gün tüm konuklar nikahımın kıyıldığını görmeli..

evet canım inşallah yaa:)
canım ben cuma akşamı evin önünde kına cumarteside düğün planlıyorum..salon falan tutuldu..nikahımı düğünde bir iki hafta önce yaptırırm heralde canım salonda düşünmüyorum...böle düşünmediğim için nikah tarihinde sıkıntı olmaz heralde dimi
çeyiz hazırlıklarına başladınmı canım neler aldın bakalım
ben pek bişe almadım henüz yaa tabak çanak bile almadım eşimin ailesiyle oturacağımdan o güzelim tabakları orada ziyan etmek istemiyorum..formaliteden ucuz bişeler alırım belki:KK50:
 

MaviKelebekler18

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
18 Şubat 2012
482
0
eveeettt 25 ağustos gelini daha geldiii :KK3::KK3::KK3::KK3:

benimde o gün düğünüm olacak kısmet olursa ancak nikahı o akşammı yoksa daha erkenmi yapıcaz ona karar veremedim canlarım

ayyy canım hoşgeldin sevindim bir 25 ağustos gelini daha çıktı:) nikah konusunda bende karasızım ama düğünden önce olacak büüyk ihtimalle:)
 

MaviKelebekler18

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
18 Şubat 2012
482
0
istanbul_nur bencede cumartesi akşamı yap canım..pazar günü rahat rahat dinlenirsin eşinle:) sende bize katıl :)
buarada kızlar düğünümüze kaç gün kaldı hesaplayan varmı gelinlikleri nezaman almayı düşünüyorsunuz
 

cidosh

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
25 Ocak 2011
331
5
Daisypath - Wedding and Reunion Tickers adresini tıklayıp burdan full size ticker i tıklıyorsun

burdan herşeyi doldurduktan sonra for websites ten ımage url yi seçiyorsun

aşağıya doğru indiğinde
Code snippet: Image URL
yazısının altındaki yazıyı tıklayıp kopyala dedikten sonra kendi kullanıcı kontrol paneline gelip profil düzenleyi tıkladığında onu çizelgeye yapışıtırıcaksın

sonrasında kaydettikten sonra çizelgeni oluşturmuş oluyorsun

UMARIM YARDIMCI OLMUŞUMDUR :KK16:

hızlı olması için resimli anlatamadım canım
 
Son düzenleme:

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2406 gün geçti.