5 haftalk hamileyken yolculuk yapan var m?

btlgzl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2009
58
1
42
merhaba kızlar 5haftalık hamileyim geçen hafta doktora gittim keseyi gördü sadece bayramdan sonra kontrole gidicem 3aylık olana kadar yolculuk önermiyoruz dedi yeni evliyim ilk bayramımızı ailemle geçirmek istiyorum gidemezsemde biliyorumki üzgün ve buruk olucam ailem ankarada ben bursadayım5.5saat sürüyor ama korkuyorum bişi olurmu diye napıcam yardım edin lütfen yolculuk yapan varmı aranızda:sinifsinif:
 

jasmin77

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
1 Aralık 2008
1.464
0
ben ucak yolculugu yaptim acnim 5 haftalikken ondan sonra ada her ay 3 saatlik ucak yolculugu yapiyorum benim doktorum bi risk gormemisti ama yine en iyisini doktorun bilir
 

btlgzl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2009
58
1
42
teşekkr edrm kızlar ilginize içim rahatladı inanın Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.Kopuz ne güzel ya 15haftalık olmuşsın maşallahhhhh bende görcekmiyim o günleri sadece keseyi gördük bebeğimi ve kalp atışınıda bir görebilseydim huzura erecektim stres yaptım:KK43:(( eşim keşke ben hamile kalsaydım diyor yazık:))))))
 

domates

"OĞLUM ve KIZIM"
Kayıtlı Üye
17 Nisan 2007
480
95
hayırlı olsun bebeğin sağlıkla huzurla gelir inşallah,
ben doktorunu dinlemeni öneririm,
nasıl olsa 2 ay sonra istediğin kadar seyahat edebileceksin, (son ay hariç tabiki) :eek:lmaz:
ben yolda ya da sonrasında sıkıntı yaşamaktansa evimde 1 gün burukluk yaşardım,
bence eşinle de konuş, birlikte karar verin,
en doğru kararı siz vereceksiniz tabiki,
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1005 gün geçti.

btlgzl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2009
58
1
42
:uhm:teşekkür ederim cevabın için sende haklısın işin içinden çıkamadım eşim tedirgin olsada sen bilirsin diyor son güne kadar bekleyip doktorumla tekrar görüşürüm heralde
 

DUYGUSUZduygu

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
13 Mayıs 2009
1.247
2
canim ben 5 haftalikken türkiyeye gitmistim üstelik ucakla ve hava basinci oldugu halde. doktorum birsey olmz dedi...
 

btlgzl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2009
58
1
42
bendede alttan muayenede keseyi gördü doktorum:) kopuzcum dilerim cinsiyetide gönlününe göre olur tabii en önemlisi sağlıklı olması cinsiyeti belli olunca haber ver lütfen:ecrin_bebek:
 

btlgzl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2009
58
1
42
teşk edrm duygucum cesaretlendim bak şimdi Alahıma sığınıp dua edip çıkacağım yola inşallah sağ salim gider gelirizkaydirigubbakcemile5
 

MaviEge

DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2008
4.531
39
canım ben de geçen sene riskliydi gidemedim ( ilk bebeğimdi kaybettim ), ikinciye hamileyim gene yasak gene gitmeyeceğim.ben de gitmedim yani bayramlarda.napalım.bebeğimin ve benim sağlığımız daha önemli.kimse de zorlamadı zaten.rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin de çok gideriz daha.sen bilirsin ama gitme istersen.
 

masustan

Maviye deli...
Kayıtlı Üye
13 Kasım 2008
334
72
uzun araba,otobüs yolculuklarını ilk aylarda pek önermiyorlar.. uçak yolculuğunda
sıkıntı yok diyorlar... hiçbir sorun yaşamadıysan hamilelikle ilgili, sorun olmaz heralde..
bu arada Kopuz bende Kopuzlara gelin geldim Rize ye İstanbuldan.. bende gidicem İstanbula
doktorum izin verdiği zaman inşallah..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 697 gün geçti.

btlgzl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2009
58
1
42
maviege çok üzüldüm bebeğini kaybettiğine sakıncası yoksa sorabilirmiyim nedeni neydi?Ama ne güzel ikinci bebeğine kavuşmuşsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın
 

MaviEge

DENİZCİM VE BİRİCİK KIZLARIM
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2008
4.531
39
canım kalbi durmuştu bebeğimin.fazladan beklettim karnımda ama olmadı atmadı miniğimin kalbi :KK43:( şuan 25haftalık hamileyim.bence sen de dikkat et kendine.bu seferlik gitme olmazsa.bi dahaki bayrama bebeğinle gidersin.kendine çok dikkat et
 

masustan

Maviye deli...
Kayıtlı Üye
13 Kasım 2008
334
72
aa öylemi akraba olmamız pek mümkün değil heralde çünkü kopuzlar bayaa geniş bir alana yayılmış orada sanırım,ama yine de memnun oldum,ismin neydi acaba..?

betül kopuz :) veliköydenim :)
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 697 gün geçti.

skr1606

pamuk oğlum
Kayıtlı Üye
8 Eylül 2009
925
1
seni üzmek endişelendirmek istemem ama ben hamile oldugumu 6. haftada öğrendim ve 5. haftasından itibaren geze geze 10 günlük bir tatil yaptık. 3er gün kaldık her gittiğimiz yede. günde en fazla 4 saat yolculuk yapmıştım. zaten hamile oldugumu da memelekette ögrenmiştim başta bir problem yoktu gibi gözüküyodu zaten kalp atışını görememiştik. cok küçüktü. ama simdi atmyor bebeğimin kalbi.dr bekleme süresi vermişti bugun tekrar b-hcg ye baktrdım 2 gunde 18700 den 10.000 e düşmüş. p.tesi kürtaj olucam sanırım. bana sorarsan gitme derim ben ailemden uzak bayram da geçirdim ama bu çok daha acı ve buruk bi duygu. senağlama
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3324 gün geçti.

btlgzl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Eylül 2009
58
1
42
öncelikle başınsağolsun cnm bu bebeğine uzun uzuuuuuuunnnnnn sağlıklı mutlu ömürler versin Allah o acıyı yaşatmasın kimseye inşallah kopmadan güzel günlerimizi buradan paylaşırız birbirirmize soracak yardım alacak çok günlerimiz olcak gibi bu fındık kurabiyelerimizi bir kucağımıza alalım kimbilir dünür bile çıkarız belkiopuyorumnanaktan