Adetim gecikti betahcg kan testim negatif

innerwinner

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Mart 2014
120
46
Kızlar selamlar. Şuan çok üzgünüm. 4-5aydır hamile kalmaya çalışıyorum. 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım ve rahim filmi çektirdim. Sonuç temiz. Doktorum normal yolla denemeye devam dedi. Son adet tarihim 16 Mayıs. Bu ay baya bir günü değerlendirdik. Rahim filminde sonra da şans artıyor diye duyduk her yerde. Geçen hafta adet sancısı ve bel ağrılarım başladı. BAT'a 4 gün kala yani 7 Haziran'da hemen betahcg baktırdım. Sonuç negatifti. Adet sancılarım devam etti ama adetim başlamadı. Hadi günümü bekliyim dedim.Adetimin başlaması gereken tarih 11 Haziran'dı ama hayatım boyunca gecikmeyen adetim gecikti. Dün yani 12 Haziran'da kan testim yine negatif çıktı. Yine adet sancılarım ouyor arada, sol kasığımda batmalar da oluyor. Kanamam başladı diyip gidiyorum ki azcık şeffaf akıntı geliyor.

Çok endişeliyim. Hiç gecikmez ki benim adetim :KK43: Kan testim de negatif. Bugün gecikmemin 3. günü. Artık adet belirtim de yok gibi. Böyle bişey başına gelen var mı??? Neden olabilir ki??? Doktora gitsem normal, gecikme herkeste olabilir falan diyecek ama benim adetim hep düzenlidir hep :KK43: Bu duruma yorumunuz nedir kızlar? Neden bunu yaşıyo olabilirim?
 

LOTUS0

'ailurophile'
Kayıtlı Üye
28 Mart 2020
10.423
24.824
Esiniz sperm testi verdi mi? Niye bütün her seyi kendiniz yüklendiniz? Belki onun sperm sayisi hareketliligi sorunludur.
 

Seymanur12

Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Haziran 2021
135
86
Kızlar selamlar. Şuan çok üzgünüm. 4-5aydır hamile kalmaya çalışıyorum. 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım ve rahim filmi çektirdim. Sonuç temiz. Doktorum normal yolla denemeye devam dedi. Son adet tarihim 16 Mayıs. Bu ay baya bir günü değerlendirdik. Rahim filminde sonra da şans artıyor diye duyduk her yerde. Geçen hafta adet sancısı ve bel ağrılarım başladı. BAT'a 4 gün kala yani 7 Haziran'da hemen betahcg baktırdım. Sonuç negatifti. Adet sancılarım devam etti ama adetim başlamadı. Hadi günümü bekliyim dedim.Adetimin başlaması gereken tarih 11 Haziran'dı ama hayatım boyunca gecikmeyen adetim gecikti. Dün yani 12 Haziran'da kan testim yine negatif çıktı. Yine adet sancılarım ouyor arada, sol kasığımda batmalar da oluyor. Kanamam başladı diyip gidiyorum ki azcık şeffaf akıntı geliyor.

Çok endişeliyim. Hiç gecikmez ki benim adetim :KK43: Kan testim de negatif. Bugün gecikmemin 3. günü. Artık adet belirtim de yok gibi. Böyle bişey başına gelen var mı??? Neden olabilir ki??? Doktora gitsem normal, gecikme herkeste olabilir falan diyecek ama benim adetim hep düzenlidir hep :KK43: Bu duruma yorumunuz nedir kızlar? Neden bunu yaşıyo olabilirim?
Bende de benzer durum var canım 2 yıldır deniyoruz olmuyor eşimin sonuçları temiz benim de öyle şuan da. Femara ile tedaviye başladık adet günümden 5 gün önce HCG baktırdım negatif. Ama adett belirtim de yok. Yine bir umur bekliyorum.
Senin hormonlara bakıldı mi
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 26-04-2022

Hamileliğimin 20. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 144 gün kaldı.

Bebeğiniz artık yenidoğan bir bebek kadar uykuya dalıyor ve uyanıyor. Bebeğiniz uyuduğu zaman, en favori pozisyonuna geçer. Bir çok bebek çeneleri göğüslerine yaslanmış pozisyonda uyurlarken bir kısım bebek başlarını geriye doğru yaslar. Bebeğinizin cildi artık daha az şeffaf.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 320 gr. - Yaklaşık boyu : 16.4 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

anemoniasp

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
13 Mayıs 2021
1.766
2.495
Stresten gecikebiliyor. Acaba hamilemiyim diye düşündüğümde 2-3 günlük gecikmelerim oldu. Yine de doktora gidip sebebini öğrenseniz bir şey çıkmazsa içiniz rahat eder.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 05-01-2022

Hamileliğimin 36. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 33 gün kaldı.

Bebeğinizin büyümesi yavaşladı. Bebeğiniz doğum süreci için enerji tasarufu yapıyor olabilir. Aslında bu ay sizde kilo kaybı yaşamaya başladınız. Doğum yaklaştıkça ve bebeğin gelişimi tamamlandıkça 900-1350 gr. arası kilo kaybı nadir görülen birşey değildir. Bebeğinizin tırnakları muhtemelen tırnak uçları civarında.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2700 gr. - Yaklaşık boyu : 47.4 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Dunyamutlu

Üye
Kayıtlı Üye
7 Mart 2021
800
590
Kızlar selamlar. Şuan çok üzgünüm. 4-5aydır hamile kalmaya çalışıyorum. 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım ve rahim filmi çektirdim. Sonuç temiz. Doktorum normal yolla denemeye devam dedi. Son adet tarihim 16 Mayıs. Bu ay baya bir günü değerlendirdik. Rahim filminde sonra da şans artıyor diye duyduk her yerde. Geçen hafta adet sancısı ve bel ağrılarım başladı. BAT'a 4 gün kala yani 7 Haziran'da hemen betahcg baktırdım. Sonuç negatifti. Adet sancılarım devam etti ama adetim başlamadı. Hadi günümü bekliyim dedim.Adetimin başlaması gereken tarih 11 Haziran'dı ama hayatım boyunca gecikmeyen adetim gecikti. Dün yani 12 Haziran'da kan testim yine negatif çıktı. Yine adet sancılarım ouyor arada, sol kasığımda batmalar da oluyor. Kanamam başladı diyip gidiyorum ki azcık şeffaf akıntı geliyor.

Çok endişeliyim. Hiç gecikmez ki benim adetim :KK43: Kan testim de negatif. Bugün gecikmemin 3. günü. Artık adet belirtim de yok gibi. Böyle bişey başına gelen var mı??? Neden olabilir ki??? Doktora gitsem normal, gecikme herkeste olabilir falan diyecek ama benim adetim hep düzenlidir hep :KK43: Bu duruma yorumunuz nedir kızlar? Neden bunu yaşıyo olabilirim?
Benimde bata 4 gün kala aniden bel ve kasık ağrım olmustu iki tarafada bıcak saplanır gibi önemsememiştim. Reglden 1 gün önce idrar testiyle pozitifi görmüştüm. Sizinki gec döllenme felan olabilir ? Yinede umutlandırmak istemem sizi
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-12-2021

Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 21 gün kaldı.

Doğumunuz yaklaştıkça amniyotik kesede yırtık veya delinme olabilir. Genelde bu yoğun bir sıvı boşalması değil bir sızıntı şeklinde görülür. Amniyotik sıvı sızıntısı yaşıyorsanız doktorunuza başvurunuz. Kanlı vaginal akıntılar doğumun bir işaretir. Yalancı sancılar çok sık görülür. Her zaman doktora gidilerek kontrol edilmesi daha güvenlidir. Bu evrede doğan bebekler tam gelişmiş kabul edilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

innerwinner

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Mart 2014
120
46
Bende de benzer durum var canım 2 yıldır deniyoruz olmuyor eşimin sonuçları temiz benim de öyle şuan da. Femara ile tedaviye başladık adet günümden 5 gün önce HCG baktırdım negatif. Ama adett belirtim de yok. Yine bir umur bekliyorum.
Senin hormonlara bakıldı mi
evet bakıldı. hormonlar normaldi. anlamadım neden oldu bu🤷🏻‍♀️
 

innerwinner

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Mart 2014
120
46
Benimde bata 4 gün kala aniden bel ve kasık ağrım olmustu iki tarafada bıcak saplanır gibi önemsememiştim. Reglden 1 gün önce idrar testiyle pozitifi görmüştüm. Sizinki gec döllenme felan olabilir ? Yinede umutlandırmak istemem sizi
zaten hiç umudum kalmadı benim :KK43:((
 

Seymanur12

Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Haziran 2021
135
86
evet bakıldı. hormonlar normaldi. anlamadım neden oldu bu🤷🏻‍♀️
Tekrar bi hormon tahlili yaptir bence. Ben bir kere de çakşır otu nu duyup denedim tam 22 gün geciktirdi adetimi. Karaciğer enzimlerimi yükseltti. O tarz şeyleri de kullanmamak lazım herkese aynı etkiyi yapmıyor çünkü. Seninde öyle bir şey varsa onun da etkisi olabilir birde stres çok etkiliyor maalesef
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 26-04-2022

Hamileliğimin 20. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 144 gün kaldı.

Bebeğiniz artık yenidoğan bir bebek kadar uykuya dalıyor ve uyanıyor. Bebeğiniz uyuduğu zaman, en favori pozisyonuna geçer. Bir çok bebek çeneleri göğüslerine yaslanmış pozisyonda uyurlarken bir kısım bebek başlarını geriye doğru yaslar. Bebeğinizin cildi artık daha az şeffaf.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 320 gr. - Yaklaşık boyu : 16.4 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Dunyamutlu

Üye
Kayıtlı Üye
7 Mart 2021
800
590

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 24-12-2021

Hamileliğimin 37. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 21 gün kaldı.

Doğumunuz yaklaştıkça amniyotik kesede yırtık veya delinme olabilir. Genelde bu yoğun bir sıvı boşalması değil bir sızıntı şeklinde görülür. Amniyotik sıvı sızıntısı yaşıyorsanız doktorunuza başvurunuz. Kanlı vaginal akıntılar doğumun bir işaretir. Yalancı sancılar çok sık görülür. Her zaman doktora gidilerek kontrol edilmesi daha güvenlidir. Bu evrede doğan bebekler tam gelişmiş kabul edilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 2850 gr. - Yaklaşık boyu : 48.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Cansu4266

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
19 Haziran 2021
3
1
33
Kızlar selamlar. Şuan çok üzgünüm. 4-5aydır hamile kalmaya çalışıyorum. 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım ve rahim filmi çektirdim. Sonuç temiz. Doktorum normal yolla denemeye devam dedi. Son adet tarihim 16 Mayıs. Bu ay baya bir günü değerlendirdik. Rahim filminde sonra da şans artıyor diye duyduk her yerde. Geçen hafta adet sancısı ve bel ağrılarım başladı. BAT'a 4 gün kala yani 7 Haziran'da hemen betahcg baktırdım. Sonuç negatifti. Adet sancılarım devam etti ama adetim başlamadı. Hadi günümü bekliyim dedim.Adetimin başlaması gereken tarih 11 Haziran'dı ama hayatım boyunca gecikmeyen adetim gecikti. Dün yani 12 Haziran'da kan testim yine negatif çıktı. Yine adet sancılarım ouyor arada, sol kasığımda batmalar da oluyor. Kanamam başladı diyip gidiyorum ki azcık şeffaf akıntı geliyor.

Çok endişeliyim. Hiç gecikmez ki benim adetim :KK43: Kan testim de negatif. Bugün gecikmemin 3. günü. Artık adet belirtim de yok gibi. Böyle bişey başına gelen var mı??? Neden olabilir ki??? Doktora gitsem normal, gecikme herkeste olabilir falan diyecek ama benim adetim hep düzenlidir hep :KK43: Bu duruma yorumunuz nedir kızlar? Neden bunu yaşıyo olabilirim?
Merhaba benim de 20 mayis sat normalde cok düzeniz ama bu ay 5 gun gecti 3 defa kan testi yaptim negatif 5 kez idrarda baktim negatif bugun de goguslerimde agri ve bel agrisi basladi bugun tekrar idrar testi yaptim biri silik biri net cizgi cikti yinede pek umudum yok acaba hamilemiyim bilmiyorum tekrar test istemiyorum artik
 

KelebekkB

Karadeniz kızı 🍂
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
20 Kasım 2019
1.781
2.061
Kızlar selamlar. Şuan çok üzgünüm. 4-5aydır hamile kalmaya çalışıyorum. 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım ve rahim filmi çektirdim. Sonuç temiz. Doktorum normal yolla denemeye devam dedi. Son adet tarihim 16 Mayıs. Bu ay baya bir günü değerlendirdik. Rahim filminde sonra da şans artıyor diye duyduk her yerde. Geçen hafta adet sancısı ve bel ağrılarım başladı. BAT'a 4 gün kala yani 7 Haziran'da hemen betahcg baktırdım. Sonuç negatifti. Adet sancılarım devam etti ama adetim başlamadı. Hadi günümü bekliyim dedim.Adetimin başlaması gereken tarih 11 Haziran'dı ama hayatım boyunca gecikmeyen adetim gecikti. Dün yani 12 Haziran'da kan testim yine negatif çıktı. Yine adet sancılarım ouyor arada, sol kasığımda batmalar da oluyor. Kanamam başladı diyip gidiyorum ki azcık şeffaf akıntı geliyor.

Çok endişeliyim. Hiç gecikmez ki benim adetim :KK43: Kan testim de negatif. Bugün gecikmemin 3. günü. Artık adet belirtim de yok gibi. Böyle bişey başına gelen var mı??? Neden olabilir ki??? Doktora gitsem normal, gecikme herkeste olabilir falan diyecek ama benim adetim hep düzenlidir hep :KK43: Bu duruma yorumunuz nedir kızlar? Neden bunu yaşıyo olabilirim?
Canim son durumun ne ? Ayni şeyi yaşıyorum hayatımda ilk defa ben de umutlanmistim ama.test negatif
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 20-05-2022

Hamileliğimin 16. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 168 gün kaldı.

Sadece iki hafta içinde bebeğinizin boyu yaklaşık 12 cm ve ağırlığı yaklaşık 100-110 gr. oldu. Hamileliğinizi desteklemek için artan kan hacminizden dolayı damarlarınızın daha belirgin ve görülebilir olduğunu fark edebilirsiniz. Normal doğum yaptığınızda kaybedilen kan miktarı, yaklaşık olarak kan bağışında kullanılan bir ünite kan miktarı kadardır.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 110 gr. - Yaklaşık boyu : 10.1 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

Slakra

Üye
Kayıtlı Üye
29 Mart 2021
644
341
23
Kızlar selamlar. Şuan çok üzgünüm. 4-5aydır hamile kalmaya çalışıyorum. 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım ve rahim filmi çektirdim. Sonuç temiz. Doktorum normal yolla denemeye devam dedi. Son adet tarihim 16 Mayıs. Bu ay baya bir günü değerlendirdik. Rahim filminde sonra da şans artıyor diye duyduk her yerde. Geçen hafta adet sancısı ve bel ağrılarım başladı. BAT'a 4 gün kala yani 7 Haziran'da hemen betahcg baktırdım. Sonuç negatifti. Adet sancılarım devam etti ama adetim başlamadı. Hadi günümü bekliyim dedim.Adetimin başlaması gereken tarih 11 Haziran'dı ama hayatım boyunca gecikmeyen adetim gecikti. Dün yani 12 Haziran'da kan testim yine negatif çıktı. Yine adet sancılarım ouyor arada, sol kasığımda batmalar da oluyor. Kanamam başladı diyip gidiyorum ki azcık şeffaf akıntı geliyor.

Çok endişeliyim. Hiç gecikmez ki benim adetim :KK43: Kan testim de negatif. Bugün gecikmemin 3. günü. Artık adet belirtim de yok gibi. Böyle bişey başına gelen var mı??? Neden olabilir ki??? Doktora gitsem normal, gecikme herkeste olabilir falan diyecek ama benim adetim hep düzenlidir hep :KK43: Bu duruma yorumunuz nedir kızlar? Neden bunu yaşıyo olabilirim?
Bende kimyasal gebelik yaşadım, sonrası adetim önce ye çekti 1 2 aya düzene girdi. Sonrası çok akıntım oldu doktora gittim hep temiz deyip yolladılar. En son enfeksiyon cıktı antibiyotik kullandım kurtuldum. O ay hamile kaldım.kimyasaldqn 3 ay sonrası. Umudunu yitirme. ♥️🥰
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 11-04-2022

Hamileliğimin 22. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 129 gün kaldı.

Önümüzdeki günlerde lanugo (geçici tüyler) bebeğinizi kaplamaya devam edecek. Ayaklarınızda ve bacaklarınızda oluşan kramplar ve ayak bileklerinizde ve bacaklarınızda şişmeler dikkate değer derecede devam ediyor. Uzun süre ayakta durmak, yorgunluk ve diyetinizde bulunana çok fazla miktarda fosfor veya az miktarda kalsiyum bu kramp sorununun nedenlerinden olabilir. Artık bebeğiniz düzenli olarak uyuyor ve uyanıyor.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 470 gr. - Yaklaşık boyu : 26.7 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın