Amniyosentez sonucum kötü çıktı ve bebeğim alınıyor

halek

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
135
2
18+5 haftalık hamileyim ve bebeğim haftaya alınıyor.sonuçlarım kötü çıktı...
 

love_honey

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Nisan 2010
729
9
allah yardımcın olsun canım.ilk bebeğin mi
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3276 gün geçti.

smy11

Başlangıç:62 Hedef:55 Gncl:57.0
Kayıtlı Üye
8 Ocak 2012
1.179
1.586
herşeyde bir hayır vardır canım. allah senin ve bebeğin için en hayırlısını versin..
 

oslem_03

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
29 Ekim 2011
249
2
Allah yardımcın olsun canım :KK43:( çok üzüldüm ama Allahtan gelen bir şey Allah sabırlar versin
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3212 gün geçti.

ESTEBAN

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
30 Haziran 2011
1.721
38
bebeğin özürlü de olsa senin bebeğin, biliyorum bunu kabullenmek çok zor ama bence bunu yapma. Hem bu testlerin sonuçlarının yanlış çıkabildiğini, sırf bu sitede bile bir sürü kişiden duydum. Dua et sonuç yanlış çıksın ama bebeğini almalarına izin verme.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3120 gün geçti.

juno

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
30 Eylül 2008
4.307
40
bebeğin özürlü de olsa senin bebeğin, biliyorum bunu kabullenmek çok zor ama bence bunu yapma. Hem bu testlerin sonuçlarının yanlış çıkabildiğini, sırf bu sitede bile bir sürü kişiden duydum. Dua et sonuç yanlış çıksın ama bebeğini almalarına izin verme.

maalesef amniyosentez sonucu yanlış çıkmaz
tarama testi değil bu
tarama testlerinde de sonuç yanlış çıkar diye bişey yok çünkü onlar da ihtimal belirtir kesinlik belirtmez
hangi anomali sonucu çıktı testlerde halek.
ve şimdiden Allah'tan sabırlar diliyorum
 

halek

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
135
2
Down sendromu çıktı.. 47,XX,+21
zaten ikili testimde 1\25 down sendromu riski çıktı..
integre teste 3\4 down sendromu çıktı..sonuçlar çok çok kötü...
şimdi eğirim hastenelerinden heyet raporu almaya çalışıyoruz.ve haftaya perşembe sanıyorum bebeğim alınacak malesefffffffffffffffffff.
 

GOZDENUR

Guru
Kayıtlı Üye
13 Mayıs 2009
470
15
Down sendromu çıktı.. 47,XX,+21
zaten ikili testimde 1\25 down sendromu riski çıktı..
integre teste 3\4 down sendromu çıktı..sonuçlar çok çok kötü...
şimdi eğirim hastenelerinden heyet raporu almaya çalışıyoruz.ve haftaya perşembe sanıyorum bebeğim alınacak malesefffffffffffffffffff.


çok üzüldüm canım ALLAH yardımcınız olsun
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3205 gün geçti.

glnk

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
1 Haziran 2009
1.274
26
bebeğin özürlü de olsa senin bebeğin, biliyorum bunu kabullenmek çok zor ama bence bunu yapma. Hem bu testlerin sonuçlarının yanlış çıkabildiğini, sırf bu sitede bile bir sürü kişiden duydum. Dua et sonuç yanlış çıksın ama bebeğini almalarına izin verme.

Canım arkadaşımız kararını vermiş.Aldırma demek şu aşamada çok doğru değil diye düşünüyorum.O da zaten aldırayım mı aldırmayayım mı diye sormuyo.Bebeğinin alınacağını söyleyip bizden destek istiyo.Herkesin inancı kendine.O böylesini uygun görmüş.Bence bu tür yorumlar yerine bebeğini kaybedecek olan arkadaşımıza destek olursak daha iyi olur diye düşünüyorum 2 bebeğini kaybetmiş biri olarak.
Lütfen yanlış anlama amacım yorumunu eleştirmek değil.Sen de iyi niyetle yazmışsın belli.Ama onun daha çok üzüntüsünü hafifletecek teselli cümlelerine ihtiyacı var gibi geliyo.
 

AkhyLs

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Eylül 2011
2.496
63
ben zihinsel engelli 2 kuzene sahip olan biri olarak bebeği aldırma diyen arkadaşıma söylüyorum. kesinlikle tamam oda evladı ama inanın 2 taraf içinde çok zor. benim teyzem şuan harap bitap halde eniştem vefat etti ve 2 tane 30 yaşında kuzenimle başbaşa kaldı. bakması çok zor dünya hali bu teyzeme bişi olsa çocuklar ortada kalcak. özürlü bir bebek dünyaya getirmek bence hoş değil hem anne baba açısından hemde çocuk açısından çok zorlu bir ömür demek bu
 

aysegulcee

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Ekim 2011
79
12
canım gerçekten üzüldümm olması gerekn yapılacak :S doğduktan sonra hergün ona bakarken kahrolcaktın belkide :S öyle bir ülkede yaşıoz ki herkesin görüşü ortada :S aldırma diyenler hangiinizz bu tür çocukları gidip sevdiniz öpüp okşadınız hiç kimseeee!!! bende amniyosentez yaptırdım 10.gün sonucumu bekliyorum rabbim yardımcımız olsunn inşallahh..sn kaçıncı gün öğrendin? 18+4 sen erken mi yaptırdın cnm_?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1277 gün geçti.

Nimrel

Guru
Kayıtlı Üye
27 Mayıs 2007
456
35
Allahım sana sabır versin..Doğru karar senin ve eşinin vereeği karardır.Evet bu dünyaya böyle bir sorumlulukla gelmek çok zordur eminim. (ki bilirim) eğer ona gerçekten bakabileceğini inanıyorsan tabi ki karar senin olacaktır. Ama zor çok zor...

Allah çok büyüktür. Hakkınızda hayırlısını dilerim...
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3235 gün geçti.

Master

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Ekim 2011
4.297
775
cok uzuldum cnm Allah yardimcin olsun sabir versin umarim verdigin bu karar senin icin hayirli olur
 

halek

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
135
2
ben sonuçları almak için üç hafta bekledim.çok zor bi dönemdi..birde benim ikili ve entegre testim çok çok kötü çıktığı için bu dönem çok zor geçti..
evet amniyosentez daha erken yapıldı.sanıyorum 15+5 falandı.
Allahım kimseye böyle acı yaşatmasın..şimdi perşembe gününü bekliyorum..operasyon günü olacak...
birde şunu sormak istiyorum doktorıum çarşamba gecesinden fitil bırakacakmış..rahim acıcı..perşembe günüde özel bi hastanede epiduerl ile normal doğuma girecekmişim..diğer arkadaşlarında böylemi oldu?yani geceden fitil ilemi başladı?fitil verilince acaba direk hastaneye gidip direk epidurel takılıp ,suni sancı ile hemen başlarmı doğum?yoksa 3,5 saat sancı bekelenip ondan sonra normal doğum ve bayıltılıp kürtaj ile sonuçlanır?