Anlam veremediğim davranışlar karşısında yapmam gerekenler

Pinkflambe

Guru
Kayıtlı Üye
7 Ocak 2016
5.410
23.573
Haklısın ama oyuncak değildi çocuğu yere hep yemek döktü pisletti görümcem bana temizletmek istedi eşimde o şekilde söyledi. Çok istiyorum insanların söylediklerini takmayıp sinirlenmemeyi herşey o kadar güzel olurdu ki. Görümcem diyorki abi pazar günü nerdeydin börekmi aldın yoksa. Sinir oluyorum yani aldıysak aldık sanane değil mi ? İşte ama insanların dillerine çözüm yok.

Şimdi şöyle ki yere bir şey düşürdü al dediyle çocuk yere yemek döktü bana temizletmek istedi birbirinden çok farklı cümleler. İnsanların dillerine çözüm yok evet sonuna kadar katılıyorum ama insanların ağzını bağlayamayacağımız ve bu durumdan rahatsız olan siz olduğunuza göre sizin kendinizde bir takım şeyleri değiştirmeniz gerekli. Ayrıca sanane değil mi kısmına katılmıyorum, bence eş ailesi ne dese sizi rahatız etmeye başlamış artık yoksa böyle basit bir cümleye takılıp sinirleneceğinizi düşünmüyorum. Eşinizin kardeşleri hem daim hayatınızda olacak siz istemezseniz mesafeli durursunuz ama abileriyle olan ilişkilerine karışmanız hiç doğru olmaz. Üstteki cevap mesajınıza istinaden de yazıyorum bunu.
 

legendary1

İnsanların bazılarını, hayvanların hepsini sever 🐠
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2021
668
735
Eşim trafik sevmez girmez ama beni götürür karısıyım ben onun minibüslemi geleyim onun bile lafını sokuyorlar.
E oda ailesi kaç yaşına kadar emek verip beşinizi büyüten insanlar ??? Ev işlerine yardım ediyor diye annesi alınabilir neden çünkü onla yaşarken donunu bile kaldırmıyormuş r sizin yanınızda yapıyorsa annesinin kıskanması normal değil mi haliye bileniyo ??? Aynı şeyin tersini düşünün ailesi size diyo ki annesine çok yardım ederdi oğlum sağolsun ama sizle evliyken hiç yapmasa mesela hayırdır ya demez misiniz ??? Eş de aile de önemli üslubunuz beni rahatsız etti özellikle ben eşiyim eşiyim dedikleriniz minibüse neden binemiyorsunuz incileriniz mi dökülüyo yoksa bi ülke prensesi misiniz
 

kanarya56

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2021
2.127
1.556
23
E oda ailesi kaç yaşına kadar emek verip beşinizi büyüten insanlar ??? Ev işlerine yardım ediyor diye annesi alınabilir neden çünkü onla yaşarken donunu bile kaldırmıyormuş r sizin yanınızda yapıyorsa annesinin kıskanması normal değil mi haliye bileniyo ??? Aynı şeyin tersini düşünün ailesi size diyo ki annesine çok yardım ederdi oğlum sağolsun ama sizle evliyken hiç yapmasa mesela hayırdır ya demez misiniz ??? Eş de aile de önemli üslubunuz beni rahatsız etti özellikle ben eşiyim eşiyim dedikleriniz minibüse neden binemiyorsunuz incileriniz mi dökülüyo yoksa bi ülke prensesi misiniz
Farklı bakış açısı hanfendi ben eşime emanetin beni gidipte komşunun oğlu mu alıcak biyere götürcek bilmediğim yerler geç saat pandemi var ? Annesnide götürüyor tabi ama kayınvalidemi eşi götürüyor zaten :) eşim bekarken yapmazmış çünkü yemeği babası yaparmış temizliğe de yardım edermiş yani benim kocam yardım edince neden laf sokuluyor ? Babanda ederdi bana etmedin ama karına et denilebilir? annem abime öyle der yani bana yapmazdın ama karına yap onla huzurlu ol der.
 

kanarya56

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2021
2.127
1.556
23
Şimdi şöyle ki yere bir şey düşürdü al dediyle çocuk yere yemek döktü bana temizletmek istedi birbirinden çok farklı cümleler. İnsanların dillerine çözüm yok evet sonuna kadar katılıyorum ama insanların ağzını bağlayamayacağımız ve bu durumdan rahatsız olan siz olduğunuza göre sizin kendinizde bir takım şeyleri değiştirmeniz gerekli. Ayrıca sanane değil mi kısmına katılmıyorum, bence eş ailesi ne dese sizi rahatız etmeye başlamış artık yoksa böyle basit bir cümleye takılıp sinirleneceğinizi düşünmüyorum. Eşinizin kardeşleri hem daim hayatınızda olacak siz istemezseniz mesafeli durursunuz ama abileriyle olan ilişkilerine karışmanız hiç doğru olmaz. Üstteki cevap mesajınıza istinaden de yazıyorum bunu.
Haklısın hesap sorar gibi karışıp rahatsız edince huzursuz oluyorum sadece. Kendi düşüncemi değiştirirsem daha mutlu olurum sanırım. Teşekkürler ❤️
 

legendary1

İnsanların bazılarını, hayvanların hepsini sever 🐠
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2021
668
735
Farklı bakış açısı hanfendi ben eşime emanetin beni gidipte komşunun oğlu mu alıcak biyere götürcek bilmediğim yerler geç saat pandemi var ? Annesnide götürüyor tabi ama kayınvalidemi eşi götürüyor zaten :) eşim bekarken yapmazmış çünkü yemeği babası yaparmış temizliğe de yardım edermiş yani benim kocam yardım edince neden laf sokuluyor ? Babanda ederdi bana etmedin ama karına et denilebilir? annem abime öyle der yani bana yapmazdın ama karına yap onla huzurlu ol der.
Eşinin yardım etmesi başka çocuğunun yardım etmesi başka mutluluk verir bence ileride sizin çocuğunuz olsa yada varsa size yardım etmesini sizde istersiniz bence eşiniz yardım etse dahi bilemiyorum en azından o zaman K validenizin yanında iken iş yaptırdığınızı göstermeyin ki daha da bilenmesin hır çıkacak gibi duruyor çünkü herkes sizin anneniz gibi düşünmek yapmak zorunda değil zaten erkek annelerinde çocuğumu elimden aldı hissiyatıyla geliniyle yarışma çok olur keşke olmasa ama böyleler kız annesi aynı olmuyor çünkü ona daha kırılgan emanet gözüyle bakıyor kötü davranmasınlar evinde huzurlu olsun yeter bana diyo
 

kanarya56

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2021
2.127
1.556
23
Eşinin yardım etmesi başka çocuğunun yardım etmesi başka mutluluk verir bence ileride sizin çocuğunuz olsa yada varsa size yardım etmesini sizde istersiniz bence eşiniz yardım etse dahi bilemiyorum en azından o zaman K validenizin yanında iken iş yaptırdığınızı göstermeyin ki daha da bilenmesin hır çıkacak gibi duruyor çünkü herkes sizin anneniz gibi düşünmek yapmak zorunda değil zaten erkek annelerinde çocuğumu elimden aldı hissiyatıyla geliniyle yarışma çok olur keşke olmasa ama böyleler kız annesi aynı olmuyor çünkü ona daha kırılgan emanet gözüyle bakıyor kötü davranmasınlar evinde huzurlu olsun yeter bana diyo
Evet doğru söylüyorsunuz dikkat edeceğim
 

Didem semerci

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2014
242
163
Merhabalar arkadaşlar öncelikle hepinize teşekkür etmek istiyorum bana çok yardımcı oldunuz yol gösterdiniz. Sayenizde bazı şeyleri düzene oturttum. Bilmeyenler için özet geçmem gerekirse 8 aylık evliyim kayınvalidemlerl aynı apartmandayız. 8 aydır sınırlarım için verdiğim mücadeleyi çoğu kez konu açarak anlattım. Sanırım başarıyorumda çünkü; eşim sormadan uğramıyor çağırılmadan gitmiyoruz daha dikkat etmeye başladı. En son misafir kavgamız oldu pandemi dolayısıyla istemedim eşimle ufak tartışma yaşadık ama sonra anlayış gösterdi hem çok yoruldum hemde sağlıkçıyım emeklerimize yazık yani. Sonrasında annesi emri vaki yapıp o yorgunluğumla hasta birisine ziyaret gideceğimizi söyledi. Eşim hayır dedi benden önce dinlenicek dedi ama kaynanam bağırdı sen ne karışıyorsun bana diye. Pat diye arayıp çağırdığındada işim var dedim birlikte gidicez diye ısrar etti sinirle kapadım telefonu eşimi aradım haklısın ikinciye edicektim lafımı kavga çıkıcaz huzursuzluk olucak ne bu giden gitsin bizene dedi bidaha olmıycak saçma sapan iş yapıyorlar dedi. Diceksiniz ki gitmicektiniz ama ben şöyle yaptım; görümceme annen fikrimi sorsaydı gelmicektim hiçte sormadı ne ayıp dedim. Kaynanamada bi ton laf yaptım kocamla ayarladık bugün dinlenecektim hemde işlerim vardı birden arıyıp çağırdın yani ben bugün kendi işlerimi iptal etmişten şuan nerdeyim dedim hı hı dedi sustu. Gitmeseydim bunları söyleme fırsatı gelmicekti. Genel olarak sayenizde artık sesimi çıkarıyorum eşime rahatsızlıklarımı söylüyorum bazen neden böyle yapıyorsun desede barışıyoruz. Görüşme sıklığı azaldı gidip gelmeler yok zaten pandemi ama ben annemi görmeye gittiğim için eşimin de annesine gidiyorum haksızlık olmaması adına.
Şimdi geliyorum kafamı karıştıran anlam veremediğim davranışlara. Eşim genel olarak iş yapmayan sinir bozucu gıcık yerinden kalkmayan birisidir. Fakat ben eşiyim ve doğal olarak evde yardım eder ben yorulduğum için kalkar alır toplar temizler dikkat eder markete gider çöpü atar. Bu davranışlarına sürekli laf sokuyor ailesi yanımda. Buna çözüm bulamadım yani mesafemi koydum iletişimim iyi kendimle alakalı kimseye söz hakkı yapmamaya çalışıyorum ama buna ne yapmalıyım. Yemek yaptğim için yoruldum eşim servis yaptı ertesi gün kardeşinde yemek yerken dediki evinde kalkıp koyuyordun koysana burdada. Ya da bana yardım ettiği için donunu kaldırmazdın sinirlendim yine sana diyor. Anneside banamıydı lan garezin diyor. İnsan sevinmezmi eşiyle geçiniyor diye ? Çok örnekler var siz anladınız demek istediğimi. Geçen aradı kayınvalidem eşimi diyorki x bey müsaitmisiniz dalgaya alıyorsun yani yabancı olduk evlendin demeye getiriyor ne zaman uğramasak bunu yapıyor psikolojik baskı kötü evlat olmakla suçluyor. Hastaneye gitmiş geçen bana diyorki aramadınız beni sana söylemiştim. Nerden tutayım aklımda anne dedim. Neden bu kadar beklenti içine giriyorlar ya da laf sokuyorlar ? Eşim trafik sevmez girmez ama beni götürür karısıyım ben onun minibüslemi geleyim onun bile lafını sokuyorlar. Eşime baskı kuruyorlar sağolsun eşim bana yansıtmaz birşey söylemez ama ben cevap vermelimiyim ? Bana direk laf olmuyor eşime söylüyorlar araya girmelimiyim ? Yüz göz olmak istemiyorum onların lafıyla eşimde değişmiyor sessizliğimi korumalımıyım ? Sizi sıkmayayım daha fazla yorumlarınız benim için çok kıymetlı 🙏🏻

ekleme: aynı apartmanda olmamızın sebebi geçici eşimin ailesi ev verdi sağolsunlar kendilerinin evleri var memlekette sigorta priminibekliyorlar pandemi olmasaydı hiç aynı apartmanda olmicaktık emekli olup gidceklerdi komple eşyalarının yarısıda gitti.
Sana hitaben genel olarak kv ile gelin sorunlarında hep kv çağırıyor nedense gelinler gitmek istemiyor,sanırım bu kendini zorunlu hissettirmek gibi oluyor da oradan mi çıkıyor bu tartışmalar diye düşündüm.ben eşimin değil kendi ailemin olduğu şehirdeyim,asla eşimi zorlamak hatta eşim geldiğinden beri toplasak 10 kere görüşmüştr benim ailemle.kimsr bunu sorun etmez.ama erkeğin ailesine gelince neden gelin de görüşmek zorunda kalıyor acaba,ilginç geldi deneyimlemedigim için.benim eşimin ablamlar eşiyle geldiğinde erkenden yatıp.icerde uyuduğunu hatırladım da şimdi.kimsr birşey diyemedi.ben kızdım ettim ama boş laf.ailem de anlayışla karsiyalabildi.buralari okuyunca gelinlerin damadın ailesiyle görüşmek zorunda tutulması toplumsal birşey mi diye düşündüm.cunku yakında eşimin ailesinin memleketine tasinicaz açıkçası ben de eşim gibi.keyfime.gore hareket etmeyi düşünüyorum
 

kanarya56

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Şubat 2021
2.127
1.556
23
Sana hitaben genel olarak kv ile gelin sorunlarında hep kv çağırıyor nedense gelinler gitmek istemiyor,sanırım bu kendini zorunlu hissettirmek gibi oluyor da oradan mi çıkıyor bu tartışmalar diye düşündüm.ben eşimin değil kendi ailemin olduğu şehirdeyim,asla eşimi zorlamak hatta eşim geldiğinden beri toplasak 10 kere görüşmüştr benim ailemle.kimsr bunu sorun etmez.ama erkeğin ailesine gelince neden gelin de görüşmek zorunda kalıyor acaba,ilginç geldi deneyimlemedigim için.benim eşimin ablamlar eşiyle geldiğinde erkenden yatıp.icerde uyuduğunu hatırladım da şimdi.kimsr birşey diyemedi.ben kızdım ettim ama boş laf.ailem de anlayışla karsiyalabildi.buralari okuyunca gelinlerin damadın ailesiyle görüşmek zorunda tutulması toplumsal birşey mi diye düşündüm.cunku yakında eşimin ailesinin memleketine tasinicaz açıkçası ben de eşim gibi.keyfime.gore hareket etmeyi düşünüyorum
Keyfine göre hareket edersen kötü gelin olucaksın kimse anlamicak