Aralıklı Oruç İle Beraber Zayıflayalım Mı?

sudem34

🐝Güçlü Kadınlar Zayıflıyor !!!🐝
Kayıtlı Üye
17 Mart 2010
10.380
33.275
Kızlar selam
Umarım herkes iyidir bugünün pazartesi olduğunu bile farketmedim desem
maalesef bende haberler çok iyi değil kayınvalidem hastalandı kalp ve şeker var ve bize geldi ben bakıyorum üstüne üstlük çocuk da grip oldu günlerdir hastane ev vs ne uyku ne bir şey 😩
eşim de şehir dışında hersey bana kaldı maalesef ondan giremedim kaç gündür 😩
Bugün liste hazırlayabilmeM mümkün değil şu vakti zor buldum sırf sizi habersiz bırakmamak için girdim
yakın vadede de gidecek gibi durmuyor Allah sağlık versin tabi de bir anda bütün düzen hersey değişti çok zor 😔
yani girmezsem gelemezsem bilin istedim ve ne olur kusura bakmayın hakkınızı helal edin fırsat bulursam gireceğim ama çaresiz vaziyetteyim 😢

Lütfen sizlerden ricam diyetleri bırakmayın burada olayımız sadece liste değil bunu unutmayın . gücümüz yettiğince birbirimizi destekleyelim konumuz devam etsin ve hedeflerimize ulaşalım 🙏
Beni bir süreliğine affedin ama olur mu arada girmeye çalışacağım ve aklım sizde ❤️
📌Bu durumda listeye yeni katılım yapamayacağım bir süre çünkü mahcup olmak istemiyorum takip edemeyeceğim için ama bence yine herkes pazartesileri bildirim yapsın aynı gün olunca motivasyon oluyor gibi düşünüyorum
tabi ki konu her zamanki gibi herkese açık olacak faydalanmak isteyen herkes uğrayabilir
Allah şifa versin 💐
 

mervecelikmii

Boy: 173. B.K: 75 - Güncel: 62 - Hedef: 55
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
21 Eylül 2020
142
594
26
Günaydın kızlaaar :KK200:
Su orucum tamamlandı . Güncel kilom 62 :halay:
Tabi tekrar alır mıyım bilmiyorum. Kilo vermem çok yavaşladığı için gayet iyi bence. 62.5 filan görürüm belki. Su orucu bende çok halsizlik ve baş ağrısı yaptı ama vücut alışık olmadığı için.. Alışınca böyle tepkiler vermez bence. Sonuç olarak güzel bir deneyimdi.Bakalım artık tek öğünümü öğlene çekme kararı aldım. Belki böyle daha fazla işe yarar. Dünde sıvıyla beslendim. Maydonoz limon kürü yaptım. Sabahta aynı şekilde yaptım,maydonoz tok tutuyor gerçekten. İçimizi de temizliyor. Alışkanlıklarımı oturtmaya çalışacağım.
Hepinizi öpüyorum. :KK68::KK72:
 


Kahvesel

29 Ekim 2020 🎬85.1🧗 gncl 82.4 🎯ilk hdf70🎯hdf55
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Eylül 2012
607
3.385
38
Günaydın kızlar:KK54::KK54::KK54:
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 47 Kg. ile 64 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 160 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :82.7 Kg.

suspushanimcim

Gncl 66.1 1.hdf65 2.hdf57
Kayıtlı Üye
21 Aralık 2016
4.694
18.266
Uykusuz geçen bir geceden günaydınlar herkese 🌷
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 45 Kg. ile 61 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 156 cm. Başlangıç Kilom :69 Kg. Şimdiki Kilom :66.1 Kg.

UMUDUN

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Kasım 2013
877
1.526
Sabah
Yağda 2 yumurta
Bir dilim ekmek
Peynir
Ara
Elma
Muz
Mandalina
2 galate
Akşam
3 tane fırın tavuk baget
Yarım kase yoğurt
Çay şekersiz
2 tane badem şekeri
Leslie 3 mile yapicam
Herkese iyi akşamlar 😘
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 463 gün geçti.

birbeste

🌹🌻🌹🌻🌹🌻 Çiçeğin açtığı yerde umut vardır!!!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015
3.714
14.547
Günaydın kızlaaar :KK200:
Su orucum tamamlandı . Güncel kilom 62 :halay:
Tabi tekrar alır mıyım bilmiyorum. Kilo vermem çok yavaşladığı için gayet iyi bence. 62.5 filan görürüm belki. Su orucu bende çok halsizlik ve baş ağrısı yaptı ama vücut alışık olmadığı için.. Alışınca böyle tepkiler vermez bence. Sonuç olarak güzel bir deneyimdi.Bakalım artık tek öğünümü öğlene çekme kararı aldım. Belki böyle daha fazla işe yarar. Dünde sıvıyla beslendim. Maydonoz limon kürü yaptım. Sabahta aynı şekilde yaptım,maydonoz tok tutuyor gerçekten. İçimizi de temizliyor. Alışkanlıklarımı oturtmaya çalışacağım.
Hepinizi öpüyorum. :KK68::KK72:
Canim harikasın çok tebrik ederimmmmmmm :KK68:
 


birbeste

🌹🌻🌹🌻🌹🌻 Çiçeğin açtığı yerde umut vardır!!!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015
3.714
14.547


Duku

B: tarih 16.11.2020 b.k.85 gnc.k:73.5 hede:60
Kayıtlı Üye
4 Aralık 2017
470
1.318
Bugün 18/6 if yaptım
Sabah
Sade kahve
Limon kürü
8.30
2 yumurtalı omlet 2 zeytin domates
2 dilim etimek. 1tatlı kaşığı helva 1 bardak çayDibek kahve11.30 gibi deprem oldu apar topar köye geldik13.00 gibi köfte ekmek çerez 1 bardak kola 16.00. da1patlıcan közleme ile yeme penceresini kapattım
Ne kadar su içtim bilmiyorum ama
adım 6207 blondeaddict blondeaddict
Geçmiş olsun canım. İyisinizdir umarım.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 48 Kg. ile 65 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 161 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :73.5 Kg.

birbeste

🌹🌻🌹🌻🌹🌻 Çiçeğin açtığı yerde umut vardır!!!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015
3.714
14.547
Selam güzeller 7. Gün alıştırma menüm :kk77::kk77:

12:00 yağsız tuzsuz bol salata ve dünkü kabak tatlısından yedim (pekmezle yaptim şekersiz)

Ara cok az kuruyemiş

18:00 kereviz çorbası, sarımsaklı yoğurtlu kabak yemeği
Ne yesem cok geliyo valla bilmiom yaa yemesemolmuyo yesem olmuyo. Miktarda
 


birbeste

🌹🌻🌹🌻🌹🌻 Çiçeğin açtığı yerde umut vardır!!!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015
3.714
14.547
Selam güzeller 7. Gün alıştırma menüm :kk77::kk77:

12:00 yağsız tuzsuz bol salata ve dünkü kabak tatlısından yedim (pekmezle yaptim şekersiz)

Ara cok az kuruyemiş

18:00 kereviz çorbası, sarımsaklı yoğurtlu kabak yemeği
Ne yesem cok geliyo valla bilmiom yaa yemesemolmuyo yesem olmuyo. Miktarlarda kendimi durdurmakta zorlaniyorum. Bu seferde rahatsiz oluyorum. 1 günlük açlık yapsam iyi gelecek ama 10 günü yiyerek tamamlamak istiyorum. Bakalim ne olacak
 


birbeste

🌹🌻🌹🌻🌹🌻 Çiçeğin açtığı yerde umut vardır!!!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015
3.714
14.547
Selam güzeller 7. Gün alıştırma menüm :kk77::kk77:

12:00 yağsız tuzsuz bol salata ve dünkü kabak tatlısından yedim (pekmezle yaptim şekersiz)

Ara cok az kuruyemiş

18:00 kereviz çorbası, sarımsaklı yoğurtlu kabak yemeği
Ne yesem cok geliyo valla bilmiom yaa yemesemolmuyo yesem olmuyo. Miktarlarda kendimi durdurmakta zorlaniyorum. Bu seferde rahatsiz oluyorum. 1 günlük açlık yapsam iyi gelecek ama 10 günü yiyerek tamamlamak istiyorum. Bakalim ne olacak
 


Duku

B: tarih 16.11.2020 b.k.85 gnc.k:73.5 hede:60
Kayıtlı Üye
4 Aralık 2017
470
1.318
Dünkü menüm
Sabah haşlanmış yumurta, peynir, zeytin, ceviz, kayısı, incir ve kaymak
Akşam salata ve balık
Bugün
Diyeti bozdum maalesef :kızgın: :olamaz:
Sabah yeşil mercimekli börek 2-3 dilim börek, biraz omlet.
Akşam yine dayanadım 1-2 dilim börek, tarhana çorbası, çok az patates bezelye yemeği ve yoğurt.
Kabak detoksuyla verdiğim 3-5 gramı da bir günde aldım sanırım. Çok moralim bozuk. :KK43:
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 48 Kg. ile 65 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 161 cm. Başlangıç Kilom :85 Kg. Şimdiki Kilom :73.5 Kg.

birbeste

🌹🌻🌹🌻🌹🌻 Çiçeğin açtığı yerde umut vardır!!!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015
3.714
14.547
Aayyy k.bakmayin bişiyler olmuş netimde
 


birbeste

🌹🌻🌹🌻🌹🌻 Çiçeğin açtığı yerde umut vardır!!!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015
3.714
14.547
Dünkü menüm
Sabah haşlanmış yumurta, peynir, zeytin, ceviz, kayısı, incir ve kaymak
Akşam salata ve balık
Bugün
Diyeti bozdum maalesef :kızgın: :olamaz:
Sabah yeşil mercimekli börek 2-3 dilim börek, biraz omlet.
Akşam yine dayanadım 1-2 dilim börek, tarhana çorbası, çok az patates bezelye yemeği ve yoğurt.
Kabak detoksuyla verdiğim 3-5 gramı da bir günde aldım sanırım. Çok moralim bozuk. :KK43:
Canim üzülme 1 günlük telafiye bakar. Herkesin basina geliyo bu. Yarın sadece yogurt ye istersen.
 


M1601B

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
31 Ağustos 2015
478
689
Iyi geceler kizlar , bugun yazamadim buraya ben bi sure ara vermek istiyorum , kabizliktan ve yorgunluktan bunaldim. Kendimi hazir hissettigimmde tekrardan baslayacam ,cok sagolun her sey icin , insallah herkes istedigi kg ya ulasir. Bakalim hayirlisi olsun insallah
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 194 gün geçti.