Aralıklı Oruç İle Beraber Zayıflayalım Mı?

Amanedenolmuyo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2018
1.637
5.557
Ayy çok korktum canım 💕💕
İyi olmana çok sevindim 🥰🥰


Benim oğlan hastalanınca benim azcik dengelerim oynuyo ama artık burda olduğuma göre inatçı yağlarla savasa devam ⚒🛠🪓😂
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 49 Kg. ile 66 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 163 cm. Başlangıç Kilom :87.7 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

Sevincoz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2020
947
4.362
Ben uzun oructayim . Dün akşam saat 10 da bi tabak makarna yiyince dedim napiyorum ben . O yüzden bugün yememeye karar verdim . Uzun oruç bitince tartılcam. Gerce regl olcam onun şişliği de var . Bakalım kaç kilo olmuşum. Bence bi 5 kilo almışımdır. Çünkü hunharca herşeyi yedim . Paker paket cips çikolata çekirdek kola ekmek kızartmalar oooooo. Spora da tekrar başlamam lazım ama kışın hiç yapasım olmuyo .
başlarsin sen.yaparsin.sporcu şirin.
cabuk gelen kilo çabuk gider.kalıcı değil ki.
bende bugün baya sıkı tutacam işi.birazdan salata yicem.tuzdan uzak duracam.bende cok pis ödem yapiyor.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 55 Kg. ile 74 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 172 cm. Başlangıç Kilom :81.5 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

Amanedenolmuyo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2018
1.637
5.557


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 49 Kg. ile 66 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 163 cm. Başlangıç Kilom :87.7 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

Amanedenolmuyo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2018
1.637
5.557
başlarsin sen.yaparsin.sporcu şirin.
cabuk gelen kilo çabuk gider.kalıcı değil ki.
bende bugün baya sıkı tutacam işi.birazdan salata yicem.tuzdan uzak duracam.bende cok pis ödem yapiyor.

Mideyi gene genişlettim açlıktan karnimda bando mızıka takımı var gibi sesler geliyo . Ki daha 13. Saatin içindeyim. Hiç değilse yarın sabaha kadar dayanabilsem şahane olcak inşallah.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 49 Kg. ile 66 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 163 cm. Başlangıç Kilom :87.7 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

hedef54kg

💜 #100gündedeğişim--> 60. gün
Kayıtlı Üye
31 Temmuz 2020
4.416
13.072


capoeira

İmkanlar el verdikçe, hayallerini yaşa
Kayıtlı Üye
6 Ekim 2013
2.305
2.456
17/7
Oglen seyyyyyyy %@&@((@
Tmm tmm bir parca su boregi,
1 tavuk köfte 1 bardak kola
Aksam salata ile gecistireyim diyorum bakalim :)
5km yurudum sabah
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 47 Kg. ile 63 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 159 cm. Başlangıç Kilom :75 Kg. Şimdiki Kilom :66 Kg.

Sevincoz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2020
947
4.362
Mideyi gene genişlettim açlıktan karnimda bando mızıka takımı var gibi sesler geliyo . Ki daha 13. Saatin içindeyim. Hiç değilse yarın sabaha kadar dayanabilsem şahane olcak inşallah.
ne yaptin dayanabildin mi.bende aciktim.kaziniyor resmen midem.ama az yedim çok sükür akşami da birazdan yicem.inş abartmam.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 55 Kg. ile 74 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 172 cm. Başlangıç Kilom :81.5 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

Sevincoz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2020
947
4.362
bugünku menüm
saa 13 de
2 yumurta (1 yk zeytinyağinda)
3 yk salata
sekersiz cay roka

saat 15 de
1 elma 1 mandalina (kücüķ)

saat 17.45 de
1 tabak zeytinyağli barbunya (2 kepçe)
1 bardak ayran

su 2.5 lt olur yatana kadar
spor yok.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 55 Kg. ile 74 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 172 cm. Başlangıç Kilom :81.5 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

Amanedenolmuyo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2018
1.637
5.557
ne yaptin dayanabildin mi.bende aciktim.kaziniyor resmen midem.ama az yedim çok sükür akşami da birazdan yicem.inş abartmam.
Açlık olarak sorun yoktu ama regl oldum , sancıya dayanamayınca ağrı kesici almak için kepekli ekmeğe sandviç yaptım yedim. Sanırım evren bana diyor ki hayat felsefen etliyim butluyum mutluyum olarak değişsin 😂😂😂
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 49 Kg. ile 66 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 163 cm. Başlangıç Kilom :87.7 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

Sevincoz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2020
947
4.362
Açlık olarak sorun yoktu ama regl oldum , sancıya dayanamayınca ağrı kesici almak için kepekli ekmeğe sandviç yaptım yedim. Sanırım evren bana diyor ki hayat felsefen etliyim butluyum mutluyum olarak değişsin 😂😂😂
Allah seni ne yapmasin emi😂
baska bisey de yiyebilirdin.canım çekti desene.hiç bulamadin 2 yumurta kaynataydin.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 55 Kg. ile 74 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 172 cm. Başlangıç Kilom :81.5 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

hedef54kg

💜 #100gündedeğişim--> 60. gün
Kayıtlı Üye
31 Temmuz 2020
4.416
13.072