Arkadaşı olmayanlar buraya.

zhr79

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Eylül 2007
7.780
9
41
merhabalaar..
arkadas hatta dostsuzluktan yakınan benim gibi kızçeler burayaa :)
neden bilemiorum hiç arkadaslık ilişkimi yürütemiorum kimseyle..bir ters yönünü görünce bitiyor.. ama nişanlım dısında hiç arkadasım yok :)

buradan arkadas edinmek kalıcı dost isteyenler tanısıp ark olsunlar opuyorumnanaktan
kimse yanlız kalmasın.

a.s.
 

Larosw

Guru
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2008
1.984
10
33
ahh ahh yarama bastın
bende evlendikten sonra 1-2 bekar arkadaşım vardı onunlada koptum
şimdi akşama kadar 2 göz odada tek başımayım ne gelen var ne giden :KK43:((
komşu ilişkilerini sevmiyorum çat kapı git çat kapı gel
ki hepside koca koca kadınlar ne konuşur ne muhhabbet edebilirimki :KK43:((
bende sizdenim yani :gitme:
 

zhr79

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Eylül 2007
7.780
9
41
benimde 1 tane var asosyalmiyiz ne kaydirigubbakcemile3
 
E

EU1

Ziyaretçi
şöyle yapalım herkez nasıl bir arkadas aradığını yasını yazsın :)

ben 19 yasındayım.. arkadasım hiç yok desem yeri.olanlar kıskanmaktan ileri gitmiorlar..naapsm kıskançlık krizlerine giriolar..bi söz yaptık arkadaslarım aramaz oldu..tabi yüzlerini görüorum bana bakınca ordan anlıorum ehehe :) ya da işi bitene kadar dost coook..:eek:lmaz:nefret ediorum öle insanlardan..ama arkadas her sey bence.. eş nasılsa arkadasta olması gereken bir sey..

samimi olarak yok.söyle sıkıldığımda arıyacaım dertleseceim..özleyeceim..derdini dinleyeceim yeri geldiinde oturup ağlayabileceğim yeri geldiinde en cocuk halimi gören bi arkadasım olsun istiorum..hani su filmlerde olur ya can ciğer.. hiç öyle bi arkadasım olmadı :gitme:

gercek dost için warım opuyorumnanaktan

 
E

EU1

Ziyaretçi
seçtiğimiz için olabilir.. ben şahsen herkezi hayatıma sokmam arkadas die. ama arkadasımda aileden gibi olur ehehe :)
 

zhr79

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Eylül 2007
7.780
9
41
seçtiğimiz için olabilir.. ben şahsen herkezi hayatıma sokmam arkadas die. ama arkadasımda aileden gibi olur ehehe :)

evet katılıyorum... benim arkadasım dostum dedigim insanların cok acıları dokundu bana :sinifsinif: yeri geldi inanmak istemedim gene gorustum ama her insan kendin gibi dusunmuyor işte
 

Larosw

Guru
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2008
1.984
10
33
Debbie bu devirde o filmlerdeki gibi dostluk kaldımı?
varsa ankaradan 1 tanede ben alabilirmiyim :)
bende 21 yaşındayım :KK43:((
 

yosu

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2009
28
0
benim de maalesef çok arkadaşım yok dışardan bakınca iyiymişiz gibi gözüküyo ama hiçbiri beni sevmiyo.
 

siyamarz

gölgem, duruşuma bağlı
Kayıtlı Üye
16 Mayıs 2009
529
3
arkadaslar neden olmasın ki benim can ciğer oldugum gercek hayatta 4-5 tane arkadas değil dostum var..olgunluk gerekiyor..kıskanmakmış vs vs diye dusunulurse samimiyet zaten olmaz..
 

totomel

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
12 Nisan 2009
153
1
valla benimde öle ahım şahım bi arkadaşım yok evli olmamdan dolayı eşimin arkadaş çevresinde evli olan çiftlerle yada onun kuzenleriyle falan arada takılıyorum işte...napıcan evlenince bekar ortamından uzaklaşıyosun ister istemez çocuk falan oluncada cabası...çok dert etmiyorum ama napim bu hayattada benim arkadaşım olmayacakmış ahhh kader ehehe:))neyse çok uzattım
 
Son düzenleme:

Larosw

Guru
Kayıtlı Üye
26 Ekim 2008
1.984
10
33
bekarken benimde sayılamaz derecede sevdiğim çok arkadaşım vardı..
ama evlenince işler değişiyor malesef..
 

handealan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
13 Ağustos 2009
1.280
8
ben de arkdassız kaldım okul bitti arkadslar la telde msn de konus bulunduum ortamda arkadas arıom.24 yasındaıııım
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2431 gün geçti.

seratonin

))(beni seviyorum)((
Kayıtlı Üye
1 Mart 2007
1.567
43
benim de yok ..
ama böyle gelmiş böyle gider diyorum yapıcak bişi yok...