Avon Temsilciliği yardım edin..

AEC

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Ocak 2012
46
0
Kızlar ben annemi ikna edip avon temsilciliğine başvurdurttum. Şimdi pek yapamayacağımı düşünüyorum . Bana yardım eder misiniz ilk ay ? En azından İstanbul'da yakınlar felan almak isteyenler ulaşsa :KK43:(
 

linda08

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2011
1.009
7
Kızlar ben annemi ikna edip avon temsilciliğine başvurdurttum. Şimdi pek yapamayacağımı düşünüyorum . Bana yardım eder misiniz ilk ay ? En azından İstanbul'da yakınlar felan almak isteyenler ulaşsa :KK43:(

Cnm slm. ben 2 yıldır avon yapıyorum ki asla yapamam diyen biriydim. şimdi her ay sipariş oluyor. müşterilerini otutturursan onlar zaten seni arıyorlar yada sen her ay kataloğu yanında götürürsen her yere buda sana kolaylık sağlar. şimdi şöyle düşün diyelimki ben istanbuldayım sana geldim sipariş verdim beni ne kadar tanıyorsun :) müşterilerini kendin bul ve tanıt. tanıtmana bile gerek yok avon yer etmiş zaten bilmeyen yok. her zaman satış şudur çaba göstericek ve çalışacaksın. kimse sen evde otururken sana gelipde bana şu lazım demez. işin ne olursa olsun emek olmadan yemek olmaz. kolay gelsin ve hayırlı olsun şimdiden :KK3::KK3:
 

AEC

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Ocak 2012
46
0
Cnm slm. ben 2 yıldır avon yapıyorum ki asla yapamam diyen biriydim. şimdi her ay sipariş oluyor. müşterilerini otutturursan onlar zaten seni arıyorlar yada sen her ay kataloğu yanında götürürsen her yere buda sana kolaylık sağlar. şimdi şöyle düşün diyelimki ben istanbuldayım sana geldim sipariş verdim beni ne kadar tanıyorsun :) müşterilerini kendin bul ve tanıt. tanıtmana bile gerek yok avon yer etmiş zaten bilmeyen yok. her zaman satış şudur çaba göstericek ve çalışacaksın. kimse sen evde otururken sana gelipde bana şu lazım demez. işin ne olursa olsun emek olmadan yemek olmaz. kolay gelsin ve hayırlı olsun şimdiden :KK3::KK3:



Saol canım ben öğrenciyim zaten herkes diyo daha kolay olur senin için ama bilmiyorum :)
 

linda08

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2011
1.009
7
Saol canım ben öğrenciyim zaten herkes diyo daha kolay olur senin için ama bilmiyorum :)

Ben hayatta şuna inandım artık. yapamam diye birşey yok yapıcaksın. Herkes nasıl yapıyor ve zamanla rayına oturur korkma ve dene ama çalış. beklemekle asla olmaz. öğrenciyim diyorsun al işte sana ek gelir. merak etme zamanla annen bile sana destek olur. :KK34::KK34:
 

AEC

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
24 Ocak 2012
46
0
Ben hayatta şuna inandım artık. yapamam diye birşey yok yapıcaksın. Herkes nasıl yapıyor ve zamanla rayına oturur korkma ve dene ama çalış. beklemekle asla olmaz. öğrenciyim diyorsun al işte sana ek gelir. merak etme zamanla annen bile sana destek olur. :KK34::KK34:


Çok saolun destek oldugunuz için :))
 

linda08

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Ocak 2011
1.009
7
Bişey daha sorcam ben bu kazançları anlayamadım yanı ne kadar satarsak ne kadar kazanıyoruz ornek vererek acıklayabılır mısınız ? :)

Cnm sana avondan gelecek olan geliş fiat listesi var. sen kataloğu göstereceksin. ama siparişini verdiğinde sana geliş fiatı olarak hesap çıkıcak. mesela 100 milyonluk geliş fiatıyla %33 karın olucak. herkesede geliş fiatından vermemeye çalış yoksa kar edemezsin. birde sana bu konularla ilgili seni kayıt edecek kişi veya bölge sorumlun gerekli bilgiyi verecektir zaten.