Başıma gelmez dediğim herşeyi full hd seyrediyorum

MoonfacedMom

Aslan Kadını♌ Terazi Prenses Annesi♎ Kova annesi♒
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Aralık 2014
7.598
8.671
Sayfa 40 ta bugün Kü gelişmeler var merak eden bakabilir. Attığınız mesajlara geri dönemiyorum iyi değilim toparlanıp size dönücem inşallah


Bugün komşumun kızı aradı benden 2 yaş küçük. Senle bişey konuşmak istiyorum ama moralin bozulabilir dedi olsun anlat dedim. Musait değilim dedi mesaj at dedim başladı yazmaya.

Eşin sen evden gidince beni arıyo dertleşelim diyo dedi.
bize gelsene canm sıkılıyo diyo ben de salağa yatıyorum belli etmiyorum dedi.
(Bu arada kaynanamlar üst katımda oturuyor)
Daha öncede ben görümcenlere gelirdim odada tek kalınca yanıma yaklaşırdı bana dokunmaya çalışırdı. Bende görümcenin yanına kaçardm dedi.

Tabi başta kıza inanmak istemedm. Bu kız kafasından ameliyat oldu uyduruyor hayal mi kuruyor diye düşündüm. Başka bi komşumu aradm güvendiğim bi ablam. Bu konuyu belli etmeden sordm kızın uydurma ihtimali olabilir mi diye ve bu komşumda bu konuyu kızın onlada paylaştığını söyledi. Kızın yalan söylemediğini ama eşiminde bi yanlışını görmediğini iyice araştır falan dedi. Bütün gün düşündüm kıza tekrar yazdm. Bana yardımcı olmasını istedim eşimin ağzından laf almasını boşanma davası için bana delil toplamasını istedim kızda kabul etti. Bu akşam biraz konuşturmaya çalıştı ama eşim asla ağzından bişey kaçırmadı gayet normal konuştu. Daha önce aramış onu onun aramalarını attı.

Size sormak istediğim ne yapabilirim nasıl bi yol izlemeliyim. Bana destek olun lütfen 😔
 
Son düzenleme:

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 19-02-2022

Hamileliğimin 29. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 79 gün kaldı.

Bebeğinizin vücudu sizi görmek, sizi duymak, size özgü kokuyu tanımak ve sütünüzü tatmak için hazırlanıyor. Bebeğinizin doğumu artık çok uzak değil. Bebeğinizin derisinin, cildinin her santimetre karesinde yaklaşık 110 ter bezi, 15 yağ bezi ve 3300 ısıya duyarlı hücre bulunur. Annelerde bugünlerde tekrar sık idrara çıkma olabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1300 gr. - Yaklaşık boyu : 38.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



kedilinick

Keyfimiz ellere dert olmuş belli 😅😂😂😂
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2020
18.598
26.845
Bugün komşumun kızı aradı benden 2 yaş küçük. Senle bişey konuşmak istiyorum ama moralin bozulabilir dedi olsun anlat dedim. Musait değilim dedi mesaj at dedim başladı yazmaya.

Eşin sen evden gidince beni arıyo dertleşelim diyo dedi.
bize gelsene canm sıkılıyo diyo ben de salağa yatıyorum belli etmiyorum dedi.
(Bu arada kaynanamlar üst katımda oturuyor)
Daha öncede ben görümcenlere gelirdim odada tek kalınca yanıma yaklaşırdı bana dokunmaya çalışırdı. Bende görümcenin yanına kaçardm dedi.

Tabi başta kıza inanmak istemedm. Bu kız kafasından ameliyat oldu uyduruyor hayal mi kuruyor diye düşündüm. Başka bi komşumu aradm güvendiğim bi ablam. Bu konuyu belli etmeden sordm kızın uydurma ihtimali olabilir mi diye ve bu komşumda bu konuyu kızın onlada paylaştığını söyledi. Kızın yalan söylemediğini ama eşiminde bi yanlışını görmediğini iyice araştır falan dedi. Bütün gün düşündüm kıza tekrar yazdm. Bana yardımcı olmasını istedim eşimin ağzından laf almasını boşanma davası için bana delil toplamasını istedim kızda kabul etti. Bu akşam biraz konuşturmaya çalıştı ama eşim asla ağzından bişey kaçırmadı gayet normal konuştu. Daha önce aramış onu onun aramalarını attı.

Size sormak istediğim ne yapabilirim nasıl bi yol izlemeliyim. Bana destek olun lütfen 😔
Ciddi oodugunuzu düşünmek istemiyorum ya 😥
 

Calcifer

'‘insan insanın sığınağıdır’
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
24 Ekim 2014
36.380
192.141
Bugün komşumun kızı aradı benden 2 yaş küçük. Senle bişey konuşmak istiyorum ama moralin bozulabilir dedi olsun anlat dedim. Musait değilim dedi mesaj at dedim başladı yazmaya.

Eşin sen evden gidince beni arıyo dertleşelim diyo dedi.
bize gelsene canm sıkılıyo diyo ben de salağa yatıyorum belli etmiyorum dedi.
(Bu arada kaynanamlar üst katımda oturuyor)
Daha öncede ben görümcenlere gelirdim odada tek kalınca yanıma yaklaşırdı bana dokunmaya çalışırdı. Bende görümcenin yanına kaçardm dedi.

Tabi başta kıza inanmak istemedm. Bu kız kafasından ameliyat oldu uyduruyor hayal mi kuruyor diye düşündüm. Başka bi komşumu aradm güvendiğim bi ablam. Bu konuyu belli etmeden sordm kızın uydurma ihtimali olabilir mi diye ve bu komşumda bu konuyu kızın onlada paylaştığını söyledi. Kızın yalan söylemediğini ama eşiminde bi yanlışını görmediğini iyice araştır falan dedi. Bütün gün düşündüm kıza tekrar yazdm. Bana yardımcı olmasını istedim eşimin ağzından laf almasını boşanma davası için bana delil toplamasını istedim kızda kabul etti. Bu akşam biraz konuşturmaya çalıştı ama eşim asla ağzından bişey kaçırmadı gayet normal konuştu. Daha önce aramış onu onun aramalarını attı.

Size sormak istediğim ne yapabilirim nasıl bi yol izlemeliyim. Bana destek olun lütfen 😔
Gönlü başkasına kaymış biriyle evliliğe devam etmek çok zor. Bir şekilde olayı ortaya çıkarmaya bakı kanıtların plsun mutlaka
 

MoonfacedMom

Aslan Kadını♌ Terazi Prenses Annesi♎ Kova annesi♒
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Aralık 2014
7.598
8.671

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 19-02-2022

Hamileliğimin 29. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 79 gün kaldı.

Bebeğinizin vücudu sizi görmek, sizi duymak, size özgü kokuyu tanımak ve sütünüzü tatmak için hazırlanıyor. Bebeğinizin doğumu artık çok uzak değil. Bebeğinizin derisinin, cildinin her santimetre karesinde yaklaşık 110 ter bezi, 15 yağ bezi ve 3300 ısıya duyarlı hücre bulunur. Annelerde bugünlerde tekrar sık idrara çıkma olabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1300 gr. - Yaklaşık boyu : 38.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



quzuu

fortis fortuna adiuvat
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2011
1.120
610
Kızın durduk yere böyle bir şey söylemesi garip zaten ortaya çıkacak bir durumu kendini rezil etmek pahasına söylemesi bence hiç mantıklı değil. Eşinize hiç bu konudan bahsetmeden açığa çıkması için bekleyin gerçeklerin er ya da geç açığa çıkma gibi huyu vardır zaten anlamadığım eşiniz hiç şüpheli davranmış miydi son zamanlarda garibinize giden bir şeyler oldu mu
 

MoonfacedMom

Aslan Kadını♌ Terazi Prenses Annesi♎ Kova annesi♒
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Aralık 2014
7.598
8.671
Gönlü başkasına kaymış biriyle evliliğe devam etmek çok zor. Bir şekilde olayı ortaya çıkarmaya bakı kanıtların plsun mutlaka
Kesinlikle amacı aşk falan değil kızı kullanmak başka bişey değil. Sevse yine bu kadar üzülmem kızı kullanmak istemesi çok zoruma gitti
Benim pek inanasim gelmedi, kız sizi devreden çıkarmak istiyor gibi ya
Kıza dedim kanıt getir bana diye. Kanıt olmadan eşime belli etmicem
Kızın durduk yere böyle bir şey söylemesi garip zaten ortaya çıkacak bir durumu kendini rezil etmek pahasına söylemesi bence hiç mantıklı değil. Eşinize hiç bu konudan bahsetmeden açığa çıkması için bekleyin gerçeklerin er ya da geç açığa çıkma gibi huyu vardır zaten anlamadığım eşiniz hiç şüpheli davranmış miydi son zamanlarda garibinize giden bir şeyler oldu mu
Bilmiyorum anlam veremedm neden 9 sene bekledn dedim beni yanlış anlarsn diye korktm ama artk dayanamıyorum dedi. Şimdilik beklicem kızdan kanıt istedim kanıt toplamadan konuyu açmam
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 19-02-2022

Hamileliğimin 29. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 79 gün kaldı.

Bebeğinizin vücudu sizi görmek, sizi duymak, size özgü kokuyu tanımak ve sütünüzü tatmak için hazırlanıyor. Bebeğinizin doğumu artık çok uzak değil. Bebeğinizin derisinin, cildinin her santimetre karesinde yaklaşık 110 ter bezi, 15 yağ bezi ve 3300 ısıya duyarlı hücre bulunur. Annelerde bugünlerde tekrar sık idrara çıkma olabilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1300 gr. - Yaklaşık boyu : 38.6 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın



Limonlu Su

"Nasipten öte yol yok, her şeyin hayırlısı."
Üyelik İptali
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
4 Nisan 2020
9.889
22.593