bebek arabası araştırıyodum chicco nun trio living pusetini alan veya kullanan varmı?

angel25

Evli Mutlu Hamile :))))))
Kayıtlı Üye
27 Mayıs 2007
960
5
39
slm kızlar bebek arabası araştırıyodum chicco nun trio living modelini alan veya kullanan varmı???dün aldık ama bugün şikayetleri gördüm şok oldum doğrumu acaba bebekler 6-7. aydan sonra içine sığmıyomuş..okadarda pahalı bi model kaliteli sağlam olsun uzun süre kullanalım dedik :KK43:((((((( acil yorumlarınızı bekliyorum ona göre geri değiştirmem lazım tabi alırlarsa :KK43:((((((
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3484 gün geçti.

angel25

Evli Mutlu Hamile :))))))
Kayıtlı Üye
27 Mayıs 2007
960
5
39
kimse bebek arabası almadımı yada chicco tercih edilmiyomu anlamadım..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3484 gün geçti.

serjant

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Kasım 2009
243
2
bende chicco trio living kullanıyorum.bebeğim 4 aylık olduğu için pusetine geçmedik.şimdilik oto koltuğu aparatını kullanıyoruz ve gayette memnunuz.etrafımda kullanan arkadaşlarımın tavsiyesiyle aldım.
 

angel25

Evli Mutlu Hamile :))))))
Kayıtlı Üye
27 Mayıs 2007
960
5
39
bende chicco trio living kullanıyorum.bebeğim 4 aylık olduğu için pusetine geçmedik.şimdilik oto koltuğu aparatını kullanıyoruz ve gayette memnunuz.etrafımda kullanan arkadaşlarımın tavsiyesiyle aldım.

slm cnm ben sadece pusetini almıştım yüzü bana dönük olsun içi pofuduk ve yumuşak bebeğim rahat eder diye düşünüyodum ama içi 7. aydan itibaren çok dar geliyo bebek sığmıyo şikayetini okudum netten :KK43:( doğrumu nasıl öğrenicem tanıdıklarımdada kullanan yok..içinin fermuarıda yok gerçekten sığmazsa diye graco nun fusion modelini görmüştüm olmadı onlamı değişsek diye kafamız karıştı..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3484 gün geçti.

arzuayten

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2011
1.048
50
biz chicco trio living aldık. ama portbebesini almadık. arabadada kullanılan koltuk ve normal arabası. hiç ama hiç memnun değilim. oto koltuğu olarak ta kullanılan bölümü ilk 1 ay falan pek kullanamadık çünkü bebeğim içinde rahat duramıyordu doktor uyardı. neyse 1 aylık falan olduktan sonra 6. ayına kadar yaklaşık kullandık iyiydi. sonra diğerine geçtik ama o da katlanması açılması hiç kolay değil. bir de yollarımız biraz taşlı hemen her yerinden ses gelmeye başladı gıcır gıcır.her an parçalanacak gibi sallanıyor yürürken. markası tanınmış kalitelidir diye aldık ama malesef hiç te beklentilerimizi karşılamadı. her arabaya binişimizde inişimizde eşim söyleniyor nerden aldık şu arabayı diye. imkanınız varsa değiştirin derim.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1688 gün geçti.

arzuayten

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2011
1.048
50
söylemeyi unutmuşum içi de dediğiniz gibi dar biraz. oğluma mont falan giydirdiğimde çocuğun kolları sığmıyo havada kalıyo resmen. sırt tarafında bir bölüm var fermuarlı orayı aldım daha rahat sığsın diye hatta.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1688 gün geçti.

angel25

Evli Mutlu Hamile :))))))
Kayıtlı Üye
27 Mayıs 2007
960
5
39
söylemeyi unutmuşum içi de dediğiniz gibi dar biraz. oğluma mont falan giydirdiğimde çocuğun kolları sığmıyo havada kalıyo resmen. sırt tarafında bir bölüm var fermuarlı orayı aldım daha rahat sığsın diye hatta.

ben tam hatırlamıyorum fermuar yoktu sanırım sökülen çıkartılan bişey değil..emin olmak için kutuyu açıp bakmak gerekir ama bu seferde açılmış kutu diye sorun çıkartmalrından korkuyorum..graco nun çift yönlü modeli var onu mu alsak oda pek bi basit gelmşti gözüme ama daha pahalıydı..araştırdım şikayet bulamadım ama hala kararsızız..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3484 gün geçti.

arzuayten

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2011
1.048
50
ben tam hatırlamıyorum fermuar yoktu sanırım sökülen çıkartılan bişey değil..emin olmak için kutuyu açıp bakmak gerekir ama bu seferde açılmış kutu diye sorun çıkartmalrından korkuyorum..graco nun çift yönlü modeli var onu mu alsak oda pek bi basit gelmşti gözüme ama daha pahalıydı..araştırdım şikayet bulamadım ama hala kararsızız..

evet chicco hem çift yönlü de değil ve bu en çok ne zaman lazım oluyor biliyormusunuz: rüzgarlı bir havada dışarı çokmak zorunda kaldığınızda rüzgar nerden gelirse ters tarafa çevirirsiniz. tabi biz bunu yapamıyoruz. bir de otururken sorun yok ama oğlum uyurken düz yatırdığımda üstündeki kapatılan şey neyse tam olarak kapanmıyor. ayak tarafını kapatsam baş tarafı açılıyor.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1688 gün geçti.

denizmavisi_84

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Eylül 2007
3
0
36
Merhaba arkadaşlar,konu açılalı bir hayli olmuş ama bilginderme amaçlı yine de yazmak istedim. Trıo lıvıng setten bende de var,kızım 1 yaşında ama hala kullanamadığımız bir sürü aparatı var,oto koltuğunun altının arabaya bağlanması,pusetin üstünde ki güneşliğin nasıl takıldığı gibi ,hatta ilk 6 ay puseti bebek arabasına oturtamadık,aldığımız yere götürdük.Çok saçmadır ki onlar da yapamadı :26:bir üstüne katalog da ki yetersiz bilgi de eklenince işin içinden çıkamadık.Allah dan bir alışveriş merkezinde bir bayanın da kullandığını görünce,rica ettim kendisinden sağolsun o öğretti :KK9: Bunlar da yetmiyormuş gibi arabanın kendi koltuğu da çocuğa ilk 6 ay da dar gelmez mi ? hadi yine chıcco şubesine,trıo lıvıng setinin bu serisinde sözüm ona üretim hatası varmış.Bizimkini de fabrikaya geri gönderdiler bi fermuar dikip göndermişler,işe yaradı mı,bence değişen bişey olmadı. Haa unutmadan geçen gün de tekerliğinin vidaları yerinden çıktı,hadi tekrar şubeye siz karar verin alınır mı, alınmaz mı ? Dünya markası olduğu için tercih ettik ama bin pişman olduk,buradan kendilerini yetersiz katalog, şube-eğitimsiz eleman--ayıplı mallarından ötürü şiddetle kınıyorum