bebekte hiperekojen bagırsak tanısı yardım..

ecrin1001

BIR KIZI BIR OGLU VaRMIS
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2008
10.494
15
yapılan ayrıntılı ultrasonda hiperekojen bagırsak tanısı kondu bagırsakta parlaklık varmış yani..bi ara kanamam olmuştu ondan da olabilir bebek kan yutmuştur ondan öyle görünmüştür dediler ...
birde zeka geriligi olabilir dediler ama 2 li testin sonucu güzel oldugu için o ihtimal pek yok gibi..
merak ettigim böyle birşey başına gelen varmı ve bebeginde herhangi bir sorun varmı?
 

Missy

CANIM OĞLUM
Kayıtlı Üye
5 Mart 2008
2.423
38
38
Canım benim inşallah ciddi bir şey yoktur. sağlıkla alırsın kucağına bebğini:teselli:
Hiç bir bilgim yok olsa yardımcı olmayı çok isterdimima.s.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2552 gün geçti.

peluse

*EBRU*
Kayıtlı Üye
15 Aralık 2008
2.431
9
44
Hiperekojen bağırsak mikroanomali diye geçiyor. Down sendromlu bebeklerin bir kısmında görülebiliyormuş. Eğer başka bir sorun yoksa, tarama testlerin normalse, merak etme canım. Tek başına bir sorun oluşturmuyor. AYrıntılı ultrasonda yapılmış zaten.
 

canan28

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Şubat 2009
227
2
hiç kafana takıp üzülme canım bendede aynı şey oldu ben amniyosentez yaptırdım temiz çıktı bi problem yok yani.seninde ikili testin normalmiş bu yüzden için rahat olsun.ayrıca benimde kanamam olmuştu.
 

ecrin1001

BIR KIZI BIR OGLU VaRMIS
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2008
10.494
15
çok sagolun kızlar çok teşekkür ederim....çok üzüldüm çünkü yarın da prof a randevu aldım ayrıntılı ultrs.için tekrar....inş.birşey çıkmaz.
 

ogretmenim

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Haziran 2008
2.567
0
ecrin ya uzulmemeye calıs
eminim iyi cıkacak.sen de diyorsun ikili testin iyi cıkmıs, kanaman olmus.proftan da randevu almişsin o seni rahatlatir.
iyi haberini bekliyoruz canim
 

yusuferen2009

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Nisan 2009
23
0
canım üzülme bende 26 haftalık hamileyken bebeğimde ekojen barsak görünümü vardı bizide üniversiteye sevkettiler orada da profesör baktı amniyosentez istedi ama ben yaptırmadım 30 haftalık ken tekrar bakıldı ekojen barsak kaybolmuş şimdi oğlum iki aylık çok şükür bir sorun yok sende içişni ferah tut inşallah birşey olmaz
 
Z

zeynepce

Ziyaretçi
sagolun kızlar icimi rahatlattınız.bende 20 haftalık hamileyim benimde bebegimin bagırsaklarında parlaklık[ekojen] var dedi. iyi şeyler söylemedi. test yaptırdık sonucu bekliyoruz
 

loveyoubaby

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Haziran 2014
303
109
yapılan ayrıntılı ultrasonda hiperekojen bagırsak tanısı kondu bagırsakta parlaklık varmış yani..bi ara kanamam olmuştu ondan da olabilir bebek kan yutmuştur ondan öyle görünmüştür dediler ...
birde zeka geriligi olabilir dediler ama 2 li testin sonucu güzel oldugu için o ihtimal pek yok gibi..
merak ettigim böyle birşey başına gelen varmı ve bebeginde herhangi bir sorun varmı?
Merhaba sen yazali cok olmus umarim saglikli sekilde bebegini kucagina almissindir benimde ayni problem var senin daha sonra nasil gelisti paylasabilirmisin canim
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2032 gün geçti.