Bebilerinin yolunu gzleyen umutlu Hami ve Anne adaylar

Gurbette1anne

Guru
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2008
2.090
66
Kizlar nesemese arkadasimiz benden yeni topigimizi acmami rica etti. Bende memnuniyetle dedim. Ve onerilen basliklar arasindan benssenb arkadasimizinkini sectik, ben anne ifadesini ekledim birtek. Bunu sectik cunku istedikki icimizden hem anne hem hamis adaylari beraber dertlerimizi, sevinclerimizi bir baslik altinda paylasalim.

Hayirli ugurlu olsun hepimize...:CüvCüv::ecrin_bebek:hihoyyytkaydirigubbakcemile2
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2208 gün geçti.

nesemese

Mevlam bizi koru..
Kayıtlı Üye
26 Şubat 2008
3.623
5
Menzil Gülümüz çok iyi düşümüşsün, anne olanlar da böylece bizi bırakıp gitmez ve aylara, mevsimlere sıkışıp kalmayız. Ferah bir mekana benziyor burası. Hadi kızlar kimler var burda yoklama yapalım?

Ben buydayıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmm neşesi kaçmış ama gelecek neşemese
 

benssenb

Daima Şükür !!!
Kayıtlı Üye
3 Mart 2008
1.308
13
38
bende burdayımmm canlarımmmmmmmmmmmmm

menzil canım çok iyi yapmışsın hem hamiş birinin açması hamiş sayısınında artmasına neden olur:))))herşeyde kendime pay çıkarmasam olmaz dimi:))))siz nerde olursanız ben ordayım arkadaşlarım ama hamiş sayımızın yavaş yavaş artması sebebiyle hatta Allahın izniyle gitgidede artacağı düşüncesiyle yeni yere geçmemiz çok iyi oldu artık kalabalıklaşıyoruz dimi sizleri seviyorum yeni yerimiz hayırlı uğurlu olsun günler aylar sonrabebişlerimizi elimize aldığımızda topiğimizin bu ilk sayfasına bakıp bu günleri yad ederiz Allahım hepimize nasip eder inşallah
 

nesemese

Mevlam bizi koru..
Kayıtlı Üye
26 Şubat 2008
3.623
5
Canım Burcucum peki ateşini ölçüyor muydun bu ay? Merak ediyorum onunla da takip etmek doğru mu?
 

arda_

Guru
Kayıtlı Üye
17 Haziran 2008
475
1
slm menzil gülü ya sen ne zaman hamiş oldun bak seni merak ediyodum.çok sevindim.nasıl başardın şu süreci bana bi anlat sana zahmet olmasa.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2969 gün geçti.

Gurbette1anne

Guru
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2008
2.090
66
Canım Burcucum peki ateşini ölçüyor muydun bu ay? Merak ediyorum onunla da takip etmek doğru mu?
Canim ben bu ay hic ates olcmedim. Nur82 nickli bir arkadas var. O cok guzel yapiyor bu isi ama sana tavsiyem isi ile filan hic ugrasma hem aklini takiyorsun hemde cok is bosver bence. Bak benim bu ay hamile kalmamda belkide hic aklima takmayisimda rol oynamis olabilir. Cunku bu ay biliyorsunuz hic umidim yoktu benim.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2208 gün geçti.

Gurbette1anne

Guru
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2008
2.090
66
slm menzil gülü ya sen ne zaman hamiş oldun bak seni merak ediyodum.çok sevindim.nasıl başardın şu süreci bana bi anlat sana zahmet olmasa.
Canim esim 5dk. icinde gelecek ve hastaneye gidicez insallah. Gelince mutlaka yazicam sana.

Siz neler yapiyorsunuz, kacinci ayiniz?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2208 gün geçti.

ates_parcasi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2008
102
1
Kizlar yeni topigimiz hayirli olsun

menzil gulu eline saglik cnm

bu arada benim ates 36. 6 37.0 arasi oynuyo surekli

adette olmadim kasikalrim cok agriyp genellikle geceleri

ama belim surekli agriyo basimda cok agriyo

adetmi olucam anlamadim offff :nazar:
 

arda_

Guru
Kayıtlı Üye
17 Haziran 2008
475
1
biz 10. aya girdik.geçen ay eşimde morfoloji bozukluğu çıktı.varikosel teşhisi kondu ameliyat oldu.hala deniyoruz ama olmuyo.neden hala çocuk sahibi olmuyosunuz diyenlerden de bıktım usandım.sanki benim derdim bana yetmiyomuş gibi birde bunlarla uğraşır oldum.senide yazılarından takip etmiştim.bi ürün vardı kayganlaştırıcı jeldi sanırım onu kullanmaktan bahsediyodunuz en son kullandınmı bilmiyorum.ama artık bende her yola başvuru oldum.ama yinede hayırlısını diliyorum.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2969 gün geçti.

Gurbette1anne

Guru
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2008
2.090
66
Kizlar yeni topigimiz hayirli olsun

menzil gulu eline saglik cnm

bu arada benim ates 36. 6 37.0 arasi oynuyo surekli

adette olmadim kasikalrim cok agriyp genellikle geceleri

ama belim surekli agriyo basimda cok agriyo

adetmi olucam anlamadim offff :nazar:

Canim tesekkurler.

Senin kacinci gunun bugun? Gecikme oldumu? Inan bana bende ayyyni adet belirtilerim oldu. Belim agridi, vajinamin hemen ustunun ici agriyordu sanki kan varmis gibi, birde sivilce cikti bende. O yuzden ben bu ay hiiic ihtimal vermedim ama oldu iste. Yani hic anlasilmiyor demek istedigim. Bak benim bugun 34. gunum daha yeni goguslerim sisti ve agrimaya basladi.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2208 gün geçti.

Gurbette1anne

Guru
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2008
2.090
66
biz 10. aya girdik.geçen ay eşimde morfoloji bozukluğu çıktı.varikosel teşhisi kondu ameliyat oldu.hala deniyoruz ama olmuyo.neden hala çocuk sahibi olmuyosunuz diyenlerden de bıktım usandım.sanki benim derdim bana yetmiyomuş gibi birde bunlarla uğraşır oldum.senide yazılarından takip etmiştim.bi ürün vardı kayganlaştırıcı jeldi sanırım onu kullanmaktan bahsediyodunuz en son kullandınmı bilmiyorum.ama artık bende her yola başvuru oldum.ama yinede hayırlısını diliyorum.
Ameliyat ne zaman oldu? Bildigim kadariyla ameliyattan 1 yil sonrasina kadar sure veriyorlar hamile kalmak icin. Morfoloji icin esine salca yedir ve bir bardak havuc suyu sik hergun yedir ve icir bunlari. Ayrica icinde likopen olan (5mg.) vitamin al. Ve icinde E vitamini, selenyum ve cinkoda olsun. Ben esime bu ay aldim ama Allaha sukur kullanmaya gerek kalmadan hamile kaldim. Ayrica esine corek otu bal yedir. Bunlari yap Allahin izniyle duzelecektir. Biraz daha sabir. Ben hic beklemiyordum kendime en az 3 ay vermistim. Cunku bu yedirip, icirdiklerimle olusacak spermler ancak 3 ayda olusabiliyor. Ama galiba pre-seed in etkisi oldu. Tabiki en dogrusunu Allah bilir. Ama diyorumki olma zamani geldiyse Allah bir seyi sebep kiliyor. Bak sperm sayisinin az olmasi ve morfolojinin kotu olmasi bir seye engel olmadi. Pre-seed i sanada tavsiye ederim. Bu kayganlastirici, spermlerin daha uzun yasamasina ortam yaratiyor ve spermleri rahme tasiyor. Galiba bizimde sperm sayimiz az olmasina ragmen boyle oldu. Sanada tavsiye ederim.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2208 gün geçti.

Gurbette1anne

Guru
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2008
2.090
66
Bu ay ne yaptik diye sormustun. Ozel birsey yapmadim. Bu ay tutacagina ihtimal vermedigim icin kafama takmadim belkide bununda faydasi oldu. Yumurtlama gunumu kitle buldum. 15. gunun sabahi kit pozitifti. Ve 15 inin gecesi iliski oldu, birde 13. unun gecesi, ikisindede pre-seed kullandim. 15. gunun gecesindeki iliskide ayaklarimi havaya kaldirdim ve bekledim. Sonrasinda ise kac gun aklima bile gelmedi acaba hamilemiyim diye. Sonra aklima gelince Allah Allah bu ay hic aklima gelmiyor dedim. Cunku ihtimal vermiyordum. Iste boyle kafayi rahatlatmak lazim bence. Inaniyorum olucak seninde hayirlisi ile.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2208 gün geçti.

benssenb

Daima Şükür !!!
Kayıtlı Üye
3 Mart 2008
1.308
13
38
doktor ne dedi burcuuu????kese göründümü kız haber ver ???merakla beklemekteyim canım
 

Gurbette1anne

Guru
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2008
2.090
66
Canim bugun birsey yapamadik. Yarin kan vericem insallah. Kan testinde gebelik ciktiktan sonra dr. randevusu alacagiz insallah.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2208 gün geçti.

ates_parcasi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Eylül 2008
102
1
Canim tesekkurler.

Senin kacinci gunun bugun? Gecikme oldumu? Inan bana bende ayyyni adet belirtilerim oldu. Belim agridi, vajinamin hemen ustunun ici agriyordu sanki kan varmis gibi, birde sivilce cikti bende. O yuzden ben bu ay hiiic ihtimal vermedim ama oldu iste. Yani hic anlasilmiyor demek istedigim. Bak benim bugun 34. gunum daha yeni goguslerim sisti ve agrimaya basladi.

benim bugun 32. gunum cnm ben adetim gecmeden dayanamayip test yapmistim adetime 3 gun vardi bebis varsa cikar 3 haftalikken bile cikiyo dediler bende yaptim cikmadi moralim bozuldu simdide adetim gecikti kac gundur bas agrisi oldurcek beni allah buyuk bakalim hayirlisi neyse o olsun:Saruboceq:

sende bulanti bas donmesi vs olmadi dimi? bide fazla akinti oluyomus oda yok bende sende varmi?