beğendiğim gelinlik sizce nasıl

tkaya35

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Şubat 2012
173
2
$DSCN7710.jpg $DSCN7711f.jpg $DSCN7710.jpg $DSCN7711f.jpg

nişanlım straplez olmasın diye tutturdu giyip üstümde görmedim ama eteği çok kabarık kasnaklı bişey istemiyorum zaten kilo problemim var beni daha da hantal göstersin istemiyorum bunu vitrinde gördüm çok beğendim 1600 tl fiyat verdiler sizce nasıl?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2535 gün geçti.

rizelimm53

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2012
253
0
Valla kilo problemim var demeseydin başka bak derdim ama fiyatıda uygun bence güzelde yani ama daha desenli bişeylerde bakabilirsin sonuçta bir kere giyeceksin.:)ama bence uygun fiyatı
 

onsekizmayis

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
3 Şubat 2012
4.449
697
Fatihte bu modeli görüp beğenmiştim, ama straplez bi gelinlik diktirdim
kibar sade bi model kilo probleminde varsa kabarık olmaması avantaj senin için canım
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 891 gün geçti.

tkaya35

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Şubat 2012
173
2
belim biraz kalın o yüzden gögüs altından bollaşan daha mı uygun olur? bizce kilo problemi olanlar nasıl modelleri tercih edebilirler
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2535 gün geçti.

sahra87

Bilemiyorum...
Kayıtlı Üye
7 Mart 2008
1.114
5
bence çok şıkmış ama önce bir dene çok beğendiğimiz modeller üstümüzde güzel durmayabiliyor ya da hiç aklımızda olmayan modeller çok yakışabiliyor.denemek lazım.fiyatıda baya uygunmuş
 

plasebo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Aralık 2011
2.318
1
çok harika bişyimiş bu ya bayıldım ben..
ama tabi senn fiziksel özelliklerin çok öenmli giyip öyle resim koyarsan yakışıp yakışmadığı konusunda daha net olur
ama gelinlik kendi başına harika
 

Caulfield-

Guru
Kayıtlı Üye
31 Mart 2008
8.783
1.120
gupuru cok sevıyorum .straplezı ben de sevmıyorum kalın askılar sankı daha cıcı gıbı bır de ucgen sırt dekoltesı gelıyorsa :KK16:
gelınlıgın arka kısmına bayıldım cok sırın .kılo problemın varsa cnm zaten ıdeal bır model oldugunu dusunuyorum .belden dar olup da etek ucu bırden bollasanlar sızı daha da kılolu gosterır
 

pembekuola

KoCaSıNıN AşKı
Kayıtlı Üye
27 Temmuz 2009
246
5
burası benim gelinlikçim İzmir egecan değilmi burası bende buraya diktirmiştim kadın pronovians dikio ve harika bir dikimi var ben cok begenerek diktirmiştim ve giymiştim içime cok sinmişti inşallah senin içinde hayırlısı olur cnm
 

minenes

Guru
Kayıtlı Üye
1 Mayıs 2010
2.769
80
bence kesimi güzel. ama keşke öndeki taş sıra arkadaki fiyonk gibi kumaştan olsaydı dedim. kilolu bayanlar için a-kesim yani bu tip gelinlik önerilir. eğer büyük göğüslüyseniz göğüs altından hemen bollaşan modeller yanlış seçim oluyor diye biliyoırum, ancak böyle bir durumunuz yoksa bu tipler bel de kalçadaki fazlalıkları saklamak için ideal. straples boşverin, zaten herkes straples giyiyor. bu gayet güzelmiş. uzun bir duvakla tamamlanınca klasik, eskimez bir güzellik olacaksınız :KK70:
 

tkaya35

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Şubat 2012
173
2
bence kesimi güzel. ama keşke öndeki taş sıra arkadaki fiyonk gibi kumaştan olsaydı dedim. kilolu bayanlar için a-kesim yani bu tip gelinlik önerilir. eğer büyük göğüslüyseniz göğüs altından hemen bollaşan modeller yanlış seçim oluyor diye biliyoırum, ancak böyle bir durumunuz yoksa bu tipler bel de kalçadaki fazlalıkları saklamak için ideal. straples boşverin, zaten herkes straples giyiyor. bu gayet güzelmiş. uzun bir duvakla tamamlanınca klasik, eskimez bir güzellik olacaksınız :KK70:

çok teşekkür ederim umarım üstümde deneyince de aynı duyguları yaşarım göğüslerim çok büyük sayılmaz aslında kalçam da sayılmaz belim kalın sadece 1.70 boyum 70 kiloyum yaza kadar belki 60 olabilirim....
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2535 gün geçti.

tkaya35

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Şubat 2012
173
2
burası benim gelinlikçim İzmir egecan değilmi burası bende buraya diktirmiştim kadın pronovians dikio ve harika bir dikimi var ben cok begenerek diktirmiştim ve giymiştim içime cok sinmişti inşallah senin içinde hayırlısı olur cnm

evet burası egecan nasıl da şıp diye tanıyıverdin şaşırdım doğrusu. provinas nedir yalnız onu bilmiyorum. ben nikah şekercileri gezerken tesadüfen vitrinini gördüm ve bayıldım sadece fiyat sordum çıktım denemeye fırsatım olmadı. sen kendi istediğin bi modeli mi diktirdin yoksa orda görüp beğendiğini mi sana göre diktiler memnun kalmam içimi rahatlattı :))
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2535 gün geçti.

Caulfield-

Guru
Kayıtlı Üye
31 Mart 2008
8.783
1.120
burası benim gelinlikçim İzmir egecan değilmi burası bende buraya diktirmiştim kadın pronovians dikio ve harika bir dikimi var ben cok begenerek diktirmiştim ve giymiştim içime cok sinmişti inşallah senin içinde hayırlısı olur cnm

pronovais dıktıgıne ınanırım ,zaten bu modelde de pronovoıse aıt esıntıler var:KK16: