Bel kaburga ağrıları

karabela06

Üye
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2016
223
76
33
iyi günler kızlar 30 haftalık hamileyim iki gündür belim kaburgalarım çok agrıyo benim gibi olan varmı ne öneririsiniz
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1488 gün geçti.

oglumherseyim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2016
1.513
1.161
iyi günler kızlar 30 haftalık hamileyim iki gündür belim kaburgalarım çok agrıyo benim gibi olan varmı ne öneririsiniz
Valla ben hamileliğimin başından beri öyleyim 26.haftadan itibaren de çok şiddetli gayet normal dedi Dr rahim iyice büyüyor ve ufaklıkların hareket alanı kısıtlanıyor artık..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1515 gün geçti.

karabela06

Üye
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2016
223
76
33
Evet zaten hissedebiliyorum kaburgalrıma dogru hareket ediyo bide genelde sol tarafta oluyo agrılar sizin hangi tarafta
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1488 gün geçti.

kaftankef

hayırlısı..
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2016
1.947
3.342
Kaburgamı parçalayacak gibi zorlardı sıpa kızım. Bazen ayağını ağzımdan çıkartacak sanırdım. Tek çare yat uzan..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 331 gün geçti.

karabela06

Üye
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2016
223
76
33
Uzansamda geçmiyoki sağlıkla bir doğusaydılar artık
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1488 gün geçti.

oglumherseyim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
6 Eylül 2016
1.513
1.161
Evet zaten hissedebiliyorum kaburgalrıma dogru hareket ediyo bide genelde sol tarafta oluyo agrılar sizin hangi tarafta
Benim sağ da oğlum sol tarafta ayaklarını uzatmaya çalışıyormuş sağ tarafa yerleri daraldı biz ne kadar zorlanıyorsak onlarda zorlanıyor uzanmayla falan da geçmiyor artık eşin müsait oldukça kaburgana küçük küçük masaj yapsın canım o biraz hafifletiyor
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1515 gün geçti.

kaftankef

hayırlısı..
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2016
1.947
3.342
Uzansamda geçmiyoki sağlıkla bir doğusaydılar artık
Ben bazen hafif hafif rahatsız ettiği yere vuruyordum kıpırdasın yer değiştirsin diye. Bazen de karnımı sallıyordum. :KK70: son haftalar düzelmişti ama.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 331 gün geçti.

seydosum

Üye
Kayıtlı Üye
30 Temmuz 2016
892
462
Evet bazn dayanılmaz oluyor ne yatmak ne yürümek çare değil o anlarda. Benim genelde sol tarafımda hareketleri. Bazen öyle geriyoki kendini derimi parçalayıp çıkacak sanıyorum bacakları uzunmuş zaten sığmıyor artık :KK70:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1499 gün geçti.

merrrkurrr

dermansız dert yokmus
ÜZGÜN
Sahte Profil
Kayıtlı Üye
28 Kasım 2015
99
38
29
Kalsiyum takviyesi alın benim ağrılarımı o geçirdi doktorum tavsiye etmişti
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1521 gün geçti.

Poncikponcik

Üye
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2016
735
349
30
Cok cekiyorum o agrilardan canm. Doktor normal bu agrilar dedi. Cok ayakta kalmamaya çalış
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1538 gün geçti.