Bosanmak icin illa siddet ya da aldatma mi lazim demistim ya hani... bosaniyoruz...

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Velvette

💪🏋️‍♀️
Pro Üye
12 Mart 2013
38.336
51.799
27
Dun her sey normaldi. Tabi ben hastayim ayakta zor duruyorum artik . Esimle ciktik biseyler ictik cay kahve. Ama yorgunum yuzum dustu yine problemler geldi aklima ve icime kapandim sustum somurttum konusmadim onla bu boyle bir saat falan surdu en sonunda gel surda oturcaz dedi ickili bi yer arka arkaya icmeye basladi dur demem lazimdi diyemedim ictikce sapitti. Agladi karsimda ben ne yaptim sana seni rahatsiz eden gecmis yasantim ben degilim Allah kahretsin ki vazgecemiyorum sanki kaderimsin just dedi

Sonra konusma kufurluye donunce eski sevgilime gelince ben kalktim gittim kucagima kullugu atti hirkam yandi cunku. Sonra pesimden geldi ben melegim melek bi dedigini iki etmedim dedi bileklerimden tutup surukledi beni herkesin icinde inanir misiniz kimse de napiyosun sen bilader demedi kocama izlediler sadece oyle oturttu beni aricam anani babani alsinlar seni dedi telefonlarini firlatti yere gitme diye bacagini onume koyacakken tekme gibi bacagima geldi

Kendi ustunde sigara sondurdu. Kurdanla orasini burasini desti batirdi. Gomlegini yirtti. Bu daha baslangic dedi bi de goreyim diye gozume gozume sokuyor ya kontrol ediyor kendini de zarar gormus mu diye sirf gozum korksun diye yapti biliyorum

Ben dikkati dagilinca kalabaliga karistim kaybettirdim kendimi tabi geldi eve artik sakin konusalim diyorum uzuluyorum bunalimdayim gulemiyorum ne yapayim sen depresyondayken ben sustum diyorum bana somurtamazsin ben bunu hak etmedim artik aylardir sabrediyorum tutamiyorum just delirttin beni alkolik yaptin karacigerim hastalanmis dedi

Agliyorum uzuluyorum diye kiziyo evet her gun agliyorum ben :KK43: napayim uzuluyorum tutamiyorum kendimi bikmistir tamam ama bu kadar tepkiye gerek var miydi.. bi daha agla sokarim bu bicagi kendime diyo elinde catal dizine batiriyo yemek yiyemiyorum korkudan diye. Bu daha baslangic sen benim deli halimi gormedin sen git ben kendimi oldurucem seni de kendimi de dedi

Aticam kendimi dedim cama yoneldim tuttu beni kaldirdi hadi beraber atlayalim diye cama asagi iterken kafami carptim pencere kenarina ve sisti alnim cizildi korktu hemen buz falan getirdi giderken de sarildi optu falan..

Sabah de ozur dileyen bir mesaj atmis benim kizim boyle bi adamla olsa gider vururum ben hicbi kadina fiske vurmadim hayatim boyunca bunu savundum ama seni sevdigimden gitmene dayanamadigimdan diyor bi daha ne ara ne sor avukatimla konus dedim

Simdi napicam ben. Nasil dik durucam. Evet bi sureci baslattim bosanicaz ama kendime guvenemiyorum irademe . Acaba surundurup bi daha agzina alkol koymamak sartiyla kabul mu etsem cunku alkolluyken ve alkolsuzken iki farkli insan gibi..

Ben bunu baslatirim ama karsi taraf asla yanasmaz bosanmaya bana yol gosterin bitirmek istemiyorum ama hayatim alasagi oldu artik bisey yapmaliyim nasil alisirim o soguk mahkemelerde davalarda yikilirim gibi geliyor dayanamayip geri donecegim diye korkuyorum off offf
 
Son düzenleme:

guzelkizMS

İnsanın kaderi güzel olcakmış...
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2007
2.404
404
esin seni seviyor neden bu kadar çok boşanmayı dile alıyosunki hep kötüleri düşünme iyi yanınıda düşün...
 

brivan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2013
334
151
Sen psikologmuydun öyle hatırlıyorum ama profesyonel yardım al psikolojinin sağlam olduğunu sanmıyorum hem senin hem kocanın :KK43:
 

guzelkizMS

İnsanın kaderi güzel olcakmış...
Kayıtlı Üye
28 Mayıs 2007
2.404
404
Alkol almasini mi yasakliyim napayim yani bilemiyorum ki duzelir mi duzelmez mi

tabi alkolü yasakla bıraktırabilirsen bıraktır yanında ol surat asacagına daha yumsak yaklaş o illetten kurtulsun benim eşimde maraş otu kullanıo iyilikle konuştum kötülükle konuştum yinede bıraktıramadım umarım sen basarırsın ama senin eşin seni çok seviyor gibi geldi anlatımından
 

d_targaryen

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2013
875
752
bu erkekler neden değişiyor.......... cok üzüldüm ve gözüm korktu.... ne diyecegmi inan bilmiyorum....
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 584 gün geçti.

afitap06

Her şey güzel olacak :)
Kayıtlı Üye
27 Temmuz 2013
2.879
1.171
Bencede eşi seni çok seviyor alkolü bıraktırmaya çalışın karaciger eger ciddi bir şeyse gerçekten çok tehlikeli basit bir organ değil..Sinirlenip üzülmemesi lazım böylelikle çok yaralar alırsınız boşanmayı neden düşünüyorsunki seni böyle seven birisi varken..
 

Mercani

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
20 Aralık 2012
2.276
737
25
Just ne desem bilemedim sen yorumlarından anladığım kadarıyla eşini çok seviyorsun. Çok üzüldüm senin için hak etmiyorsun bu muameleyi :KK50: Sadece hakkında hayırlısı olsun diyebiliyorum sana.
 

geranio

Popüler Üye
Pro Üye
26 Ekim 2012
5.026
4.076
Siz birbirinize aşık değil miydiniz? Kolay bulunan bisey değil psikologsun daha iyi bilirsin ikinizde yardim alsaniz hem esin alkolden kurtulsa hem evliliginiz?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 936 gün geçti.

mihribanbalik

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Nisan 2014
888
586
34
Canim psikologsun ama kendine neden disardan bakamiyorsun? Gerci biz kadinlar disardan bakamiyoruz. Esinin tum tepkileri seni cok sevdiginden ama bence icinde bastirilmis muthis bir siddet var. Esine ickiyi birak yerine tedavi olmayi ya da terapiste gitmeyi onermelisin bence. Balik yemek degil balik tutmak. Allah yardimcin olsun. Cok zor zamanlar gecirmissin cok uzuldum. Insallah mutlu bir yuvaniz olur canim.

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

Velvette

💪🏋️‍♀️
Pro Üye
12 Mart 2013
38.336
51.799
27
tabi alkolü yasakla bıraktırabilirsen bıraktır yanında ol surat asacagına daha yumsak yaklaş o illetten kurtulsun benim eşimde maraş otu kullanıo iyilikle konuştum kötülükle konuştum yinede bıraktıramadım umarım sen basarırsın ama senin eşin seni çok seviyor gibi geldi anlatımından

Konunu hatirladim simdi canim senin kocan da boyle deliriyor mu ot kullaninca?
 

Velvette

💪🏋️‍♀️
Pro Üye
12 Mart 2013
38.336
51.799
27
asıl sorun ne canım neden boşanmak istiyosun eşin seni çok seviyo amasağlıklı bi sevgi değil korktum açıkçası:KK30:

Ben de korktugum icin bosanmak istiyorum artik yoksa her zorluga gogus gerdim simdiye kadar ama hasta olcak kadar uzuldum omuzlarim kaldirmiyo ya o da yardimci olacagina boyle yaptikca..
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.