Çok asıgım ama kaybetmekten korkuyorum

Designer31

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
22 Mart 2015
941
1.632
31
Erkeklerin yakınlaşması için seviyor olmasına gerek yok, duygularınızı bastırın mümkünse çünkü çocuğun size karşı herhangi bir duygusu var gibi gözükmüyor anlattıklarınızdan. Üzgünüm ama boş ümit veren bir yorum yapamayacağım. Bir de kendinize o kadar güvensizsiniz ki, bu enerji olarak karşı tarafa geçer, erkekler her ne kadar didişselerde 😂 özgüvenli kadınlara hayran olurlar. “Biz şimdi neyiz?, seni kaybeder miyim?” kafasına girdiğin an bitti zaten, geçmiş olsun.
 

KIR PAPATYASII

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
9 Ağustos 2021
2.616
9.306
Bir kere çok küçükmüşsün hayatın boyunca birine ilişkiden gidecek misin diye korkmalı mıyım diye sorma. Bırak o korksun. Kaybetmekten korktuğun her şeyi eninde sonunda kaybedersin. Aşk güzel bir duygudur ama gelip geçer .Avcunun içinde olduğun birinin sana çok yaklaşması mümkün değil. Kafana takmayıp umusamazsan her şey düzelir
 

twinky

Aktif Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
8 Ekim 2021
1.287
2.489
Merhaba, aslinda ne yazacagim bilmiyorum. Uzun zamandir hoslandigim cocukla aramiz bozuktu ve mesaj attim. Tek mesajimla bulundugum sehire geldi. Biraz yakinlastik beni cok sevdigini birakmak istemedigini falan soyledi. İlk defa sevildigimi ve guzel oldugumu hissettirdi biri bana. Ama sanki mesajlarda yuz yuze olan samimiyeti yok. Cok az mesajlasiyoruz. Tamam sevmiyor mesajlasmayi biliyorum ama bu beni biraz uzuyor. Gercekten ilk defa asik oldum ve kaybetmekten cok korkuyorum. Beni birakip gitmesinden. Bugun biz sevgili miyiz iliskimizin yeri ne gibisinden soru sordum bunu daha sonra konusalim dedi korkmali miyim dedim hayir dedi. Ama nedense korkuyorum dusunmekten uyku girmiyor gozume. Ya beni sevmiyorsa diye dusunuyorum soyledigi her sey beni manipule etmek icinse diye dusunuyorum. Ama insan sevmedigi insani koklayarak oper mi? Arkadas cevresi cok genis biri istese bir suru kizla konusur elde eder. Ama sadece benim icin yanima gelmesi ve sinirlarimi sinirlari bilmesi. Zamana birakmaktan baska bi sey yapamam sanirim. Ama bu kaybetme korkusu gercekten cok kotu.
Beklentiye girmeyin, her an her şey olabiliyor hayatta.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 14-03-2022

Hamileliğimin 32. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 56 gün kaldı.

Son birkaç hafta içinde bebeğinizin beynindeki büyüme sebebiyle bebeğinizin başının çevresi yaklaşık 9-10 mm artmıştır. Gelişmekte ve büyümekte olan beyin kafatasını dışarı doğru iter ve aynı zamanda beyin kıvrımlarını oluşturmak için kendi üzerine katlanır. Çeşitli bölgelerinizdeki şişilik ve ödem toplanması normaldir. Erken doğum ihtimaliniz varsa yatak istirahati önerilebilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1780 gr. - Yaklaşık boyu : 42.4 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

eessmeralda

Üye
Kayıtlı Üye
9 Ocak 2021
500
679
32
Merhaba, aslinda ne yazacagim bilmiyorum. Uzun zamandir hoslandigim cocukla aramiz bozuktu ve mesaj attim. Tek mesajimla bulundugum sehire geldi. Biraz yakinlastik beni cok sevdigini birakmak istemedigini falan soyledi. İlk defa sevildigimi ve guzel oldugumu hissettirdi biri bana. Ama sanki mesajlarda yuz yuze olan samimiyeti yok. Cok az mesajlasiyoruz. Tamam sevmiyor mesajlasmayi biliyorum ama bu beni biraz uzuyor. Gercekten ilk defa asik oldum ve kaybetmekten cok korkuyorum. Beni birakip gitmesinden. Bugun biz sevgili miyiz iliskimizin yeri ne gibisinden soru sordum bunu daha sonra konusalim dedi korkmali miyim dedim hayir dedi. Ama nedense korkuyorum dusunmekten uyku girmiyor gozume. Ya beni sevmiyorsa diye dusunuyorum soyledigi her sey beni manipule etmek icinse diye dusunuyorum. Ama insan sevmedigi insani koklayarak oper mi? Arkadas cevresi cok genis biri istese bir suru kizla konusur elde eder. Ama sadece benim icin yanima gelmesi ve sinirlarimi sinirlari bilmesi. Zamana birakmaktan baska bi sey yapamam sanirim. Ama bu kaybetme korkusu gercekten cok kotu.
Sebepsiz yere korkuyorsunuz. Ortada bişey yok korkacak. Korkmalı mıyım filan demeye devam ederseniz gerçekten korkun çünkü bu zaafla bu adam sizi mutlu etmez. Özgüvenli olun, onunlayken eğlenin, akışa bırakın. Zaten her şey olacağına varacak. Tabi siz bu korku ve özgüvensüzlikle ilişkiyi bitirmezseniz.
 

Wurstria

Akıp giden hayatı kimse için durdurmayın.
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
3 Ocak 2015
10.540
16.653
en büyük hatalardan biri o kaybetme korkunu karşı tarafa yansıtmak. ilişkide daima kadın olsun erkek olsun kaybetme korkusu yokmuş gibi davranmalı. bu demek değil ki ilişkide karşıdaki insanı ciddiye almayın, sevmeyin, gözden çıkarın. tabii ki insan korkar kaybetmekten, güzel olan bişeyin bitmesini kimse istemez ama bunu karşı tarafa yansıtmamak lazım. her an çekip gidebilecek gibi davranırsan asıl o gerçekten senin için kaybetme korkusu yaşar. özellikle de erkekler bayılırlar öyle başı dik, o olmasa da mutlu olabilecek nitelikteki özgüvenli kadınlara. sana ders olsun sakın bir daha kimseye biz şimdi neyiz, korkmalı mıyım seni kaybeder miyim diye sorma. bırak o düşünsün biz şimdi neyizi. hatta zaman zaman o tam böyle çok yaklaşmışken, evet şimdi artık bu kızın hayatına, kalbine sahiden girdim/giriyorum onu tavlıyorum bilmem ne diye düşünürken bir iki adım geri çekilmek lazım ki bi noluyoruz, sorun mu var acaba kafasına girsin. aşık usandıracak derecede abartmamak koşulu ile ara sıra bunu yapmak iyidir. noldu neden uzaklaştın benden dediği zaman da, bişey yok ya dersler, okul, iş güç yoğundu biraz vs vs diye geçiştirmek lazım kiiii hayatının odak noktası o erkek değil imajı çizilsin. hani benim hayatımdaki tek önemli şey sen değilsin, aile, iş güç, okul, sorumluluklar gibi bin tane şey daha var önemli algısı geçmeli karşı tarafa.

bu çocuk için de fazla ümitlenme belli ki cinsellik vardı işin ucunda ondan kalktı geldi başka şehirden. sınırlara saygı duyması farklı bir konu ama o niyetle gelmiş anlattıklarından ben öyle anlıyorum. ve cinsellik için deliler gibi aşık numarasını harika yaparlar. biz kadınlar hissetmeden pek bişey yapamasak da onlar öyle değil, yaparlar. koklayarak da öper, her şeyi yapar yani. çok kaptırma kendini daha çok başındasınız bir de uzak mesafe. fazla çırpınma eğer seviyorsa o çırpınır zaten o zaman bakarsın değer mi değmez mi.
 

CiRiLLA

Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
10 Ekim 2014
21.992
84.850
kaybetmekten cok korkuyorum. Beni birakip gitmesinden. Bugun biz sevgili miyiz iliskimizin yeri ne gibisinden soru sordum bunu daha sonra konusalim dedi

İlişkilerde bu kadar muhtaç durumda olanlar genelde üzülür ve değer görmezler. Bir de bu halinizi baya belli etmişsiniz adama.
Sizi sevse sonra konuşalim vs demez. Koklamayi boşverin, sizinle takilacak bu muhtaçliginizin, bağımlılığınızın tadini çıkartacak sıkılana kadar ya da başka biri olana kadar.
 

Parolaben

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
13 Ocak 2018
5.567
14.126
Merhaba, aslinda ne yazacagim bilmiyorum. Uzun zamandir hoslandigim cocukla aramiz bozuktu ve mesaj attim. Tek mesajimla bulundugum sehire geldi. Biraz yakinlastik beni cok sevdigini birakmak istemedigini falan soyledi. İlk defa sevildigimi ve guzel oldugumu hissettirdi biri bana. Ama sanki mesajlarda yuz yuze olan samimiyeti yok. Cok az mesajlasiyoruz. Tamam sevmiyor mesajlasmayi biliyorum ama bu beni biraz uzuyor. Gercekten ilk defa asik oldum ve kaybetmekten cok korkuyorum. Beni birakip gitmesinden. Bugun biz sevgili miyiz iliskimizin yeri ne gibisinden soru sordum bunu daha sonra konusalim dedi korkmali miyim dedim hayir dedi. Ama nedense korkuyorum dusunmekten uyku girmiyor gozume. Ya beni sevmiyorsa diye dusunuyorum soyledigi her sey beni manipule etmek icinse diye dusunuyorum. Ama insan sevmedigi insani koklayarak oper mi? Arkadas cevresi cok genis biri istese bir suru kizla konusur elde eder. Ama sadece benim icin yanima gelmesi ve sinirlarimi sinirlari bilmesi. Zamana birakmaktan baska bi sey yapamam sanirim. Ama bu kaybetme korkusu gercekten cok kotu.
Bu hislerinizi tanı kaybetmekten korktugunuzu belli etmeyin derim. Nasılsa beni bırakmaz diye canı istediği zaman arar canı istemedigi zaman aramaz
 

nazlihilton

Zaten kırılmış bir kızım 👰🏻
Kayıtlı Üye
5 Ocak 2016
2.112
4.416
Ahh cok gencsiniz eminim..
Korkmali miyim sorusunu birdaha hicbir erkeğe sormayin. Birini kaybetmekten korktugunuzu hissettirmeyin..
Gidiyormu gitsin iste kapi, baskalari gelir yapmayın bir erkege kendinizi bu kadar sevgiye aç muhtac göstermeyin