ÇOK BOZULDUM. Haksız mıyım?

powerpoint

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
7 Ekim 2016
211
104
Geçen hafta arkadaşımın bebeği oldu. Uzak yerlerde oturuyoruz ve görmeye gidemedim. Telefonda tebrik ettim vs. Bebeği çok merak ediyorum fotoğrafını göndersene dedim. Gelince görürsün çok tatlı falan dedi geçiştirdi anlıyacağınız. Bi şey demedim onun kararı yeni doğum yapmış üstüne gitmek istemedim.
Daha sonra dün bebeği görmeye gittim. Çok samimi ve heycanlı bir tavırla hadi bebeği göreyim artık çok merak ediyorum kime benzediğini falan dedim. Odanın kapısına geldik. Durdu ve duanı et maşallah deki göstereyim dedi. O an şok oldum. Kendimi fesat, nazarcı, kötü niyetli biri gibi hissettim. Ben o kadar mutlu ve heycanlıyken bebeği göstermeden böyle tedbir alması beni çok üzdü. Sonra modum düştü ister istemez. Çok belli etmemeye çalıştım ama elimde olmadan bozulduğumu belli ettim galiba. Haklı olan kim sizce?
 

Serenad5

Canım oğlum..
Kayıtlı Üye
31 Ocak 2016
3.897
7.078
Siz haklisiniz biraz abartmiş.ama sizin de çocuğu gördükten sonra maaşallah diyeceğinizi düşünüyorum..yeni doğum yapanlarda ister istemez nazar korkusu oluyor benim de 5 aylik bebeğim var ordan biliyorum..
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 29-10-2021

Hamileliğimin 21. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 136 gün kaldı.

Bir hafta içinde lanugo (geçici tüyler) bebeğinizin vücudunu komple kaplamış olacak. Lanugo aslında bebeğinizin baş, boyun ve yüz çevresinde, vücudunun diğer bölgelerine göre oldukca yoğundur. Hamilelik hormonları, dolaşım sisteminizi ve metobolizmanızı hızlandırdığı için saçlarınız ve tırnaklarınızın daha hızlı uzadığını fark edeceksiniz. Bebeğinizin meme uçları meme bezlerinde görülmeye başladı.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 400 gr. - Yaklaşık boyu : 25.6 cm. (Baştan Popoya)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın

pinkstrap

♡Akrep Kadını ♡
Pro Üye
10 Ocak 2014
30.847
47.149
Senin kötü niyetli, fesat vs olmanla alakası yok durumun. Arkadaşın henüz yeni anne olmuş ve aşırı derecede korumacı, nazar değmesinden korkmuş bazı insanlar bu konuda çok daha hassas, üstüne alınma, alışana kadar her gidene aynı şeyi yapacaktır
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 949 gün geçti.

cayimin sekeri

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
30 Aralık 2016
2.951
10.947
ikinizde haklısınız.yeni doğum yapmis annelerde olan bir durum bu genelde.hoş görmeye çalışın.dünyanın en tatlı bebeğine sahip olduğunu ve başkalarının imrenerek kıskanarak bakacağını düşünür bazı anneler.henüz lohusa sanirim bir kac ay geçsin kendi atar fotoğraflarını zaten:)
alinmayin bence eminim kendi bile severken sürekli masallah diyor dua ediyordur.size özel bir durum değildir..
 

kahveyokmu

Noolmuş biraz deliysem
Kayıtlı Üye
19 Nisan 2015
2.251
2.243
Geçen hafta arkadaşımın bebeği oldu. Uzak yerlerde oturuyoruz ve görmeye gidemedim. Telefonda tebrik ettim vs. Bebeği çok merak ediyorum fotoğrafını göndersene dedim. Gelince görürsün çok tatlı falan dedi geçiştirdi anlıyacağınız. Bi şey demedim onun kararı yeni doğum yapmış üstüne gitmek istemedim.
Daha sonra dün bebeği görmeye gittim. Çok samimi ve heycanlı bir tavırla hadi bebeği göreyim artık çok merak ediyorum kime benzediğini falan dedim. Odanın kapısına geldik. Durdu ve duanı et maşallah deki göstereyim dedi. O an şok oldum. Kendimi fesat, nazarcı, kötü niyetli biri gibi hissettim. Ben o kadar mutlu ve heycanlıyken bebeği göstermeden böyle tedbir alması beni çok üzdü. Sonra modum düştü ister istemez. Çok belli etmemeye çalıştım ama elimde olmadan bozulduğumu belli ettim galiba. Haklı olan kim sizce?
Görgüsüz!!!!
Çok sinirlendim insanlar ne kadar saygısız oldu yaa.
O an cevabını verseydiniz keşke fazlasıyla haketmiş.
 

kendinehas

Kadrolu Cadı
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2015
11.175
31.428
Evlenmek ve çocuk sahibi olmak isteyen biri iseniz nazar değer diye korkmuştur.
Onu haklı bulmadım ama sizi de haklı bulmadım.
O abartılı hassas malum lohusa siz de fazla büyütmüşsünüz.
 

Fil Bo Riva

Egoma sponsor ol.
Kayıtlı Üye
30 Nisan 2014
2.471
8.754
Geçen hafta arkadaşımın bebeği oldu. Uzak yerlerde oturuyoruz ve görmeye gidemedim. Telefonda tebrik ettim vs. Bebeği çok merak ediyorum fotoğrafını göndersene dedim. Gelince görürsün çok tatlı falan dedi geçiştirdi anlıyacağınız. Bi şey demedim onun kararı yeni doğum yapmış üstüne gitmek istemedim.
Daha sonra dün bebeği görmeye gittim. Çok samimi ve heycanlı bir tavırla hadi bebeği göreyim artık çok merak ediyorum kime benzediğini falan dedim. Odanın kapısına geldik. Durdu ve duanı et maşallah deki göstereyim dedi. O an şok oldum. Kendimi fesat, nazarcı, kötü niyetli biri gibi hissettim. Ben o kadar mutlu ve heycanlıyken bebeği göstermeden böyle tedbir alması beni çok üzdü. Sonra modum düştü ister istemez. Çok belli etmemeye çalıştım ama elimde olmadan bozulduğumu belli ettim galiba. Haklı olan kim sizce?
İçinden çıkarmasaymış keşke çocuğu. Daha korunaklı:KK45:
 

subkortikal

Guru
Pro Üye
17 Mayıs 2011
750
2.398
İkiniz de haklısınız :)

O şimdi yeni anne. Delirmiş hormonlarıyla, dünyadaki tek annenin kendisi, tek ve en güzel bebeğin kendi bebeği, en yüce en özel, en diğerlerinden farklı anne-bebek ilişkisinin de kendilerininki olduğuna, yemin dahi edebilecek kadar, emin.

Bu taze annelik herkeste böyle olacak diye bir kaide yok, kimi yukarıda bir üyenin dediği gibi hop diye whatsappa atar, ama sizin arkadaşınız gibi deliriverenlerden de çok var. Gelin mazur görüverin.

O anda bir mini şok geçirmekte haklısınız, ama sakın alınmayın. Aradan bir üç- beş sene geçmesini bekleyin, bir telefonda " bıktıııım, alıcam başımı dağlara kaçıcaammm ! " dediği bir gün, kafasına kakarsınız. İntikam soğuk servis edilen bir yemektir :KK66:)

Ama sakın alınmayın. İnanın sizlik bir şey yok.