Deren_23 ve beliny merve sürpriz Buluşması

E

EU2

Ziyaretçi
Evet kızlar dün gece derenimle msn'de konuşuyorduk ve canı sıkkındı bakırköyde buluşalım dedi ve ben biranda daha rahat ediceğimizi düşündüğüm için evime davet ettim oda seve seve kabul etti canım arkadaşım pardon dostum diyorum artık çünkü çok canayakın çok şeker çok süper biri RABBıM herkese böyle bir dostt versin.. TEŞEKKÜR EDERıM K.K BANA BÖYLE GÜZEL BıR DOST KAZANDIRDIĞIN ıÇıN.. hiç susmadık hep sohbet ettik güldük eğlendik, canım arkadaşım sağolsun çeyizim için çok güzel şeyler getirmiş kendi çeyizlerinden bozup .. ilk önce öğle yemeği yedik beraber soslu makarna yaptık sonra annemde katıldı aramıza ve balkonda sohbet ettik Ben çok eğlendim hele annem bitti çok çok beğendi deren'imi esmmer kızım diyip durdu arkasından kaydirigubbakcemile3 BAĞLARIMIZ KOPMıCAK BUNDAN SONRA KARAR VERDıK alkisalkisalkis
Resimlerimizi kaldırdık kızlar malum sebeplerden dolayı :):)


Derennn sen anlarsın bak nedicemmm ( remzi de kızım ramis de kızım hadi bak de ölümü gör bak kızımm,ee bende istediğin şeyi yapmicam ozaman ) anladın sen nedemek istediğimii koptuğumuz an bu andır kaydirigubbakcemile3:roflol::roflol:
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Gxuxlsxuxm Sultan

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
22 Ağustos 2007
6.201
42
Dostlugnuz daim olsun...:nazar:
Anneciginde selamlar belinaycim..

Ne güzel degilmi?? KK dan böyle güzel dostluklar edinebiliyoruz...bir ömür sürsün insallah
 
E

EU2

Ziyaretçi
gülsümüm teşekkür ederimm sultaanımm :) evet cidden süper bişi heleki böyle dobra bir dost hakiiikatlı bir dost en zor anımda hemen yanımda olan bir dostt biz telde ve msn de çok görüştük msn de kameralarla her gece konuşuruz ama ilk kez karşılıklı sohbet ettik canlı canlı :):) ve inanırmısın bugün hiç susmadık ve onu öle bir karşıladımki öle bir sarıldımki sanki çoktandır tanıyorumm.. seviyorum ben bu deren'i yaaa :):)
 

Cinarefeninannesi

çınar efe_alya naz
Kayıtlı Üye
14 Şubat 2007
5.239
36
36
kız annen ne kokoşmuş valla takmış takıştırmış çok sevdım vallaa
 

Sine

Kader...
Kayıtlı Üye
18 Ekim 2008
440
21
Ne güzel yaa, böyle 2'li buluşmalar, az sayıda kişiden oluşan desem daha doğru olucak, bana daha samimi ve içten geliyor.

Umarım bu yakınlığınız daim olur, birbirinize şans getirirsiniz :nazar:
 
E

EU2

Ziyaretçi
Ne güzel yaa, böyle 2'li buluşmalar, az sayıda kişiden oluşan desem daha doğru olucak, bana daha samimi ve içten geliyor.

Umarım bu yakınlığınız daim olur, birbirinize şans getirirsiniz :nazar:

a.sa.s cidden haklısın ikili ve evde olan buluşmlar daha bi içten sıcak bencede Çok teşekkür ederim sibelim
 

irna

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Haziran 2007
6.730
4
ay ayyy kurulari yiye yiye sisde kurumuşsunuz :jeyyar::jeyyar:yavrucaklarım yaa,aynı cıtır cıtır.kaydirigubbakcemile3
şaka şaka.zarif ince hatunlar :asigim: :nazar:.allah ayırmasın dahada pekiştirsin .

annecinde pek havalı maşşallah .allah ömür versin.:Saruboceq:
 

Hic_Kes

Probisim benim :)
Kayıtlı Üye
29 Ağustos 2008
653
7
Allah dostlugnuzu daim etsin kızlarrr :1hug: belinay annen cok şeker birine benziyo ve dertleri tasaları takmayan yani gülmeyi seven biri gibi, öptüm şeker anneni Şeniz a.s.
 

DreamLover

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
22 Mayıs 2007
4.482
112
çok şeker bi buluşma olmuş mervecim yaa:asigim:
ikiniz de birbirinizden güzel ve çıtırsınız maşallah:nazar:
dostluğunuz daim olsun gülümŞeniz
 

rxuxyanaz

KOCALARI AZDIRMA BAKANI:)
Kayıtlı Üye
4 Nisan 2007
4.864
15
39
ne güsel ya dostlugunuz daim olsun.........
 

zeynebim03

hayat güzellllllllll
Kayıtlı Üye
18 Nisan 2009
549
0
Oy oy oy bÜyÜk buluŞma gerÇekleŞmıŞŞ valıde sÜperr belıŞŞŞŞ ne pozz oo Öle beee pek keyfı yerınde valla allah muhabbetınızı artırsın bacımmm.........
 

aycaaaaaaa

can oğluşlarrıımm :))
Kayıtlı Üye
18 Eylül 2008
5.049
167
bayılıorum böle dostlukları gördukçe yaa.. çok tatlısınız kızlar ömur boyu sursun inş dostluğunuz.. annende çok şeker belinay öperim onuda:)))
bu arada :jeyyar: o winston lighattan bitanede bana yollayın karşılıklı içelim :nazar:
a.s.
 

yabangulumZ

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Mayıs 2008
9.722
23
39
süpersiniz üçünüzde.annişin çok tatlı maşallah.dostluğunuz daim olsun.böyle dostluklar hepimizin başına..
 
E

EU2

Ziyaretçi
ay ayyy kurulari yiye yiye sisde kurumuşsunuz :jeyyar::jeyyar:yavrucaklarım yaa,aynı cıtır cıtır.kaydirigubbakcemile3
şaka şaka.zarif ince hatunlar :asigim: :nazar:.allah ayırmasın dahada pekiştirsin .

annecinde pek havalı maşşallah .allah ömür versin.:Saruboceq:
kız kuruları sonra yedik önce öğle yemeğimizi yedik sonra balkon keydi yaptık,anneciğim havalı değildir rresimde öle çıkmış bee kaydirigubbakcemile3
Allah dostlugnuzu daim etsin kızlarrr :1hug: belinay annen cok şeker birine benziyo ve dertleri tasaları takmayan yani gülmeyi seven biri gibi, öptüm şeker anneni Şeniz a.s.
canım benim teşekkür ederiz, annem kime benziyoo acepp:uhm: annem gülmeyi seven biri evet şenşakraktır, dertleri tasaları ise içine antar benim güzel annem kimseye belli etmez
çok şeker bi buluşma olmuş mervecim yaa:asigim:
ikiniz de birbirinizden güzel ve çıtırsınız maşallah:nazar:
dostluğunuz daim olsun gülümŞeniz
canım benim çooook teşekkür ettimmmm
ne güsel ya dostlugunuz daim olsun.........
amiiinnnnnnn:Saruboceq:​
Oy oy oy bÜyÜk buluŞma gerÇekleŞmİŞŞ valİde sÜperr belİŞŞŞŞ ne pozz oo Öle beee pek keyfİ yerİnde valla allah muhabbetİnİzİ artırsın bacımmm.........
heh zeynebimm evet sonunda gerçekleşti sana dün dediğim gibiişte buruluştuk valide hanımda çok beğendi dereni çok sevdi:CüvCüv:
bayılıorum böle dostlukları gördukçe yaa.. çok tatlısınız kızlar ömur boyu sursun inş dostluğunuz.. annende çok şeker belinay öperim onuda:)))
bu arada :jeyyar: o winston lighattan bitanede bana yollayın karşılıklı içelim :nazar:
a.s.
ayçam teşekkür ederimmm gel beraber içersiniz uzun çubuktan şekerim senide beklerizz :lepi:
süpersiniz üçünüzde.annişin çok tatlı maşallah.dostluğunuz daim olsun.böyle dostluklar hepimizin başına..

çoook teşekkür ederimmmm canım benim.. derenciğimin modemi bozuk giremiyor nete sürekli telefonlaşıyoruzz şuan onunla CANIM DOSTUMLAalkisalkisalkis
 

zeynebim03

hayat güzellllllllll
Kayıtlı Üye
18 Nisan 2009
549
0
Canım benım allah dostluĞunuzu daım etsınnn ne gÜselll
 
X