Desteğe ihtiyacım var.

missblue

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2013
2.982
457
Arkadaşlar merhaba...
Erkek arkadaşımla iki buçuk senenin neredeyse tamamında (hastalığında, mezuniyetinde, dara düştüğünde) yanyanaydık. Didişiyoduk ama iki dakika sonra birimiz kesin dayanamayıp sonlandırıyodu sonra gülüşmeye başlıyoduk. Ama dün ve bugün öyle olmadı. Dün çok abuksabuk bi'şeyde verdiği cevaplardan dolayı tahammülüm kalmadı ve ilk defa basit biri gibi açtım ağzımı yumdum gözümü habire suçlayıp durdum "sen böyle dedin, sen şöyle dedin, sen beni anlamıyosun, yoruldum, yıprandım, bi'kerede hata benim desen nolur sanki düşmanın mıyım ben senin" vs vs. Sonra üstüme geldi geldi hiç alttan almadı en son tam artık ağladım kafam aptal gibi oldu "bitanem özür dilerim gerçekten" dedi ben de şu saatten sonra dileme dedim o da kapatalım sakinleş sonra konuşalım dedi. 3 saat sonra yazdı ama cidden içimden gelmedi ben de "ben yazıcam sana şimdi değil" dedim tamam dedi.

Gece uzun uzun ve en önemlisi -sakince- anlattım neden artık her küçük olayda dünyanın en büyük olayını yapmış gibi tepki verdiğimi, onu hala çok sevdiğimi ama bazı anlar çok yorduğunu... Sabah şöyle yazmış: "ben de onu diyorum küçük büyük ne yapsam tepkin aynı artık aldatsam ne yapacaksın Allah bilir bunda böyle tepki veriyosan... Yoruyosam söyle zaman tanıyalım sakinleşelim, durulalım. Böyle üzülüyoruz, çıkmaza giriyoruz sonra ben de tıkanıyorum." ben de tekrar tekrar nedenini anlattım sonra konu öyle bi'yere geldi ki ayrılmak istiyo musun içinde böyle bi'şey var mı dedim "ben sadece sen ne istiyosun onu anlamaya çalışıyorum, naparsak mutlu olcaksın" dedi bende "var mı yok mu bunu duymak istiyorum" dedim yine "ben sadece durulalım istiyorum, durulalım ki yıpratmayalım birbirimizi aklımın ucundan senden hiç tamamen ayrılmak gibi bi'şey geçmedi bu iki buçuk yılda, sadece seninle tartışmak istemiyorum bu kadar sık ve büyük. Yıpranıyoruz" dedi ben ısrarla net evet var ya da yok cevabını istedim yok diyemedi bunları söyleyip durdu. Sen beni seviyomusun gerçekten dedim saniyesinde "seviyorum tabii" yazdı. Şimdi de yüksek lisans için derse gitmem lazım akşam konuşalım tamam mı dedi ben de tam şu sorumun üstüne mi çıkıyosun dedim. Akşam konuşucaz bekle dedi.

O çıktı ben yine durur muyum. "bunu düşüneceksen zaten kafadan bitmiştir. İnsan bunu nasıl net cevaplayamaz. Nefes almak istemek ayrı ayrılık istiyorumun cevabı ayrı" dedim.

Saçma sapan yazıyo olabilirim gözyaşlarımdan ekranı zor görüyorum şuan. Tamam sinirlenince iki dakika susamıyorum ama insan hatalıyken alttan almaz mı bu burnundan kıl aldırmıyo hani adama biri küfreder küfreder adam da artık sinirlenir vurur da %100 adam suçlu olur ya bizde de hep ben o vuran adam oluyorum, o kusursuz ben suçlu. Üstüne net cevap da vermeyince bitti bence tam bu noktada. Çok seviyo biliyorum ama ayrılık geçince ilişkiden hayır gelmiyo. Akşam ne konuşucaz ki? Cidden kestiremiyorum:KK14:
 

Chelzy

İkiz oğlan anası
Pro Üye
20 Ocak 2008
13.909
28.125
Kusura bakma eleştireceğim ama erkek arkadaşın ne kadar olgun davranıp alttan almaya çalışmışsa ortamı yumuşatmaya çalışmışsa sen o kadar fitili ateşlemişsin üst üste üst üste ayrılmak var mı aklında var mı soyle soyle soylee diyerek.
Olmayan düşünceyi düşünür hale getirmesenize.Bu pskolıjik baskıdır resmen.
Çok merak ettim özel değilse nedir bu bu kadar kavga ettirecek ilişkiyi çıkmaza sokacak sebepler ?


Son paragraf içinse diyeceğim tartışmayı tam olarak beceremiyorsun.Belki de bu yuzden hep o kusursuz sen suclu oluyorsun.Biz bayanlar genelde tartısmalarda böyleyiz zaten.Biriktir biriktir soyler patlarız sonra da suclu oluruz.
 
Son düzenleme:

missblue

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2013
2.982
457
Kusura bakma eleştireceğim ama erkek arkadaşın ne kadar olgun davranıp alttan almaya çalışmışsa ortamı yumuşatmaya çalışmışsa sen o kadar fitili ateşlemişsin üst üste üst üste ayrılmak var mı aklında var mı soyle soyle soylee diyerek.
Olmayan düşünceyi düşünür hale getirmesenize.Bu pskolıjik baskıdır resmen.
Çok merak ettim özel değilse nedir bu bu kadar kavga ettirecek ilişkiyi çıkmaza sokacak sebepler ?

Yok kusura bakacak olsam konu açmazdım zaten. Biliyorum hatamı sonuna kadar da haklısın o konuda ama şöyle düşün birinin boğazını sıkıyosun tam ölücek bırakıp özür diliyosun ve normale dönmesini bekleyip onu suçluyosun ne tepki verirdin?

Ben ne kadar tekrar tekrar sorduysam hayır diyemedi.

Kavga konusuna gelince bizim kavgalarımızda sebepler değil cevaplarımız büyütüyo. Mesela telefonunda bi'numaraya atılmış bi'mesaj gördüm kayıtlı değildi mesaj da "ldşkfdşl" gibi bi'şey yani sakince kim dedim "bilmiyorum" dedi çalıştığın yerdeki kız mı dedim "yoo" dedi ben de ben mimiklerini tanıyorum senin oysa söyle dedim "hatırlamıyorum" dedi ben de aradım o kız açtı. Sonra ben soruyorum niye demiyosun diye sinirlendim kızarım diye saklamış yine suçlu ben oldum. Bunun gibi hep olgunluğu ben barut gibi olunca gösteriyo baştan yapsa ben zaten sinirli biri değilim ota çöpe ağlayan biriyim.
 

Chelzy

İkiz oğlan anası
Pro Üye
20 Ocak 2008
13.909
28.125
Yok kusura bakacak olsam konu açmazdım zaten. Biliyorum hatamı sonuna kadar da haklısın o konuda ama şöyle düşün birinin boğazını sıkıyosun tam ölücek bırakıp özür diliyosun ve normale dönmesini bekleyip onu suçluyosun ne tepki verirdin?

Ben ne kadar tekrar tekrar sorduysam hayır diyemedi.

Kavga konusuna gelince bizim kavgalarımızda sebepler değil cevaplarımız büyütüyo. Mesela telefonunda bi'numaraya atılmış bi'mesaj gördüm kayıtlı değildi mesaj da "ldşkfdşl" gibi bi'şey yani sakince kim dedim "bilmiyorum" dedi çalıştığın yerdeki kız mı dedim "yoo" dedi ben de ben mimiklerini tanıyorum senin oysa söyle dedim "hatırlamıyorum" dedi ben de aradım o kız açtı. Sonra ben soruyorum niye demiyosun diye sinirlendim kızarım diye saklamış yine suçlu ben oldum. Bunun gibi hep olgunluğu ben barut gibi olunca gösteriyo baştan yapsa ben zaten sinirli biri değilim ota çöpe ağlayan biriyim.


Tepkilerinde verdiği olgunluktan bi'haber tartışma çıkaracak sebepteki davranışları.Bu konu için söylüyorum tabi.Ama ilk baştaki benzetmenden yola cıkacak olursak durumun geneli bu.

Sen ne hissediyorsun ? Sen ne istiyorsun ? Kimisi bir süre durgunlaşalımı bir süre kendimizi dinleyelim,hatalarımızı gözden geçirelim sürecini kabullenmez.Bu iş bitmişse bitmiştir der.Ama ben öyle düşünmüyorum.Biraz kendinizi dinleseniz?Nerde hata yapıyoruz? Neyi yanlış yapıyoruz diye?
Bizde bu işe yaramıştı.Koptu kopacak derken bir inziva sürecinden sonra toparladık.Düşünceleriniz önemli her ikinizinde.
 

missblue

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2013
2.982
457
Tepkilerinde verdiği olgunluktan bi'haber tartışma çıkaracak sebepteki davranışları.Bu konu için söylüyorum tabi.Ama ilk baştaki benzetmenden yola cıkacak olursak durumun geneli bu.

Sen ne hissediyorsun ? Sen ne istiyorsun ? Kimisi bir süre durgunlaşalımı bir süre kendimizi dinleyelim,hatalarımızı gözden geçirelim sürecini kabullenmez.Bu iş bitmişse bitmiştir der.Ama ben öyle düşünmüyorum.Biraz kendinizi dinleseniz?Nerde hata yapıyoruz? Neyi yanlış yapıyoruz diye?
Bizde bu işe yaramıştı.Koptu kopacak derken bir inziva sürecinden sonra toparladık.Düşünceleriniz önemli her ikinizinde.

Evet işte olgunluğu baştan gösterse tanısan beni cidden en fazla şakasına küstüm der iki dakika sonra gülmeye başlarım.
Hayır her olayda diyorum ki "kızarsın ondan demedim" vs diye benim yerime karar verme daha önce böyle bi'olay olmadı ki kızacağımı nerden biliyosun diyorum haklısın özür dilerim diyo bu seferde ben sinirlenmiş oluyorum zaten. Mesela bana gelse kız arkadaşım geldi gezdiricem İstanbul'u dese sinirlenmem.

Eski sevgilim 13 senelik en yakın kız arkadaşının evinde yatıya kalıyodu da çıtım çıkmıyodu benim öyle otaçöpe sinirlenmiyorum yani net olsun istiyorum sadece bi'şey varsa çat çat söylesin. Kemküm yapınca delleniyorum ve dozunu ayarlıyamıyorum.

Öyle takıntılarım yok akşam buna benzer bi'şey derse kabul ederim, çünkü seviyorum ve sevdiğini de biliyorum. Bi'de o çok yoğun ben şuan evdeyim oyüzden de anlamıyoruz birbirimizi. (ablam böyle söylüyo yani)
 

Chelzy

İkiz oğlan anası
Pro Üye
20 Ocak 2008
13.909
28.125
Evet işte olgunluğu baştan gösterse tanısan beni cidden en fazla şakasına küstüm der iki dakika sonra gülmeye başlarım.
Hayır her olayda diyorum ki "kızarsın ondan demedim" vs diye benim yerime karar verme daha önce böyle bi'olay olmadı ki kızacağımı nerden biliyosun diyorum haklısın özür dilerim diyo bu seferde ben sinirlenmiş oluyorum zaten. Mesela bana gelse kız arkadaşım geldi gezdiricem İstanbul'u dese sinirlenmem.

Eski sevgilim 13 senelik en yakın kız arkadaşının evinde yatıya kalıyodu da çıtım çıkmıyodu benim öyle otaçöpe sinirlenmiyorum yani net olsun istiyorum sadece bi'şey varsa çat çat söylesin. Kemküm yapınca delleniyorum ve dozunu ayarlıyamıyorum.

Öyle takıntılarım yok akşam buna benzer bi'şey derse kabul ederim, çünkü seviyorum ve sevdiğini de biliyorum. Bi'de o çok yoğun ben şuan evdeyim oyüzden de anlamıyoruz birbirimizi. (ablam böyle söylüyo yani)


Altını çizdiğim kısım tehlike çanı.Çok yakın arkadaşım 7 senelik ilişkisi arkadasımın o süreçte işsizliği ve sevgilisinin yogun calışması kaynaklı bitti.Dile kolay 7 sene..

Aslında çok basit sebepler bunlar.Sonucta problem cıkaracak,kıskanc bir yapıda değilsin.Bu iyi.Biraz daha rahat bıraksanız birbirinizi olay çözümlenecek.Sorun kalmayacak bence.
 

missblue

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2013
2.982
457
Altını çizdiğim kısım tehlike çanı.Çok yakın arkadaşım 7 senelik ilişkisi arkadasımın o süreçte işsizliği ve sevgilisinin yogun calışması kaynaklı bitti.Dile kolay 7 sene..

Aslında çok basit sebepler bunlar.Sonucta problem cıkaracak,kıskanc bir yapıda değilsin.Bu iyi.Biraz daha rahat bıraksanız birbirinizi olay çözümlenecek.Sorun kalmayacak bence.

Evet çok ilişki bundan bitiyo biliyorum. Allah hayırlısını versin.

Biz üniversitenin son iki yılında beraber aynı sırayı paylaştık okul bitti o yüksek lisansa başladı aynı zamanda çalışıyo. Haftada bi'gün buluşuyoruz artık.
Ben de babam erkek arkadaşımı biliyo diye sürekli görüşüyo gözüküp adamın hoşgörmesini abartmayım diye 6 gün evde oturup, bi'gün dışarı çıkıyorum onla da onunla görüşüyorum. Hani düzene sokup arada arkadaşlarımı falan görsem bu kadar takmıycam belki tartışmalarımızı.

Mesela şimdi kavga kıyamet oldu ya iki dakik sonra o başlıyo "bitanem, aşkım" akşam da güzelce uyuyo ben dön Allah dön yatakta.

Başka işim gücüm yok gibi bi'durum oldu. Üniversitede tam tersiydi o takardı ben takmazdım çünkü çok sosyaldim. Of ya nasıl toparlıycam şimdi
:26:
 

hannesli

Desert Rose
Kayıtlı Üye
24 Nisan 2013
5.856
9.869
Arkadaşlar merhaba...
Erkek arkadaşımla iki buçuk senenin neredeyse tamamında (hastalığında, mezuniyetinde, dara düştüğünde) yanyanaydık. Didişiyoduk ama iki dakika sonra birimiz kesin dayanamayıp sonlandırıyodu sonra gülüşmeye başlıyoduk. Ama dün ve bugün öyle olmadı. Dün çok abuksabuk bi'şeyde verdiği cevaplardan dolayı tahammülüm kalmadı ve ilk defa basit biri gibi açtım ağzımı yumdum gözümü habire suçlayıp durdum "sen böyle dedin, sen şöyle dedin, sen beni anlamıyosun, yoruldum, yıprandım, bi'kerede hata benim desen nolur sanki düşmanın mıyım ben senin" vs vs. Sonra üstüme geldi geldi hiç alttan almadı en son tam artık ağladım kafam aptal gibi oldu "bitanem özür dilerim gerçekten" dedi ben de şu saatten sonra dileme dedim o da kapatalım sakinleş sonra konuşalım dedi. 3 saat sonra yazdı ama cidden içimden gelmedi ben de "ben yazıcam sana şimdi değil" dedim tamam dedi.

Gece uzun uzun ve en önemlisi -sakince- anlattım neden artık her küçük olayda dünyanın en büyük olayını yapmış gibi tepki verdiğimi, onu hala çok sevdiğimi ama bazı anlar çok yorduğunu... Sabah şöyle yazmış: "ben de onu diyorum küçük büyük ne yapsam tepkin aynı artık aldatsam ne yapacaksın Allah bilir bunda böyle tepki veriyosan... Yoruyosam söyle zaman tanıyalım sakinleşelim, durulalım. Böyle üzülüyoruz, çıkmaza giriyoruz sonra ben de tıkanıyorum." ben de tekrar tekrar nedenini anlattım sonra konu öyle bi'yere geldi ki ayrılmak istiyo musun içinde böyle bi'şey var mı dedim "ben sadece sen ne istiyosun onu anlamaya çalışıyorum, naparsak mutlu olcaksın" dedi bende "var mı yok mu bunu duymak istiyorum" dedim yine "ben sadece durulalım istiyorum, durulalım ki yıpratmayalım birbirimizi aklımın ucundan senden hiç tamamen ayrılmak gibi bi'şey geçmedi bu iki buçuk yılda, sadece seninle tartışmak istemiyorum bu kadar sık ve büyük. Yıpranıyoruz" dedi ben ısrarla net evet var ya da yok cevabını istedim yok diyemedi bunları söyleyip durdu. Sen beni seviyomusun gerçekten dedim saniyesinde "seviyorum tabii" yazdı. Şimdi de yüksek lisans için derse gitmem lazım akşam konuşalım tamam mı dedi ben de tam şu sorumun üstüne mi çıkıyosun dedim. Akşam konuşucaz bekle dedi.

O çıktı ben yine durur muyum. "bunu düşüneceksen zaten kafadan bitmiştir. İnsan bunu nasıl net cevaplayamaz. Nefes almak istemek ayrı ayrılık istiyorumun cevabı ayrı" dedim.

Saçma sapan yazıyo olabilirim gözyaşlarımdan ekranı zor görüyorum şuan. Tamam sinirlenince iki dakika susamıyorum ama insan hatalıyken alttan almaz mı bu burnundan kıl aldırmıyo hani adama biri küfreder küfreder adam da artık sinirlenir vurur da %100 adam suçlu olur ya bizde de hep ben o vuran adam oluyorum, o kusursuz ben suçlu. Üstüne net cevap da vermeyince bitti bence tam bu noktada. Çok seviyo biliyorum ama ayrılık geçince ilişkiden hayır gelmiyo. Akşam ne konuşucaz ki? Cidden kestiremiyorum:KK14:

Ayni biz sevgilimde beni suratim kipkirmizi olana kadar kudurtur sonra dayanamayip cildirirdim suçlu ben olurdum kendi de bak su yaptiklarina diye hem utandirir hem daha sinirlendirirdi...

Ve bu yüzden ayrildikta bir kere...


Biz bunu çok zor astik ona nasil tartisilcagini anlatmak için tami tamina hic durmadan 5 saat aglaya bagira kendimi anlatmaya calismistim o günden sonra her şey değişti...

Sakin kalmalisin.. Ayriligi agzina almamalisin.. Çünkü ayriligi konusmaya biraz sen itmissin.. Konusmanizda direkt sorunlarinizi çözmeye yönelik konular acin.. İkinizinde çok sevdiği belli yapici olan sen ol bir defa daha saçma bir ayrilik yasamamak için...



Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 

selen16

hayırlı bir kapı aç Rabbim..
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
5 Ekim 2012
3.901
174
erkek arkadaşın seni çok seviyor..ben bile burdan sadece onun davranış ve söylediklerinden anladım hem de çok net..
sakın bırakma onu olur mu tatlım:KK34:
ayrıca bizde de nadiren de olsa üç senede bir kaç kere ayrılık lafı olmuştur oda benden çıkmıştır hep..bence aksine kaybetme duygusu oluyor ve iyice birbirimize kenetleniyoruz..sizde de öyle olacaktır, yeter ki yüz göz olmayın, saygı çok önemli:KK4:
 

missblue

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2013
2.982
457
Ayni biz sevgilimde beni suratim kipkirmizi olana kadar kudurtur sonra dayanamayip cildirirdim suçlu ben olurdum kendi de bak su yaptiklarina diye hem utandirir hem daha sinirlendirirdi...

Ve bu yüzden ayrildikta bir kere...


Biz bunu çok zor astik ona nasil tartisilcagini anlatmak için tami tamina hic durmadan 5 saat aglaya bagira kendimi anlatmaya calismistim o günden sonra her şey değişti...

Sakin kalmalisin.. Ayriligi agzina almamalisin.. Çünkü ayriligi konusmaya biraz sen itmissin.. Konusmanizda direkt sorunlarinizi çözmeye yönelik konular acin.. İkinizinde çok sevdiği belli yapici olan sen ol bir defa daha saçma bir ayrilik yasamamak için...



Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.


Dün tam bi'saat ağladım telefonda kendimi anlatmak için sakin sakin yemin ederim 5 yaşındaki çocuğu koysam önüme utanırdı o hala üstüme geldi.
Şimdi yazıyo konuşuyoruz. "ben seni seviyorum diyorum daha bunun alasımı var ama son zamanlarda aynı anda patlıyoruz ben yoğunum bunalıyorum sen evdesin bunalıyosun anlaşamıyoruz bi'an birimizin damarına bassak bitti yani iki buçuk yıl çöp olucak boştan yere. Biliyorum hatalıyım anladım ben de hatamı" dedi şimdi galiba biraz arkadaşlarımızla vs. vakit geçircez. Çünkü şuan hala biri boğazımı sıkıyo sanki rahatlayamadım.
En yakınım diyosun sakin sakin anlatıyosun anlamıyo seni, ağlarak anlatıyosun yine yok en son çıldırınca da böyle oluyo
:KK25:
 

Limonlu_Cheescake

Ulan İstanbul!
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
28 Ocak 2013
2.225
859
Dün tam bi'saat ağladım telefonda kendimi anlatmak için sakin sakin yemin ederim 5 yaşındaki çocuğu koysam önüme utanırdı o hala üstüme geldi.
Şimdi yazıyo konuşuyoruz. "ben seni seviyorum diyorum daha bunun alasımı var ama son zamanlarda aynı anda patlıyoruz ben yoğunum bunalıyorum sen evdesin bunalıyosun anlaşamıyoruz bi'an birimizin damarına bassak bitti yani iki buçuk yıl çöp olucak boştan yere. Biliyorum hatalıyım anladım ben de hatamı" dedi şimdi galiba biraz arkadaşlarımızla vs. vakit geçircez. Çünkü şuan hala biri boğazımı sıkıyo sanki rahatlayamadım.
En yakınım diyosun sakin sakin anlatıyosun anlamıyo seni, ağlarak anlatıyosun yine yok en son çıldırınca da böyle oluyo
:KK25:

bence olay tam olarak bu.

o hem okul hem iş yoruluyor iş stresi ders stresi aynı anda. bir de seninle uğraşmak ona zor geliyor.

sen de iş bulamadığın için boğuluyorsun sıkılıyorsun sosyal hayatın olmadığı için hırsını ondan çıkarıyorsun.

bence birbirinizi yormamaya çalışın.
 

RaspberrySyrup

Kara Murat benim!
Kayıtlı Üye
27 Mart 2014
1.154
589
Benim yazacağım yorumlardan çok çok iyileri yazıldığı için benim diyebileceğim tek şey;Allah herkese böyle biri nasip etsin tabi en başta bana :KK70: sizi çok seviyor gerçekten ama sizin biraz sakinleşmeye ihtiyacınız var,durun dinlenin,öyle konuşun..Mutluluklar :)

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.
 
Son düzenleme:

missblue

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2013
2.982
457
bence olay tam olarak bu.

o hem okul hem iş yoruluyor iş stresi ders stresi aynı anda. bir de seninle uğraşmak ona zor geliyor.

sen de iş bulamadığın için boğuluyorsun sıkılıyorsun sosyal hayatın olmadığı için hırsını ondan çıkarıyorsun.

bence birbirinizi yormamaya çalışın.

Evet konuşuyoruz şuan. "çok yoğunum, seni de çok seviyorum ama aynı anda bi'kaç parçaya bölünmem gerekiyo üstüne tartışınca eskisi gibi hatamı kabul edip susamıyorum gergin oluyorum çünkü patlıyorum" dedi. Bi'süre birbirimizin üstüne gitmeme kararı aldık. Ya şu konuşmayı en başta böyle yapabilsek yemin ederim hiç kavga etmeyiz biz. Aynı anda parlayıp, aynı anda sönüyoruz son zamanlarda hep.
 

missblue

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
19 Şubat 2013
2.982
457
Benim yazacağım yorumlardan çok çok iyileri yazıldığı için benim diyebileceğim tek şey;Allah herkese böyle biri nasip etsin tabi en başta bana :KK70: sizi çok seviyor gerçekten ama sizin biraz sakinleşmeye ihtiyacınız var,durun dinlenin,öyle konuşun..Mutluluklar :)

Kadınlar Kulübü Mobil uygulaması kullanılarak gönderilmiştir.

Ahah:) Deme öyle bence dışı seni içi benimiydi neydi o hesap.

İyi oldu mu mükemmel bi'sevgili ama teline dokundun mu işine gelmediyse ölü taklidi yap uyandırır bi'daha ölü taklidi yaptıracak kıvama getirir. Mükemmelsin, harikasın de seni göğe çıkarır ama bak şurda hatan var de dövmekten beter ediyo sözleriyle.
Terazi burcu ben böyle dengesiz adam görmedim:26:Şurda suratıma tükürse iki dakika sonra kıyamam der siler, dengemi bozuyo ister istemez.

Herkes garipsiyo beni. Benim bundan önce de uzun ilişkim oldu kız arkadaşlarında kalırdı, mesaj atmazdı, bi'hafta konuşmazdık vs tartışmayı bırak tavır bile yapmazdım. Haklı çıkayım diye demiyorum hatamı biliyorum ama durduk yere yapmıyorum onu anlatmaya çalışıyorum. Düşman başınalık bi'sevgili değilim yani (bence).

Oyüzden Allah sana daha daha iyisini nasip etsin diye dileğini değiştirmek istiyorum, Allah gönlüne göresini versin :)