Doğum anne mi kv mi?

su_perisi su_perisi

Beklemek demek, umut demek...
Kayıtlı Üye
24 Haziran 2016
202
158
Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var. Zor bir hamilelik süreci geçiriyorum. Erken dogum riskim var. Şimdi evde yalnızım iki gün sonra görümcem gelecek 15 gün kalacak sağolsun.
Bugün annemi arıyorum sen ne zaman gelecen dedim aslında bilet almak için arıyorum. Görümcen gitsin bi alırsın diyo bana. 15 gün sonra Cuma günü gidecek görümcem c.tesi mi pazar mı alayım bileti diye arıyorum aslında ona kalsa hele bi gitsin alırsın diyor bana. Ben mi büyütüyorum bilmiyorum. Dedim ne demek bi gitsin yalnız mı kalayım evde ben dedim c.tesi veya pazar hangisine alayım dedim. Hakkını yemek istemiyorum. Bebek için alışveriş yapmış kargoyla göndermiş. Hamileliğimin 4 ayında kanamam oldu geldi bir ay kaldı baktı bana sağolsun ama o zaman da beni çok yordu ne zaman gitcem ben yapamıyorum benden geçmiş ben zaten hastayım falan filan onun dırdırını dinlemek daha çok yordu beni.
Zaten daha hamileliğimin başında doğum zamanı için büyük görümcem var neymiş hastanede onun yanımda olması münasip olurmuş demişti bana. Şimdi gelen küçük görümcem Allah ondan bin kere razı olsun. Büyük görümcemle bi iki kere konuştuysak telde anca. Bi haftalıgına geldiler kızıyla o da gezmeye zaten kv ve küçük görümcem buradaydı ve sağolsun küçük görümcem herşeyi yaptı.
Neyse konuyu dağıtmayım. Annemin sorumluluk almak istemediğini anlıyorum ben bilmem siz ne dersiniz? 15 gün sonra gelince ne kadar kalır bilmiyorum. Normal sartlarda annem geldikten sonra 2 ay kalmış olacak doğuma erken olmazsa ama 36 haftası dolunca da doğum olabilir dedi doktor (ki inşallah daha önce olmaz) o şekilde olursa 1 ay kalmış oluyor. Bana huzur vereceğini bilsem hiç gitmesin kalsın dicem ama onun yüzünden sinirden erken doğururum dırdırlanmaya başladığında. O yüzden gelsin en az 15-20 gün maksimum 1 ay kalır. Ne zaman isterse gitsin diyorum kendi kendime doğuma kadar kal demek istemiyorum yani o gidince kvmi çağırayım doğumda o olsun yanımda diyorum. Hem anneme göre daha dinç hem söylenmez sessiz bi kadın ama o da çekingen gelin o sanırsın yani. Velhasıl annem de doğuma gelmek isterse gelir istemezse keyfi bilir diyorum.
Onun canına minnet olur kv kalması gibi geliyor bana ama siz ne dersiniz dırdırlansa da kendi annem yanımda olsun mu yoruldum yapamicam olmuyor diye susmucak biliyorum yoksa sakin çekingen kvde mi?
Not: Annem çok sağlıklı değil tansiyon şeker kilolu zor oturur kalkar dolayısıyla dinç değil ama ona kırgın hissediyorum. Elimde olsa hiç gelmesin diyeceğim ama bu sefer babam ona dırdırlancak kendi evlerinde huzursuzluk çıkarcak hem de eşime ve ailesine de ayıp olcak. Ondan yapamayacağı bişi de istemedim burda olduğu sürece ve de geldiginde de istemeyeceğim yine elinden geleni ama o her şeye yapamıyorum diyor yaptığına eline sağlık çok güzel olmuş diyoruz. Neresi güzel yapamıyorum daha çok üzülüyorum geçmiş benden ben düzeninizi bozuyorum diye başlıyor kendince yazmaya. Eline sağlık güzel olmuş desek de daha ne yapcan yeter bu bize desek de önemli değil düzen sen bildiğin gibi yap desek de fayda etmiyor gözü gitmekte oluyor yani.
 

Kirpicik

sarkastik kirpi uye
Kayıtlı Üye
13 Mart 2016
3.900
8.653
Annen gelmesin. Hem lohusa depresyonuna sokar hem de sutunu azaltir stresten. Esin ve sen halledebilirsiniz. Cok lazimsa kucuk gorumcen veya kv gelsin ara ara yoklasin. Uzun kalmalarina gerek yok. Ilk 2 gunden sonra her seyine yetersin kendi kendine.
 

sonundaoldu

Guru
Kayıtlı Üye
9 Ocak 2012
11.060
17.987
yazınızı okurken gerçekten sıkıldım. çok abartmışsınız. yani hani yanınızda hali hazırda bir çocuğunuz daha olsa derim ki haklı kadın. sürekli ilgi bekleyen bir çocuk var. ama öyle bir şey de yok.
kahvaltı türü beslenebilirsin. eşin yapabilir dışarıdan söyleyebilirsin. temizlikte de bir şey yoktur. çocuk olmayınca o ev haftalarca temiz kalır.
insanlar haklı yani. gelip aylarca kalmak zorunda değiller.
bence biraz kendinizi törpüleyin.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 131 gün geçti.

zeymuran0

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
6 Haziran 2008
7.378
6.256
Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var. Zor bir hamilelik süreci geçiriyorum. Erken dogum riskim var. Şimdi evde yalnızım iki gün sonra görümcem gelecek 15 gün kalacak sağolsun.
Bugün annemi arıyorum sen ne zaman gelecen dedim aslında bilet almak için arıyorum. Görümcen gitsin bi alırsın diyo bana. 15 gün sonra Cuma günü gidecek görümcem c.tesi mi pazar mı alayım bileti diye arıyorum aslında ona kalsa hele bi gitsin alırsın diyor bana. Ben mi büyütüyorum bilmiyorum. Dedim ne demek bi gitsin yalnız mı kalayım evde ben dedim c.tesi veya pazar hangisine alayım dedim. Hakkını yemek istemiyorum. Bebek için alışveriş yapmış kargoyla göndermiş. Hamileliğimin 4 ayında kanamam oldu geldi bir ay kaldı baktı bana sağolsun ama o zaman da beni çok yordu ne zaman gitcem ben yapamıyorum benden geçmiş ben zaten hastayım falan filan onun dırdırını dinlemek daha çok yordu beni.
Zaten daha hamileliğimin başında doğum zamanı için büyük görümcem var neymiş hastanede onun yanımda olması münasip olurmuş demişti bana. Şimdi gelen küçük görümcem Allah ondan bin kere razı olsun. Büyük görümcemle bi iki kere konuştuysak telde anca. Bi haftalıgına geldiler kızıyla o da gezmeye zaten kv ve küçük görümcem buradaydı ve sağolsun küçük görümcem herşeyi yaptı.
Neyse konuyu dağıtmayım. Annemin sorumluluk almak istemediğini anlıyorum ben bilmem siz ne dersiniz? 15 gün sonra gelince ne kadar kalır bilmiyorum. Normal sartlarda annem geldikten sonra 2 ay kalmış olacak doğuma erken olmazsa ama 36 haftası dolunca da doğum olabilir dedi doktor (ki inşallah daha önce olmaz) o şekilde olursa 1 ay kalmış oluyor. Bana huzur vereceğini bilsem hiç gitmesin kalsın dicem ama onun yüzünden sinirden erken doğururum dırdırlanmaya başladığında. O yüzden gelsin en az 15-20 gün maksimum 1 ay kalır. Ne zaman isterse gitsin diyorum kendi kendime doğuma kadar kal demek istemiyorum yani o gidince kvmi çağırayım doğumda o olsun yanımda diyorum. Hem anneme göre daha dinç hem söylenmez sessiz bi kadın ama o da çekingen gelin o sanırsın yani. Velhasıl annem de doğuma gelmek isterse gelir istemezse keyfi bilir diyorum.
Onun canına minnet olur kv kalması gibi geliyor bana ama siz ne dersiniz dırdırlansa da kendi annem yanımda olsun mu yoruldum yapamicam olmuyor diye susmucak biliyorum yoksa sakin çekingen kvde mi?
Not: Annem çok sağlıklı değil tansiyon şeker kilolu zor oturur kalkar dolayısıyla dinç değil ama ona kırgın hissediyorum. Elimde olsa hiç gelmesin diyeceğim ama bu sefer babam ona dırdırlancak kendi evlerinde huzursuzluk çıkarcak hem de eşime ve ailesine de ayıp olcak. Ondan yapamayacağı bişi de istemedim burda olduğu sürece ve de geldiginde de istemeyeceğim yine elinden geleni ama o her şeye yapamıyorum diyor yaptığına eline sağlık çok güzel olmuş diyoruz. Neresi güzel yapamıyorum daha çok üzülüyorum geçmiş benden ben düzeninizi bozuyorum diye başlıyor kendince yazmaya. Eline sağlık güzel olmuş desek de daha ne yapcan yeter bu bize desek de önemli değil düzen sen bildiğin gibi yap desek de fayda etmiyor gözü gitmekte oluyor yani.
gelmek istemiyorsa ısrar etmesen.
daha çok stres oluyorum demişssin.
ne gereği var ne anladım o zaman bu işten ben.
bırak istediği zaman gelsin ve gitsin.
böyle zorlamayla olmaz.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2220 gün geçti.

eftelya2015

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
24 Nisan 2015
6.025
5.696
Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var. Zor bir hamilelik süreci geçiriyorum. Erken dogum riskim var. Şimdi evde yalnızım iki gün sonra görümcem gelecek 15 gün kalacak sağolsun.
Bugün annemi arıyorum sen ne zaman gelecen dedim aslında bilet almak için arıyorum. Görümcen gitsin bi alırsın diyo bana. 15 gün sonra Cuma günü gidecek görümcem c.tesi mi pazar mı alayım bileti diye arıyorum aslında ona kalsa hele bi gitsin alırsın diyor bana. Ben mi büyütüyorum bilmiyorum. Dedim ne demek bi gitsin yalnız mı kalayım evde ben dedim c.tesi veya pazar hangisine alayım dedim. Hakkını yemek istemiyorum. Bebek için alışveriş yapmış kargoyla göndermiş. Hamileliğimin 4 ayında kanamam oldu geldi bir ay kaldı baktı bana sağolsun ama o zaman da beni çok yordu ne zaman gitcem ben yapamıyorum benden geçmiş ben zaten hastayım falan filan onun dırdırını dinlemek daha çok yordu beni.
Zaten daha hamileliğimin başında doğum zamanı için büyük görümcem var neymiş hastanede onun yanımda olması münasip olurmuş demişti bana. Şimdi gelen küçük görümcem Allah ondan bin kere razı olsun. Büyük görümcemle bi iki kere konuştuysak telde anca. Bi haftalıgına geldiler kızıyla o da gezmeye zaten kv ve küçük görümcem buradaydı ve sağolsun küçük görümcem herşeyi yaptı.
Neyse konuyu dağıtmayım. Annemin sorumluluk almak istemediğini anlıyorum ben bilmem siz ne dersiniz? 15 gün sonra gelince ne kadar kalır bilmiyorum. Normal sartlarda annem geldikten sonra 2 ay kalmış olacak doğuma erken olmazsa ama 36 haftası dolunca da doğum olabilir dedi doktor (ki inşallah daha önce olmaz) o şekilde olursa 1 ay kalmış oluyor. Bana huzur vereceğini bilsem hiç gitmesin kalsın dicem ama onun yüzünden sinirden erken doğururum dırdırlanmaya başladığında. O yüzden gelsin en az 15-20 gün maksimum 1 ay kalır. Ne zaman isterse gitsin diyorum kendi kendime doğuma kadar kal demek istemiyorum yani o gidince kvmi çağırayım doğumda o olsun yanımda diyorum. Hem anneme göre daha dinç hem söylenmez sessiz bi kadın ama o da çekingen gelin o sanırsın yani. Velhasıl annem de doğuma gelmek isterse gelir istemezse keyfi bilir diyorum.
Onun canına minnet olur kv kalması gibi geliyor bana ama siz ne dersiniz dırdırlansa da kendi annem yanımda olsun mu yoruldum yapamicam olmuyor diye susmucak biliyorum yoksa sakin çekingen kvde mi?
Not: Annem çok sağlıklı değil tansiyon şeker kilolu zor oturur kalkar dolayısıyla dinç değil ama ona kırgın hissediyorum. Elimde olsa hiç gelmesin diyeceğim ama bu sefer babam ona dırdırlancak kendi evlerinde huzursuzluk çıkarcak hem de eşime ve ailesine de ayıp olcak. Ondan yapamayacağı bişi de istemedim burda olduğu sürece ve de geldiginde de istemeyeceğim yine elinden geleni ama o her şeye yapamıyorum diyor yaptığına eline sağlık çok güzel olmuş diyoruz. Neresi güzel yapamıyorum daha çok üzülüyorum geçmiş benden ben düzeninizi bozuyorum diye başlıyor kendince yazmaya. Eline sağlık güzel olmuş desek de daha ne yapcan yeter bu bize desek de önemli değil düzen sen bildiğin gibi yap desek de fayda etmiyor gözü gitmekte oluyor yani.
zor bir hamilelikten kastınız nedir yatarak mı geçirmek zorundasınız , bence biraz sizde abartıyorsunuz eliniz ayağınız tutuyor ise bir tas yemek yapılır, temizliği yapamazsanız eşiniz çağırır bir kadın haftada bir gelse dip köşe yapsa yeter, e artık özel ihtiyaçlarınızı banyo wc gibi de siz giderirsiniz bence yanınızda kimsenin kalmasına gerek yok ne şu anda ne de doğum esnasında, emin olun eşinizle başbaşa kalırsanız daha rahat hissedersiniz....
hem anneniz yada bir başkası düzenini bozupta uzun bir zamanı sizinle geçirmek mecburiyetinde de değil ki hastalıkları var demişsiniz o kendine baksın yeter bence..
not: bende doğum yaptım sağlıklı bir gebelikti ama emin olun doğurana kadar her işimi kendim yaptım ekstra ev taşıdım ve yerleştirdim kimseyide istemedim yanımda hastaneye de eşimle gittik gelen doğumdan sonra geldi, annemler ilk 1 ay bizleydi sonra gittiler cenzemiz vs oldu bende git gelyaptım yanlarına işe başlayana kadar ama şimdiki aklım olsa asla kimseyi kabul etmezdim loğusalık döneminde yalnız olmayı tercih ederdim....
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1878 gün geçti.

bulca

Nirvana
Pro Üye
28 Ocak 2009
31.684
41.532
Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var. Zor bir hamilelik süreci geçiriyorum. Erken dogum riskim var. Şimdi evde yalnızım iki gün sonra görümcem gelecek 15 gün kalacak sağolsun.
Bugün annemi arıyorum sen ne zaman gelecen dedim aslında bilet almak için arıyorum. Görümcen gitsin bi alırsın diyo bana. 15 gün sonra Cuma günü gidecek görümcem c.tesi mi pazar mı alayım bileti diye arıyorum aslında ona kalsa hele bi gitsin alırsın diyor bana. Ben mi büyütüyorum bilmiyorum. Dedim ne demek bi gitsin yalnız mı kalayım evde ben dedim c.tesi veya pazar hangisine alayım dedim. Hakkını yemek istemiyorum. Bebek için alışveriş yapmış kargoyla göndermiş. Hamileliğimin 4 ayında kanamam oldu geldi bir ay kaldı baktı bana sağolsun ama o zaman da beni çok yordu ne zaman gitcem ben yapamıyorum benden geçmiş ben zaten hastayım falan filan onun dırdırını dinlemek daha çok yordu beni.
Zaten daha hamileliğimin başında doğum zamanı için büyük görümcem var neymiş hastanede onun yanımda olması münasip olurmuş demişti bana. Şimdi gelen küçük görümcem Allah ondan bin kere razı olsun. Büyük görümcemle bi iki kere konuştuysak telde anca. Bi haftalıgına geldiler kızıyla o da gezmeye zaten kv ve küçük görümcem buradaydı ve sağolsun küçük görümcem herşeyi yaptı.
Neyse konuyu dağıtmayım. Annemin sorumluluk almak istemediğini anlıyorum ben bilmem siz ne dersiniz? 15 gün sonra gelince ne kadar kalır bilmiyorum. Normal sartlarda annem geldikten sonra 2 ay kalmış olacak doğuma erken olmazsa ama 36 haftası dolunca da doğum olabilir dedi doktor (ki inşallah daha önce olmaz) o şekilde olursa 1 ay kalmış oluyor. Bana huzur vereceğini bilsem hiç gitmesin kalsın dicem ama onun yüzünden sinirden erken doğururum dırdırlanmaya başladığında. O yüzden gelsin en az 15-20 gün maksimum 1 ay kalır. Ne zaman isterse gitsin diyorum kendi kendime doğuma kadar kal demek istemiyorum yani o gidince kvmi çağırayım doğumda o olsun yanımda diyorum. Hem anneme göre daha dinç hem söylenmez sessiz bi kadın ama o da çekingen gelin o sanırsın yani. Velhasıl annem de doğuma gelmek isterse gelir istemezse keyfi bilir diyorum.
Onun canına minnet olur kv kalması gibi geliyor bana ama siz ne dersiniz dırdırlansa da kendi annem yanımda olsun mu yoruldum yapamicam olmuyor diye susmucak biliyorum yoksa sakin çekingen kvde mi?
Not: Annem çok sağlıklı değil tansiyon şeker kilolu zor oturur kalkar dolayısıyla dinç değil ama ona kırgın hissediyorum. Elimde olsa hiç gelmesin diyeceğim ama bu sefer babam ona dırdırlancak kendi evlerinde huzursuzluk çıkarcak hem de eşime ve ailesine de ayıp olcak. Ondan yapamayacağı bişi de istemedim burda olduğu sürece ve de geldiginde de istemeyeceğim yine elinden geleni ama o her şeye yapamıyorum diyor yaptığına eline sağlık çok güzel olmuş diyoruz. Neresi güzel yapamıyorum daha çok üzülüyorum geçmiş benden ben düzeninizi bozuyorum diye başlıyor kendince yazmaya. Eline sağlık güzel olmuş desek de daha ne yapcan yeter bu bize desek de önemli değil düzen sen bildiğin gibi yap desek de fayda etmiyor gözü gitmekte oluyor yani.
Anneniz hastaysa çağırmayın en ufak streste şekere-tansiyonu yükselebilir 2 ayda çok uzun bir süre eğer kayınvalideniz ile yakın oturuyorsanız gün için de gelebilirler yanınıza.
 

gulendam_34

inanmak yolun yarısıdır :)
Kayıtlı Üye
27 Nisan 2012
11.026
10.775
erken doğum tehlikenizden dolayı yatmak istiyorsunuz doğal olarak
yalnız doktor hiç mi kıpırdamayın dedi anlamadım
daha çok erken insanlar gelmek istemeyebilir
eşinizin izin alma durumu varsa doğumda da o izin alıp kalsın
inanın daha rahat edersiniz
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2114 gün geçti.

magicat

tam zamanlı anne
Kayıtlı Üye
29 Haziran 2014
5.101
18.119
Anneniz doğumdan 10 gün önce gelse, doğumdan 15-20 gün sonra gitse yetmez mi?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2327 gün geçti.

Bir Bilen

Kime göre? Neye göre?
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
1 Şubat 2016
238
381
Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var. Zor bir hamilelik süreci geçiriyorum. Erken dogum riskim var. Şimdi evde yalnızım iki gün sonra görümcem gelecek 15 gün kalacak sağolsun.
Bugün annemi arıyorum sen ne zaman gelecen dedim aslında bilet almak için arıyorum. Görümcen gitsin bi alırsın diyo bana. 15 gün sonra Cuma günü gidecek görümcem c.tesi mi pazar mı alayım bileti diye arıyorum aslında ona kalsa hele bi gitsin alırsın diyor bana. Ben mi büyütüyorum bilmiyorum. Dedim ne demek bi gitsin yalnız mı kalayım evde ben dedim c.tesi veya pazar hangisine alayım dedim. Hakkını yemek istemiyorum. Bebek için alışveriş yapmış kargoyla göndermiş. Hamileliğimin 4 ayında kanamam oldu geldi bir ay kaldı baktı bana sağolsun ama o zaman da beni çok yordu ne zaman gitcem ben yapamıyorum benden geçmiş ben zaten hastayım falan filan onun dırdırını dinlemek daha çok yordu beni.
Zaten daha hamileliğimin başında doğum zamanı için büyük görümcem var neymiş hastanede onun yanımda olması münasip olurmuş demişti bana. Şimdi gelen küçük görümcem Allah ondan bin kere razı olsun. Büyük görümcemle bi iki kere konuştuysak telde anca. Bi haftalıgına geldiler kızıyla o da gezmeye zaten kv ve küçük görümcem buradaydı ve sağolsun küçük görümcem herşeyi yaptı.
Neyse konuyu dağıtmayım. Annemin sorumluluk almak istemediğini anlıyorum ben bilmem siz ne dersiniz? 15 gün sonra gelince ne kadar kalır bilmiyorum. Normal sartlarda annem geldikten sonra 2 ay kalmış olacak doğuma erken olmazsa ama 36 haftası dolunca da doğum olabilir dedi doktor (ki inşallah daha önce olmaz) o şekilde olursa 1 ay kalmış oluyor. Bana huzur vereceğini bilsem hiç gitmesin kalsın dicem ama onun yüzünden sinirden erken doğururum dırdırlanmaya başladığında. O yüzden gelsin en az 15-20 gün maksimum 1 ay kalır. Ne zaman isterse gitsin diyorum kendi kendime doğuma kadar kal demek istemiyorum yani o gidince kvmi çağırayım doğumda o olsun yanımda diyorum. Hem anneme göre daha dinç hem söylenmez sessiz bi kadın ama o da çekingen gelin o sanırsın yani. Velhasıl annem de doğuma gelmek isterse gelir istemezse keyfi bilir diyorum.
Onun canına minnet olur kv kalması gibi geliyor bana ama siz ne dersiniz dırdırlansa da kendi annem yanımda olsun mu yoruldum yapamicam olmuyor diye susmucak biliyorum yoksa sakin çekingen kvde mi?
Not: Annem çok sağlıklı değil tansiyon şeker kilolu zor oturur kalkar dolayısıyla dinç değil ama ona kırgın hissediyorum. Elimde olsa hiç gelmesin diyeceğim ama bu sefer babam ona dırdırlancak kendi evlerinde huzursuzluk çıkarcak hem de eşime ve ailesine de ayıp olcak. Ondan yapamayacağı bişi de istemedim burda olduğu sürece ve de geldiginde de istemeyeceğim yine elinden geleni ama o her şeye yapamıyorum diyor yaptığına eline sağlık çok güzel olmuş diyoruz. Neresi güzel yapamıyorum daha çok üzülüyorum geçmiş benden ben düzeninizi bozuyorum diye başlıyor kendince yazmaya. Eline sağlık güzel olmuş desek de daha ne yapcan yeter bu bize desek de önemli değil düzen sen bildiğin gibi yap desek de fayda etmiyor gözü gitmekte oluyor yani.
Enerjinizi arttıracak size hizmet ederken bıdırdanmayacak biri olsun da ana kv görümcek farketmez. Sizi gerecek kimseyi yaklaştırmayın evinize. İkisi de olmasa da olur biri ille de olmak zorunda değil. Eşin var.
 

Mira_88

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
29 Ocak 2015
1.267
1.081
32
şimdi yanliş anlamayinda yanliz kalsaniz ne olacak ki? allah korusun erkenden bisey olsa ararsiniz ambulansi olur biter.
annenizde üstelemiyor bence anlayisli davraniyor yani gitsinde alirsun gibisinden belki kendince söyle dusunuyordur" kizima aldirtsam kv'si yanlis anlayabilirmi cok heveslisiymisim gibi".

ben dogumuma bir gün kala araba kullaniyordum annem endiseleniyordu ama ona da diyodum anne bisey olsa cekerim kenara yakarim dörtluleri ararim ambulansi.

sizi anliyorum riskli zor geciyor ama takmayin siz bunlari. allah kolaylik versin
 

Fitne_fucur

memento mori memento vivere
Pro Üye
3 Nisan 2014
28.840
109.119
daha iki ay varmış doğumdan bir hafta önce gelse yeter..erken doğum olursada atlar gelir hemen.
takmayın bunları kafanıza kaldı ki ille birinede ihtiyaç yok zaten..
 

su_perisi su_perisi

Beklemek demek, umut demek...
Kayıtlı Üye
24 Haziran 2016
202
158
Allah Allah ben abartıyorum demek ki.
Riskli derken istirahat etmem lazım epeydir raporluyum dr bol bol dinlenmemi söyledi zaten ara ara acillik olup hastanede kaldığımda oluyor ama bizimkilere söylemiyorum daha çok strese sokuyolar beni. Onlar her şey iyi biliyorlar yoksa her dk telefon sağdan soldan duyulan şeyleri anlatma babam başlar annen gelsin. Ne kadar az bilirlerse o kadar huzurluyum yani.
Ev işi falan yemek yok. Temizlikçi alıyorum yemeği ve bi çok şeyi eşim yapıyor sağolsun ya da dışardan söylüyoruz zaten.
Ailelerin hepsi uzakta olduğumuz şehirde akrabamiz yok. Yeni taşındık biz de.
Ne bileyim yalnız insan daha rahat oluyor dediğiniz gibi ama riskli olunca ve yerimden pek kalkamayınca bu son iki ay için birileri yanımda olsa daha iyi olacak gibi geliyor bana ama bana huzur verecek birileri tabi ki. Bu huzuru kendi öz annemde bulamamış olmak da üzüyor beni açıkçası.
Ama fikirleriniz iyi geldi bana çok da şey yapmamak lazım diyosunuz. Kendime odaklanıp hamileliğimi düşüneyim. Sağlıklı bi doğum olsun inşallah Allahın izniyle o yeterli. Gerisi su akar yolunu bulur.
Gelen de sağolsun gelmeyen de gelemeyen de :)