dogumdan korkuyorummm. yardım edin!!!

nursevde

bayılazaaaammmm
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2009
594
4
selam anneler:)
aylardır eşim "artık bebek istiyorum" diyor ama ben cesaret edemiyorum. dogumdan çok korkuyorum. dogum videoları falan izledim. yaa siz tecrübelisiniz, dehşet almakta haksız mıyım? bebek istiyorum aslında ama, hamile olursam geri dönüşü yok diye bi türlü cesaret edemiyorum. (aslında galiba bu konuyu yanlış yerde açmış olabilirim, ama anneler burada diye yazdım.)
korkuyorumm...NOOOLUURRR YARDIM EDıN....:Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq:
 
Son düzenleme:

m.joYy

мαSαL тαdıηdα
Kayıtlı Üye
8 Şubat 2009
4.695
3
hay alla yaaa dunyann en guzel seyı..korkma sakınnnnnnnnnnnnn hemen yap beklme 1 an bile ..bnde cok korkuyodum..sezaryn oldum gzmu bı açtım dgrmuşum..allh yardım edıo sen dert etmeee
 

Betairoi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Eylül 2008
44
0
39
Ben de çok korkuyorumm,bir daha gözümü açamıcakmışım gibi gelio sezeryanda normal doğumdan daha çok korkuyorum kalbim dayanmas dieee mafoldumben
 

m.joYy

мαSαL тαdıηdα
Kayıtlı Üye
8 Şubat 2009
4.695
3
okadar hızlı doguma alınıonkı heyecannlancak zamnn kalıomu sanıyon??
hemen odana sedye gelıo..amlyathaneye orda hemen anestezıcı bayıltıo gozunu acıon dogrmusun..benm kadar korkmayın vallaha..doktrda cok önmlı ama ben doktrumu cok sewiodum..guvenm coktu..ne ruylar gördummm amelıyatta ooooooooo:)))))) evde sandım kendımı bır actım gzumu amelyathane ve dgum btımıişşşşş:gitme:
 

nursevde

bayılazaaaammmm
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2009
594
4
okadar hızlı doguma alınıonkı heyecannlancak zamnn kalıomu sanıyon??
hemen odana sedye gelıo..amlyathaneye orda hemen anestezıcı bayıltıo gozunu acıon dogrmusun..benm kadar korkmayın vallaha..doktrda cok önmlı ama ben doktrumu cok sewiodum..guvenm coktu..ne ruylar gördummm amelıyatta ooooooooo:)))))) evde sandım kendımı bır actım gzumu amelyathane ve dgum btımıişşşşş:gitme:

ama saglıklı olan normal dogummuş?mafoldumben normal dogum nasıl olucak yaaaa....
arkadaşım dogum yaptı benim geçen ay, o sırada 3 dogum vardı hastanede, çıktıklarında konuştum, iki tanesi "aman kardeşim dogum mu? aslaaa yapma iyisin böyle" dediler???
kucagına bebegini alan bile böyle diyorsa:a015::a015::a015::a015:
 

merakli_misafir

Milky Mommy Fresh&Daily
Kayıtlı Üye
22 Haziran 2009
1.405
3
canım hiç korkma. hamile kaldıktan sonra zaten bir cesaret gelecek sana. inan bana o sancılar dogumun son evresinde en yüksek noktasına ulasıyor ama dogum olduktan hemen sonra umrunda bile olmuyor. bunu normal dogum yapan onlarca insandan duydum. kimininki çok kolaydı kimininki de zor ancak bu insanlar üstüne ikinciyi dogurdular. o kadar güç olsa, mükafatı bu kadar büyük olmasa, kimse o acıları cekmeyi göze alıp ikinciyi üçüncüyü yapmak istemez. ben hep normal dogum istedim son ana kadar. dogumun gerçekliğini o sancıları hissetmek istedim. 7 saat suni sancı çektim ama olmadı, mecburen sezeryana girdim. spinal anestezi ile sezeryan oldum. sezeryan olmak çok kolaydı.sonrası zor. normal dogumda daha cabuk toparlanıyorlar. tabi unutmamalısın ki bütün bunlar kişiye özel şeyler. herkesin dogum hikayesi farklıdır ve tektir. seninki de öyle olacak. nasıl olacagını bilemezsin. ve bilmedigin bir şeyden korkmamalısın. yaşayarak tecrübe edeceksin. hamile kaldıktan bir süre sonra hala korkuyorsan psikolojik destek alabilirsin..
 

nursevde

bayılazaaaammmm
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2009
594
4
canım hiç korkma. hamile kaldıktan sonra zaten bir cesaret gelecek sana. inan bana o sancılar dogumun son evresinde en yüksek noktasına ulasıyor ama dogum olduktan hemen sonra umrunda bile olmuyor. bunu normal dogum yapan onlarca insandan duydum. kimininki çok kolaydı kimininki de zor ancak bu insanlar üstüne ikinciyi dogurdular. o kadar güç olsa, mükafatı bu kadar büyük olmasa, kimse o acıları cekmeyi göze alıp ikinciyi üçüncüyü yapmak istemez. ben hep normal dogum istedim son ana kadar. dogumun gerçekliğini o sancıları hissetmek istedim. 7 saat suni sancı çektim ama olmadı, mecburen sezeryana girdim. spinal anestezi ile sezeryan oldum. sezeryan olmak çok kolaydı.sonrası zor. normal dogumda daha cabuk toparlanıyorlar. tabi unutmamalısın ki bütün bunlar kişiye özel şeyler. herkesin dogum hikayesi farklıdır ve tektir. seninki de öyle olacak. nasıl olacagını bilemezsin. ve bilmedigin bir şeyden korkmamalısın. yaşayarak tecrübe edeceksin. hamile kaldıktan bir süre sonra hala korkuyorsan psikolojik destek alabilirsin..

sagol canım çok cesaret verici bir mesaj bir an heveslendim ama ne zaman o izledigim normal dogum videoları aklıma gelse vazgeçiyorum. cart diye kesiyorlar falan.ıııyyyyyy:1shok: yaaa benim halim nolucak. eşimde kızıyor bu halime ama kendime söz geçiremiyorummafoldumben
 

bulut

Allah büyüktür..
Kayıtlı Üye
26 Aralık 2008
747
3
[sagol canım çok cesaret verici bir mesaj bir an heveslendim ama ne zaman o izledigim normal dogum videoları aklıma gelse vazgeçiyorum. cart diye kesiyorlar falan.ıııyyyyyy yaaa benim halim nolucak. eşimde kızıyor bu halime ama kendime söz geçiremiyorum
/QUOTE]


madem bu kadar korkuyodun izlemeseydin o zman doğum videoalarını herkes nasıl doğurduysa bizde öyle doğurcaz ayrıca normal doğumdan bu kadar korkuyorsan sezeryan olursun büyütülcek bişey yok bence
 
S

SuDeNaZLi

Ziyaretçi
Allahim yarabbim ya,

Simdeki kizlarin genclerin korkusuna bakin ya,

Bu dünyada o kadar korkulacak sey, kötülük nüsübet bela varken , dogumdan korkulurmu yaa,

Nerde eski tas gibi kadinlarimiz nerdeee, , vatani milleti icin savaslarda savasan kadinlarimiz,

yaziktir ya, bu kadar türk kadinini korkak dedirtmeyin ya.

Ya dogum gibi güzel birsey varmki,, sonucunu düsün yavruna kavusuyorsun.

Ayrica Hic dogurmamis birisi olarak niye izliyorsunki o tür video lari, yani, hamile kalirsin dogum anin gelir gider dogurursun,

Bu kadar Korkak olmayin ya

Hayrettir

Hey güzel allahim su genc kizlarimiza cesaret ver yarabbim, bu kadar ötlek olmasinlar:eek:lmaz:


Kusura bakma biraz sert bir yorum yaptim ama,

Bu siteyle tanisali bu "DOGUMDAN KORKUYORUM" sözünü duymaktan gina geldi artik o yüzden.

Ne Kadar cok korkak anne adaylarimiz varmis su türkiyede yavas yavas ögreniyorum.
 

nem

20♥06♥2010
Kayıtlı Üye
28 Ağustos 2008
7.324
8
cnmm ya neden izledin dogum vidyolarını..izleme cnm yaaa ben bikere bakayım dedimm içim gitti sonra tövbe ettimmm..insaın pskolojisini kötü etkiliyorrr..ayrıca şuanda hamile deilsinnn ondan korkman normal...hamile oldugunda allahın verdigi o hormonların içgüdüsüyleee biranönce dogum yapmak istiyceksinnnn...hemmm bukdr korkmaa sezeryan olursunnn ..hiç anlamıycaksın gözünü acacaksın bebegin yanında..tabi sezaryandan sonr abiras sancın olcak ama her güzel şeyin bi zor yanı vardır demii..sırf korktugun için bebek istemiyorsan hemen yapınnnnnnnnnnnnnnn sevin tontişinizi:)
 

nem

20♥06♥2010
Kayıtlı Üye
28 Ağustos 2008
7.324
8
ama saglıklı olan normal dogummuş?mafoldumben normal dogum nasıl olucak yaaaa....
arkadaşım dogum yaptı benim geçen ay, o sırada 3 dogum vardı hastanede, çıktıklarında konuştum, iki tanesi "aman kardeşim dogum mu? aslaaa yapma iyisin böyle" dediler???
kucagına bebegini alan bile böyle diyorsa:a015::a015::a015::a015:

aman cnmmm acı çeksen en fazla 3 gün çekcen degmesmiii taptatlı bebege ya:)sezeryan ol..bende öle olcam tabi daha yaza evlencem..bebek icin daha iki senem var en az:)ayrıca bebegi olmayan okdr çok çift varkkiii dünyanın en acı halini çekmeye razı olurlar bi bebek sahibi olmak için..
 

nursevde

bayılazaaaammmm
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2009
594
4
aman cnmmm acı çeksen en fazla 3 gün çekcen degmesmiii taptatlı bebege ya:)sezeryan ol..bende öle olcam tabi daha yaza evlencem..bebek icin daha iki senem var en az:)ayrıca bebegi olmayan okdr çok çift varkkiii dünyanın en acı halini çekmeye razı olurlar bi bebek sahibi olmak için..

teşekkür ederim canım vakit ayırıp cevap yazdıgın için. çok saol.
burda yazan bazı arkadaşlardan da dogumdan bile çok korktum haaa:roflol::roflol::roflol:
 

SEHER YILDIZI

Guru
Kayıtlı Üye
19 Temmuz 2007
3.960
4.837
DoĞumda cart dıye kesıyolar dedın ya ınan doĞumda korkacaĞın en son Şey kesı atılması olmalı.
Ben hamıleyken kesıden Çok korkardım. Teyzem sancından kesıldıĞını fılan hıssetmıyosun kı o masaya Çıkıp doĞurmak ıÇın can atıyorsun dedı olurmu teyze en kokulacak kısmı o demıŞtım.
Sancılarım tavan yaptıĞında ben artık sancılara tahammÜl edemedıĞımde nefret ettıĞım o masaya Çıkmak o kadar mutu ettı kı benı. ıĞne vurulmuŞ kesı atılmıŞ hıÇ bırını hıssetmedım. ıŞkı sancıyı Çekmek.benım doĞumum masaya yattıktan sonra bırbuÇuk dakıka sÜrmemıŞtır. Yattım kesı atıldı tek ıkınmada bebek olduĞu gıbı Çıktı. Hatta doktorlar baĞırdı yapma dur dıye ama o an gelen ıkınmayı durdurman mÜmkÜn deĞıl ve sonuÇÇÇÇÇ dÜnyadakı hıÇ bı gÜzellıkle hıÇ bı kokuyla kıyaslanamayacak kadar gÜzel kokan bı melek.
Adet sancısına dayanabılıyosan bıraz Şıddetlısı doĞum sancısı. Kokrman gereken doĞum anı deĞıl sancı.
 

TatLiGaci

Heidi ve kankileri
Kayıtlı Üye
10 Şubat 2009
14.519
90
Hamile bile değilsin doğumdan korkuyorsun..Bende doğuracaksın son haftalar falan zannetim..Üffff...
Hele sen bir hamile kalda doğum kolay iş..Sezeryanı var,epudrali var...

Doğurmamışken,hamileyken,doğurmuşken hiç doğum videosu izlemedim..İzlemek istemedim
 

humane

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
31 Ekim 2006
310
0
38
dunyada benden daha korkak bi insan gormedim desem yeridir
igneyle kan aldırmaktan bile korkan ben her hafta kan veriyorum
belki her gidisimde bi korku yasıyorum
ama insan herseye alışıyor
ben de cok korkuyodum hamile kalıp dogurmaktan
ama hamileyim bu duygu harika bişey
Allah herkeze yasatsın
hep dua ediyorum
sukrediyorum
korkunu yavas yavas yeniyosun
sonucta herkez doguruyor bi sen dogurup acı cekmiosun
anne olmak hiç kolay degilmiş diorum bazen
bazı zorlukları cekiyorsun bebegine kavusuyosun ama sonucu guzel
kendini korkutacak seyleri yapma
devamlı o korku içinde olur yoksa
kendini cesaretlendir
korkunun esiri olma yani
artık normal dogumu kolaylastıran epidural anestezi var mesela
tek dayanacagın
igne oda nolacak ki diye dusunmelisin ki kendini hazırla yani nolursa olsun
butun dogum yapan annelerin dedigi şey
Allah yardım ediyor işte benim butun inancım bu
ona guven inan ben inanıyorum
Allah yardımcın olsun arkadasım