Dünden beri ateşim düşmüyor novalgin hakkında düşünceleriniz

__meyra__

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
7 Eylül 2014
798
444
Kızlar dün akşama doğru atesim çıktı.sıtma ,halsizlik sikayetinle doktora gittim.doktor bogaz enfeksiyonu dedi.croxilex-bit 1000mg antibiyotik bide ağri kesici ates düsürücü novalgin verdi.antibiyotigi ictim ama annemin korkutmalari sonucu novalgini icemiyorum.cok tehlikeli bu ilac dedi.yasaklamislar bu ilaci .onun yerine parolmu icsem 500 mg.atesim 38.7 şuan.ne olur yorum yapin.dünden beri atesim düsmüyor sıtmayla başlıyor.gripin icmistim doktora gitmeden önce baya bir terlemistim.
 

deepsimply

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
25 Nisan 2010
5.182
7.575
İburufen retard alin ya da acile gidip serum igne yaptirin ,novalgin ozellikle yaslilarda ani kalp duymasin ve kalp krizi yapabiliyor tavsiye etmiyorum
 

__meyra__

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
7 Eylül 2014
798
444
Parolu içtim.atesim düstü terlemeye başladım.çok sık çıkıyor atesim.düsüyor bir kaç saat sonra tekrar çıkıyor.kaç gün sürer bu.boğazıma baktım doktorun dedigi gibi beyazlaşmış apse gibi iltihap var.