düz, seyrek, ince telli ve dökülen saçlar :(

pinkworld

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Ocak 2011
7
1
İlk kez konu açıyorum. Sürekli takip ediyodum gerçekten pek çok bilgi var fakat bunların arasında kendi saçlarıma hala çözüm bulamadım. Saçlarım aşırı düz ve seyrek. İnce telli olduğu içinde çok sönük duruyo. Saçları yıprattığını bildiğim halde sürekli krepe atıyodum. Aksi halde çok sönük ve az duruyodu. Saçlarımda genetik beyazlar olduğu içinde yaklaşık bir senedir boyuyorum. Son birkaç aydır saçlarım aşırı dökülüyo. Önceden üç beş tel anca dökülürdü sık dişli tarakla taramam rağmen. Fakat şimdi elimi atınca saç geliyo. Zaten seyrekti saçlarım şimdi iyice seyreldi, tepem açıldı neredeyse. Cildiyeye gittim kan tahlili yaptı ve demir eksikliği olduğunu söyledi. Hap verdi iki kutu fakat onlarda hiçbir işe yaramadı. Şampuanları araştırdım ama onlara da pek güvenemiyorum. Bioxin kullandım bir şey fark etmedi. Şuan tresan ısırgan otu şapuanını kullanıyorum. Dökülmesini durdurmadı tabi ama bitkisel olduğu için devam ediyorum. Minoxil kullanmayı düşündüm ama cesaret edemiyorum. Kullanmayı kesince tekrar dökülür çıkanlar deniliyo. Yaşımda küçük bu gidişle kel kalacağımı düşünüyorum :/ Bu konuda fikri olan, yardımcı olabilcek olanlar ilgilenirse çok sevinirim.
 

Aslikan

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Mart 2011
28
41
30
Benimde saclarim cok düz ve seyrektir.cok dökülüyorlardi.
ceviz kabugunu kaynatip saclari yikadiktan sonra uygularsan dökülme durur ama yeni saclar cikmiyor bende halaa:KK43:
ugrasiyorum ugrasiyorum ama cikmiyor yeni saclar birtürlü... bi cözümü olan varsa yazsin lütfen:KK43::KK43:
 

bikucukeylulmeselesi

anaç sütlaç hanım
Kayıtlı Üye
27 Temmuz 2009
1.312
27
Benim de saçlarım senin gibi. Yıkama ve kurutma dışında hiçbirşey yapmıyorum.
Ne boya ne fön. Krepe falan da atmıyorum. Düz toplayıp topuz yapıyorum. Kimyasal hiçbişi uygulamıyorum. Çok dökülme var bende de.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2289 gün geçti.

pinkworld

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Ocak 2011
7
1
Ben de boyamak istemiyorum aslında. Boyadan dolayı bu kadar yıprandığını düşünüyorum artık. Ama beyazım çok, boyamazsam olmuyo :KK43: Yaşım da daha 19. Ailem boyama erken falan demişti ilk boyadığımda ama onlarda hak verdi, tepelerde çok fazla beyaz var. Bitkisel bi boya araştırıp kullanmayı düşünüyorum. Bide çörek otu yağıyla ilgili bi yazı gördüm forumda. Bugün alıp deniycem, kullanıyım bakıyım bi kaç ay. Yeni saçlarda çıkarıyomuş. Aslikan sende dene istersen, yorumlar gayet iyiydi çörek otu yağıyla ilgili.
 

Aslikan

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
5 Mart 2011
28
41
30
hic duymamistim cörek otu yaginin iyi geldigini...ise yararmi acaba?
yeni sacda cikarirmi?ama ben bi deniyim..ise yararsa buraya yazarim:)
 

pnrpnrpnr

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2010
26
0
e kızlar sonuç nedir.. varmı çörek otu yağını kullanıp sonuç alanlar_? bendede cok dökülme başladı.. dökülmesi bişe deil ama zaten seyrek olan saçlarım hiç kalmıcak :S
 

NAR1

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
4 Ocak 2011
31
0
benim de saçlarım aynı şekilde ince telli, çok dökülüyor ve çok çabuk kirleniyor. hergün yıkamasam olmuyor sönük saçlarla gezmek bi kabus gibi. herkes diyor ki iki gün beklet yağlı saç kendini besler ve alışır her gün yıkamak zorunda kalmazsın. ama nedense bende hiç de öyle olmuyor aksine saçımı o şekilde beklettiğimde ve sonrasında yıkadığımda çok daha fazla döküldüğünü görüyorum, sanırım gözenekler tıkanıyor. neyse aslında yazma sebebim şu. uzunca bir süredir ezcanelerde satılan saç dökülmesini önleyici ve saçı besleyici içeriği olan haplardan kullanıyorum. uzunca bir süredir içtiğim için karaciğere yüklenme yapar mı diye de korktum ama yaptığım ufak araştırma sonunda bitkilsel içerikli oldukları için bir zararının olmayacağını anladım. ama yine de uzmana sormak en doğrusu diye düşünüyorum. bu haplar saçlarıma iyi geliyor uzamasına yardımcı oluyor ve kısmen de olsa dökülmesini azaltıyor. marka söylesem olur mu bilmiyorum ama belli ve meşhur bir ürün. boya konusunda birşey diyemiyorum malesef beyazlar olunca... aynı sıkıntı bende de var ve boya çok döküyor. ama dediğim gibi uzmana danışıp destek olarak bu hapları sabah akşam kullanabilirsin faydasını göreceğinden eminim ama sabırla en az üç ay içmen lazım. :KK34:
 

balem

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2011
91
1
benim de saçlarım aynı şekilde çok düz seyrek ince telli üstelik avuç avuç dökülüyo. 2 hafta önce doktora gittim bana da demir eksikliği var ama önemli derecede değil dedi vitamin hapı yazmış zinco ama ben kullanmadım kilo almaktan korktum açıkçası. ben şu sinemaki badem yağı zeytin yağı karışımını uyguladığım zaman saçımı yıkayıp kurutana kadar 3-5 telden fazla dökülmüyo bi de natural colorsla saçımı boyadm ne alakaysa o gün ve bikaç gün dökülme tamamen durdu. daha önce kına yakmıştım saçıma annem saçların kına istiyo diyo renk vermeyip güçlendiren kınaları deniycem sonucu yazarım
 

prensesilya

Merhaba kk :)
Kayıtlı Üye
1 Mayıs 2015
380
195
34
Kizlar sonuc nedir,corek otunu denediniz mi,ya da baska bisey?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1464 gün geçti.

Esra2234

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2013
362
236
30
benimde saclarım aynı sizin gibi. denemediğim sampuan kalmadı tresanı kullanıyorum 1 senedir ama saclarımı cok sertlestiriyo tararken daha cok dökülüyo. bundan önce zigavusu kullanıyodum zigavus tresana göre daha ii bence saclarım bukadar dolasmıyodu ve hacimli duruyodu. bende doktora gittim demir cinko magnezyum b12 vitaminlerim sınırın cok altında cıktı hap verdi kullandım dökülmeye bi etkisi olmadı acıkcası. şimdi priorinle sampuanına basladım 6 ay hapla bereber kullanmayı dusunuyorum cok olumlu seyler yazmıslar ins faydası olur banada
 

Lulu124

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Ekim 2014
18
1
benimde saçlarım düz ve ince telli 3 ay önce aşırı dökülme yaşadım kel kalıcam sandım sığır iliği kürüne basladm netten görmüştüm suan 2 buçuk ay oldu saç dökülmem tamamen durdu sadece günlük her insanda dökülen kadar dökülüyor. artı olarak bir sürü yeni saçım çıktı saçlarım daha bir hacimli. yaptığım kürü kaşlarıma da uyguladım her defasında kaşımda küsen yerlerden kıllar çıktı. size de tavsiye ederim başta ilk 2 hafta dökülmeler devam ediyor ama sonra duruyor. netten bakabilirsiniz çeşitli tarifleri var bu kürün.
 

Gul receli

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
25 Mart 2015
640
337
benimde saçlarım düz ve ince telli 3 ay önce aşırı dökülme yaşadım kel kalıcam sandım sığır iliği kürüne basladm netten görmüştüm suan 2 buçuk ay oldu saç dökülmem tamamen durdu sadece günlük her insanda dökülen kadar dökülüyor. artı olarak bir sürü yeni saçım çıktı saçlarım daha bir hacimli. yaptığım kürü kaşlarıma da uyguladım her defasında kaşımda küsen yerlerden kıllar çıktı. size de tavsiye ederim başta ilk 2 hafta dökülmeler devam ediyor ama sonra duruyor. netten bakabilirsiniz çeşitli tarifleri var bu kürün.
Benim sacimda asiri seyrek dumduz ve yagli ayrica ince telli.Yani her açıdan sanssizim gunlerce agladigim kafama taktigim oldu ama su topiclerden aldim tepe kismim acildigi icin onla kapatiyorum ve cit cit kullaniyorum gur durmasi acisindan.Sigir iligini bende denedim gercekten bir mucize fakat kokusuna dayanamadigim icin uzun sure kullanamadim.Simdi tekrar baslayacagim tek cozum o.Artik saclarimi dusunup aglamak istemiyorum :,(
 

Turkuazevim

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Şubat 2016
146
100
30
:KK36::-):-):-):-)Merhaba şekerler saç gerçekten de çok önemli daha önce saçla ilgili facia bir konu paylaşmıştım şaşırıp gülmek isteyenler bakabilir:p

Şimdi size denenmiş sonuç alınmış çok ucuz yan etkisiz bir yöntem söyleyeceğim daha önce kozmetikte çalıştım kime anlattıysam çözüldü ben ve annem dahil.

Çam terabentini olarak satılan minik kutuda bir yağ.
Aktarda ve avm kozmetik mağazaları da bulabilirsiniz

Kullandığınız şampuanın içerisine en küçük kutuysa sampuan bi kapak bu 750 -1000 ml lerden se 2 kapat koyup çalkalıyoruz rahatsız edicek bir kokusu yok.

Her aldığınız şampuna aynı şeyi yapıyorsunuz en az 6 ay sabır ediyosunuz bırakmak yok. Bir avuç kalan saç resmen oluyor fönlük maşalık saç bir sürü saçınız olucak. Püf nokta olarak asla duştan çıkar çıkmaz saça tarak vurmayın ilk sırılsıklam hali geçsin hvluyla fazla suyu alınsın ondan sonra.

Çam terabentini yağını ASLA Direkt olarak saça veya ASLA sulandırıp saça sıkmak yok ,sampuana eklenicek yalnızca yoksa cayır cayır saç deriniz.

Çam terabentini netten araştırabilirsiniz.
 

Lulu124

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Ekim 2014
18
1
Benim sacimda asiri seyrek dumduz ve yagli ayrica ince telli.Yani her açıdan sanssizim gunlerce agladigim kafama taktigim oldu ama su topiclerden aldim tepe kismim acildigi icin onla kapatiyorum ve cit cit kullaniyorum gur durmasi acisindan.Sigir iligini bende denedim gercekten bir mucize fakat kokusuna dayanamadigim icin uzun sure kullanamadim.Simdi tekrar baslayacagim tek cozum o.Artik saclarimi dusunup aglamak istemiyorum :,(
kokusu beni de rahatsız ediyordu suan zeytinyağı ve hindistan cevizi yağı ile yapıyorum. hindistan cevizi yağı kırıyor biraz kokusunu. lavanta yağı da kullanılabilir tabi lavanta yağında kokusu yok denecek kadar azalıyor iliğin.