Düzenli Evimiz & Hayatımız

klbk33

Nirvana
Kayıtlı Üye
7 Temmuz 2016
9.074
30.827
37
23 haziran ödevi

📌Kozmetik, kkişisel bakım malzemeleri koyduğumuz yeri düzenlemek.
📌Çanrakarımızın içini düzenlemek.
📌Çamaşır makinesi deterjan gözünü temizlemek.


@kk birinci noteri
Bonus Bonus
@Aktif Lora
@Gecenin Tenhasi
@Ziya
@malipina
@Limonsuzzcay
klbk33 klbk33
@JES
Teyocan Teyocan
@golgefeslegeni
@Levaiz
Teneffus Zili Teneffus Zili
Efser Efser
@N u r
@Selizay
@-Erva-
Tenyearslatermavi Tenyearslatermavi
@Anka
@A R Y A
@Lalalala1
@Minik Meleklerim
@Maya-
Amazing family Amazing family
Çantayı yeni yaptım. Kozmetik düzenli, zaten az. Çamaşır mk yapayım. İyi ki 3 tane yazmışsın 🥰
 

Amazing family

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
15 Aralık 2016
3.491
7.577
23 haziran ödevi

📌Kozmetik, kkişisel bakım malzemeleri koyduğumuz yeri düzenlemek.
📌Çanrakarımızın içini düzenlemek.
📌Çamaşır makinesi deterjan gözünü temizlemek.


@kk birinci noteri
Bonus Bonus
@Aktif Lora
@Gecenin Tenhasi
@Ziya
@malipina
@Limonsuzzcay
klbk33 klbk33
@JES
Teyocan Teyocan
@golgefeslegeni
@Levaiz
Teneffus Zili Teneffus Zili
Efser Efser
@N u r
@Selizay
@-Erva-
Tenyearslatermavi Tenyearslatermavi
@Anka
@A R Y A
@Lalalala1
@Minik Meleklerim
@Maya-
Amazing family Amazing family
Dün gece döndük evimize. Bugün çokça çamaşır yıkar sonrasında deterjan gözünü temizlerim inşallah. Ödevler tam benlik 😍
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 30 gün geçti.

Tenyearslatermavi

Elbet bı gün 😌
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Ekim 2021
4.202
12.411
23 haziran ödevi

📌Kozmetik, kkişisel bakım malzemeleri koyduğumuz yeri düzenlemek.
📌Çanrakarımızın içini düzenlemek.
📌Çamaşır makinesi deterjan gözünü temizlemek.


@kk birinci noteri
Bonus Bonus
@Aktif Lora
@Gecenin Tenhasi
@Ziya
@malipina
@Limonsuzzcay
klbk33 klbk33
@JES
Teyocan Teyocan
@golgefeslegeni
@Levaiz
Teneffus Zili Teneffus Zili
Efser Efser
@N u r
@Selizay
@-Erva-
Tenyearslatermavi Tenyearslatermavi
@Anka
@A R Y A
@Lalalala1
@Minik Meleklerim
@Maya-
Amazing family Amazing family
Negooo evin içini mi goruyorsun 😀😀😀😀😂
İlk iki maddeyi yaptım tam yazicaktim gördüm ödevi 😀
 

Teyocan

Nirvana
Pro Üye
26 Mart 2018
25.188
108.756


Nego

Kimseyle uğraşamayacak kadar kendimleyim artık
Pro Üye
10 Haziran 2010
75.848
309.617
sen dün baya bisey yapmistin ama ya bi günden bisey olmaz😅
basit şeylerle oyalan negom😁
nasıl gözümde büyüyordu bu işler var ya yaptıkça rahatlama geliyo bana:KK70::KK70:
Yaptığım gibi kalsa keşke🥲
 

Tenyearslatermavi

Elbet bı gün 😌
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Ekim 2021
4.202
12.411
Selam canlar 🥰 .... Yaptıklarımı yazayim yemek işine girisicem 😂
Mutfak toplandi supuruldu
Ocak tezgah lavabo silindi
Odalar supuruldu
Misafir odası dip köşe temzlendi
Tozlar alındı
Giriş halısı kaldırıldı
Deterjan ve temizlik ürünleri dolabı düzenlendi.
Halılar kaldirildi yerler supuruldu silindi.
Çöpler attırıldı
Nevresim yıkandı asıldı
Odam temizlendi
Çekmeceler düzenlendi
Toz alındı süpüruldu silindi
Çamaşır makinesi temzlendi örtüsü değiştirildi
Bı tek WC banyo kaldı o da biraz daha beklicem. Abdest olayı bitsin diye
Evin duvar köşeleri de silindi örümcekker alındı
Banyo tuvalet örümcekleri çöpleride atıldı
Şimdi de yemek işine girişip bulaşık Makinesi çalıştırılcak 🤟
Yarın da mutfağı yapcam inşallah
Teneffus Zili Teneffus Zili Nego Nego 🥰🥰
 

Teneffus Zili

Gönülçelen
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
19 Aralık 2020
4.443
11.672
27
Kahvaltı hazırladım patates kızarttım
Duş aldım, bebişi uyuttum
Ayakkabı ve terlikleri makinaya attım ama önden yıkadım tabi.Onları balkona alacağım makineyi de boş çalıştırırım bi tur.
3 saat sonra buzdolabına birşeyler katabileceğim onu bekliyorum.
Ablam aradı oraya geçeceğiz inş☺
Tenyearslatermavi Tenyearslatermavi badim.😘
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 209 gün geçti.

Teyocan

Nirvana
Pro Üye
26 Mart 2018
25.188
108.756