Ekim ayında aşılama olacaklar buraya

renginn

renginn
Kayıtlı Üye
24 Nisan 2009
105
0
a.s selam arkadaşlar bende ekimde aşılama yaptırıcam ekim ayında aşılama yaptıracak arkadaşlarla burada buluşalımyerimseniben ben bu ay hastalandım ve bitdim şimdi ekimde hastalanmayı beklicem hayırlısıyla bakalım biliyorsunuz bir ay ara vermek zorunda kaldım inşallah ekimde iyi olur :Saruboceq::Saruboceq:
 

dalia

Rabbim sana emanetiz
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2009
952
0
a.s selam arkadaşlar bende ekimde aşılama yaptırıcam ekim ayında aşılama yaptıracak arkadaşlarla burada buluşalımyerimseniben ben bu ay hastalandım ve bitdim şimdi ekimde hastalanmayı beklicem hayırlısıyla bakalım biliyorsunuz bir ay ara vermek zorunda kaldım inşallah ekimde iyi olur :Saruboceq::Saruboceq:


merhaba canim kismetse bende ekimde ilk asilamami olucam simdiden cok heyecanliyim bir an once ekim ayinin gelmesini ve adet olmami sabirsizlikla bekliyorum delikafadulden
 

ozlemay

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
20 Temmuz 2009
1.324
0
merhaba benide listeye yazın . Ekimde nasipse 2. aşılamamı yaptıracagım. Ekimin ilk haftası başlıyacaz inşallah.Hepmizin pozitif olur inşallah hayırlısıyla.:Saruboceq:.........Bu topik ugurlu gelsin......:CüvCüv:
 

renginn

renginn
Kayıtlı Üye
24 Nisan 2009
105
0
a.s İNŞALLAH :Saruboceq:
hepimiz için hayırlısı olur bende çok heyecanlıyım gün sayıyorum ekim ayı gelsin diye hepimizi liste yapıcam ve daha güzel günler için gün saymaya başlıcaz kısmetse :CüvCüv::CüvCüv::emir_bebek: ekimin kaçında olacağımıza not alalım hepimiz için hayırlısını diliyorum ALLAH HERKESE VE BİZEDE NASİP EDER :Saruboceq::Saruboceq::Saruboceq:
 

renginn

renginn
Kayıtlı Üye
24 Nisan 2009
105
0
Arkadaşlar selam çok merak etdiğim birşeyi paylaşmak istiyorum bir arkadaşımız şöyle yazmış adını hatırlamıyorum formma bayağ ara vermiştim, sabah aşılama yaptırmış ve daha sonra öğlen vaktide bir aşılama daha yapılmış bu nasıl oluyor aramızda daha önce aşılama yaptıran arkadaşlar böyle birşey denedimi ben çok merak etdim eğer böyle bir sistem varsa bende doktorumdan rica edicem çünkü bu yöntem dahada iyi olabiliyormuş çünkü arkadaş hamile kalmış gerçi kısmet meselesi ama böyle bir durumda varsa neden denemiyelim teşekkürler cevap için CADIARZU
 

f3x

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Ocak 2009
93
0
evet benimde aşılamam çift oldu. yumurtanın geç çatlama olasılığı düşünülerek çift aşılama yapılıyor. ben üniversite hastanesinde yaptırdım ama maalesef tutmadı. beklemedeyim ve adet olunca 2. aşılama için tedaviye başlıycam inşaallah ekim ayı hepimize uğurlu gelir inşaallahopuyorumnanaktan
 

iklim

canim kizlarim
Kayıtlı Üye
12 Mart 2009
10.089
15
kızlar hayırlı olsun ..
bende bi engel çıkmazsa ekimde yaptırıcam olmazsa sonraki ay inşallah hepimiz için hayırlısı olur
 

suens

canım kıpırcanım...
Kayıtlı Üye
26 Ağustos 2009
138
1
slm kızlar bizde ekimde 3. aşılamayı yaptıracağız.sanırım 15 gün sonra ilaçları kullanmaya başlarım.hepimiz için hayırlısı olur inşallah.
 
Son düzenleme:

sxixla8

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Mart 2007
79
0
slm kızlar bende ekimde aşılama yaptırıcam bu ay ilaç kullandım pzt çatlatma şiğnesi olucam bu ay hamile kalırsam ekimde aşılamaya gerek kalmıyacak eğer hamile olmasam ilk aşılamam olacak çok merak ediyorum aşılama yaptıran arkadaşlar zor bi işlemmi
 

bugullll

Guru
Kayıtlı Üye
28 Nisan 2009
2.913
200
36
bende varım ekimde olcam çok heycanlıyım ilk aşılamam allah dualarımızı kab ul etsin bebeklerimizi nasip etsin
 

aslanca

umudu sonunda geldi...
Kayıtlı Üye
25 Eylül 2009
46
0
bende düşünüyorum..ilk aşılamamı yaptıracağım hadi hayırlısı hepimiz için allah yardımcımız olsun..:Saruboceq:
 

aleyna222

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Ağustos 2009
3.100
1
merhaba kızlar bende ekimde ilk aşılamamı yaptırıcam inşallah herşey iyi olur:Saruboceq:
 

nergis55

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
22 Eylül 2008
2.097
6
Kızlar bende ekimde 2. aşılamamı olacağım.ınşallah ekim ayı uğurlu gelir. Listemiz oluşsun renginn hadiii!!!!
 

YILDIZ44

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
17 Haziran 2009
31
0
38
kızlar bende eylülde ilk aşılamam yapıldı ama tutmadı 13.günü kanamam oldu.oy nedenle ekim ayına kaldı ikinci aşılamam hayırlısı artık
 
O

ozlem5723

Ziyaretçi
renginn canım ya sen nerelerdeydin....... kısmetse bende olacağım bu ay yumiş gelişirse 2. aşılamamı.... hatırlarsan geçen ay gelişmemişti...... seni tekrar gördüğüme sevindim.....