Eşimin yaptığı işkence

gloria_andromeda

lilian
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2009
70
0
arkadaşlar gecen gece eşimin çalıştıgı yerdeki arkadasları geldi aniden. evde hiçbirşey yoktu yemek adına.eşim çok sinirlendi ve git bari bakkaldan bir bisküvi bişeyler al dedi bende koşup gittim aldım ..kötükedihüso eve geldim beyefendiler bu markayı yemezmiş diye eşim beni azarladı yani dövmediği kaldı bir.sonra tekrar çıktım gece yarısı aldım geldim.sonra ikram ettiğim seyleri yemeden çıktılar. eşim onlar gidince bana demediği laf kalmadı terbiyesizlik ettin :kızgın:,bak tavır koydular gibi saçmalıklar.bende karşı çıkınca çok bağırdı sonra yatakodasının kapısını kilitleyip uyudu . ben ise kanepede yatmak zorundakaldım bu bana revamı yani :gitme:
 

zemus

Ecii
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
8 Kasım 2008
3.944
15
37
gece vakti siz niye gidiyosunuz bakkalaakannehir
madem getirmiş arkadaşlarını kendi alsaymış sevdikleri markayı
o anda hepsini kafasına geçirecektin arkadaşlarının yanında
sonrada hepsini dekmü vurucaktın..
:mymeka:
 

nnurayy

annesinin bal-kaymagi
Kayıtlı Üye
22 Şubat 2008
2.584
12
esiniz kabalik yapmamis resmen densizligin dibine vurmus zikkimin pekini yeseymisler marka begenmiyorlar gece yarisi kadini sokakta bakkal bakkal gezdiren adama adam denmez zaten bence sakin yumsama burnundan getir bu hareketini
 

gloria_andromeda

lilian
Kayıtlı Üye
20 Şubat 2009
70
0
gerçekten haklısın canım ama yaşlı başlı adamda vardı yani aslında kendi suçlu bide beni cezalandıryor.ve ayrıca ben onun işyerinde beni aldattığı en azından bakıyodur oraya gelen kızlara gibi geliyor Çok üzgünüm çoook malum kitapçıda çalışıyor ve bulunduğu katta tek görevli o Çok üzgünüm çoook ne yapmalıyım bilmiyorum .oldukçada güzel biriyim ama yinede erkekler işte:1no2:
 

AsabiyE

mutluluk-stres-heyecan =)
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2008
282
0
yuh artık şaka mı bu!kötükedihüso adama bak,manyak arkadaşlarına sinirleniyo hırsını kadından çıkarıyo!..
bikere ne hadlerine evli bi çiftin evine akşamın körü habersiz geliyolar,eşinin onlara trip yapması lazımdı!mecbur musunuz belki başka planın var,belki erkenden uyumak istiyosun,belki eşofmanla uzattın ayağını kendi evin değil mi arkadaşım..
ben olsam bu saatte gelmesini biliyolarsa bişeyler alıp gelselermiş der kırar dizimi bişey yokmuş gibi otururdum vallaha!
he oldu da senin gibi dışarı çıkmak gibi bi hataya düştüm,o bu markayı yemezler deyip de azarlamaya kalkan adamı yolarım ben :eek:klava: allalla her misafire ayrı marka,ayrı malzeme mi alıcaz adama bak be!
ollldu canım,hatta gelirken liste yapsınlar,kapıdan girerken sana versinler sen ordan start al koştura koştura ......
töbe Yarabbi yaaaa...... akannehir
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1953 gün geçti.

sweet33

Allah'ın izniyle kavuştuk oğlumuza :)
Kayıtlı Üye
13 Şubat 2009
1.261
18
evlimisin bekarmısın arkadasım anlayamdım profilinde bekar yazıyo
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1332 gün geçti.

E

ezel78

Ziyaretçi
arkadaşlar gecen gece eşimin çalıştıgı yerdeki arkadasları geldi aniden. evde hiçbirşey yoktu yemek adına.eşim çok sinirlendi ve git bari bakkaldan bir bisküvi bişeyler al dedi bende koşup gittim aldım ..kötükedihüso eve geldim beyefendiler bu markayı yemezmiş diye eşim beni azarladı yani dövmediği kaldı bir.sonra tekrar çıktım gece yarısı aldım geldim.sonra ikram ettiğim seyleri yemeden çıktılar. eşim onlar gidince bana demediği laf kalmadı terbiyesizlik ettin :kızgın:,bak tavır koydular gibi saçmalıklar.bende karşı çıkınca çok bağırdı sonra yatakodasının kapısını kilitleyip uyudu . ben ise kanepede yatmak zorundakaldım bu bana revamı yani :gitme:

hödük herif pardon canım ben seni hatırlıyorum daha evvelde bir konuya eşinle ilgili bişiyler yazmışdın değilmi yanlışsam özür dilerim cinsellikle ilgiliydi yanılmıyorsam bu adama nasıl katlanıyorsun bravo doğrusu pes ya pesss allah sabır versin ne diim :eek:klava::eek:klava:
 

Asmin

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2008
7.812
208
bu iste baska iiiiis var..
sanki seni evden yollamak istemisler gibime geldi beniiiim...
misafir umdugunu degil buldugunu yer be..
olmadi bir su icer kalkar..
marka begenmemek ne demek..
valla cok enteresan..
 

zhr79

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
8 Eylül 2007
7.780
9
41
gerçekten haklısın canım ama yaşlı başlı adamda vardı yani aslında kendi suçlu bide beni cezalandıryor.ve ayrıca ben onun işyerinde beni aldattığı en azından bakıyodur oraya gelen kızlara gibi geliyor Çok üzgünüm çoook malum kitapçıda çalışıyor ve bulunduğu katta tek görevli o Çok üzgünüm çoook ne yapmalıyım bilmiyorum .oldukçada güzel biriyim ama yinede erkekler işte:1no2:

senin kocanda baya vukuatlı cıktı CADIARZU
 

sweet33

Allah'ın izniyle kavuştuk oğlumuza :)
Kayıtlı Üye
13 Şubat 2009
1.261
18
şimdi anlayamadım benkitapcıdamı calısıyo yoksa kuruyemişçi dukkanımı var ne zamandan beri evlisiniz nişanlıyken tanıyamadınmı sen bu adamı
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1332 gün geçti.